Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Lap 2024, 13:00

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 38 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 16 Rgs 2010, 09:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
pgasenas rašė:
Nu tai žodžiu šiandien buvau vėl diagnostikoj/remonte. Biškį magija kažkokia buvo, tai nežinau, ar bus padėję. Nuvariau iš ryto, laukėm iki 16 val, kol atvės, tada ėmėmės žiūrėt. Tai kadangi diagnostika nieko blogo ir vėl neparodė, neskaitant to mechanical vanos jamming, tai nuėmė klemas nuo akumo, ir patrumpino jas, tipo nuresetino kompą ir adaptacijas. Neva per kompą tiek nenusiresetina. Toliau bandžiau kurt. Na ir kaip ir užsivedė daug greičiau, gazą priiminėjo, tik atleidus šiek tiek ant laisvų sunkiau dirbo. Paskui taip keistai, bet prasidirbo. Išvada, kurios sulaukiau, tai neva dėl ilgo važinėjimo dujomis, išsiderina adaptacijos, ir paskui labai nebetinka benzui. Liepė pabandyti pavažinėti ant benzino. Hmm, tai kaip čia yra, teks dujas lauk mest? :D

niekas neissiderina. istryne adaptacija, vaziuoja gerai, kol vel klaidu neprisigaudys. speju siandien jau nebeuzvedei normaliai, arba rytoj nebeuzvesi...

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 16 Rgs 2010, 19:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.26
Amžius:
39
Pranešimai:
121
Miestas:
Joniškis/Vilnius
Automobiliai:
ex BMW E34 520i [zalias]
BMW E39 528iA [zalias]
:)
Jo, tamsta čia gerai sakai, iš tikrųjų, kai vėl atvėso, taip ir liko niekas nepakitę.. Blin jau nervina. Vasarinė mašina. Nu bet tai kokio velnio kompas nieko nerodo? Musiau meistras kažko nenori užsiimti su manąja. Stumsiu pas gryną garažinį. Aišku sakys, nu tai vanos stringa.. Beje, biškį panašu, kad gal kažkas su kokia lembda, nes kartais į dusliką pokšteli, ir gerokai per riebus mišinys..


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2010, 09:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
poksteli ir del neteisingo degimo.
nebeskaitysiu ka keitei, ka ne, isvardinsiu, ka reik tikrint / keist, o pats ziurekis ka ir kaip.
1) alkuninio veleno daviklis (apatinis holo) - keist nauju / naudotu;
2) fiksuojant (butinai) smagrati tikrint priekinio skyvo metke;
3) praskambint laidus nuo alkuninio daviklio iki kompo ir nuo velenuku daviklio iki kompo;
4) keist kompa (cia bus sudetingiau, nes imobilaizeris yra, bet cia paskutinej vietoj);
5) keist veleneliu davikli;
single vanos neturi tureti itakos uzvedimui. bet del visa ko reiktu nusukt vanos solenoida ir patikrint, ar pistonas nepastriges ir paciam solenoidui 12V duoti (negalima sumaisyti poliariskumu) ir paziureti, ar veikia.
realiai, normaliam servise, kur supranta i ka ziuri ir naudoja tinkama iranga, atsektu, kas yra negerai ir nekeiciant daliu.
bet esme ta, kad atjungus akuma (ar resetinant kitaip kompa) susitvarko, tai solenoida ir pistona atmesciau ir pasilikciau prie isvardintu sunumeruotu variantu.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2010, 23:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.06
Pranešimai:
56
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E39 520i 99'
ex E34
ex E28
Panaši problema buvo neseniai man. Kartais vesdavosi tik antru rakto pasukimu. Diagnostika rodė E65 gedimo kodą. Bet nuresetinus kuri laiką gerai. Radau, kad buvo sukietėjusi ir nutrūpėjusi tų trijų daviklio laidų izoliacija. Nusmaukus apsauginę gofruotą gumą, prie to daviklio fyškės, matėsi praktiškai pliki laidai, kurie aišku tarpusavyje trumpinosi. Bandymas nuskusti patį daviklio kabelį, kad įzoliuoti, nedavė naudos. Visa izoliacija trupėjo, kaip molinė. Pakeičiau daviklį ir viskas liuks =D>


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2010, 11:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
jei laidas pazeistas buna, jau daviklis i siukslyne eit turi... ekranuoti jie

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 20 Rgs 2010, 14:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.26
Amžius:
39
Pranešimai:
121
Miestas:
Joniškis/Vilnius
Automobiliai:
ex BMW E34 520i [zalias]
BMW E39 528iA [zalias]
:)
Na va, savaitgalį pavažinėjau tik ant benzino, ir ką, ogi dabar variklis užsiveda pirmu vedimu po nakties. Ir nesipurto, nereikia laikyti gazu apsukų. :shock: Na tai taip išeina, kad tos adaptacijos kažką visgi chimičina. Tai gal čia išvis geriau pas dujininkus važiuot, kad ką nors paburtų su savo kompu?


StandartinėParašytas: 27 Rgs 2010, 12:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.26
Amžius:
39
Pranešimai:
121
Miestas:
Joniškis/Vilnius
Automobiliai:
ex BMW E34 520i [zalias]
BMW E39 528iA [zalias]
:)
Taigi, po to, kai buvo pravažiuota benzu virš 300 km, nuvažiavau apie 100 km dujomis, ir paskui kitą rytą užvedus, iš karto vienam kartui krisdavo apsukos nuo ~1000 rpm iki kokių 300 rpm, ir viskas susinormalizuodavo. Na tai panašu, jog dujos iš tiesų keičia benzino adaptacijas. Kągi, pabandžiau nulėkt pas dujininkus, ir ten pasakė, kad dujų mišinys iš ties eina per riebus. Tad atitinkamai pataisė. Kol kas vis dar yra tas pirmasis dustelėjimas, bet žiūrėsiu, kaip keisis sukant kilometrus. Gal tiek ir tos bėdos bus buvę.
Dabar kitas klausimas, dėl to vanos. Na jei jau jis turi pradėti veikti nuo ~2000rpm, tai turėtų pasijusti pagyvėjimas ties ta vieta? Nes šiaip nieko nesijaučia, tik didėjanti trauka kylant apsukoms. Jokio "bum" :) Žodžiu nežinau, kiek gyvas turi būt tas variklis, nes persėdus nuo 2l plytos, tai ir taip atrodo įspūdingai. Kaip ten bebūtų, gal žinot kokį gerą žmogų, kuris galėtų prikišt nagus prie to vanos, ir jį patvarkyt, kad nebūtų to vanos jamming klaidos? Šiaip iš tos vietos jokių bildesių/barškesių nėra. Ir ar tai labai brangus remontas?


StandartinėParašytas: 27 Rgs 2010, 15:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
is naujo degima statyti reikia. nuimti velenuku zvaigzdutes ir pan.
dalims ~200, jei tepalu nekeisi + remontas.
jei dar kazka sugalvosi prie to pacio keist (itempejus ir pan) atitinkamai brangiau.

nu pasitikrint, ar pistonas nera uzstriges ir pats sugebetum irnakiu iprastu turint (reik tik 32 rakto), tuo paciu ir solenoida pratestuotum. solenoidas suveikia ir pistonas nera pastriges, tada greiciausiai gumeles vanos cilindro nelaiko slegio (nepasuka velenuko) ir nera traukos...
darant diagnostika su skaneriu vaziuojant matytusi kiek jis sukimo kampo rodytu. ant laisvu, keliant apsukas stovint vietoj ir tapke dugna su pavara.
bet jei nera nuo 2k rpm pagyvejimo, tai tikrai neveikia...
anksciau man nuo 3-4k rpm pradedavo traukt, kazko truko iki to, o pakeitus gumeles nuo 2k trauka yra.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 38 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery