Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 18 Gru 2024, 05:11

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 188 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 09 Spa 2009, 13:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.04
Pranešimai:
282
Miestas:
Kaunas
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:1996
Variklis:m52b25
Degalai:benzinas

Problema/klausimas:
Sveiki, keiciant antifriza pastebejau toki keista dalyka, visu pirma tai antifriza isleidau is bloko ir is radijatoriaus, pilant nauja jo isvis "negere", na dapili iki pacio virsaus tada vos vos ibega, kelis cm nusileidzia lygis, vel dapili, zaidziau taip labai ilgai, kai pradejo per nuorinimo varztus begt skystis juos uzsukau, dar supyliau antifrizo, berods nusiorino normaliai, niekas nekaista, peciukas sildo, oras neina per varztus. Kazkokiu problemu dideliu nebuvo nuorinant. Toliau atsukus kamsti matosi kaip is virsutines slangos skystis bega i bakeli, bet skyscio vistiek negeria, jis pilnas, net per virsu bega ant uzvestos masinos, uzgesini dar ipili, dar subega, zodziu kazkaip per letai skystis bega i varikli. Seip su masina viskas normaliai, antifrizas nedingineja, vaziuoja gerai, nekaista. Pastebejau tik toki dalyka, kad hidromova labai garsiai uzia, ta prasme sukabina labai stipriai, bet nera privirinta ar kazkokiu kitu nesamoniu pridaryta. Jei vandens pompa butu prie mirties tai kogero per virsutine slanga i isipletimo bakeli nebegtu isvis niekas..

Gal isvis cia taip turi but? nes pavyzdziui pas mane E36 irgi m52 variklis, tai uzvedi masina, iskart skystis is isipletimo bakelio nubega i apacia.


StandartinėParašytas: 09 Spa 2009, 13:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.12
Amžius:
56
Pranešimai:
733
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 540 96'
Tai gal keitei kai mašina šalta buvo ir termostatas neatsidaręs? Pravarinėjo mažuoju ratu,po biški atsidarinėjo termostatas ir paleido dydžiuoju. Reikėjo pylant dar šlangą paspaudyt kad greičiau surytu antifrizą. Užkūres šaltą mašiną po kokių 5-8 minučių patykrink ar abu šlangai kurie sueina i radiatorių karšti.Ir sužinosi ar termostatas veikia ar ne. Jeigu sušils abu šlangai,tai neatsidarinėja kaip priklauso. Jei būtu užsikimše kur nors,tai manau nenusiorintu gerai ir variklis kaistu.


StandartinėParašytas: 09 Spa 2009, 13:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.04
Pranešimai:
282
Miestas:
Kaunas
Keiciau ant saltos masinos, poto kaitinau, termostatas atsidare kaip suprantu. Pala as kiek suvokiu tai pirma antifriza varineja mazuoju ratu, tai syla tik apatine slanga, kai atsidaro pradeda didizuoju ratu teket antifrizas ir pradeda virsutine kaist, ar as blogai supratau ka tu norejai pasakyt?

Zodziu kiek suprantu tai viskas gerai ten subego ir nusiorino( nors ir sunkiai labai), tik va man klausimas, kodel negeria antifrizo is isipletimo bakelio? Gal cia kazkokiu mistiniu budu susije su tuo, kad ta termo mova uzia stipriai?


StandartinėParašytas: 09 Spa 2009, 14:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
38
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
man atrodo pas mane ir saltai, ir karstai buna per viduriuka tame issipletimo bakelyje antifrizo. nebent atsukus siltai sistemai kazkiek pakyla.

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


StandartinėParašytas: 09 Spa 2009, 14:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.12
Amžius:
56
Pranešimai:
733
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 540 96'
kai atsidarinėja termostatas,tai pradeda kaist apatinė šlanga.Tada eina dydžiuoju ratu. Ant šalto atsidaryk kapotą,pažiūrėk kiek yra skysčio.Turi būt ant mietkės MAXIMUM.Tada pravažiaves ir prakaitines mašiną iki atsidarys termostatas vėl pažiūrėk kiek yra. Sukyla (kaip rašė) kada atidarai probkę,nes slėgis išeina iš sistemos ir nebesandari gaunas. Šiaip aš kiek stebėjau,tai nelabai turi ir pakylt,kadangi jeigu užtenka pilnai oaušynimo skysčio,tai jis ir neikaista per stipriai ir užtat mažiau plečiasi. Pabandyk papasint kas darosi pas tave. O kad užvedus ir atidarius probkę skystis sukyla,tai normalu. Kur mažiausias pasipriešinimas,ten ir išbėga. Pabandyk biški prašildęs, atsidaręs probkę pagazuot su ranka ir pažiūrėk ar pastiprėja skysčio bėgimas į bakelį.Jei pastiprėja,tai pompa vadinas gerai varinėja. kuo dydesnės apsukos,tuo stipriau turi bėgt.Jei bus viskas gerai,tai uždaryk kapotą ir nesuk sau galvos. :D


StandartinėParašytas: 09 Spa 2009, 14:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
lachūdra rašė:
kai atsidarinėja termostatas,tai pradeda kaist apatinė šlanga...

ne apatino, o virsutine.


StandartinėParašytas: 09 Spa 2009, 19:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.12
Amžius:
56
Pranešimai:
733
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 540 96'
Muset kad apatynė.Viršutinė-kai varinėja mažuoju ratu.Užtat visi rankas ir purvinasi,kad nori pažiūrėt,o sunku daeit.


StandartinėParašytas: 18 Spa 2010, 09:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.10
Amžius:
42
Pranešimai:
145
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
528, 97', Sequent 56 gas equipment
Na o pas mane tokia situacija: antra savaite esu pasikeites termostata, termostato korpusa, ausinimo skyscio lygis geras (nedingsta), variklis nekaista, i salona silta\salta ora pucia normaliai, nuorinta irgi ne viena karta. Bet vaziuojant ant mazu apsuku reikia labai daug laiko, kol isyla apatine slanga ir kol persijungia i dujas. Taciau, jei duodi daugiau apsuku vaziuojant, viskas vyksta daug greiciau, isyla apatine slanga, perjungia i dujas. Gal turit minciu kurioj vietoj ir kas gali durniuoti?


StandartinėParašytas: 18 Spa 2010, 09:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
peciuka isjunk, greiciau pasils.
nieko cia neprigaminsi.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 18 Spa 2010, 09:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.10
Amžius:
42
Pranešimai:
145
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
528, 97', Sequent 56 gas equipment
all in music rašė:
peciuka isjunk, greiciau pasils.
nieko cia neprigaminsi.


bet toks ispudis, kad visgi kazkur oro kamstis susidaro, o davus apsuku pramusa, nesuprantu. Na reikes pameginti be peciuko pavaziuoti.


StandartinėParašytas: 18 Spa 2010, 10:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
jei butu oro kamstis, kaistu motoras.
naturalu, kad deginant daugiau kuro (daugiau gazo davus) kyla greiciau temperatura.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 18 Spa 2010, 19:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.10
Amžius:
42
Pranešimai:
145
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
528, 97', Sequent 56 gas equipment
zodziu katik gryzau is darbo, atstumas 10km, finale dujos persijunge tik pravaziavus tuos beveik 10km. Patikrinau apatine slanga - salta, vienas duju reduktorius vos vos siltas, o kitas saltas. Bandziau vaziuoti nuo pat pradziu su isjugtu peciuku (kaip rekomendavo), bet tas itakos neturejo.
Visa kita kaip minejau, variklis nekaista, temp.kyla normaliai ir stovi 90, peciukas pucia is salta ir karsta.
Blyn, kas per bajeriai? #-o
tiesa vel atsirado toks kaip cirskejimas variklio skyriuj pagazuojant +/- ties 1000 rpm/min
bet jis buvo atsirades ir ziema praejusia, bet poto dingo, tai man cia forumieciai patikino, kad nieko baisaus del jo :)
dekui uz ats,jei tokiu bus.


StandartinėParašytas: 23 Spa 2010, 21:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.07.13
Amžius:
50
Pranešimai:
19
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
E39 523 98'
Jeigu dujų reduktorius nekaista, vadinasi jame yra oro, t.y. jį reikia nuorinti. Geriausiai nuorinti, kai yra įkaitęs variklis. O jis nusiorina paprastai, t.y. atlaisvini viršutinės antifrizo žarnos chamutą, esantį prie reduktoriaus. Tada viena ranka gazuoji variklį, kita-judini antifrizo žarną ir stebi, kaip iš po atlaisvintos žarnos burbuliuodamas išeina oras. Reduktoriui nusiorinus, jis įkaista taip, kad net neina išlaikyti prie jo pridėtos rankos.


StandartinėParašytas: 29 Lap 2010, 14:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.10
Amžius:
42
Pranešimai:
145
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
528, 97', Sequent 56 gas equipment
Zodziu situacija kartojasi, uzsiknisau kariauti su "nematomais vejo malunais". Buvau dujose, nupasakojau situacija, tai dave 100%, kad oro yra sistemoje, kad tipo 2.8l varikli su dujom lb sudetinga nuorinti, bet pasake, kaip tai padaryti. Grizes namo nuorinau kaip sake dujininkas, taciau padejo gal keliom dienom, poto vel tas pats. Zodziu siandien per tokius salcius isvis neijunge duju, pravaziavau 10km, paziurejau kaip reduktoriai, tai jie buvo visiskai salti, reduktoriu slangos saltos, apatine radiatoriaus slanga salta, pats radiatorius tik virsuj vos siltas. Vadinasi kazkur arba oras, arba uzsikimse, kad nera cirkuliacijos normalios, arba gal pompa vandens grybauja. Bet variklis nekaista, temperatura darbine pastoviai 90'C, pecius sildo, ausinimo skystis nedingsta. Mistika kazkokia. O viskas prasidejo kai termostata su korpusu pasikeiciau (nes plaukiojo temperatura, bet dujas junge normaliai). Gal dar turit kokiu minciu kame reikalas? Nes jei nuvarysiu i servisa, tai prades viska is eiles keisti/experimentuoti, nors kogero be normalaus serviso cia neapseisiu.


StandartinėParašytas: 29 Lap 2010, 15:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
o "patioku" ausinimo skyscio nesimato niekur?
vienintelis klausimas - kaip gali susidaryti burbulai? tarpine / galva, arba nesandarumas sistemoj (arba blogai nuorinta, bet tai cia jau nepatikrinsim). jei per tarpine eitu oras, tepalu turetu buti ausinime. jei leidzia - patioku. kad nieko neitu rast, nebuna... blogai ziurima.
o jei pati ausinimo sistema tvaringa ir taip daros, tai tik del irangos duju.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 188 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery