Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 13 Spa 2024, 23:23

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 25 Spa 2010, 18:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.12
Amžius:
36
Pranešimai:
273
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
BMW 520 E34(ex)
BMW 525 E34(ex)
BMW 325 E36(ex)
BMW 740 E38(ex)
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: '95
Variklis: 4.0l

Problema/klausimas: Sveiki.. taigi nuveziau snd auto pakeist antifriza ausinimo sistemoje, nes anksciau, kai leido buvau vandens gal kelis litrus uzpyles.. atsivezu 12l, kiek ir reikia pagal kataloga, bet panaudojo nei daugiau, nei maziau - puse, t.y. ~6l, ir tai kaip maciau, vos, per didelius vargus ten tiek supyle.. tai cia kaip suprantu, bus isleide tik is radiatoriaus (tiesa, nemaciau tiksliai, kiek isleido, bet itariu ir isleido tik 6-8l).. aiskino, kad per ta pati radiatoriaus apacioje esanti varzciuka turejo visas skystis isbegt, cia tiesa? sujunge sildyma salone, tai pro keleivio oro angas silta ora pute, pro vairuotojo vesu.. uzkaitino masina, temperatura per viduri, kaip ikalta, galiausiai padare tokia isvada, kad termostatas kaltas, kad jis ten neatsidaro ar pan.. nors nepastebeta jokiu anomaliju del variklio temperaturu, isyla pakankamai greitai, rodykle visad per viduri.. kokie butu pozymiai, jei isties, kaip jie sako, termostatas kaltas butu, kad negalejom viso skyscio ispilt ir po to supilt, kiek priklauso? kazkaip isvis suabejojau to serviso kompetencija, itariu gryba supjove..
toliau, galvojau tuo paciu greiciu dezej tepalo lygi papildysiu, nes rytais, kai auto salta, uzlaiko begius, bet taip vos kelias minutes ar kelis km, pasyla ir viskas sklandziai tada.. nu kaip ir patvirtino atrodo, kad truksta kazkiek.. jie mane pradejo itikinet, kad neverta rizikuot pildyt, nes neva neaisku, koks buvo supiltas tas tepalas ir pan, tad siulo primyktynai keist (na aisku, jiem naudinga), bet gal pora metu atgal tas tepalas zinau, kad buvo keistas, ir siaip jis dar gerai atrodo, o truksta gal 100gr, tai noreciau tiesiog papildyt ir tiek.. bet va ir beda tame, kad nzn, koks tiksliai tas tepalas piltas buvo, nezino tiksliai ir buves savininkas, kuris keite.. kaip suprantu, galimi du variantai, dexron3 arba esso atf lt71141? gal kas tiksliai pasakys, kuris visgi priklause 740 modelyje 95m?
issipleciau truputi, sorry.. :)


StandartinėParašytas: 25 Spa 2010, 20:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.17
Amžius:
35
Pranešimai:
591
Miestas:
Pajuris
Automobiliai:
E38 730i
e65 FL 730d
as 3.0 i deze kai keiciau tepalus ir filtra pyliau atf dexron 3 tai dirba gerai.


StandartinėParašytas: 25 Spa 2010, 21:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.05.23
Amžius:
49
Pranešimai:
749
Miestas:
Kaunas
is tavo paminetu tai tepalas tik esso atf sintetika, jo kaina ne daugiau 25-30 lt/ltr (didmenoj perkam po 20 lt), daugiau nemokek, ir tikrai netinka dexron III tokiai masinai ir dezei 5HP30 kaip 740 m60b40 (E38 730 m60b30 stovi jau kita deze 5HP18, tokia pati kaip pvz E34 520 su m50b20 varikliu, sitam is bedos dar galima pilti dexron III). pavaras saltas automatas visada meta prie mazdaug 300 didesniu apsuku, kai susyla, normalizuojasi. deze pilnai susyla per mazdaug 10 min darbo. tepalo tavo dezej yra apie 10 ltr, keiciasi nuimant dezes karteri tik mazdaug puse - apie 5 ltr, jei su specialia iranga - galima pakeisti ir beveik visa. taip pat keiciasi ir filtras su karterio tarpine, komplekto kaina nuo 50 lt. jei dezej truksta tik 100 gr - jokios itakos toks kiekis dezes darbui neturi. beje, ne kiekvienas moka tokios dezes tepalo lygi pamatuoti ir uzpildyti arba papildyti - matuokles po kapotu juk nera.

tas pats ir su radiatoriumi - visas vanduo is sistemos neisbega, todel visu 12 ltr ir nepakeisi. jei temperatura skydelyje stovi per viduri kaip ikalta - termostatas veikia. jei termostatas laiku neatsidarytu - uzkaistum iki raudono, o jei butu visa laika atsidares - sunkiai susiltu, viduri sunkiai pasiektu, ypac ziema, o vaziuojant dideliu greiciu temperatura ir rodykle is karto kristu. aisku, buna, kad termostatas tiesiog retkarciais strigineja.

_________________
E60 535xi, F30 320xi


StandartinėParašytas: 25 Spa 2010, 21:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.12
Amžius:
36
Pranešimai:
273
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
BMW 520 E34(ex)
BMW 525 E34(ex)
BMW 325 E36(ex)
BMW 740 E38(ex)
na kaip minejau, apie tepalu keitima greiciu dezej negalvoju, gal pries pusantru ar du metus keisti, plius ne tiek daug vaziuota.. o ir siaip lyg sake gelsvas, svarus atrodo.. o kad truksta kazkiek tu tepalu nusprendziau todel, kad man ne tik kad uzlaiko rytais pirmus kelis km, kad tarkim tik vietoj 2.2k apsuku prie kokiu 2.5k permeta, bet keliu as tas apsukas palengva, pakeliu, kad ir iki kokiu 3k ir laikos tos apsukos, masina vaziuoja tokiom apsukom, kol pasilus krenta apsukos, t.y. permeta sekanti begi..
tai va, o del to antifrizo tai man irgi taip itarinai pasirode, kai jie ta termostata apkaltino, juolab irgi buvo keistas gal pora metu atgal, plius isyla pakankamai greitai, apsukos per viduriuka, kaip minejau.. nes jie neva sake, del to, kad termostatas uzsidares ir neatsidaro negalejo is variklio bloko likusio antifrizo isleist..


StandartinėParašytas: 25 Spa 2010, 23:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.09
Amžius:
47
Pranešimai:
893
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
W166
Bus eilinį kartą specai neišleidę aušinimo skysčio iš variklio bloko.

Paveikslėlis

Dargi drįsčiau teigt kad tokie specai galėjo nesugebėt normaliai nuorint aušinimo sistemos, ko pasekoje gali būti prastas šildymas (ir dar daugiau blogybių). Kaip jau kolegos aukščiau rašė, termostatas turbūt pas tave geras jei temperatūrą rodo per vidurį. Dar prasto šildymo priežastis gali būti užsikišus / užkišta aušinimo sistema (nepaslaptis kad mūsų auksarankiai tautiečiai moka "klijuot" prakiurusias aušinimo sistemas jų neišardę) arba dar gali būti kad prastai veikia taip vadinami "kiaušai", apie tų remontą pilna pasakojimų šiame forume. Sėkmės!


StandartinėParašytas: 26 Spa 2010, 00:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.12
Amžius:
36
Pranešimai:
273
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
BMW 520 E34(ex)
BMW 525 E34(ex)
BMW 325 E36(ex)
BMW 740 E38(ex)
apie kazka panasaus ir galvojau, as jiem bandziau irodyt, kad turi kazkur but dar varztas is variklio bloko isleist ta antifriza, bet kai tiksliai pats nezinojau, tai... o jie patys irgi nezinojo, tad suverte viska ant "blogo" termostato, dar pasiule is ju ir pirkt, kaip tik ardo '99 530d, tai sako is jo tau siulom idet, originalia detale turesi, sakau, gi ne ta masina visai, tai jie man: svarbu originali, vis tiek prie panasios temperaturos darinesis.. zodziu, realiai tai pakraupes grizau.. servisas cia skaitos.. jei kas turit kokius kontaktus normalaus, nagingo ir prie BMW dirbusio zmogelio, duokit, klp cia..


StandartinėParašytas: 26 Spa 2010, 10:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.09
Amžius:
47
Pranešimai:
893
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
W166
Edgaras*3 rašė:
apie kazka panasaus ir galvojau, as jiem bandziau irodyt, kad turi kazkur but dar varztas is variklio bloko isleist ta antifriza, bet kai tiksliai pats nezinojau, tai... o jie patys irgi nezinojo, tad suverte viska ant "blogo" termostato, dar pasiule is ju ir pirkt, kaip tik ardo '99 530d, tai sako is jo tau siulom idet, originalia detale turesi, sakau, gi ne ta masina visai, tai jie man: svarbu originali, vis tiek prie panasios temperaturos darinesis.. zodziu, realiai tai pakraupes grizau.. servisas cia skaitos.. jei kas turit kokius kontaktus normalaus, nagingo ir prie BMW dirbusio zmogelio, duokit, klp cia..


Geri specai nuo 3D siūlyt termostatą benzininiui :D
Aš galėčiau parekomenduot "Arajone" šalia Opeliu centro, yra ten 1 žmogelis nemažai nusimanantis apie bnv, o ir kainos ne "Krastos" lygio.


StandartinėParašytas: 26 Spa 2010, 11:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.12
Amžius:
36
Pranešimai:
273
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
BMW 520 E34(ex)
BMW 525 E34(ex)
BMW 325 E36(ex)
BMW 740 E38(ex)
kad tie servisai man isvis nebepatikimi atrodo, jau geriau zinot koki zmogeli, kuris mates ir tvarkes BMW.. o tai cia stovi servise ir dar turi "meistrus" prakonsultuot, nes pasirodo daugiau zinai uz juos..
o tai del to tepalo greiciu dezej..? cia tie uzlaikymai rytais ir bus del to stygiaus, kaip prognozavau? ir sakykim, jei tiksliai visgi neaisku, kas pilta buvo, ar labai rizikuoju pildydamas? itariu vis tiek buvo keistas i gamintojo numatyta..


StandartinėParašytas: 26 Spa 2010, 12:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.09
Amžius:
47
Pranešimai:
893
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
W166
Atvėsus orams šalta dėžė bent jau abiems mano turėtiems 38-tiems užlaikydavo bėgį kol truputi prasivaikšto tepalas. Daug kas sako kad tai tokia programa kad greičiau sušiltų tepalas. Abiejose mano turėtose tepalo lygis buvo tikrintas ir buvo geras. Kaip kažkas aukščiau jau minėjo, dėl 100g tepalo trūkumo kažin ar pajausi iš vis kokį skirtumą važiavime.
Mano patarimas būtų pasitikrint tepalo lygį pas tuos kas nusimano kaip jį tikrint, jie ir parekomenduos tinkamą tepalą jei jau reiks dapilt.


StandartinėParašytas: 06 Lap 2010, 18:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.12
Amžius:
36
Pranešimai:
273
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
BMW 520 E34(ex)
BMW 525 E34(ex)
BMW 325 E36(ex)
BMW 740 E38(ex)
na ka, apsilankiau dar karta servise, sikart kitam, del tu paciu priezasciu.. jog del sventos ramybes, patikrintu man dezej tepalo lygi (nes kaip minejau, rytais uzlaikymas yra) bei pasiteirauti, verta man dar keisti ta ausinimo skysti, kadangi tik puse sugebejo pakeisti kitas servisas, ar prasimaise ir nesukt galvos.. velgi teko suabejot meistru kompetencija, paziurejo, tepalo tikrai truko, koks buvo supiltas, nezinau, tad jie parinko pagal esamo tepalo spalva (toks budas tinkamas? tos pacios spalvos tepalu ir savybes tos pacios?), kadangi greiciu dezej tepalas geltonas ar tai gelsvas, tai jie man butent tokios spalvos ir papilde (~400ml), Mannol firmos ATF AG52 (prisegu foto).. sis tepalas tinkamas mano auto greiciu dezej..? bet velgi, klausimas, ar teisingai man ta tepala ipyle..? auto buvo darbines temperaturos, visas pavaras nesujunginejo pries pildydami (kaip kad skaiciau turetu buti daroma).. paklausiau, ar ne kitaip turetu but pildoma, tai patikino, kad jie daro teisingai.. pilde per apatini varzta, kol eme begt.. ar geras dabar tas tepalo lygis?
toliau, del to antifrizo, tai pamatavo uzsalimo temperatura, tai prietaisas parode 26-27laipsnius, sake norma, tie pora litru vandens, kuriuos anksciau buvau uzpyles, bus prasimaise su antifrizu, juolab puse mazdaug viso skyscio is 12l pakeista, tad netureciau nerimaut.. tiesa?
sorry, kad gal as cia ir is paziuros kvailu klausimu klausineju, taciau visai nebepasitikiu musu servisais..
Paveikslėlis
Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 06 Lap 2010, 19:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.09
Amžius:
47
Pranešimai:
893
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
W166
Dėl tepalo nieko nepasakysiu, tikrai nežinau koks priklauso, o dėl antifrizo aš tavo vietoj nuleisčiau pora litrų ir dasipilčiau koncentrato, neaišku kokia šiemet bus žiema, kur -25, ten ir -30, taip, žinau, Klaipėdoj iš esmės visada žiemos lengvesnės, esi garantuotas kad kur toliau nuo pajūrio nevažiuosi?

p.s. Senolių išmintis sako "ruošk roges vasarą" ;)


StandartinėParašytas: 08 Lap 2010, 01:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.12
Amžius:
36
Pranešimai:
273
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
BMW 520 E34(ex)
BMW 525 E34(ex)
BMW 325 E36(ex)
BMW 740 E38(ex)
na taip ir supratau, bet ziuriu jie turi savo nuomone, ir nelabai ten jiem ka irodysi.. ir isvis apsurdas, atvaziuoji i servisa ir turi meistrams kazka irodinet, sakyt, ka kaip daryt, ko ne.. dveji servisai aplankyti, tepalo lygio nesutvarko.. tureciau ta "svirksta", pats susitvarkyciau.. cia gal kas is klaipedieciu forumieciu gali patalkint, nes salygu nelabai turiu, nei duobes normalios, nei irankiu.. :oops:


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery