Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 22 Lap 2024, 01:31

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 188 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 29 Lap 2010, 15:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.10
Amžius:
41
Pranešimai:
145
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
528, 97', Sequent 56 gas equipment
kai per termostato korpusa leido ausinimo skysti, tai akyvaizdziai matesi, kad jo mazejo ir po masina balute budavo, o dabar nieko, ir ausinimo skyscio lygis nekrenta. jei butu kazkas su variklio galva ar tarpine, tai manau iskart pasireikstu rimtesni pozymiai (kaistu, slangas pustu ar pan.), o variklis dirba ir kuriasi graziai visais atvejais.
Nuorinti servise kaip supratau nelabai nori apsiimti, tipo uzsi****mas kaip man jie pasake.


StandartinėParašytas: 29 Lap 2010, 15:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
neziau kiek dujos tai itakoja, turetu buti sunkiau, bet reik tik daryti viska tvarkingai ir jokio uzsi.. nebus.
nzn kokie ten niuansai su orinimu su dujom, bet bendza - pripili skyscio, atsuki nuorinimo kamsti, pasildai ijunges pilna siluma (vejalis nebutinas, reik tik kad zinoti, kokia temp pucia), kai pradeda apatine slanga silt (termostatas atsidaro) ir visas oras iseina, pragazuoji dar, duodi padirbt, gesini, viska uzsuki, dapili jei reikia ir viskas.
reduktoriui turetu buti koks nors nuorinimo kamstis taip pat?

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 29 Lap 2010, 15:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.10
Amžius:
41
Pranešimai:
145
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
528, 97', Sequent 56 gas equipment
reduktoriuose nuorinimo kamsciu nera, ir girdet neteko apie tokius, dujininkai butu pasake.
Man cia vienas tavo rasytas momentas uzkliuvo: kaip supratau, variklis tarkim saltas, ausinimo skyscio pripilu kiek reikia ant salto, tada palieku atsuktus nuorinimo varztus ir bakelio kamsti, uzvedu varikli ir laukiu kol pasieks darbine 90'c, tada atsidaro termostatas, turi pradeti silti apatine slanga, tuomet dar padiba ir uzgesinus viska uzsuku. Tada kaip supratau reik palaukt, kad vel atvestu variklis ir kiek reikes dapilti ausinimo skyscio?


StandartinėParašytas: 29 Lap 2010, 16:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
saltam pripili praktiskai pilnai radiatoriu (cia is po tuscios sistemos, bet ir taip pertekliu ispus lauk, jei nereiks jo), uzsuki kamsti, atsuki nuorinimo kamsteli (ne visiskai, o kad butu laisvas oro judejimas pro ji, bet ne per mazai, kad slegio nelaikytu) ir kaitini, kol atsidarys termostatas ir tuo metu turi pusti karsta ora i salona. svarbiausia visa siluma atsukti
kita ryta ant salto motoro patikrink lygi.
jei is po tuscios sistemos uzpildymo, tada dar pora dienu lygi tikrint reikia.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 29 Lap 2010, 16:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.10
Amžius:
41
Pranešimai:
145
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
528, 97', Sequent 56 gas equipment
Abu nuorinimo varztelius (korpuso,bakelio) reikia atsukti ar viena kazkuri?

itariu, kad as nelabai teisingai nuorinu prisiskaites ir prisiklauses patarimu. Nes as darydavau taip, ant salto atsukes nuorinimo kamscius pilu tiek kol per juos pasirodo skystis, tada uzsuku pilnai viska, ir vaziuoju kol isyla iki darbines, pastatau prieki auksciau, gesinu varikli palikes peciuka ant +32 ir ant maziausios vejelio padalos ir po truputi atsukineju nuorinimo kamscius, kiek oras iseina ir viskas, vel viska susuku.
Tavo aprasytas budas kazkiek skiriasi, gal cia ir yra mano nuorinimo klaida.


StandartinėParašytas: 29 Lap 2010, 16:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
:lol:
primoke...
kamsti uzsuk, nuorinimo abu atsuk ir negesini auto, kol neatsidaro termostatas ir neisbezda visu burbulu. pragazuoti sveikia iki kokiu 2-3k karts nuo karto.
pas paskutini karta per mazai nuorinimo buvau atsukes, tai del to nuorint nejo. bet ir salono nesilde.
zodziu pilna siluma ir nuorinimo taskai atidari. juos uzsuki tik uzgesinus varikli, tada gali ir kamsti pagrindini sukineti, dapilt jei truksta.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 29 Lap 2010, 16:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.10
Amžius:
41
Pranešimai:
145
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
528, 97', Sequent 56 gas equipment
duok dieve tame problema ir yra, kad "primoke" :) bandysiu kaip parasei, pranesiu kaip sekesi.


StandartinėParašytas: 29 Lap 2010, 16:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
nera garantiju, kad pades, bet pameginti verta. ardyt nieko nereikia, tik sedet ir sildytis masinoj :D

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 02 Gru 2010, 09:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.10
Amžius:
41
Pranešimai:
145
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
528, 97', Sequent 56 gas equipment
Tai va komentuoju situacija toliau: teko dar karta nuorinti sistema, ir pro nuorinimo varztus, ir pro reduktoriu slangas. Oro tikrai buvo nemazai, ypac reduktoriu slangose. Nes apsukas uzkelus iki 3 – 4 tukst. ausinimo skystis pro slangas einancias i reduktorius pasirode gal po 5-7 sek, vadinasi oro terpe buvo.
Po visko visa sistema jau karsta buvo. dar pripyliau ausinimo skyscio i bakeli ir sedau vaziuoti. Pravaziavau kazkur 7km ir tuomet dujas automatiskai perjunge i benza, islipau paziureti – reduktoriai vel salti. Leidau visiskai atvesti varikliui, patikrinau bakeli, skyscio buvo ant dugno, dapyliau.
Toliau situacija tokia, kad varikliui ikaitus iki 40’C pragazuoju kelis kartus iki 3-4 tukst, tai viskas uzsyla akimirksniu ir dujas perjungia laiku. Taciau jei variklio apsukos iki 2 tukst arba ant laisvu, tai reduktoriai po truputi vesta.
Taigi isvados kelios, arba dar pilnai oras neisvarytas, arba jau vandens pompa pradeda grybauti. Nors variklis nekaista, temp stovi kaip ikalta 90’C, pecius sildo irgi pakankamai normaliai,bet velgi pragazavus labiau jauciasi siluma.


StandartinėParašytas: 02 Gru 2010, 10:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.14
Amžius:
39
Pranešimai:
1399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
X5 xDrive30d '09
Skype:
fructazz
Manau gali buti vandens pompai pabaiga jau. Ir kai sukeli apsukas greiciau varineja, del to ir susyla greiciau.


StandartinėParašytas: 02 Gru 2010, 10:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.10
Amžius:
41
Pranešimai:
145
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
528, 97', Sequent 56 gas equipment
taip supratau vandens pompa turi tokia savybe, kad genda ji palaipsniui (jei galima taip issireiksti), o ne iskart atsisako, ar ne?


StandartinėParašytas: 02 Gru 2010, 10:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.26
Amžius:
50
Pranešimai:
306
Miestas:
Kaunas-Londonas
Automobiliai:
F07 530d N57T '15
ex E34 520i M50 '93
ex E39 528i M52 '96
ex F31 320d N47T '13
Skype:
Auksakalys
Ivairiai buna. Kartais sparnuotes asis prasisuka ir leciau pradeda suktis, kartais , jei plastmasine sparnuote, subyra dalimis.


StandartinėParašytas: 02 Gru 2010, 10:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.10
Amžius:
41
Pranešimai:
145
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
528, 97', Sequent 56 gas equipment
speju reik bandyt keisti pompa, kol neatsirado daugiau salutiniu dalyku.


StandartinėParašytas: 02 Gru 2010, 10:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.26
Amžius:
50
Pranešimai:
306
Miestas:
Kaunas-Londonas
Automobiliai:
F07 530d N57T '15
ex E34 520i M50 '93
ex E39 528i M52 '96
ex F31 320d N47T '13
Skype:
Auksakalys
Pagal tavo aprasyma panasiai man buvo, problema buvo ausinimo skyscio trukume. Pyliau per kelis kartus iki pacio virsaus. Susitvarke, matyt nusiorina per duju reduktoriu sunkiau.


StandartinėParašytas: 02 Gru 2010, 11:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.10
Amžius:
41
Pranešimai:
145
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
528, 97', Sequent 56 gas equipment
matai pas mane dar vienas niuansas, kad slangos, kurios su skysciu i reduktorius ateina ir iseina, tai yra kazkiek auksciau paciu reduktoriu, todel dujininkai sako, kad gal tose slangose ir uzsiorina, nes jos auksciau. Bet iki rugsejo menesio problemu nebuvo, metus laiko vazinejau. Per ta laika tik termostata su korpusu pasikeiciau.
Masina pirkau jau su BRC iranga, nemanau, kad state ta iranga kokie sudarankiai, bet kodel slangas auksciau reduktoriu paleido, tai neaisku.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 188 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery