Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 15 Spa 2024, 07:34

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 24 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 02 Geg 2010, 17:07 
  
 
 
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:96
Variklis:523
Degalai: benz./duj.

Problema/klausimas:sveiki.visu pirma papasakosiu nuo ko prasidejo.sia ziema man dejo naujas tiesiogines dujas.pasiemiau masina ir ta pati vakara pradejo kaist motoras.kita diena nulekiau pas dujininka ir lyg sekmingai nuorinom.taip visa ziema ir pravazinejau be problemu.dabar pries koki pora savaiciu sakau reik nulekt iki dujininko kad dujas sureguliuotu ir panasiai.

atlekiu jis sako duju reduktorius nesyla,numove slanga nuo jo,paorino,sureguliavo,sako dasipilk antifryzo.isvaziuoju is jo ziuriu motoras kaista,nusipirkau litriuka,supylaiau,nuorinau viskas buvo vel gerai iki sio penktadienio.

vel pradejo kaisti,nu sakau pasiorinsiu ir bus viskas tvarkoj,bet nieko nesigauna.vakar supyliau 4litrus antifryzo,orinau,duju reduktorius pradejo silti,taciau motoras kaito ir salta ora pucia salone.siandien supyliau dar 3litrus antifryzo.duju reduktorius vel nebesyla,motoras vistiek kaista.internete skaiciau kad telpa 10litru jo.tai man idomu kur jis isgaravo.masina nedumija,tepalo kiekis nedideja.

kokiu veiksmu imtis? keist termostata,vandens pompa,o jei tai nepades varyt pas varikliu meistra kad skerstu ir ziuretu? dekui uz pasisakymus


StandartinėParašytas: 02 Geg 2010, 17:42 
  
 
 
pradziai isimciau termostata nuorinciau ir ziureciau kas bus jei ok viskas tai perki kita termostata o jei ne tai pompa ziuri nu ir ziurek kad tik toke smulkmena butu [-o<


StandartinėParašytas: 02 Geg 2010, 17:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
ieskok sistemoje nesandarumu...

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 02 Geg 2010, 18:28 
  
 
 
jis cia teisingai nuorina?nes as meginau truputi kitaip.su uzvesta masina pasidares temperatura auksciausia ir kad pustu stipriausiai,zarnas spaudinedamas.....

http://www.youtube.com/watch?v=Q6BeQozdOYc


StandartinėParašytas: 02 Geg 2010, 19:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.09.11
Amžius:
46
Pranešimai:
60
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
bmw530d 99
stai ka tis raso


Prikabinti failai:
ausinimas.doc [65.5 KiB]
Atsisiųsta 445 kartus(ų)
StandartinėParašytas: 03 Geg 2010, 16:34 
  
 
 
523523 rašė:
jis cia teisingai nuorina?nes as meginau truputi kitaip.su uzvesta masina pasidares temperatura auksciausia ir kad pustu stipriausiai,zarnas spaudinedamas.....

http://www.youtube.com/watch?v=Q6BeQozdOYc

pratesimas.tai va siandien nusipirkau dar du litrus antifryzo ir viska dariau kaip sitam filmuke[nors nesu gyvenime mates kad kas taip orintu sistema].zodziu viskas pavyko,pralekiau gan smagiai,koki pusvalandi vazinejau nieks nekaito,siltas oras kaip pekloj.besukdamas tik nulauziau ta viena nuorinimo varztuka tai kol vazinjau pro jy man truputi leido ta antifryza.nusipirkau nauja,parlekiau i garaza,sakau pasikeisiu,o kadangi bekeiciant man vel oro pagaus tai sakau vel ta procedura pakartosiu nuo pradziu.
taigi supyliau dar du litrus antifryzo ir vel viskas ciki piki.na ziuresiu kas toliau vyks.


StandartinėParašytas: 03 Geg 2010, 17:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
38
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
man per nuorinimo varztuka, kur ant issipletimo bakelio, isvarydavo truputi antifrizo. krastoje tas varztukas kainuoja 9lt su centais.
na dar variantas per vandens pompa, termostata, ar siaip kur nesandarumas. reikia pavazineti, ir ziureti kur bega

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


StandartinėParašytas: 27 Spa 2010, 12:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.03
Pranešimai:
257
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E39
Taigi panasi beda su ausinimu ir man. Zodziu jau masina turiu tris metus ir visada budavo taip,kad kas menesi reikdavo dapilti ausinimo skyscio apie 0.5-1l. (vis dingdavo jo). Taciau taip vazinedavau ir nesukdavau stipriai galvos. Taigi si rudeni vaziuojant autostrada ar siaip apie 100km/h ausinimo rodykle vis pakrisdavo,apie 70 laipsniu,mieste vaziuojant rodykle stovedavo normaliai.Nu sakau bus termostatas,taigi prisiruosiau ji keist. Su salyga,kad keiciau termostata,sakau nusipirksiu srote ir termostato dangteli,kur maunasi slangos ausinimo. (keiciau del to,kad ant to buvo mikro itrukimai ties pacio nuorinimo varzteliu ir kas kiek laiko pratekedavo pro ten keli lasai antifrizo) Zodziu viska surenku,idedu termostata,ta naujaji dangti,uzvedu ir ziuriu kad pro ta dangti sunkiasi vanduo,nors buvau su svitriniu nusveites nesvarumus,sutepes dar su hermetiku.Taigi taip isrinkinejau kokis 3-4 kartus dangti,kol neuztepiau dar storiau hermetiko,nu tada nebeleido. Taigi nuorinu viskas atrodo liuks vaziuoja,pecius pucia. Ateinu ryta i masina uzsivedu nu ir ziuriu kad pecius nebepucia,pavaziavus daugiau ir motoras vel uzkaito. Nuorinu dabar ir vistiek tas pats kokias 5 min pucia silta po to vel saltas oras ir vel kaista. Taigi klausimas ar gali taip but,kad pvz ant issipletimo bakelio yra mikro itrukimai ir pro ten prisigaudo oro,ar pats termostatas gali buti kaltas? Nes kai buvo nenuorinta sistema tai kazkur pro radiatoriu lasedavo antifrzias,kai nuorinau nebelasejo. ačiū uz patarimus. :)


StandartinėParašytas: 27 Spa 2010, 12:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
38
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
issiimk radiatoriu ir nesk tikrinti, pas tave bus kartu su issipletimo bakeliu. gali buti kad per sujungima radiatoriaus ir bakelio tau leidzia. toks atvejis remontuojamas priklijavus spec. klijais kita issipletimo bakeli. pas mane buvo sutrukinejes nuo keliu kaitimu kai buvo sugedes termostatas ir vadens pompa.

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


StandartinėParašytas: 27 Spa 2010, 12:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.03
Pranešimai:
257
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E39
Paciam issemus imanoma patikrint kaip nors? Bo as abejoju kaip ten jie juos sutvarko,gal apsimoka is karto pirkti deveta is sroto ir ziureti,nes neisivaizduoju kur cia dar galai gali buti. Nes yra taip,kad jis prisitraukia per kazkur oro i sistema ir vel saltas oras ir kaista motoras. :^o


StandartinėParašytas: 27 Spa 2010, 12:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
38
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
daimera rašė:
Paciam issemus imanoma patikrint kaip nors? Bo as abejoju kaip ten jie juos sutvarko,gal apsimoka is karto pirkti deveta is sroto ir ziureti,nes neisivaizduoju kur cia dar galai gali buti. Nes yra taip,kad jis prisitraukia per kazkur oro i sistema ir vel saltas oras ir kaista motoras. :^o

tai vezk tikrinti ten, kur tvarko radiatorius, duos slegio, ar vandens, nezinau kaip tikrinama, ir zinosi. kam tau is karto pirkti kita is sroto?

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


StandartinėParašytas: 27 Spa 2010, 12:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.03
Pranešimai:
257
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E39
Na jei remonto kaina sakykim apie 100 lt tai devetas orignalus Klaipedoj kainuoja apie 200 lt ,o pas mane buves savininkas zinau keite radiatoriu pries 3 metus ir dejo nauja,bet neaiskios firmos. Tai ideti originalu geriau,nes ta remontuoti tai neaisku ar per kitur jis neprades gaudyt oro,jei aisku isvis cia radiatoriaus kalte. :^o


StandartinėParašytas: 27 Spa 2010, 12:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
38
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
patikrinti tikrai pigiau butu nei spelioti ir keitalioti

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


StandartinėParašytas: 27 Spa 2010, 13:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.08.03
Pranešimai:
20
Automobiliai:
E39 520 M52 96
Turiu tą pačią prolema. Keistas termostatas, vandens pompa. Svarbu apžiūrėti visas šlangas ypač tas vietas kur yra suveržta. Tai daryti po 30 km. Na bent padariau tokia išvada. Atkreipti dėmesio ar nėra cypimo prie sujungimų (šlanga su aušinimo bakeliu ir kt.). Plastmasinėse dalyse tokie nutekėjimai sunkiai pastebimi, va čia jų ir reikia ieškoti. Nepilti degalinių, ar iš kitų nespecializuotų vietų antifrizo. Nežinau kodėl, bet tik nupirkęs brangesnį problema susitvarkė. Matomai netinkamą pakiša. Ant pačio termostato galvutės nepripilti hermetiko, nes servisuose tai mėgsta daryti, nežinau kokiu tikslu. Jei plastmasinė detalė įskilus, nežaskite ieškokite naujos. Po metų pertraukos jei keliai nekokie, ruoškites vėl tvarkyti šią problemą. Plastmasės nepatvarios, na bent man pakolkas su jomis nesiseka.

Servisuose žinoma yra įrenginis įvertinti aušinimo sistemos hermetiškumą sukėlus spaudimą iki 2 atm berods. Va tada ir viskas pasimato ar sistema hermetiška ar ne. Jei hermetiška, o antifizas dingsta galiu nuliūdint, piniginė plonės, nes problemos bus su variklio galva.

Dar patarimas, jei jau taip nesi padaręs. Dujų šlangas susikelk prie aušinimo sistemos šlangų. Geriau kais žiemą geriau persijunginės. Susitvarkęs aušinimo sistema važiuosi. Idomumui, kur dujas dėjeisi, BRC ar ne?


StandartinėParašytas: 27 Spa 2010, 13:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
uzvesk motora, duok apsuku ir turesi slegi, nereik ir sistemu :D
jei nutekejimas buna, tai siltam motorui, kai turi buti slegis susidares, nebuna kietos slangos. jei lengvai ispaudziamos, tai kazkur tikrai nesandaru. as taip nuorinimo kamsti skilusi radau... problemu su ausinimu nebuvo, bet slapia toj vietoj ir slegis nesilaike sistemoj.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 24 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery