Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Lap 2024, 03:40

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 25 Spa 2010, 14:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.03.14
Pranešimai:
632
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
725
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:1996
Variklis:TDS
Degalai:dyzelinas

Problema/klausimas:Nusibaigė galinių šakių http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=30 detalė nr. 8, sailentblokai.Parsiduoda kartu su šake.Brangoka.Gal kas yra restauravęs arba pritaikęs pagal išmatavimus?Būtų įdomu gauti informacijos.


StandartinėParašytas: 25 Spa 2010, 17:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.08.08
Pranešimai:
43
Automobiliai:
E38 730 96'
jei kalba eina apie tuos 2 salenblokus tai ju lyg ir pirkti atskirai yra bent esu girdejes.gali varyti restauruot prie malaletku kitoj pusej gatves yra garazai ten viska beveik restauruoja.


StandartinėParašytas: 25 Spa 2010, 17:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.04.03
Amžius:
41
Pranešimai:
404
Automobiliai:
honda crv 2009
ysitikink ar kartais nusibaige ne detale nr2. nes man technikinej irgi diagnozavo detale nr 8 nors problema buvo nr2


StandartinėParašytas: 25 Spa 2010, 21:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.03.14
Pranešimai:
632
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
725
Dėl sailentblokų įsitikinta.Va ką radau Kaune: http://elastomer.eu/contactsLT.html Gal kas turėjot reikalų?


StandartinėParašytas: 25 Spa 2010, 21:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.08.15
Amžius:
36
Pranešimai:
984
Miestas:
Elektrėnai
Automobiliai:
E34 92m 525tds ex
E39 96m 525tds ex
E30 85m 318i ex
E36 92m 318 ex
E32 87m 735 ex
E38 96m 735 ex
E38 99m 740iL
Skype:
waidas5
cia gausi poverflexl sailenblokus, kurie tau siektiek pakietins ju darba, tikrai vertaariantas demesio variantas, as asmeniskai pats noriu tokius susideti i priekines sakes, nes pasidaro tikslesnis vairas


StandartinėParašytas: 25 Spa 2010, 23:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.04.04
Amžius:
44
Pranešimai:
187
Automobiliai:
E39 530d
ex E30 320
ex E34 535
ex E38 728
pas mane ant galiniu sakiu restauruoti tie sailentblokai, 2metus vaziuoju kolkas laiko, tik galas siektiek kietesnis, o ar pardavineja juos atskirai tai nzn, bent jau anksciau tai nebuvo parduodama kaip atskira detale, t.y. pardavinedavo visa sake su jais, kuri kainuoja gan nemazai, o srotuose prasydavo po 200lt uz sake


StandartinėParašytas: 26 Spa 2010, 10:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.03.14
Pranešimai:
632
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
725
Štai koks atsakymas:
Laba diena,

taip galėtume padaryti, visi 4 vnt. kainuotų 238Lt + PVM, padarytume per 2 darbo dienas.

Pagarbiai,
Direktorius Irmantas Galinis
+370 699 69591

Karolio Galinio inovacinė įmonė
Faks. 8 37 406529
Įm. k. 134913663 PVM k. LT349136610
Europos pr. 122, LT-46351, Kaunas, Lietuva
Gal kam pravers.Reikės mėginti pasiskolinti šakes,kad nekabėti ant pakelėjo dvi dienas.Gal kas galit tuo klausimu pagelbėti Kaune?


StandartinėParašytas: 26 Spa 2010, 20:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.17
Amžius:
35
Pranešimai:
591
Miestas:
Pajuris
Automobiliai:
E38 730i
e65 FL 730d
Dziugas rašė:
pas mane ant galiniu sakiu restauruoti tie sailentblokai, 2metus vaziuoju kolkas laiko, tik galas siektiek kietesnis, o ar pardavineja juos atskirai tai nzn, bent jau anksciau tai nebuvo parduodama kaip atskira detale, t.y. pardavinedavo visa sake su jais, kuri kainuoja gan nemazai, o srotuose prasydavo po 200lt uz sake

vat del to kietumo mane ir neramina,zadu visa vaziuokle pilnai restauruot su sarnyrais problemu nera man padaro kaip orginala,dar net ir ilgiau jauciu laiko,bet sailentbloku nesu restauraves ,speju kazkokia kietesne guma naudoja,ar tas kietumas butent ant E38 labai pasijaucia?,seip siekiu kuo didesnio komforto,nes vaziuokle jau prasos remonto pas mane...


StandartinėParašytas: 26 Spa 2010, 21:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.06.21
Amžius:
40
Pranešimai:
174
Miestas:
Klaipėda-Šiauliai
Automobiliai:
ex: 2xE28, 2xE30, 10xE34, 4xE38, 3xE39, E60, E65
now: E34 520i touring,
F10 528i n52
Skype:
shmere1
as jau pasimokiau su tuo sailentbloku restauravimu tai daugiau gyvenime nebedarysiu tokio meslo. masina kieta pastebimai iskart noris padangas balionus detis, del vairo tai nieko ten daug nepastebesi, buvau E39 sudejes prieki, tai po men laiko ismeciau, o E38 nupirkes irgi prieki pamaciau restauruotus po savaites pakeiciau naujais.del galo tai nemanau kad lb pakietes masina nes bumeranguose ir taip stovi pilnaviduriai vieni kiti tokie neaiskus.


StandartinėParašytas: 26 Spa 2010, 21:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.17
Amžius:
35
Pranešimai:
591
Miestas:
Pajuris
Automobiliai:
E38 730i
e65 FL 730d
kamanis rašė:
as jau pasimokiau su tuo sailentbloku restauravimu tai daugiau gyvenime nebedarysiu tokio meslo. masina kieta pastebimai iskart noris padangas balionus detis, del vairo tai nieko ten daug nepastebesi, buvau E39 sudejes prieki, tai po men laiko ismeciau, o E38 nupirkes irgi prieki pamaciau restauruotus po savaites pakeiciau naujais.del galo tai nemanau kad lb pakietes masina nes bumeranguose ir taip stovi pilnaviduriai vieni kiti tokie neaiskus.

klausyk o kiek mokejai uz priekiniu sakiu sailentblokus? ar keitei tik juos ar visas sakes kartu?virsutine sake turi toki dideli sailentbloka jo turetu but ir atskirai pirkt,o kaip apatines kur mazesnis sailentblokas?


StandartinėParašytas: 26 Spa 2010, 21:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.03.14
Pranešimai:
632
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
725
kamanis rašė:
as jau pasimokiau su tuo sailentbloku restauravimu tai daugiau gyvenime nebedarysiu tokio meslo. masina kieta pastebimai iskart noris padangas balionus detis, del vairo tai nieko ten daug nepastebesi, buvau E39 sudejes prieki, tai po men laiko ismeciau, o E38 nupirkes irgi prieki pamaciau restauruotus po savaites pakeiciau naujais.del galo tai nemanau kad lb pakietes masina nes bumeranguose ir taip stovi pilnaviduriai vieni kiti tokie neaiskus.

Pasiskaityk įdėmiau: http://elastomer.eu/index.html .Todėl ir sudomino,nes su restauruotais garažo duobėj priekiniais sailentblokais ant E34 jau buvau susidūręs ir aš.Kirviu ištašyti iš kietos gumos gabalo.Priekiui tai jie parsiduoda atskirai (Lemfiorderio visai gerai važiuoja), o su galinėm H šakėm kitos išeities nėra,nebent mokėti po 800 lt už šakę.Šrotas šiuo atveju geriausiu atveju pusmečiui.


StandartinėParašytas: 27 Spa 2010, 00:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.06
Amžius:
35
Pranešimai:
470
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
BMW E39 530i Individual 02'
BMW E39 525i TOPAZ BLUE 02' (Ex)
BMW E38 730d ORIENTBLAU 00' (Ex)
BMW E38 730d JET-BLACK 99' (Ex)
Tos gumos toje vietoje siaip nedaznai susidevi, taigi srotuose didele tikimybe rasti gerus originalius. As pirkau po 50Lt uz viena sake. Pasiemiau nuo 750 97m, gumos buvo tikrai labai gero stovio. Pasikeiciau ir vargo nemaciau :)


StandartinėParašytas: 27 Spa 2010, 11:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.03.14
Pranešimai:
632
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
725
DiMoN rašė:
Tos gumos toje vietoje siaip nedaznai susidevi, taigi srotuose didele tikimybe rasti gerus originalius. As pirkau po 50Lt uz viena sake. Pasiemiau nuo 750 97m, gumos buvo tikrai labai gero stovio. Pasikeiciau ir vargo nemaciau :)

Nedažnai,bet po 300 tūkst. tai tikrai.Tai kiek tau liko vargo nematyti labai neaišku.


StandartinėParašytas: 27 Spa 2010, 11:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.04.03
Amžius:
41
Pranešimai:
404
Automobiliai:
honda crv 2009
dar nemates bmw su tokia rida. Kai paziuri skelbimuose tai max buna 270.000km :lol:


StandartinėParašytas: 28 Spa 2010, 21:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.06.21
Amžius:
40
Pranešimai:
174
Miestas:
Klaipėda-Šiauliai
Automobiliai:
ex: 2xE28, 2xE30, 10xE34, 4xE38, 3xE39, E60, E65
now: E34 520i touring,
F10 528i n52
Skype:
shmere1
na zinok jei tas restauravimas bus lb panasus i originala ta prasme minktumu ir elastingumu, manau tikrai verta pabandyti. seip linke imesta firma matosi kad lb pazengus sioj srityje. gal pradziai bandyk viena puse restauruot ir matysi kaip rezultatais ar patenkintas. to montego: prieky dejau lemforder gavau su nuolaidom po 56lt berods vnt (cia didieji), o kitos sakes maziukai 22lt boge.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery