Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 22 Lap 2024, 01:10

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 210 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 31 Spa 2010, 10:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.04.11
Amžius:
43
Pranešimai:
81
Miestas:
Mažeikių valsčius
Automobiliai:
E39 530d M57 01'
Nei iš šio nei iš to vėl tyliai dirba... :roll:


StandartinėParašytas: 14 Lap 2010, 15:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.11.29
Pranešimai:
13
Automobiliai:
E39 530d '00
[E39] tds 1997

man nutiko toks dalykas,vaziuojant uzgeso masina,kaip kad kuro nebera,bet zinau kad isipyliau apie 15 litru.
bandant kurt uzsikuria sunkokai,pavaziavus 100 metru vel uzgesta. paklausiau pazystamo,sako pabandyk saugikli paziuret. na pakeiciau (nors ir anas nesudeges) ir kaip nekeista nuvaziavau apie 50 km kol vel uzgeso. tada jau nepadejo nei saugikliou keitimas. pertraukus namo, atjungus slangele nuo filtro ir ikisus i dyzeli masina kuriasi ir dirba,bet is bako neateina nei laso dyzelio. galvojau kad siurbliukas. bet patikrinus fyske tai srove i siurbliuka neateina. Pajungus nuo 12 voltu siurbliukas veikia,pumpuoja dyzeli. kur gali but beda ? kaip ja rast ?


StandartinėParašytas: 14 Lap 2010, 23:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Tikrink siurblio rele.


StandartinėParašytas: 04 Gru 2010, 16:33 
  
 
 
Nopriu pasitikslinti del 530d kuro padavimo:
Kura i varikli traukia siurbliukas po vairuotojo sedyne ir traukia is vairuotojo puses bako?. Bei atjungus prie kuro filtro slangute, ijungus degima, turetu begti kuras?

Nes man baigesi kuras (uzgeso likus 15 l, nes neveike varikliukas bake desinej), bandziau kurti dar pradzioj griebe, po to dapylus kuro i kairi baka, vistiek negaliu uzkurti (ijungus degima ir pries ir uz kuro filtro kuras dar is pradziu kelis kartus paspjaude, dabar visai net neberbuliuoja). Varikliukas uzia apacioje po vairuotoju (bet rodos kad netolygiai).


StandartinėParašytas: 04 Gru 2010, 16:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
jurgism rašė:
...atjungus prie kuro filtro slangute, ijungus degima, turetu begti kuras?

taip.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 04 Gru 2010, 16:50 
  
 
 
O gali buti kad jei desiniam bake kuro nera, tik kairiame, kuras neateina iki filtro?


StandartinėParašytas: 26 Lie 2012, 21:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.06.05
Pranešimai:
2
Automobiliai:
E39 530d 01'
Sveiki,

Auto: BMW 530d, 2002, automatas.
Siandien sustojau sankryzoje ir uzgesau. Kuro buvo like apie 10-15 l. Starteris suka bet net nebando griebti. Nutempiau auto i degaline, pripyliau dar 10 litru ir beproblemu uzsikure. Pasiskaitinejau foruma ir susidariau nuomone kad atejo paskutinioji siurbliukui (nr 7) kur is vienos puses bako perpumpuoja i kita puse. Srote susiradau kita siurbliuka uz 40 Lt, bet galvoju pirmiau issiimsiu savaji kad galeciau palyginti kas manajam buvo negerai
Paveikslėlis

Ieskojau manualu kaip issiimti ta siurbliuka:
http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/01/38/81
pagal si manuala nusiemiau vairuotojo puseje virsutini dangteli (kur jungiasi fiske ir zarnele), atsijungiau siurbliuka nr 7 nuo virsutinio dangtelio.
Paveikslėlis
Issitrakiau viena gala kaip ir siame paveiksliuke bet niekaip nepavyksta issitraukti tu dvieju vamzdeliu, kurie kaip suprantu eina i kita bako puse.

Gal patarsite kaip juos istraukti? Ar gal kitoje puseje (desineje puseje, prie pagrindinio kuro siurbliuko) tie vamzdeliai pritvirtinti Ar tuos du vamzdelius bandyti atjungti pakeisti tik ta siurbliuko dali kur eina iki tu dvieju vamzdeliu?

Dekui uz patarimus.


Paskutinį kartą redagavo amigooo 27 Lie 2012, 16:26. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 27 Lie 2012, 13:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Tau ne nr7 reikia. Tau reikalinga detale nr1.


StandartinėParašytas: 27 Lie 2012, 14:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Gali būti ir dalis nr7. Kai tas siurbliukas miršta matuoklis rodo, kad kuro yra (o jo ir yra vienoje bako pusėje), o mašina gęsta, nes niekas neperpumpuoja kuro. Bet greičiausiai sugedęs bus Nr.1 (bet aš visada tokiu atveju patikrinu abu).

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 27 Lie 2012, 16:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.06.05
Pranešimai:
2
Automobiliai:
E39 530d 01'
As kaip suprantu siurblys nr 1 skirtas kura paduoti i varikli, o siurblys nr 7 skirtas perpumpuoti kura is vienos bako puses i kita. Kai neveikia siurblys nr 7, istusteja bako puse kur stovi siurblys nr 1 ir auto del to gesta. Nors 10-15 litru kuro dar buna toje bako puseje kur stovi siurblys nr 1.

Pataisykite mane jeigu klystu.

Del siurblio nr. 1, tai jeigu jis neveiktu tai manau auto nesivestu ir nepadetu nei tie papildomi kuro litrai.


StandartinėParašytas: 27 Lie 2012, 23:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Taip nr. 1 kurą paduoda į variklį. Jei jo pusėje tikrai tuščia, o kitoje lieka kuro, tada kaltas Nr.7

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 26 Rgp 2012, 16:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.11.03
Pranešimai:
14
Miestas:
Olandija
Automobiliai:
E39 00' 3.0 D Automatic
Nikas:
Tezas
na tai kaip ten baigesi istorija? Ar uzteko pasikeisti detale Nr.7?


StandartinėParašytas: 27 Rgp 2012, 00:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
tezas rašė:
na tai kaip ten baigesi istorija? Ar uzteko pasikeisti detale Nr.7?


Tau pirmoje vietoje reik atsikelti galine sedyne keleivio puseje atjungti elektrine jungti kurioje bus keturi laidai du is ju bus storesni ten siubliuko maitinimas. Pajunk i juos testeri ar tiesiog paprasta lempute, jei testerio neturi ir ijunk degima, ten turi buti 12+V, arba naudojant lempute ji uzsidegti. Jei iki sios vietos viskas tvarkoje t.y. testeris rodo 12+v arba dega lempute mauni fiske atgal ir eini i vairuotojo puse atsidenges toki pat dangti kaip ir keleivio puseje rasi ten prijungta kuro slangute, atjungi ja ir uzkisi kad pradejus veikti "Jet" sirbliui netycia negautum gurksnio salerkos, tada susirandi tokio pat storio slangute mazdaug 500-1000mm ilgio ir tuscia alaus ar vandens plastmasini bambali. Mauni viena susirastos slangos gala ant tos bako vietos kur atjungei ir uzglusinai slanute, o kita jos gala kisi i bambali, Idealiausiai bamamli pastatyti lauke atidarius duris (taip bus saugiau jei netycia butu taip kad prisilaistysi salerkos tai ji isiliejusi visad geriau lauke negu masinos viduje del to rekomenduosiu ta testine slangute susirasti kiek ilgesne). Ijungus degima bambalys turi pradeti pildutis salerka, jei tai vyksta tada tau reik keisti detale nr7, jei bambalys tusciais su ijungtu degimu tada keiti detale nr1. Pries keisdamas detale Nr7 pasitikrink issiemes ja lauk ar ji neprisisiurbusi varliu.


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2012, 18:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.11.03
Pranešimai:
14
Miestas:
Olandija
Automobiliai:
E39 00' 3.0 D Automatic
Nikas:
Tezas
Didelis dekui Arunai B uz issamu ir detalu veiksmu plana.
Pasijungiau testeri prie "sturmano" puses (po galine sedyne) ir jis rode nuo 11,6 iki 10,5 V. Tai elektrine grandine kaip ir tvarkoje.
Perejau prie vairuotojo puses. Atjungiau slangele ir uzvedziau varikli. Atjungta slangele l.lengvai trauke i save ora, o ten kur neuzmoviau naujos slangeles niekas nebego. Isjungus varikli, numauta slangele (kuri prie uzvesto variklio trauke) pradejo stumti dyzeli. Uzdejau atgal ir dabar smalsus klausimas:
1. Cia l.silpnai trauke ora (pajungtoje grandineje dyzeli) fuel pump ar jet pump? Ar tai normalu (silpna srove)?
2. I nepajungta nauja slagele neistume dyzelino fuel pump (detale nr.1)? Uzsakyneju butent ja? P.S. Ja keiciant nera jokiu niuansu?
3. Kuro siurblys (fuel pump) paduoda kura i varikli ir taip pat pats pasiema kura is uz pertvaros bake esanti kura?
4. Jei 3 kl. taip, tai kodel as su tokiu siurbliu (netobulai veikiaciu) jau nuvaziavau apie 5000 km. Gal galetu buti kas uzsikise?


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2012, 18:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
arunas nesiule tau kurti varikli su atjungtomis zarnomis.
kaip matau veikimo principo nesupratai.
1. aisku kad trauke ora, sita zarna paduodamas kuras i varikli.
2. taip.
3. pasiema keleivio puseje savo "pertvaroje", paduoda is vairuotojo puses.
4. todel kad po sedyne siurblys traukia.
skaitom http://tis.bmwcats.com/doc1062058/

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 210 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery