Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 08 Vas 2025, 00:52

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 44 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 23 Spa 2010, 08:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.14
Amžius:
45
Pranešimai:
243
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 318i (130ag)
E46 328ci (blue topaz)
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 1999
Variklis: 2.8
Degalai: benzinas

Problema/klausimas: trinkit

_________________
BMW RULEZZZ


Paskutinį kartą redagavo TIK M40 23 Spa 2010, 09:23. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 23 Spa 2010, 08:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.11.02
Amžius:
42
Pranešimai:
1680
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 Touring 523i ex.
E34 Touring 520i ex.
E34 sedan 525i LSD ex.
viskas ten tvarkoi su tuo sarnyru,jie vienodi E36>E46 tik kad pas E46 šarnyras kitaip uždengtas(turi aliumini kaušeli)o pas E36 pats šarnyras su skardiniu kaušeliu.

_________________
Naktimis galvoji,kad reikia kažką keisti,O dieną elgiesi taip pat ir nieko nedarai...


StandartinėParašytas: 23 Spa 2010, 08:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.14
Amžius:
45
Pranešimai:
243
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 318i (130ag)
E46 328ci (blue topaz)
keitei kada nors?

_________________
BMW RULEZZZ


StandartinėParašytas: 23 Spa 2010, 08:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.11.02
Amžius:
42
Pranešimai:
1680
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 Touring 523i ex.
E34 Touring 520i ex.
E34 sedan 525i LSD ex.
n kartu.dyrbu servise.dar neteko deti naujos šakes del to šarnyro.

_________________
Naktimis galvoji,kad reikia kažką keisti,O dieną elgiesi taip pat ir nieko nedarai...


StandartinėParašytas: 23 Spa 2010, 08:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.14
Amžius:
45
Pranešimai:
243
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 318i (130ag)
E46 328ci (blue topaz)
ačiū :)

_________________
BMW RULEZZZ


StandartinėParašytas: 26 Spa 2010, 18:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.09.03
Pranešimai:
27
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E46 330d
Savo auto vežiau restauruoti,galvojau pirkti naujas svirtis,o šiandien pats savo akim pamačiau kaip ore išpresavo seną mažajį šarnyrą ir įpresavo nuo E36,lyg ten ir turėtų eit. Tinka,nereikia svirčių keisti.


StandartinėParašytas: 27 Spa 2010, 02:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.01
Pranešimai:
955
Automobiliai:
E36 325i m50 vanos coupe 93m.
E46 330i 01m.
pasakei naujiena :? .as neseniai sakes pakeiciau.reiks paziuret ant senu ar imanoma ispresuot.


StandartinėParašytas: 28 Spa 2010, 17:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
mindaugas14 rašė:
as neseniai sakes pakeiciau

saunuolis, taip ir reikia BMW tvarkyti ;)

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 09 Lap 2010, 11:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.11.02
Pranešimai:
9
Automobiliai:
E46 320td
visi turbut zinot kad tie E36 sarnyrai nelaiko.beje jie yra plaukiojantys(nu tipo si selinbloku)ir bent jau man tai E46 su tais sarnyrais plaukiojo po kelia,nors ir buvo nauji.tad chebra jei jau vazinejat su E46 tai nedarykit is jo isdivalkes.gamintojas juk nebereikalo sugalvojo det stipresnius sarnyrus.(cia tik mano nuomone,galvokit kaip jus norit)


StandartinėParašytas: 09 Lap 2010, 13:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.11.03
Amžius:
39
Pranešimai:
5
Miestas:
Panevezys
Nikas:
Rollis
Kaip tik man reikia dbr pasikeisti. Tai kiek suprantu yra trys variantai: detis nuo E36, restauruoti ir orginala deti. Kazkodel as pats labai daznai girdziu, kad geriau jau restauruoti, nei deti pigesni E36 varianta. Taupimo sumetimais patarkit kad geriau pasirinkti? Ypac tie gal pakomentuos, kurie dirba toje srityje arba bent jau vazinejo su restauruotais ir keistais naujais. ačiū.


StandartinėParašytas: 09 Lap 2010, 14:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.02.05
Pranešimai:
18
Miestas:
KAUNAS
Skype:
nt2nos
Nikas:
nt2
Na restauracija tikrai nėra blogas dalykas, tačiau reikėtų turėti galvoje, kad sekanti kartą jau reikės keist visą svirtį.
O kalbant apie tuos taip vadinamus E36 šarnyriukus, tai jie nėra jau tokie blogi, iš maždaug 20 klientų, vienam tik nepatiko, bet čia jau kiekvienam spręst dėtis tokius ar ne. Kitas dalykas, galbūt tie neįtikę buvo netinkamai sumontuoti. O kaip jau čia kažkas minėjo, kad susidėjus juos - mašina plaukioja, tai plaukioja ji tikrai ne iš šarnyrų, o iš salenblokų. Dabar aišku sakysit salenblokai buvo geri, negali būti, kad dėl jų - gali, keičiant vieną mazgą naujom detalėm, kenčia labiau tas kuriame yra senos dalys sudėtos. Taip, kad manau išvadas galit patys pasidaryt.

Šarnyrai:
Gamintojas: Meyle
Kaina: Vidinio - 69Lt, Išorinio - 59Lt.

_________________
I don't drive fast - I fly low!


StandartinėParašytas: 09 Lap 2010, 19:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.09.03
Pranešimai:
27
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E46 330d
Reikia nusipirkti DELPHI šarnyrą ( kodas TC2101),jis yra paprastas,be sailentbloko,be tos plokštelės,kuri eina E36 ant kraštinio šarnyro apačios ir jis puikiai įsipresuoja į E46 šakę.Buvau atsirestauravęs šarnyrus savo E46,viskas ok,bet po metų pradėjo girgždėti.Tai dabar susidėjau šarnyrus nuo e36-problema išspręsta ir pamiršta. Aišku sutinku,kad pasikeisti į originalias po 500 lt už vnt šakes yra pats geriausias variantas,bet kai yra altenatyva susidėti po 60-70 lt.... Patys spręskit...


StandartinėParašytas: 09 Lap 2010, 20:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.02.05
Pranešimai:
18
Miestas:
KAUNAS
Skype:
nt2nos
Nikas:
nt2
Na paminėjau tik vieną iš galimų variantų, minėtas Delphi'nis (heavy duty) šarnyriukas kainuoja 60Lt.
Pritaikius nuolaidą, gautūsi pigiau.

_________________
I don't drive fast - I fly low!


StandartinėParašytas: 09 Lap 2010, 23:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.11.02
Amžius:
42
Pranešimai:
1680
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 Touring 523i ex.
E34 Touring 520i ex.
E34 sedan 525i LSD ex.
jo jo nedekit nuo E36 nes jie nelaiko ir visi E36 plaukioja po kelia. :mrgreen: o jai rimtai tai isidekit ne delphi ar dar koki š o bent jau lemfiorderi o dar geriau lemfiorderi su bmw logo ir kuo puikiausiai laikys. :!: o jai neturit patirties šiuo klausimu tai patylekit.

_________________
Naktimis galvoji,kad reikia kažką keisti,O dieną elgiesi taip pat ir nieko nedarai...


StandartinėParašytas: 10 Lap 2010, 01:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.02.05
Pranešimai:
18
Miestas:
KAUNAS
Skype:
nt2nos
Nikas:
nt2
Na Delphi nėra prastas gamintojas, bet aišku Jūsų paminėtas Lemfiorder zymiai geriau, juolab, kad kaina tokia kaip ir anų.

_________________
I don't drive fast - I fly low!


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 44 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery