Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 12 Vas 2025, 18:49

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 30 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 23 Rgs 2009, 12:48 
  
 
 
Automobilio, apie kuri norite paklausti BMW320i
Pagaminimo metai:1991
Variklis: 2l plyta
Degalai:benzinas

Problema/klausimas: Važiuojant užia gale. Manau arba guolis arba reduktorius. Kaip nustatyti? Vienam servise sako kad reduktorius, kitam kad guolis :shock: . Patarkit :lol:


StandartinėParašytas: 23 Rgs 2009, 12:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Vaziuok i normalu servisa ir nustats kas uzia. O siaip pakelus masina reik ivaziuot su ja koki 80km/h arba iki tokio greicio kai uzimas pasireiskia labiausiai ir ijungus laisva pavara uzgesinus varikli klausytis is apacios is kurios vietos uzia, ar is reduktoriaus ar is ratu. Galimas daiktas kad ir pacios padangos uzia jei kokias kinietiskas uzsidejai.


StandartinėParašytas: 23 Rgs 2009, 12:56 
  
 
 
Su padangom viskas tvarkoj [-X


StandartinėParašytas: 23 Rgs 2009, 13:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.07
Amžius:
41
Pranešimai:
1151
su tokiais nustatymais geriau išvis į servisus nesikreipt :D yra variantas pasitikrint ir vienam kas užia. pasikeli auto viena galini rata ir bandai važiuot (tuo atveju jai reduktorius neblokuotas) suksis vienas ratas o kitas tvirtai stovės ant žemės, tik po priekiniais kažką padėk kad nenuvažiuotum kur nereikia :D lygiai ta paty pakartok su kito rato pakėlimu, jai ižimas abu ratus pakėlus taspats, reiškia bus reduktorius, o jaigu užia tik vienas kažkuris ratas paketus, tada to rato guolis. galimas variantas kad išvis neuž kai pakelsi, tokiu atveju bus kaltas guolis (tik jau neaišku kuris) kuris mašinai važiuojant gauna didesnį krūvį .


StandartinėParašytas: 10 Spa 2010, 16:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.20
Amžius:
37
Pranešimai:
367
Miestas:
Dubai
Automobiliai:
ex E30 318 '86
ex E36 316 '92
ex E46 325 '01
ex E36 325i '94
ex e60 530i '07
ex e85 Z4 '03
ex e70 4.8i '08
now F10 520d '14
now F36 428i M '16
now F48 X1 '17
Gedas666 rašė:
su tokiais nustatymais geriau išvis į servisus nesikreipt :D yra variantas pasitikrint ir vienam kas užia. pasikeli auto viena galini rata ir bandai važiuot (tuo atveju jai reduktorius neblokuotas) suksis vienas ratas o kitas tvirtai stovės ant žemės, tik po priekiniais kažką padėk kad nenuvažiuotum kur nereikia :D lygiai ta paty pakartok su kito rato pakėlimu, jai ižimas abu ratus pakėlus taspats, reiškia bus reduktorius, o jaigu užia tik vienas kažkuris ratas paketus, tada to rato guolis. galimas variantas kad išvis neuž kai pakelsi, tokiu atveju bus kaltas guolis (tik jau neaišku kuris) kuris mašinai važiuojant gauna didesnį krūvį .

O su automatu toks fintas veikia? :D


StandartinėParašytas: 16 Spa 2010, 23:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
su automatu tas budas irgi tinka

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 16 Spa 2010, 23:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.17
Pranešimai:
3776
Automobiliai:
E30 tc-baur cabrio
E36 325
chrysler sebring cabrio
toyota celica cabrio
E36 328 cabrio
bmw e61
grand voyager 3.3
w220 320cdi
Bmw m3 E36
bmw 325 cabrio E30
Bmw 535d e60
Bmw 535d f10
kiek yra teke keisti guoliu,tai visada ar rata prasukus su ranka ar diska,tikrai jaucias kuris guolis blogas.


StandartinėParašytas: 17 Spa 2010, 10:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Kiek teko keisti? 2,3...4? Nevisada tavo variantas veikia, ipac kaip kalbam apie gala BMW ...

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 17 Spa 2010, 12:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6970
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
E36Coupe rašė:
Kiek teko keisti? 2,3...4? Nevisada tavo variantas veikia, ipac kaip kalbam apie gala BMW ...

nu nebent pusasi isemes suksi, nes kaip sakai gale nesijaus.


StandartinėParašytas: 17 Spa 2010, 13:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Reikia sukti abu galinius ratus i ta pacia puse tada geriau jauciasi, arba pakelus masina isukti uzvedus ir paleisti laisva pavara ir klausyti.


StandartinėParašytas: 17 Spa 2010, 21:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Geriausias budas toks ir yra.

_________________
Antanas.E36Coupe


Paskutinį kartą redagavo E36Coupe 06 Lap 2010, 22:32. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 06 Lap 2010, 20:06 
  
 
 
Vytenis777 rašė:
Automobilio, apie kuri norite paklausti BMW320i
Pagaminimo metai:1991
Variklis: 2l plyta
Degalai:benzinas

Problema/klausimas: Važiuojant užia gale. Manau arba guolis arba reduktorius. Kaip nustatyti? Vienam servise sako kad reduktorius, kitam kad guolis :shock: . Patarkit :lol:

labas man buvo taip pat,klaida radau pats,vaziuojant panasiai 80-100 greiciu,platesniu keliu letai pasuk vaira i kaire arba desine,jeigu nors truputi prityla,tai guolis,principas toks pat kaip ir priekiniu guoliu patikrinimas vaziuojant,tik nesuk staigiai vairo,duok masinai didesniu spinduliu uzlauzti guoli.O reduktorius pakelus masinos gala kazkiek uzia,nezenkliai


StandartinėParašytas: 17 Lap 2010, 15:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.09.03
Amžius:
40
Pranešimai:
143
Automobiliai:
318
Nikas:
KIZAS23
butent arvydai tu teisus dar pridursiu jai pvz prityla vaira suktelejus i desine tai guolis blogas kairys pas mane tjau senokai uze reiktu keist gal kas zino kaina ir ar sunku ji iskalt


StandartinėParašytas: 17 Lap 2010, 22:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.11.17
Pranešimai:
5
Automobiliai:
E36 318 M40 93
sveiki. nesenai nupirkau E36 1.8 83kw ir sklinda garsas, panasu kad reduktorius gale uzia, nes garsas nesikeicia nei letai nei greitai pasukus vaira, ypac girdi zemesnem pavarom vaziuojant o po to kaip ir apmazeja garsas :) planuoju keisti i kita, bet turiu pora klausimu ir gal kas galetu pakonsultuoti :) kiek pavyko perskaityti ant skardeles kuri yra pirsukta su varztu prie reduktoriaus tai radau tokius skaicius: b 45 4223. gal ir ne viska isejo perskaityti bet kazkas panasaus. ar gali buti, kad perdavimas 3.45? ir vaziuojant 100km/h rodo 3000 aps o to negaliu pakesti :evil: atrodo kad persmaugta jau ta masina o apie didesni greiti net nekalbu... ar toks pat reduktorius ir pas 318is? ar imanoma kad 100km/h vaziuojant apsuku butu apie 2200-2400? koks reduktorius tiktu nieko jame neperdarius, ir ar isvis toks stock yra? :D dekui uz atsakymus :wink:


StandartinėParašytas: 17 Lap 2010, 22:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6970
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
Karolis83 rašė:
sveiki. nesenai nupirkau E36 1.8 83kw ir sklinda garsas, panasu kad reduktorius gale uzia, nes garsas nesikeicia nei letai nei greitai pasukus vaira, ypac girdi zemesnem pavarom vaziuojant o po to kaip ir apmazeja garsas :) planuoju keisti i kita, bet turiu pora klausimu ir gal kas galetu pakonsultuoti :) kiek pavyko perskaityti ant skardeles kuri yra pirsukta su varztu prie reduktoriaus tai radau tokius skaicius: b 45 4223. gal ir ne viska isejo perskaityti bet kazkas panasaus. ar gali buti, kad perdavimas 3.45? ir vaziuojant 100km/h rodo 3000 aps o to negaliu pakesti :evil: atrodo kad persmaugta jau ta masina o apie didesni greiti net nekalbu... ar toks pat reduktorius ir pas 318is? ar imanoma kad 100km/h vaziuojant apsuku butu apie 2200-2400? koks reduktorius tiktu nieko jame neperdarius, ir ar isvis toks stock yra? :D dekui uz atsakymus :wink:

gali but reduktorius, gali kaukt ir guoliai.
O del reduktoriu, tai pas iS ejo 3.45 ir 3.38. Su pastaruoju islosi apie 7km/h skirtuma. tai prie 3k rmp bus jau ne 100, o ~107km/h.
Norint pasiekt tokias apsukas, tai reiktu pasieskot reduktoriaus su mazesniu perdavimu, bet nelabai rasi mazuju su tokiais perdavimais.
Iseitis yra det didiji reduktoriu nuo 325i ar 328i su 3,15 ar 2,93. Bet reikes keisti pusasius ir kardanas gali netikt, nes bus per ilgas, tai ir pastariji reiks keist. Tada turesi mazesnius sukius prie to pacio 100km/h.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 30 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery