Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 19 Lap 2024, 07:40

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 53 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 06 Geg 2006, 23:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.07.29
Amžius:
47
Pranešimai:
1040
Miestas:
Kaunas
tarp kitko esu rades inete keleta E30 ir E36 EPROM'o "prasiuvimo" duomenis. E30'tam - + 10 PS (325i), + 5 PS (320i), +15 PS (1.8IS), dar kazkokia slalomo versija + 5 PS (325), E36'tam - +7 PS 10 Nm (325), +14 PS +20 Nm (325), bet tik kazkodel pas mane DME pastovios atminties mikroschema dvigubai mazesnes talpos, nzn, gal ten kokios naujensnes modifikacijos motronicui. Jei ka domina, galiu pasidalinti tais failiukais.

_________________
lėtai važiuosi - greitai neš


StandartinėParašytas: 07 Geg 2006, 00:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.11.12
Amžius:
39
Pranešimai:
109
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Octavia III (daily car)
Pro cee'd (wife's daily car)
E46 330 XI (snow fun)
Skype:
nerkae30
Rytisss rašė:
gal tu eik susirask koki fantastu bureli ir rasyk ten tas savo pasakas.........

Visu pirma gal nepuldinek ant zmoniu, nes matau zmogus pamirsai kur randiesi,cia forumas, o ne pestynes. Antra tavo vadinamas epromas yra paprasciausia programa skirta perrasinet mikroschemoms. Trecia visa kompo valdymo algoritmas yra faile su prievardziu dll. Ketvirta pacio programatoriaus pagamaninimas nera itin brangus, taciau kainuoja patys dll. Penkta zmogus, kuris tuom uzsiima sake, kad motronikui atmintis nusiflashina(gal tai ir netiesa,pasidomesiu placiau). Sesta bene bet kokia mikroschema galima istrinti ir perrasyti programa epprom. Septinta jei bent kazkiek supranti rusiskai, apsilankyk http://www.carhelp.info, ten rasi ir programatoriu schemu,programu ir daug kitos info. :evil: Taskas :evil:


StandartinėParašytas: 07 Geg 2006, 00:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.11.12
Amžius:
39
Pranešimai:
109
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Octavia III (daily car)
Pro cee'd (wife's daily car)
E46 330 XI (snow fun)
Skype:
nerkae30
Rytisss rašė:
tarp kitko esu rades inete keleta E30 ir E36 EPROM'o "prasiuvimo" duomenis. E30'tam - + 10 PS (325i), + 5 PS (320i), +15 PS (1.8IS), dar kazkokia slalomo versija + 5 PS (325), E36'tam - +7 PS 10 Nm (325), +14 PS +20 Nm (325), bet tik kazkodel pas mane DME pastovios atminties mikroschema dvigubai mazesnes talpos, nzn, gal ten kokios naujensnes modifikacijos motronicui. Jei ka domina, galiu pasidalinti tais failiukais.

Tikriausiai viskas is http://www.carhelp.info... :D


StandartinėParašytas: 07 Geg 2006, 00:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.11.12
Amžius:
39
Pranešimai:
109
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Octavia III (daily car)
Pro cee'd (wife's daily car)
E46 330 XI (snow fun)
Skype:
nerkae30
Programa kwp2000 rodo,kad siemens MS41 nusiflashina, ziuresim kaip su motroniku.... :D :D :D


StandartinėParašytas: 07 Geg 2006, 12:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.07.29
Amžius:
47
Pranešimai:
1040
Miestas:
Kaunas
masta_killa rašė:
Visu pirma gal nepuldinek ant zmoniu, nes matau zmogus pamirsai kur randiesi,cia forumas, o ne pestynes. Antra tavo vadinamas epromas yra paprasciausia programa skirta perrasinet mikroschemoms. Trecia visa kompo valdymo algoritmas yra faile su prievardziu dll. Ketvirta pacio programatoriaus pagamaninimas nera itin brangus, taciau kainuoja patys dll. Penkta zmogus, kuris tuom uzsiima sake, kad motronikui atmintis nusiflashina(gal tai ir netiesa,pasidomesiu placiau). Sesta bene bet kokia mikroschema galima istrinti ir perrasyti programa epprom. Septinta jei bent kazkiek supranti rusiskai, apsilankyk http://www.carhelp.info, ten rasi ir programatoriu schemu,programu ir daug kitos info. :evil: Taskas :evil:
EPROM yra erasable programmable read-only memory. Motronice ideta mikroschema su langeliu, t.y. istrinama UV spinduliais, o ne flashine. I ja programatorium ikeliamas duomenu failiukas, kuris gali buti pavadintas nors ir BBD. Programatorius aisku, kad nera koks tai super irenginys, bet cia ne apie tai kalba. Ir vienas ir svarbiausias momentas yra tai, kad kai sugenda masina, tai pasirodo, kad visam kaune nelabai yra specialistu, kas gerai ismanytu motronica, o variklio valdymo programas modifikuoti sugeba vos ne kiekvienas bambukas, ane?

Aisku apie tavo teiginius apie galimybes keliant galia "chipu" net nekalbesim, bet atmink, kad bet koks variklio galios didinimas jo ilgaamziskumui turi neigiama itaka.

_________________
lėtai važiuosi - greitai neš


StandartinėParašytas: 07 Geg 2006, 13:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.11.12
Amžius:
39
Pranešimai:
109
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Octavia III (daily car)
Pro cee'd (wife's daily car)
E46 330 XI (snow fun)
Skype:
nerkae30
Del galios prieaugio akcentavau, kad galios prieaugis padideja IKI n%, cia jau priklauso ir nuo variklio bukles, turbo ir t.t. :D :D :D .Perprogramuojamus atminties elementas-kada gaminant sudaromo visi galimi rysiai,o vartotojas specialiu programatoriu pagalba nutaukia nereikalingas jugtis islydant tirpius takelius(srove). UV spinduliai istrinami atminties elementai vadinami tranziais. :D :D :D
TIKSLIAI issiaiskinus koks atminties elementas panaudotas bmw kompui, galima galvoti apie jo istrynima ir perrasyma :D :D :D


StandartinėParašytas: 28 Lie 2010, 23:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.02
Pranešimai:
7
Automobiliai:
E39 tds
Skaitai ir juokas ima. apie jaunuoliu pasvaiciojimus. nuvaziuokit iki artimaiusio motoristo normalaus ir paklauskit ar daug mate kiauru stumuokliu, sudegusiu ziedu ir uzkalusiu arba myzanciu tepala turbinu ir kas per automobiliai buvo. net necipuotu vw tdi (PD) vien as esu mates 4 kauru pirmu stumuokliu, jau nekalbu apie V10 tdi ant turaego 2 maciau. ant bmw tai irgi (nekalbant apie galvas) prapustu tarpiniu po cipavimo. esu mates ir ant benzininiu varikliu ypac honda ir mitsubishi kiauru stumuokliu nuo cipavimo ir netinkamu turbinu ir intercooleriu. gaminant automobili institutai, simtai zmoniu ishdirbineja jam kuro ir oro padavimo MAP'a, be to jie turi varikliu stendus su veikianciais uzvestais varikliais gali reguliuoti jiems apkrtova, uzhduoti darbo ciklus ir t.t. cipavimas smagus tik 20 - 30 tkm. paskui prasideda pasekmes... bet ir tuos 20 - 30 tkm. vaziuojate bijodami spustelt....


StandartinėParašytas: 29 Lie 2010, 00:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.17
Pranešimai:
3776
Automobiliai:
E30 tc-baur cabrio
E36 325
chrysler sebring cabrio
toyota celica cabrio
E36 328 cabrio
bmw e61
grand voyager 3.3
w220 320cdi
Bmw m3 E36
bmw 325 cabrio E30
Bmw 535d e60
Bmw 535d f10
man irgi juokinga, kai tema net 4metu senumo :lol:


StandartinėParašytas: 08 Rgp 2010, 12:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.05
Amžius:
38
Pranešimai:
513
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E39, 530d 99m
e60 530d 08m LCI
ko jus cia ant to chipo varot jei neturejote auto su juo tai patylekite, vazinejau nemazai su 530d cipuotu standartas 135kw po chipo 160kw ir 500nm skirtumas kai diena nuo nakties 5 begiu vaziuoji masina soksta visa trauka miela malonu, sandaudos 100km/h plentu lekiant 6l o po kapotu 160kw su 500nm kur geriau rasi? aisku mechanine, dbr savo pats zadu 530d cipuoti yra zmones su cipais zinau po 100tukst praleke ir jokiu problemu nera. Kitas dalykas jei turbinos nera neverta cipuoti nieko nepajausi....


StandartinėParašytas: 14 Lap 2010, 20:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.11.06
Amžius:
38
Pranešimai:
151
Automobiliai:
E34 525TDS 95' Touring a/t
Vimota Chipped
As savaji TDS'a ruosiuosi cipuoti vien del to - kad varikliui aiskiai per mazai galios automatui - vaziuoji sau 5 begiu autostrada Vilnius - Klaipeda, greitis 110, autopilotas ijungtas, apsukos ~1500... kyli i kalna sakykim ties raseiniais ir imeta automatas ketvirta begi, o gal ir i trecia iskarto apsukos iskarto iki 3 tukst. sukyla... uzkyla i klausima - vel normaliai isimeta 5 begis vel ramiai vaziuoji... Manau pacipavus varikli si beda issisprestu. Tik kita beda - labai nekenciu "ale cipavimo specialistu" kurie perprogramuoja kas diena TDS'us, iraso jiems ta pacia programa, o lupa kaip uz vienetini projekta manau kad 500 - 1000 litu uz toki darbeli yra ryskiai perdidele kaina. Ieskosiu kas gali padaryti si darbeli pigiau (kokybe as garantuoju kad visur ta pati - juk irasoma identiska programa) o tiliau jau tarpines tarp vairo ir sedynes klausimas - kaip tu isnaudosi ta 23 ag prieaugi... pagal tai ir varikliukas laikys.


StandartinėParašytas: 14 Lap 2010, 20:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6969
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
Tai cipas tos bedos neispres. Pas mane su automatu tas pats, pries kalna autostradoj ar siaip kely visada imeta aukstesni begi. Jei autostradoj vaziuoji 110 ir 1500rmp tai ko tu tikiesi, kad jis itrauks i kalna, kur realiai turba net nepucia normaliai. Dek nuo ALfos 2.4jtd turbina. Nes standartine TDS pradeda nuo 2000 tik pust, todel tau ir meta zemesni begi, kad turetu daugiau galios. As su autopilotu vaziuoju 120-130 ir apsukos buna ties apie 2000 tada jau nemeta zemesnio, ten kur vaziuojant 110 jau meta, nebent statenis pasitaiko kalniukas.


StandartinėParašytas: 15 Lap 2010, 02:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.27
Pranešimai:
1049
Automobiliai:
Ex E36 coupe 318is M42
ar beda issisprestu tai suzinotum tik po cipavimo. galia pakiltu apie 26AG. turbina pradetu pusti anksciau.
ir to pasekoje galbut ir dingtu tavo problema.
o pigiau kaip 500 litu tau niekas tokiu dalyku nedarys

_________________
bmwfan


StandartinėParašytas: 15 Lap 2010, 11:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.11
Amžius:
34
Pranešimai:
461
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
BMW E39 TDS 98m. Touring
BMW E36 M50B25TU COUPE (drift car'as)
ex BMW 325 93m.
ex Ford Sierra 2.3d 89m.
ex MB 190 2.0 85m.
ex Fiat Tempra 1.6 93m.
ex Ford Sierra 1.8 87m.
Skype:
motomanas2
lowrider rašė:
ar beda issisprestu tai suzinotum tik po cipavimo. galia pakiltu apie 26AG. turbina pradetu pusti anksciau.
ir to pasekoje galbut ir dingtu tavo problema.
o pigiau kaip 500 litu tau niekas tokiu dalyku nedarys

Kaip mechanine turba galima priversti pusti anksciau? Juk ji pucia tik tada kai ja isuka ismetamosios dujos, kitaip sakant nuo tam tikru apsuku. Ar as klystu? :)


StandartinėParašytas: 15 Lap 2010, 14:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6969
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
motomanas rašė:
Kaip mechanine turba galima priversti pusti anksciau? Juk ji pucia tik tada kai ja isuka ismetamosios dujos, kitaip sakant nuo tam tikru apsuku. Ar as klystu? :)

Maziau klausyk tokiu specialistu :lol:


StandartinėParašytas: 15 Lap 2010, 14:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.27
Pranešimai:
1049
Automobiliai:
Ex E36 coupe 318is M42
na nezinau kokios tos turbinos, apie ta taska kury kalbu tai ten tik naujos masinos chipuojamos, ir visom ankstina turbinos veikima. kaip yra su sitais E36 kibiriukais tikrai nezinau

_________________
bmwfan


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 53 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery