Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 13 Vas 2025, 17:34

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 73 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 05 Lap 2010, 10:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.03.24
Amžius:
38
Pranešimai:
733
Miestas:
vievis
Automobiliai:
E36 Compact 318ti M44 M tech 98''
subaru justy 1.2 94 4wd darbininkas..
svaistikliai ir alkuninis kaltiniai :wink:


StandartinėParašytas: 05 Lap 2010, 13:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.27
Pranešimai:
1049
Automobiliai:
Ex E36 coupe 318is M42
o kokia proga 318is toks isskirtinis kad gavo kaltinius svaistiklius ir alkunini velena? velenai du yra ar vienas?

is to iseina kad turbinas geriau det i 318is nei i kitus variklius, zymiai didesni slegy variklis atlaikytu.

_________________
bmwfan


StandartinėParašytas: 05 Lap 2010, 14:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
tai IS ir yra gi truputi bombintas

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 05 Lap 2010, 14:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.27
Pranešimai:
1049
Automobiliai:
Ex E36 coupe 318is M42
idomu suzinot ar ir i 325is ar tai 328is taip pet dejo kaltinius indeklus su velenu ?

_________________
bmwfan


StandartinėParašytas: 05 Lap 2010, 14:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
o koks skirtumas? :D
ir ne i tema cia :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 05 Lap 2010, 15:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.27
Pranešimai:
1049
Automobiliai:
Ex E36 coupe 318is M42
i tema i tema, nes itariu kad pas zmogu sudeti paprasti o ne kaltiniai. ne pas problemos autoriu bet pas drauga

_________________
bmwfan


StandartinėParašytas: 05 Lap 2010, 20:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.27
Pranešimai:
334
Kregzdzius rašė:
arba jis tau greit uzkals,arba kazkas yra nuluzes ir makaluojasi tarp voztuvu o gal ir karteryje, bet cia jau mistika kazkokia,bet kokiu atveju bent dangteli voztuvu,jei nerasi tai karterio nusiimk,kazkas vidui atsilaisvines mazu maziausiai, nebevesk variklio,jei dar nk neatsitiko..... bo dar uzvedes tai kazka rimciau sulauzys arba isvis nutruks kas ten atsilaisvine.
reikia iskart ziuret o ne klausytis kai tokie garsai dedas... tepalo lempute neuzsidegineja? ilgai cia jau taip?

Ne, su tepalo lempute viskas tvarkoj.
Na, variklio problemos (banguotas darbas, kaitimas, o dabar jau ir tokie garsai, viskas paeiliui) prasidėjo po LEV praplovimo. Bet garsai gal prieš savaitę. Tačiau automobiliu nebuvo važinėjama, tik išvaroma iš garažo ir tiek.


StandartinėParašytas: 06 Lap 2010, 18:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.04
Amžius:
35
Pranešimai:
1213
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
auBi A6 2.5tdi+chip

ex E38 740i
ex E36 320 M50B20TU 93
G Platz rašė:
Ne, su tepalo lempute viskas tvarkoj.
Na, variklio problemos (banguotas darbas, kaitimas, o dabar jau ir tokie garsai, viskas paeiliui) prasidėjo po LEV praplovimo. Bet garsai gal prieš savaitę. Tačiau automobiliu nebuvo važinėjama, tik išvaroma iš garažo ir tiek.

keistai cia....tai gal kokiu siuksliu pateko i varikli kai LEV ardei/isiminejai,gal blogai praplovei,bet db pats galvoju ar per ji gali patekt kasnors i varikli,nes pats nepamenu kaip jis beatrodo. mistika kazkokia pas tave,ir dar kaist pradejo? gal su kompu kas,na cia tik pamastymai, reikia diagnostika pasidaryt,gal ir nemechaninis gedimas o elekronika puliuoja.


Paskutinį kartą redagavo Kregzdzius 07 Lap 2010, 01:19. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 07 Lap 2010, 00:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.03.24
Amžius:
38
Pranešimai:
733
Miestas:
vievis
Automobiliai:
E36 Compact 318ti M44 M tech 98''
subaru justy 1.2 94 4wd darbininkas..
isiminejant lev kolika nenuimenejai?


StandartinėParašytas: 07 Lap 2010, 10:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.11
Amžius:
34
Pranešimai:
461
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
BMW E39 TDS 98m. Touring
BMW E36 M50B25TU COUPE (drift car'as)
ex BMW 325 93m.
ex Ford Sierra 2.3d 89m.
ex MB 190 2.0 85m.
ex Fiat Tempra 1.6 93m.
ex Ford Sierra 1.8 87m.
Skype:
motomanas2
lowrider rašė:
o kokia proga 318is toks isskirtinis kad gavo kaltinius svaistiklius ir alkunini velena? velenai du yra ar vienas?

is to iseina kad turbinas geriau det i 318is nei i kitus variklius, zymiai didesni slegy variklis atlaikytu.

Gal ir nusisnekesiu, bet manau IS ir paprasto 1.8 blokai vienodi. Skiriasi galvos. Kadangi didesne apkrova tdl ir kaltiniai svaistikliai su alkuniniu. Taip veleneliai pas tave 2, juk dochas... Na taip teoriskai tos detales turetu atlaikyti didesni slegi. Kas per 2.5is 2.8is? Kuo jie skiriasi nuo paprastu 2.5 ar 2.8? Cia gal tie kur eina su kelias kilovatais daugiau?


StandartinėParašytas: 07 Lap 2010, 11:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.11
Amžius:
34
Pranešimai:
461
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
BMW E39 TDS 98m. Touring
BMW E36 M50B25TU COUPE (drift car'as)
ex BMW 325 93m.
ex Ford Sierra 2.3d 89m.
ex MB 190 2.0 85m.
ex Fiat Tempra 1.6 93m.
ex Ford Sierra 1.8 87m.
Skype:
motomanas2
Kregzdzius rašė:
keistai cia....tai gal kokiu siuksliu pateko i varikli kai LEV ardei/isiminejai,gal blogai praplovei,bet db pats galvoju ar per ji gali patekt kasnors i varikli,nes pats nepamenu kaip jis beatrodo. mistika kazkokia pas tave,ir dar kaist pradejo? gal su kompu kas,na cia tik pamastymai, reikia diagnostika pasidaryt,gal ir nemechaninis gedimas o elekronika puliuoja.

Nea cia mechaninis gedimas. Kaip jau mineta imk dangteli vostuvu, jei nieko nerasi, imk karteri tikrai kaskas atluze ir duodasi ten. Atkreipk demesi i grandines itempejus jie gali suluzineti, ko pasekoje persokti grandine nusimusti degimas, man tai buvo... Jei butu i cilindra pateke butu sukale i stumokli ir tikrai nea tokie garsai, tik vat tas variklio kaitimas... Termostata ziurejai. Manau ardyk visa prieki, kad lengviau prieiti butu ir kaip minejau vostuvu dangteli, karteri, galva.


StandartinėParašytas: 07 Lap 2010, 15:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.27
Pranešimai:
1049
Automobiliai:
Ex E36 coupe 318is M42
motomanas rašė:
Gal ir nusisnekesiu, bet manau IS ir paprasto 1.8 blokai vienodi. Skiriasi galvos. Kadangi didesne apkrova tdl ir kaltiniai svaistikliai su alkuniniu. Taip veleneliai pas tave 2, juk dochas... Na taip teoriskai tos detales turetu atlaikyti didesni slegi. Kas per 2.5is 2.8is? Kuo jie skiriasi nuo paprastu 2.5 ar 2.8? Cia gal tie kur eina su kelias kilovatais daugiau?



na pirmiausiai tai pas 1.8is kaip ir pas kitus yra ne du o vienas alkuninis velenas! o DOHC tai reiskia kad su dviem paskirstymo veleneliais, bet ne su alkuniniais velenais :)

kaip all in music sake kad m42 bski bombintas yra. o kas konkreciai be paskirstymo velenliu ten dar galingesnio padaryta gal kas zino?

_________________
bmwfan


StandartinėParašytas: 07 Lap 2010, 15:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.11
Amžius:
34
Pranešimai:
461
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
BMW E39 TDS 98m. Touring
BMW E36 M50B25TU COUPE (drift car'as)
ex BMW 325 93m.
ex Ford Sierra 2.3d 89m.
ex MB 190 2.0 85m.
ex Fiat Tempra 1.6 93m.
ex Ford Sierra 1.8 87m.
Skype:
motomanas2
lowrider rašė:


na pirmiausiai tai pas 1.8is kaip ir pas kitus yra ne du o vienas alkuninis velenas! o DOHC tai reiskia kad su dviem paskirstymo veleneliais, bet ne su alkuniniais velenais :)

kaip all in music sake kad m42 bski bombintas yra. o kas konkreciai be paskirstymo velenliu ten dar galingesnio padaryta gal kas zino?

Tai apie kokius as velenelius ir kalbejau? :D pas V formos ir ta vienas alkuninis. Net nezinau ir variklio su dviem alkuniniais :D na jokio ten bombinimo nera. Paprastas doch'inis variklis. Jokiu stebuklu. O kaltiniai kaip ir minejau tdl kad eina paprasto 1.8 blokas. Tas pats kas uzkelus galia 2l ar 2.5 ar 2.8 prailginti jo gyvavima reiktu deti tvirtesnius vidurius.


StandartinėParašytas: 07 Lap 2010, 15:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.04
Amžius:
35
Pranešimai:
1213
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
auBi A6 2.5tdi+chip

ex E38 740i
ex E36 320 M50B20TU 93
motomanas rašė:
Tai apie kokius as velenelius ir kalbejau? :D pas V formos ir ta vienas alkuninis. Net nezinau ir variklio su dviem alkuniniais :D na jokio ten bombinimo nera. Paprastas doch'inis variklis. Jokiu stebuklu. O kaltiniai kaip ir minejau tdl kad eina paprasto 1.8 blokas. Tas pats kas uzkelus galia 2l ar 2.5 ar 2.8 prailginti jo gyvavima reiktu deti tvirtesnius vidurius.

ne nu nepradekit kalbet apie dvigubus alkuninius,bo fastastikos cia jau perdaug :lol: temos autoriui daug neisvedinejant reiktu patart,jei yra galimybe nutempti i diagnostika ir ja pasidaryt (aplamai patars daugiau zinantis ir matantis meistras kas dedas su tuo varikliu,bet galimas daiktas kad priburs visokio meslo),jei nera galimybes,kaip ir ankciau minejau,nk nelauk o ardyk dangteli,karteri ir ziurek kas ten yra ikrites ar atsilaisvines,nk ten stebuklingo negali but.


StandartinėParašytas: 28 Bal 2011, 19:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.27
Pranešimai:
334
NAUJA PROBLEMA:

Vandens pompa, termostatas, antifrizas ir tepalai naujai pakeisti.

Metalo garsai (anksčiau rašiau ir įdėjau video) nedingsta, bet dar nesukėlė jokių problemų nors ir pravažiuota nemažai, variklio darbas ant laisvos eigos vis dar banguotas. Tiek su prijungtu, tiek su atjungtu OSM. Kartais normalizuojasi, bet neilgam. Važiuoti lėtai neišeina, nes nėra traukos arba lėtėja (važiuoja tvarkingai, vientisai, kai greitis 100km/h+ ir degalų rodyklė ant 14l/100km).
Automobilio aušinimo sistema gerai nenusiorina (dėl to net į servisą varyta), kaista pagal nuotaiką. Kartais kaista, kartais ne. O kai pradeda KAISTI, pakanka atleisti gazą, riedėti ant bėgio ir atvėsta nuo vėjo arba sustojęs prasuku nuorinimo sklendę ir išleidžiu garus.
ŠALTAM atsukus antifrizo užpylimo dangtelį, išeina oras, išbėga kažkiek antifrizo per viršų, atsuku nuorinimą - išeina dar oro ir antifrizas apsistoja ties COLD riba.
Prieš tai variklis buvo porą kartų užkaitęs iki red-line. Tiesa, "vėjelis" pučia vien tik šaltą orą nepriklausant nuo variklio temperatūros.
Orinta tikrai ne kartą ir ne du, tiek ant įkalnės, tiek pagal nurodymus. Arba aš ir meistrai servise nemoka to padaryti tvarkingai.

Jau net nebežinau, ko imtis. Ar galėtų būti kalta skilusi variklio galva ar perkaitinta variklio galvos tarpinė, kad pritraukia oro į aušinimo sistemą?
Iš anksto pasakau: nedūmina baltais dūmais, tepalas švarus (nėra priemaišų), jokio balto kondensato ant tepalo užpylimo dangtelio, antifrizas nedingsta.

P.S. Dabar prisiminiau, kad tą dieną, kai ardėme variklį, jog prieitume iki LEV, pastebėjau, jog po priekinio lango apačia yra prisikaupę vandens dėl užsikišusios nuotėkų gumos. Kažkiek buvo apsemtas kompas. Kažkaip neatrodė tai svarbu, tačiau paskaičiau, kad ir nuo jo gali kilti šiokių tokių problemų. Bet ar tokių?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 73 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery