Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 03 Spa 2024, 20:29

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 19 Lap 2010, 12:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.11
Amžius:
37
Pranešimai:
37
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E39 523iT M52B25TU 99'
ex E34 520iT M50B20TU 93'
ex E36 318is M42B18 92'
ex E34 525iT M50B25TU 93'
ex E36 318i M40B18 92'
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 1993
Variklis: m50b20tu
Degalai: Benzinas/Dujos

Problema/klausimas:
Sveiki, ieskojau info, bet nieko visiskai atitinkancio mano atveji neradau. Tai dabar papasakosiu jums savo istorija :)
Vaziuoju ir staiga dingsta trauka, gazo praktiskai nepriima. Stoju ziuret kas blogai, variklis praktiskai ant 3 cilindru dirba (tiksliai nezinau ar 3, bet jausmas toks ir patys zinot kaip variklis elgiasi, kai kazkuriam cilindre dingsta kibirkstis), vos ant laisvu apsuku laikosi, o galiausiai uzgesta. Kuriam, uzsikure, viskas tvarkoj, kelios sekundes praeina ir vel nedirba keli cilindrai. Toks jausmas, kad kazkuris vienas atsigauna, bet vistiek masina burnuliuoja, staigiai vel pablogeja ir gazo visai neprisiima. Savaime aisku benzino smarve. Po kiek laiko bandom vaziuot, galvoju gal ant apsuku pramus. Kazkiek pajudu burbuliuodamas, bet vel masina uzgesta. Stovim, laukiam kol atvaziuos pagalba. Po kiek laiko nusprendziau vel pabandyt pakurt. Uzsikure ir veikia puikiai puikiai, lyg nieko nebutu buve. Variklio temperatura siek tiek virs melynos zonos. Vaziuoju namo, variklis pasiekia darbine temperatura (rodykle per viduri) ir po keliu minuciu vel viskas prasideda. Siaip ne taip, 1-2 pavara parburbuliuoju namo.
Kita diena ieskom bedu: imu babynas, matuoju varzas, nors jos gali gedimo ir neparodyt. Zvakes NGK pries 5000km keistos, visos grazios. Nerandu bedu. Vaziuojam i diagnostika, pakeliui vel tas pats nutinka (kai temperatura pasiekia viduriuka). Palaukiam kol atves ir pasiekiam diagnostika. Isvalom klaidas ir vaziuojam pasivazinet. Vel ta pati situacija, pasiekiam darbine temperatura, praeina kelios minutes ir vel atsijungineja cilindrai. Si karta ir apsuku rodyklo sokineja arba isvis atsigula ant nulio, ekonomaizeris irgi laksto arba prie 30 uzstriges. Ziurim klaidas: 1, 2, 4, 5, 6 babynos ir dar kazkokia nezinoma klaida.

Tai jus man dabar pasakykit ar gali staiga is niekur nieko uzlinkt 5 babynos? Anksciau jokiu problemu nebuvo. Masina be priekaistu vaziuoja iki kol visiskai pasiekia darbine temperatura, tada pradeda viskas bludyti. Dujos itakos neturetu tureti, nes jos tiesiogines ir problema ta pati iskyla vaziuojant ir jom ir benzinu. Valdymo kompiuteris Siemens MS40.

Gal kam panasiai buvo nutike ar turit kokiunors minciu?


StandartinėParašytas: 19 Lap 2010, 12:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
visos tikrai nenumirs taip. babinas valdo kompas, gali jis pjaut gryba. bet pirma reiktu tkrint / keist kompo rele, jei ji blogai dirba, tai kompas neveiks normaliai.
taip pat reiktu patirkinti mases ir pliuso kontaktus po kapotu. variklio, pravodkes, saugiklines.
E36 kompo reles kontaktai atitinka sviesu reles kontaktus (tik nepamenu ar trumpu, ar kitu sviesu).

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 19 Lap 2010, 12:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.11
Amžius:
37
Pranešimai:
37
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E39 523iT M52B25TU 99'
ex E34 520iT M50B20TU 93'
ex E36 318is M42B18 92'
ex E34 525iT M50B25TU 93'
ex E36 318i M40B18 92'
Kalbedamas apie kompo rele, turi galvoje baltaja? Nes melyna kiek pamenu siurblio ir purkstuku.
Tai tavo mintis ziuret ar gerai uzsimaitina kompas? Ok, bandysiu ziuret, turiu as tu reliu daugiau.
Kokiu dar ideju be kompo? Ar gali kox daviklis knist prota taip, nes man butent idomi ta priklausomybe nuo temperaturos.

Taigi babynas galima jau atmest, manau.


StandartinėParašytas: 19 Lap 2010, 12:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
taip, balta. tiek kompo, tiek reles gedimai taip pat kartais itakojami temperaturos. rele gal daugiau.
dar gali buti pati pravodke, kokioj fyskej kompo kokio mases, ar pliuso kontaktas dingsta, ar dar velniai zino kas, bet manau cia ir bus beda uzmaitinime (laidai, kontaktai, rele), arba paciam valdyme - kompas negauna elektros, arba pats kompas spangsta.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 19 Lap 2010, 18:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.19
Amžius:
36
Pranešimai:
1733
Miestas:
Pagegiai
Automobiliai:
E34 2.5i '88 kažkur iškeliavo
E34 2.4 TD '89 kažkur iškeliavo
E30 1.8i '90 po presu
E34 2.5 TDŠ '93 po presu
Cia jau greiciau bus kompas nusproges, nesenai draugui pakeiciau E36 kompa, M50B20 variklis, kompas bosch. Nei is sio nei is to dingo kibirkstis pirmam cilindre, pakeista babyna, zvakes, pracekinti laidai, galiausiai pakeitus kompa atsigavo.

_________________
Subaru automobilio neturiu ir nevairuoju, su Juodosiomis jėgos struktūromis nesusijęs.


StandartinėParašytas: 23 Lap 2010, 15:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.11
Amžius:
37
Pranešimai:
37
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E39 523iT M52B25TU 99'
ex E34 520iT M50B20TU 93'
ex E36 318is M42B18 92'
ex E34 525iT M50B25TU 93'
ex E36 318i M40B18 92'
Vienu zodziu mistika...
Kelias dienas neturejau laiko, tai vazinejau trumpom distancijom, kad automobilis pilnai neuzkaistu. Viskas buvo gerai. Savaitgali nusprendziau ieskot problemu. Patikrinau maitinimo laidus, sujungimus... Issitraukiau kompo rele, isardziau patikrinau kaip kontaktuoja ir viska atgal sudejau. Bandomasis vaziavimas - jokiu problemu. Jau keleta dienu vazineju, turejau ilga kelione. Zodziu automobilis visiskai uzsyla ir kolkas jokiu problemu.
Kaip atsirado problema, taip ir pradingo. Tikekimes, kad visam laikui... ;)
Dekoju visiems uz pagalba! ;)


StandartinėParašytas: 23 Lap 2010, 16:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
arba greit sugrys viskas, arba kazkur reikejo tiesiog kazka paskust, ar per naujo fyske permaut, kartais ir tai padeda :) per laika oksidu gauna ir turek beda. cia kaip su lauko temp davikliu, dregmes per skilusia fyske truputi gavo, atsisedu viena karta, ziuriu -8C (realiai ~+15). issiimu, patikrinu, akurat - zaliuoja. pajungiau atgal ir vel viskas puiku kazkiek laiko...
tas pats ir su priesrukinem buna, jei dregmes gauna ir retai naudojamos buna, tada uzzelia. o kai pasyla butent, tada dingsta kontaktas.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 02 Gru 2010, 17:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.11
Amžius:
37
Pranešimai:
37
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E39 523iT M52B25TU 99'
ex E34 520iT M50B20TU 93'
ex E36 318is M42B18 92'
ex E34 525iT M50B25TU 93'
ex E36 318i M40B18 92'
Taip ir buvo... Siandien masinos nebeuzvedziau. Is pradziu pastebejau, kad siurblys nesudirba. Kadangi reles jau buvau tikrines issiemiau siurbli, pajungiau - veikia... Tada grizau, prie reliu ir pastebejau, kad siurblio rele nesuveikia - nors ji pati veikianti. Tikrinu laidus, pagrindine rele (balta) suveikia ir +12V persiduoda i siurblio rele (melyna). Tikrinu mase, pagrindine rele gauna, o siurblio - ne. Atvedu mase ir bandom kurt. Abi reles suveikia, siurblys dirba, sukam sukam.... bet nesiveda... Reiskia nevien siurblys neveike... Ziuriu is kur i reles mase ateina, pasirodo ji ne tiesiai nuo korpuso, o is kompo pasiduoda. Paanalizavus schemas paaiskejo, kad is kompo mase pasiduoda ne tik i reles, bet ir kitus variklio darbui butinus agregatus. Taigi, einu tikrint laidu nuo kompo iki reliu. Laidai geri, tikrinu ar pats kompas per visus mases kontaktus ja gauna - visur mase yra. Reiskia pats kompas nepaduoda mases siurblio relei (tikriausiai ir dar kamnors), bet pagrindinei relei jis mase paduoda.
Tai priejau isvados, kad uzlinko kompas, nebent kasnors koki kita varianta galetu pasiulyti? :?


StandartinėParašytas: 02 Gru 2010, 17:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
gali buti kompas... tuo labiau, kad pries tia vos ne visus cilindrus gesina...
geriausia butu tau susirast, kas paskolintu savo kompa nuo M50b20vanos. EWS visokiu nera (imobilaizeriu).
o ar is kompo iseina relei mase tikrinai prie kompo fyskes, ar prie reles? nes ir pati pravodke, ar fyskes kontaktai gali buti uzzele, ar dinge (luzes laidas, ar pan).
nemeginot to mases laido praskambint nuo reles fyskes iki kompo fyskes?
nors jei taip dingsta ir susitvarko, gali buti, kad ir pats kompas spangsta...

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 02 Gru 2010, 18:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.11
Amžius:
37
Pranešimai:
37
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E39 523iT M52B25TU 99'
ex E34 520iT M50B20TU 93'
ex E36 318is M42B18 92'
ex E34 525iT M50B25TU 93'
ex E36 318i M40B18 92'
butent taip ir dariau, atjungiau kompo fyshke ir prasiskambinau iki reliu - laidai kaip ir geri. Dabar kaiptik ir galvoju is ko ta kompa galetu pasiskolinti. Pirkti iskart kazkaip nesinori, nors jau nebemanau, kad cia kazkas kito gali buti... Nors dabar kai nuemiau visus papildomus laidus ir palikau taip kaip buvo, kuriant siurblys buvo suveikes keletui sekundziu, bet paskui vel dingo... Gal reiktu pabandyt pati kompa atsidaryt... :?


StandartinėParašytas: 02 Gru 2010, 19:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.11
Amžius:
37
Pranešimai:
37
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E39 523iT M52B25TU 99'
ex E34 520iT M50B20TU 93'
ex E36 318is M42B18 92'
ex E34 525iT M50B25TU 93'
ex E36 318i M40B18 92'
Beje, kokios dabar mazdaug tu kompu kainos? 100 pinigu moket normaliai cia? ;)


StandartinėParašytas: 03 Gru 2010, 11:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
normaliai. 100-150 siaip budavo "stafkes" siemens ir bosch 325 kompai einamesni yra.
savo toki kompa kaip pas tave po 150 ir pardaviau abu.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 03 Gru 2010, 16:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.11
Amžius:
37
Pranešimai:
37
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E39 523iT M52B25TU 99'
ex E34 520iT M50B20TU 93'
ex E36 318is M42B18 92'
ex E34 525iT M50B25TU 93'
ex E36 318i M40B18 92'
Pasiemiau kompa kita, pasijungiau... Ir lygiai tas pats... Einu nusisaut...
Kibirksties irgi nera... Variantai: arba ir sitas kompas neveikia, nors tvirtino, kad tikrai geras... arba dar kasnors?
Ar yra koks daviklis, kuriam nusprogus, nebeuzsivestu salta masina?


StandartinėParašytas: 03 Gru 2010, 16:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
:D nu dar palauk, yra ka tikrinti :D
o kas ten per nezinoma klaida? :)
jei mases nepaduoda, tai gal pats kompas mases geros negauna, ar pravodke, ar saugiklines kontaktai.
jei uzsiciklint ant nedirbanciu cilindru, tai jei ne rele kompo ir ne pats kompas, tai tik kontaktai ir laidai, o kadangi nuo temperaturos priklauso, tai kontaktai speju.
patikrink gerai viska: variklio mases laida (prie ismetimo koliku), pravodkes kontaktus prie kompo skyriaus, kontaktus prie saugiklines, mases laidus ant dangtelio babnoms, laidas purkstukams.
visus tuos. geriausia butu visus nusukt, paskust ir uzdet per naujo prisukt. gali buti uzzele, arba net luzes laidas (tada ji sveika palankstyti truputi, matytusi kur luzes).

man buvo bedu su sviesom ir butent kai pasildavo masina. nuvaziuoji i darba viskas ok, vaziuoji namo is darbo, pradeda temti ir pyst dingsta sviesos :D isijungia posukiai - sviecia pastoviai. nu ir panasus gliukai. pasirodo tereikejo paskusti mases kontakta kebulo pravodkes prie vairuotojo puses faros :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 03 Gru 2010, 16:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.11
Amžius:
37
Pranešimai:
37
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E39 523iT M52B25TU 99'
ex E34 520iT M50B20TU 93'
ex E36 318is M42B18 92'
ex E34 525iT M50B25TU 93'
ex E36 318i M40B18 92'
Ta klaida tai su babynom susyjus. Iki kompo matinimai ir mases ateina, tikrinau su testeriu. Na einu ziuret kitu laidu, o kaip ten su velenelio ir veleno davikliais?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery