Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Gru 2024, 04:15

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 15 Rgp 2010, 01:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.04.29
Pranešimai:
12
Automobiliai:
E39 523
Automobilio, apie kuri norite paklausti [E39]
Pagaminimo metai:2000
Variklis:2,5
Degalai:benzinas

Problema/klausimas: tai va vel turiu problema, palaikius ant laisvo begio pradeda nebedirbt cilindras, kartai keli ,uzgesinus ir vel uzkurus problema dingsta (gudruciams kurie parasys daryk diagnostika: aparatas ta ir rodo kad dingo 4,6 cilindre kibirkstis nepaduoda kuro )


StandartinėParašytas: 15 Rgp 2010, 01:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.08.13
Pranešimai:
7
Automobiliai:
E36 coupe 325i ;
mitsubishi eclipse
manau pacio ECU problemos jai kibirkstis dingineja ir kuro padavimas


StandartinėParašytas: 15 Rgp 2010, 09:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
o del antro nr nerodo klaidu ? http://static.bmwfans.info/images/epc/MTIyMzlfcA==.png

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 15 Rgp 2010, 14:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
kiek zinau, diagnostika konkreciai ir nerodo, kad "babina" kalta.
bet siuo atveju didziausia tikimybe, kad tu cilindru babinom jau kapiec..

p.s. kai babinos neveikia, tai ir kuro nepurskia i ta cilindra tada.

pamegink kur srote pakeist tas dvi babinas, ir matysi, kame reikalas..


StandartinėParašytas: 18 Rgp 2010, 04:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.04.29
Pranešimai:
12
Automobiliai:
E39 523
nu sitas manau gali but (babinos) , bet man idomu kodel jos weikia jei ilgiau nepalaikau ant neutralios pavaros , ta prasme kibirkstis dingsta tik kai palaikau kokias 5 min. ? seip manau jos turetu nemazai kainuot :D


StandartinėParašytas: 05 Spa 2010, 08:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.10
Amžius:
41
Pranešimai:
145
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
528, 97', Sequent 56 gas equipment
Nekuriant atskiros temos reikalas toks. Variklis ant salto uzsikuria su pasipurtymu, tada reik kazkiek laiko palaikyt akseleratoriu, kol pasyla. Bet ir esant darbinei temperaturai spaudziat akseleratoriu ties 1 rpm vistiek nueina tokia kaip vibracija per varikli. Taip pat jauciasi, kad iki 2 rpm trauka nubukejus. Ar tai galetu buti cilindras (zvakes, babinos) ?


StandartinėParašytas: 05 Spa 2010, 22:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.10
Amžius:
41
Pranešimai:
145
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
528, 97', Sequent 56 gas equipment
Pasidariau diagnostika, ismete klaida, pasikeiciau crankshaft sensor, viskas tvarkoj :)


StandartinėParašytas: 05 Spa 2010, 23:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
imantas1 rašė:
nu sitas manau gali but (babinos) , bet man idomu kodel jos weikia jei ilgiau nepalaikau ant neutralios pavaros , ta prasme kibirkstis dingsta tik kai palaikau kokias 5 min. ? seip manau jos turetu nemazai kainuot :D


laiku keisk zvakes, tai nereiks po to ir babinu keisti, cia is tos serisjos, keisk mechaninio mazgo alyva, tai nereikes viso mazgo pasikeisti :D


StandartinėParašytas: 08 Sau 2011, 01:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.04.29
Pranešimai:
12
Automobiliai:
E39 523
visdelto ne babinos visad rodydawo 246 nustoja veikti jas pakeitus apsikeite 135 :( net nebezinau ka daryt


StandartinėParašytas: 08 Sau 2011, 02:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
imantas1 rašė:
visdelto ne babinos visad rodydawo 246 nustoja veikti jas pakeitus apsikeite 135 :( net nebezinau ka daryt


Pilna diagnostika reik daryti o ne tik klaidas skaitineti isistrinineti.

Pasufleruosiu. Nusiimk plastmasine apsauga kur purkstukus uzdengia. Ten rasi isilgai ju desineje puseje einancia slange tai ji bus sukirmyjiusi is sutrukusi paciame priekyje ties jos alkune sulenkimu, pasikeisk ja ir toliau ieskok kur ora traukia, tikrink alsuokli ir jo slangas.
Dar speju kad zvakes tavo niekada nekeistos, jei taip siulyciau ir jas pasikeisti.


StandartinėParašytas: 09 Sau 2011, 22:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.03
Pranešimai:
257
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E39
Sveiki,susidūriau su tokia problema:Dirbant varikliui ant laisvų apsukų,salone jaučiamas toks netolygus pulsavimas,kilnojimas,tarsi nedirbtų cilindras. Pakeičiau visas žvakes,problema nedingo. Atjungus 2,3,4,6 cilindrų babinas (po vieną atskirai) jaučiamas akivaizdus variklio darbo pasikeitimas. Atjungus 1 ir 5 babinas, taip pat jaučiasi skirtumas,tačiau ne toks kaip 2,3,4,6,cilindre,variklis ne taip prislobsta.Pakeičiau 1 ir 5 cilindrų babinas,niekas nepasikeite. Diagnostika klaidų nerodo. Tiek ant benzo,tiek ant dujų variklis dirba vienodai blogai.Oro niekur netraukia,pagalvės geros. Trauka minimaliai prislobusi. Važiuojant 4,5 begiu,jaučiasi nežymi vibracija. Vedasi gerai,užgesintas nesusipurto.Oro niekur netraukia. Kur numanot galėtų būti problema? Prieš tris mėnesius keičiau pilnai sintetinius Castrol 5W40 klampumo tepalus,po 9k supyliau apie 2l tepalo,pries metus laiko,kai buvo keisti tepalai (10W60) pravažiavus 10 k ,nesupyliau ne litro tepalo. Ar gali būti taip,kad 1 ir 5 cilindre yra kritusi kompresija,ar numanot kur dar galėtų būti problema?Variklis 2.3. Ačiū už atsakymus.


StandartinėParašytas: 09 Sau 2011, 23:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
daimera rašė:
Sveiki,susidūriau su tokia problema:Dirbant varikliui ant laisvų apsukų,salone jaučiamas toks netolygus pulsavimas,kilnojimas,tarsi nedirbtų cilindras. Pakeičiau visas žvakes,problema nedingo. Atjungus 2,3,4,6 cilindrų babinas (po vieną atskirai) jaučiamas akivaizdus variklio darbo pasikeitimas. Atjungus 1 ir 5 babinas, taip pat jaučiasi skirtumas,tačiau ne toks kaip 2,3,4,6,cilindre,variklis ne taip prislobsta.Pakeičiau 1 ir 5 cilindrų babinas,niekas nepasikeite. Diagnostika klaidų nerodo. Tiek ant benzo,tiek ant dujų variklis dirba vienodai blogai.Oro niekur netraukia,pagalvės geros. Trauka minimaliai prislobusi. Važiuojant 4,5 begiu,jaučiasi nežymi vibracija. Vedasi gerai,užgesintas nesusipurto.Oro niekur netraukia. Kur numanot galėtų būti problema? Prieš tris mėnesius keičiau pilnai sintetinius Castrol 5W40 klampumo tepalus,po 9k supyliau apie 2l tepalo,pries metus laiko,kai buvo keisti tepalai (10W60) pravažiavus 10 k ,nesupyliau ne litro tepalo. Ar gali būti taip,kad 1 ir 5 cilindre yra kritusi kompresija,ar numanot kur dar galėtų būti problema?Variklis 2.3. Ačiū už atsakymus.


na del kompresijos, tai paprasciausias budas ja suzinot - pamatuot. cia per foruma gi tau niekas nepasaskys ;)
del netolygaus darbo ant laisvu apsuku, tai pirmiausia tas laisvos eigos voztuvas reiktu paziuret - prapalut. bet siaip cia gali but bedu su kuro padavimu, pvz kuro siurblys nebepadaro tokio slegio, kaip reikia., bet jei sakai, kad pastebi skirtuma, junginedamas babinas, tai galbut purkstukai uzsikise tu cilindru.. na cia velgi prispeliot galima nemazai.
o del vibracijos 4,5 begiu, tai manau, kad kazin ar isvis cia susijes reikalas su ta vibracija ant laisvu sukiu.. gal tiesiog prie atitinkamo greicio atsiranda vibracija? tai cia jau labiau nuo padangu, ratlankiu, na ir t.t. visa tai priklauso ;)


StandartinėParašytas: 10 Sau 2011, 10:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.03
Pranešimai:
257
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E39
Šiandien važiuosiu i servisą,kad pamatuotų kompresija,tuose cilindruose,kad kažkas susiję su kuro padavimu ar eigos vožtuvais tai atmetu,nes kaip sakiau,tiek ant benzino tiek ant dujų dirbai vienodai blogai,diagnostika nieko blogo nerodo.Jei būtų su kuro padavimu (purkštukais ar siurbliu) ant dujų,manau,dirbtų kitaip. Vakar išbandžiau visus variantus,niekas nepadėjo,taigi jei šiandien pamatavus bus žemesnė kompresija negul kituose cilindruose,keisiu greičiausiai variklį.Nes remontuot tą patį,išeis praktiškai tas pats,kas pasikeist kitu. Gal kas žino oriantacine variklio 2.3,2.5 bloko kainą? Ačiū.


StandartinėParašytas: 10 Sau 2011, 18:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
38
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
daimera rašė:
Šiandien važiuosiu i servisą,kad pamatuotų kompresija,tuose cilindruose,kad kažkas susiję su kuro padavimu ar eigos vožtuvais tai atmetu,nes kaip sakiau,tiek ant benzino tiek ant dujų dirbai vienodai blogai,diagnostika nieko blogo nerodo.Jei būtų su kuro padavimu (purkštukais ar siurbliu) ant dujų,manau,dirbtų kitaip. Vakar išbandžiau visus variantus,niekas nepadėjo,taigi jei šiandien pamatavus bus žemesnė kompresija negul kituose cilindruose,keisiu greičiausiai variklį.Nes remontuot tą patį,išeis praktiškai tas pats,kas pasikeist kitu. Gal kas žino oriantacine variklio 2.3,2.5 bloko kainą? Ačiū.

ką išmatavo?

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


StandartinėParašytas: 10 Sau 2011, 18:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.03
Pranešimai:
257
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E39
Klaipėdoj mažai kas matuoja kompresiją :D Vieninteliam Bosch servise ją matuoja,bet matavimo kaina 80 lt ,tai šiandien užsisakiau iš Kauno kompresometrą,sakiau pats pasimatuosiu ir ateičiai turėsiu,nes Klaipėdoj tokiu prietaisų nusipirkt yra neįmanoma. Šiaip ar taip nusprendžiau keist varikli į 2.8.Šiaip ar taip nebus kompresijos tuose cilindruose,arba vožtuvai sandariai neuždaro ir prapučia. O ir šiaip variklis jau prasukęs nemažai.Galvos ar žiedų remonto kainos tolygios viso motoro pakeitimui :) Suradau Klaipėdoj mažai prabėgusį 2.8 motora, 1997 metu,kaina 1500LT.Pilnas. Mano auto 1996 05 menesio,ar užteks kompui tik softo perrašymo? Ar reiktų ir visą kompą pasikeist iš donoro? Ir kaip ten su visais velenėlių davikliais ir kt,viskas tinka nuo 2.3? Ačiū.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery