Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 19 Lap 2024, 08:38

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 4155 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 277  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 27 Rgs 2010, 20:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
as tai nesuprantu isviso kaip zmones nesupranto skirtumo tarp 3er ir 5er.

cia it zirafui turi buti aisku... 3ia klase yra zemenes kalse nei 5a. aitinkamai maziau komforto, maziau erdves, mazesne bagazine, mazesne masina, maziau vietos salone, gale sedane du paeede sernai telpa gan sunkiai, apie 3 net nekalbu. turputi prastesne garso izoliacija. sunkiau rasti geresnes komplektacijos.

skirtumu yra ir ju daug.

X'as yra geras dalikas, jei pirkciau 46a (o to nedarysiu) tai X'as butu kaip variantas, nors man ir labai patinka RWD (ir visada patiks :D ), ziema maciau ka gali 330x.

todel reikia kazkaip spresti sita klausima, nes masinu klases skirtingos kaip beziuretum. ir AISKU 3er su tokiu pat motoru kaip 5er vaziuos greiciau, kaip ir 5er bus greiciau uz 7er su tokiu pat motoru. svoris, didis ir tt. bet aitinkamai ir maziau komfroto.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 28 Rgs 2010, 02:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
Aisku tik nepamirskim E90 ar juolabiau E92,ten yra tokiu komplektaciju, kad i koki E60 nelabai norisi lipti.Bet gana terst tema :D


StandartinėParašytas: 30 Rgs 2010, 08:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.09.14
Pranešimai:
108
Permetu cia klausima del E39 530D Tauring'o 99 m galingumo:

Cituoti:
aspirinas rašė:
Trumpas klausimelis ne visai i tema:
Мощность 142
Cia 142 kw?
Gali but taip 99 metu?
Maniau kad 142 nuo 2000 vidurio eina....

Tu ne pirmas ir ne paskutinis šitą klausimą užduodi :), kiek žiūrėjau E39 530d komplektacijų, be išimties, visiems rašo 142kW, kodėl taip yra - nežinau, gal bus žinančių ir paaiškins. :wink:


Tai vis tik kaip ten yra? 135 ar 142? :)


StandartinėParašytas: 30 Rgs 2010, 11:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
tai ten gal 3 skirtingi variantai yra tu 3.0d

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 30 Rgs 2010, 11:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.12
Amžius:
43
Pranešimai:
335
Miestas:
Vilnius
Na E39 tai tik 2 variantai, iki 2000 rugpjūčio ir po 2000 rugpjūčio. Nors štai DMA keitėsi dar 1999 kova.
3 variantas (+20Nm) buvo tik E38 ir E53.


StandartinėParašytas: 01 Spa 2010, 12:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.09.14
Pranešimai:
108
na va perpurciau E39 dar viena 99 m 530 d universala ir susiveliau :)
anot serviso (krasta):
gale girgzdukas ir suvedimo trauke
gofra kiaura (bet ant garso kazkaip nesigirdi)
pro variklio galini ir priekini salnika kazkiek leidzia (va sitie nervija truputi)
karterio tarpine leidzia
pro turbina leidzia (va cia jau nervina - ragas turbinai?)
kondicionieriaus dirzas bei guolis
generatoriaus dirzas bei guolis
is diagnostikos:
priekinis sviesu aukscio daviklis
pdc gale vienas daviklis
slegio reguliavimo daviklis (isiurbimo kolektoriuje)
vebasto neveikia
:(
mane asmeniskai salnikai variklio ir turbina labiausiai neramina. Visa kita nera baisu mano nuomone.
Ir ka daryt dabar :) kiek aptvarkymas cia atsistotu? Kas turit patirties paporinkit.


StandartinėParašytas: 01 Spa 2010, 13:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.02
Amžius:
37
Pranešimai:
1910
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 330cd
BMW 328i
na turbina siaip turboservisas nelabai nori restauruot ir garantijos nera, kad ji po restauravimo veiks. butent cia apie sita varykli kalba eina. salnikai ne beda jei forsunkes issitrauks :roll: nes bus prikepe ziauriai. ne i viena K ciau tau atsistos, pasiruosk 3 palikt

_________________
Del visko kalti pIrIkupai!!!


StandartinėParašytas: 04 Spa 2010, 08:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.12
Amžius:
43
Pranešimai:
335
Miestas:
Vilnius
Džiunglių Šniūrs rašė:
O kas parduos tvarkinga dyzeli? Benza tvarkinga rasti sunku, apie dyzeli net nekalbu. vokietis ar kitas uzsienietis nekeis masinos jei ji tvarkinga. Cia pas mus tik mitas, kad uzsienyje visi labai turtingi ir masina skeicia kaip kojines :wink:

Anoks čia mitas. Maždaug taip ir yra. Pirklausomai, nuo lizingo salygų ten auto trim ar penkiem metam ar panašiai, kol garantija baigiasi. Ir priduodama atgal už tą likutinę vertę. O naujos mašinos ten (DE, FR, IT, GB ir t.t.) praktiškai tik taip ir perkamos. Praėjo terminas, keiti mašiną ir toliau moki praktiškai tokią pačią įmoką, nebent gerokai brangesnę, pigesnę imi. Todėl auto prižiūrimi, nes kitaip liksi be likutinės sumos ir naujos taip lengvai nebepaimsi. O dar kur valsybės dotacijos.
Aišku visur yra debiloidų, aišku yra tokių kurie susimoka likutinę, nes įsimyli :)
Na, o mitas galėtų būti tik tai, kad tos mašinos išvežamos ir keliauja į LT. Na tikrai ne, na gal kruopelytė (daužtos, defektuotos) viso kiekio, kitos lieka vietinėje naudotų auto rinkoje, gerai nudrožiamos (na gerai, nebūtinai, gal tik sudaužomos, defektuojamos) ir tada jau važiuoja į LT :D
Na E39 jau kaip ir nebevertėtų tikėtis gauti iš po lizingo už likutinę, greit visiem be išimties gi dešimtmetis sukakos ;)


StandartinėParašytas: 04 Spa 2010, 11:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.08
Amžius:
43
Pranešimai:
1991
Miestas:
Drammen, Norway
Automobiliai:
BMW 17 i3 60ag
BMW 12 E70 3.0d
ex BMW 05 E90 320i
ex BMW 98 E39 528iA
Visiskai sutinku su tavimi, bet yra vienas BET. Naujas masinas perka su likutine verte retas zmogus, nes praejo seniai tie seni laikai kai zmones neskaiciuodavo pinigu. Tavo paminetu atveju gal yra koks 20% zmoniu kurie taip perka. Nes paprastai perka nauja auto 3-5 metam lizingu ir dar drozia po garantinio kol prasideda rimti gedinai tai reiskias dar kokius 3-5 metus. I Lietuva dazniausiai keliauja su didelem ridom ( jos pigesnes ir zymiai ) arba daustos. Ir visa tai kalbu ne is nuogirdu, o is savo patirties. Gyvenu Norvegijoje jau daugiua nei 3 metai, pries tai gyvenau UK.
Pvz. mano atveju neradau tvarkingos auto Norvegijoje ( kalbu apie E39 ) uz normalia kaina. Kodel? Todel kad tvarkingu niekas neparduoda ir mano atveju buvo pirkta su kebulo defektu, tiksliau reikejo dazymo. Nes jei negenda zmones jomis vazineja. O po lizingo iskart kita keicia tik zmones kurie turi daug aukstesnes nei vidutines pajamas ir kuriems reikia prestizo. Juk kiekvienam manau maloniau vazineti kad ir su 5 metu automobiliu, bet nebuti skolingam lizingui.


StandartinėParašytas: 13 Spa 2010, 12:56 
  
 
 
Sveiki. Esu naujokas ir planuoju pirkti E39. Skaiciau tema daug, bet pastebejau daugiausia kalbu eina apie M paketus, sedyniu spalva ir t.t. Taciau mane dominancios info neradau, prisipazistu ne iki galo viska perskaiciau :oops: Siaip, mane domina 530d E39. Noreciau moketi iki 15 tukst. Gal kas patartumet i ka kreipti demesi ziurint sia auto uz tokia kaina? Ar realu nusipirkti auto, uz 15tukst neprasancia i ja investuoti dar 5 tukst. Suprantu dar 1 ar 2 tukst kas be ko. Bet idomus ju minusai. Visgi dauguma auto turi savu trukumu, kaip su BMW? Ar brangus jos islaikymas? Ar pakaba patikima? varikliai? pastebejau 2 skirtingus variklius 135kW ir 142kW, koki ju skirtumai? (i 142 nesitaikau, bet idomu skirtumai) Skiriasi mechaniniai mazgai ar tai tik programos skirtumas? Tai butu pirmasis mano BMW automobilis.
P.S. Tiesa pasakius neissirenku tarp audi a6 2.8 quattro (gazdina silpna pakaba) ir E39 530 (mazai info?) :^o :D


StandartinėParašytas: 13 Spa 2010, 13:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.04.03
Amžius:
41
Pranešimai:
404
Automobiliai:
honda crv 2009
5 tukstancius visada reikia turet pasiruosus, nes 2000 iseis tik padangoms zieminems ir akumui, gal dar liks ir ant nauju zvakiu :)


StandartinėParašytas: 13 Spa 2010, 14:04 
  
 
 
Kalbant apie benzinini, rinkciausi audi. Bmw tik dyzelinio ieskociau. Na, bet dekui. Jei remontui reikia pasilikti tiek, paziuresiu gal kelis variantus, jei ne, apsistosiu ties audi paieskom.


StandartinėParašytas: 13 Spa 2010, 14:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.04.03
Amžius:
41
Pranešimai:
404
Automobiliai:
honda crv 2009
su audi irgi neapsigauk, nes nusipirkes turesi keisti dirza, o toks malonumas v6 motorams irgi apie 3000lt kainuoja


StandartinėParašytas: 14 Spa 2010, 21:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.14
Amžius:
39
Pranešimai:
1399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
X5 xDrive30d '09
Skype:
fructazz
Bavaras rašė:
jo jo, remontas ant remonto ir vis tiek dyzeli labiau apsimokejo :lol: Benzine nei turbina butu sugedus, nei purkstukai ,o jei kas butu sugede, tai smulkmenos, nekainuojancios tukstanciu.Gerai dar ir pats parase del tepalu ir filtru. Pats prekiauju filtrais, dyzeliu kosmines kainos pries benzino. Zodziu zmones patys save apgaudineja ir giria- dyzelis valdo :D Nu jo valdo, gal koks golf tdi....


Per menesi pravaziuoju apie 4kkm. Su benzinu budavo 14ltr*4.2lt=58.8lt/100km, su dyzeliu 2.8-3lt(gaunu is degaliniu pigiau)*10ltr(maximum)=~29lt/100km. Kadangi pravaziuoju 4000km, tai per menesi isleisdavau ~2000km, o su dyzeliu ~1000lt. Per metus sutaupau "ant kuro" ~12000lt. Nzn, kas jei gali nutikti, kad reiketu tiek skirti remontui :D Plius buvo mechanine, o dabar autoamatas (su mechanine sanauds butu mazesnes tikrai). Per metus pravaziavau ~40000km. Pakeista turbina (900lt pilnai restauruota is turbo serviso + pakeitimas 100lt.) ir trys stabilizatoriaus traukutes (~120lt su viskuo gavosi). Artimiausiu metu reikes keisti kazkurias kaladeles, nes jau uzsidegineja kartais uzrasas jas patikrinti. Tepalu ketimo i remontus neskaiciuoju :)


StandartinėParašytas: 15 Spa 2010, 20:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
BAVARAS,
kiekvienoje temoje kur tik issivysto diskusija DIESEL/BENZIN irodineji sava tiesa.. Bandai visiems irodyti, kad kelnes patogiau mautis per galva o ne per kojas #-o Tu gal butum teisus tik esant dviem salygom:
1. per metus prasuki iki 10tukst.km;
2. esi "labai nelaimingas gyvenime" kad nesugebi issirinkti nors kiek padoresnio dyzelio..

Jei i situos du punktus neptaikai, vienareiksmiskai ekonomija DIESELio puseje :lol:

Tu nesupyk, bet jau pabodo tavo pasakos..


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 4155 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 277  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery