Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 25 Lap 2024, 17:50

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2549 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 170  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 20 Spa 2010, 12:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6970
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
tai gal ant galo labai geros uzmautos ir todel stumia i prieki.


StandartinėParašytas: 21 Spa 2010, 14:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.29
Amžius:
39
Pranešimai:
351
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex. E36 318iS
kas zino kokia bauda nusimato, jei uzdeciau jau siandien dygliuotas ziemines ir mane nukirstu uz tai zaliukai? Ar butu supratingi anie #-o Nes kazkaip nesinori dauzyt masinos, del rytdienos prognoziu... :evil:

_________________
BMW rakteliu galima užvesti du dalykus: tai BMW automobilį ir moterį :)


StandartinėParašytas: 21 Spa 2010, 15:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6970
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
manau, kad gal suprast turetu, nes jau oro salygos ne vasarines :)
Bet ivykus auto ivykiui, gali prisiknist, tipo va dygliuotos, nors dar negalima. Nu zodziu istatymai visagaliai.


StandartinėParašytas: 21 Spa 2010, 15:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.26
Amžius:
46
Pranešimai:
367
Miestas:
Kaunas, Garliava
Automobiliai:
E39 530d 99' Shadow Line
reikia patarimo: vasarines siuo metu 225/55 R16 ratlankiai, ar tiktu ant tu paciu ratlankiu ziemines 215/60 R16, nebus per siauros ?

Paveikslėlis

Ant šitų tiktų 215/60 ?

_________________
BMW 530d Power --> I6 24V - 135 kW (184 PS/181 bhp) @ 4000


StandartinėParašytas: 21 Spa 2010, 16:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.19
Amžius:
40
Pranešimai:
1039
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E36/2 323i M52 95'
Kas liečia plotį, tai tiks be problemų, tik bus šiek tiek aukštesnės už 225/55. Geresnis variantas būtų 205/60. :wink:


StandartinėParašytas: 21 Spa 2010, 16:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.26
Amžius:
46
Pranešimai:
367
Miestas:
Kaunas, Garliava
Automobiliai:
E39 530d 99' Shadow Line
Ginchius, esi beveik teisus ;)

Paveikslėlis

Paveikslėlis

_________________
BMW 530d Power --> I6 24V - 135 kW (184 PS/181 bhp) @ 4000


StandartinėParašytas: 21 Spa 2010, 19:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.04.03
Amžius:
41
Pranešimai:
404
Automobiliai:
honda crv 2009
dar radau straipsni is http://www.15min.lt/naujiena/gazas/nauj ... 219-120970 Taip kad daugiau neturetu kilti klausimu sia tema :)

Geresnes padangas reikia montuoti ant galinės ašies

Dažnas galvoja, kad geresnes padangas reikia montuoti ant varomosios ašies. Tai nėra visiškai teisingas sprendimas.

„Vienas padangų gamintojas Elektrėnų ledo arenoje surengė bandymus. Ant dviejų vienodų priekiniais ratais varomų „Audi“ automobilių sumontavo tokias pat padangas, bet ant vieno automobilio mažiau nusidėvėjusias padangas sumontavo gale, ant kito – priekyje. Tada surengė lenktynes ratu ant ledo. Ir greitesnis buvo „Audi“ su geresnėmis padangomis gale, o prastesnėmis priekyje. Šis automobilis buvo stabilesnis ir greitesnis. Tuo tarpu kito „Audi“ vairuotojas turėjo daug vargo lygindamas automobilį, kurio galinė ašis, dėl tų pačių prastesnių padangų, nuolat slydinėjo“, – pasakojo Artūras.

Be abejo, visuomet geriausias sprendimas yra montuoti vienodai geras padangas ant abiejų ašių, tačiau jau po pirmo žiemos sezono padangos nusidėvi nevienodai. Tuomet, kaip pataria ekstremalaus vairavimo instruktorius, mažiau nusidėvėjusias padangas montuokite ant galinės ašies. Nesvarbu, priekiniais ar galiniais ratais varomas jūsų automobilis.


StandartinėParašytas: 21 Spa 2010, 19:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
Bet visur kažkaip stebėtinai naudoja automobilius priekiniais varomais ratais... Iš kitos pusės, jeigu jau viršyjai sukibimo ribą, tai nelabai aktualu ar priekis nusikabins ar galas, nes vis tiek nebebus laiko taisyti situacijos. Aš kaip tikras eretikas, visgi dėčiausi (o ir deduosi) geresnes į priekį, kad turėčiau maksimalų sukibimą pradinei trajektorijos korekcijai (nes jos pagrinde ir reikia).

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 21 Spa 2010, 20:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6970
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
PrakalejaS rašė:
Aš kaip tikras eretikas, visgi dėčiausi (o ir deduosi) geresnes į priekį, kad turėčiau maksimalų sukibimą pradinei trajektorijos korekcijai (nes jos pagrinde ir reikia).

su situo ir as sutinku.


StandartinėParašytas: 21 Spa 2010, 21:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Prezidiumo Narys
Klubo Prezidiumo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.06
Amžius:
51
Pranešimai:
840
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 320D 03'
E36 328 M52 95'
ex E36 320 92;
ex E30 318 86
PrakalejaS rašė:
. Aš kaip tikras eretikas, visgi dėčiausi (o ir deduosi) geresnes į priekį, kad turėčiau maksimalų sukibimą pradinei trajektorijos korekcijai (nes jos pagrinde ir reikia).


Praeitą savaitę, teko apsisukti siaurame kelyje ant posūkio netoli skardžio. Geresnės padangos buvo priekyje,bet slystelėjo galas o priekis tik stabdė ir bandė ištraukti (gal ir būtų ištraukęs, jei kelias būtų dvigubai platesnis). Taigi fizikinė galia buvo stipresnė gale. Apsisukau pusantro karto, daugiau nenoriu to patirti. . Ačiū Dievui niekas nenukentėjo.

p.s. teisingai kolegos minėjo, kad su prstesnėm padangom gale, gali staigiai pagauti stogą.

_________________
Tomas


StandartinėParašytas: 21 Spa 2010, 21:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6970
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
tai man idomu kokiu greiciu ant posukiu tu lakstai?
kazkaip nesuvokiu tokiu dalyku, vaziuojant normaliai stabdant taip net neimanoma. Juk yra net jegos paskistymas stabdziu, kad gala veiktu mazesne jega nei prieki. Gal rankini uztraukei prie to skardzio? :lol:


StandartinėParašytas: 21 Spa 2010, 21:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
99% vairuotojų tokiais atvejais kirstų per stabdžius, ir šiuo atveju geriausias sukibimas būtų priekyje, nes stabdymo efektyvumas didesnis priekyje, didesnis svoris (didesnis sukibimas), taigi turi daugiau šansų apsisukti vietoje, bet slysi mažesnį atstumą, nei stabdydamas visu pajėgumu su plikomis padangomis priekyje (išcentrinė galo jėga labiau nuplėštų priekinius ratus). Kitas dalykas, norint apsisukti posūkyje, reikia labai staigiai stabdyti arba labai staigiai atleisti arba per staigiai paspausti akseleratorių, kas ir taip yra vairavimo klaida arba viršytas padangų sukibimo limitas. Jeigu padangos priekyje geros, tai turi dar galimybę koreaguoti slydimą tau tinkama linkme.
Tomas328 rašė:
Praeitą savaitę, teko apsisukti siaurame kelyje ant posūkio netoli skardžio. Geresnės padangos buvo priekyje,bet slystelėjo galas o priekis tik stabdė ir bandė ištraukti (gal ir būtų ištraukęs, jei kelias būtų dvigubai platesnis). Taigi fizikinė galia buvo stipresnė gale. Apsisukau pusantro karto, daugiau nenoriu to patirti. . Ačiū Dievui niekas nenukentėjo.
p.s. teisingai kolegos minėjo, kad su prstesnėm padangom gale, gali staigiai pagauti stogą.


Šiaip tai diskusija panašėja į tą, kuri buvo kuro taupymo temoje, vadinasi reikia tikrinti praktikoje (nes teorijų kaip matome yra nemažai). Bus žiemos testas, reikia pasiruošti dvi lėvas žiemines padangas su ratlankiais ir prasukti tą pačią trasą - rezultatai manau bus aiškūs, o ir testas atliktas su RWD (praktiškai būtume pionieriai šioje srityje, nes visus testus mačiau tik su FWD :-)). Taigi belieka laukti, kol kas pasiūlytų E36 du ratlankius su stipriai pasidevėjusiomis žieminėmis padangomis ir laukti žiemingos dangos.

Beje, prisimiau, kad yra pamokėlės, kur duoda automobilį su karučiais ir ten būtent galas yra tabalaika, o ne priekis. O vat karučio su priekine ašimi neteko dar matyti, turbūt ne veltui :-)

ps. teorija teorijai, bet su FWD aš asmeniškai visgi dėčiau geresnes padangas į galą :-) o vat su RWD prioritetą skirčiau priekio stabilumui.

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 21 Spa 2010, 22:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6970
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
Nu zinai, dar idomu kokios tos blogesnes padangos.

Jei dedant ant vienos asies naujas, o ant kitos kritines ribos 3mm padangas ant sniego, tai jau cia idomiai butu :D su vienom butu sunku isibeget, o kitu atveju butu sunku pasukt.

Toki dalyka galima pabandyt.

Taip pat reiktu ir mazesnio skirtumo padangu, kad daleiskim naujos ir tik sezona vaziuotos, ten 6-7mm.

PrakalejaS rašė:
Beje, prisimiau, kad yra pamokėlės, kur duoda automobilį su karučiais ir ten būtent galas yra tabalaika, o ne priekis. O vat karučio su priekine ašimi neteko dar matyti, turbūt ne veltui :-)

ps. teorija teorijai, bet su FWD aš asmeniškai visgi dėčiau geresnes padangas į galą :-) o vat su RWD prioritetą skirčiau priekio stabilumui.

Ant FWD taip pat ir prieky reikia geru padangu, nes cia jei prieky prastesnes padangos, tai zymiai labiau jauciasi nei, kad ant RWD uzdejus prastesnes i prieki.


StandartinėParašytas: 21 Spa 2010, 22:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Prezidiumo Narys
Klubo Prezidiumo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.06
Amžius:
51
Pranešimai:
840
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 320D 03'
E36 328 M52 95'
ex E36 320 92;
ex E30 318 86
Čia kaip beskaičiuosi, bet tom oro salygom buvo per didelis greitis, buvo paskutinį sezoną naudojamos kietos padangos, buvo šlapia kelio danga su lapais, buvo šaltoka +2C.

Jei tęsti diskusiją, tai priekis ištraukė, kad nenulėkti, bet taip pat traukė kad nulėkti į kitą pusę. Šalikėlėj augo medžiai, kai kurie nemaži. Kai jėgų pusiausvyra pasikeitė galo naudai, teko padėti galui suktis (nykščius skaudėjo keleta dienų.). Kaip bebūtų manau tada adrenalinas ir nuspaudė stabdį. Iki šiol manau, kad kietos padangos gale, nuslydus, suvaidino tą blogajį vaidmenį , nes buvo nekontroliuojamos ir tik labai stipriai slydo.

Šiaip užmetimas buvo labai staigus tokio staigaus net nesitikėjau.
Ne be reikalo kiti ir sako, kad kaip pagauna tai pagauna.

Šiuo atveju jei padangos būtų geresnės gale, tai užmetimas nebūtų toks staigus ir toks galingas.

Kaip bebūtų dabar geresnės padangos gale. :oops:

_________________
Tomas


StandartinėParašytas: 21 Spa 2010, 23:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6970
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
Šiuo atveju jei padangos būtų geresnės gale, tai užmetimas nebūtų toks staigus ir toks galingas.
Tai jeigu buvo greitis, slapia ir dar lapai, tada tikiu, bet visu pirma reikia ir kelio danga ivertint. Nereikia vaziuot kaip vokieciui, jei lietaus padangos ir greicio indeksas 240km/h tai tiek ir mina per lietu :lol:


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2549 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 170  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery