Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 30 Lap 2024, 14:48

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E32 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 50 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 18 Rgs 2010, 14:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.23
Amžius:
38
Pranešimai:
61
Miestas:
Pabradė
Automobiliai:
E34 M50
Skype:
konstantinoooo
is 3.0 i 3.5 keiciant varikli, kompu nereikia keiteliot? Kokia db mazdaug kaina to 3.5 agregato? :D

_________________
Neesu ant tiek turčius, kad važinėti dyzeliniu automobiliu.


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2010, 18:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.18
Amžius:
37
Pranešimai:
35
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E32 730iA 91',E38 730D 00',735i 92' dalimis.
buvau pakeites i 3.5 is 3.0 tai zymiai geresne trauka jauciasi ir jokiu kompu nekeiciau viskas atitinka.


StandartinėParašytas: 22 Rgs 2010, 18:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.23
Amžius:
38
Pranešimai:
61
Miestas:
Pabradė
Automobiliai:
E34 M50
Skype:
konstantinoooo
na tai aisku, kad 3.5 trauka zymiai geresne, po draugo 3.5, maniskis atrodo visai bukas :D

_________________
Neesu ant tiek turčius, kad važinėti dyzeliniu automobiliu.


StandartinėParašytas: 16 Lap 2012, 12:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.04.22
Pranešimai:
51
Automobiliai:
E34 525 M50 91' ex
E32 735 M30 88' +LSD
tinka išmetimo vožtuvų karomyslai nuo m30b30 ant m30b35?


StandartinėParašytas: 16 Lap 2012, 20:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
pagal detales koda lyg ir tinka. negi taip sunku paciam paziureti? ir nuoroda esu daves.
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... series=E32 bet galiu klysti.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 16 Lap 2012, 22:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.04.22
Pranešimai:
51
Automobiliai:
E34 525 M50 91' ex
E32 735 M30 88' +LSD
tai vat būtent, man reikia žinių iš praktikos...


StandartinėParašytas: 16 Lap 2012, 23:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
jei kodai vienodi - tai ir detales vienodos. jei skiriasi, tada gal but is praktikos galima pritaikyti ar skirtumas yra neesminis.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 17 Lap 2012, 06:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.04.22
Pranešimai:
51
Automobiliai:
E34 525 M50 91' ex
E32 735 M30 88' +LSD
Ačiū už pagalba, surastas karomyslas nuo b35... Dabar ieškau penkiu isiurbimo vožtuvų.


StandartinėParašytas: 19 Geg 2014, 00:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.05.14
Pranešimai:
4
Automobiliai:
E32
pirma tr ziuret del ko nuluzo ar pats kromislas isdiles ar welenukas. man ir pirmo buvo nuluze taij as pirmu 3kausu tas dwi standutes issikalinejau pasukinejau ir pasukinejus welenuka issitrauke per prieky dangtelio net is galo nesukau


StandartinėParašytas: 02 Vas 2015, 00:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.09.06
Pranešimai:
158
Automobiliai:
BMW 7
BMW 5
Kad nekurti naujos temos, nupūsiu dulkęs nuo senos su savo bėda..
Atsitiko taip, kad E32 -am lūžo du karomislai standartiniam M30 varikliui. Lemtingą dieną kažkodėl leidau pasimėgauti sau šio variklio teikiamais malonumais SPORT rėžimu ir negailint sūkių (dėžė automatinė). Išlėkus į trasą greitis lemtingu momentu siekė apie 150-160 km/h (jei tai ką keičia).
Aišku tuos du karomislus užsakinėsiu naujus (iš Krastos už labai nedraugišką kainą, kuri tarp kitko + buvo padidinta po euro įvedimo šiai detalei.. :-| )
Bet kirba negera mintis galvoje ar pakeitus tik tuos kurie lūžo neatsitiks taip, kad greitu metu nenulėks vėl koks iš likusių senųjų, ir vėl imt galvą reiks.. :(
Tad toks keistas klausimas iškilo, gal juos eina kaip nors peršviesti/patikrinti, ten kur galvas tikrina, ir pažiūrėt ar neturi kokių nano-mikro įtrūkimų?
Nes pakeisti visus 12vnt. naujais, gaunasi nejuokinga 474 europietiškų suma.. Kur dar plius tarpinės visokios, gumelės ir t.t.
Dėkoju už protingas mintis ir atsiliepimus iš realios praktikos


StandartinėParašytas: 02 Vas 2015, 09:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.11
Amžius:
41
Pranešimai:
385
Miestas:
Kaisiadorys
Automobiliai:
E32 730 M30B30 92'
E23 728 M30B28 86'
Kawasaki Vulcan 750
persviesti zinoma galima. surask tik kas tuo uzsiims. manau reik skambint klaust, dometis :) o is realios praktikos tai galeciau pasakyti, kad turbut pati blogiausia matyta voztuvu valdymo sistema. karomislai ilgi, tepimas neveiksmingas, karomislu slydimo kietmetalis, kuris kaip ir pacio originalaus velenelio medziaga yra pakankamai sudina... restauruoti laiko geriau nei originalus. tokioje sistemoje praktiskai yra tik trukumai: greitai sudylantys velenelis ir karomislai, triuksmingas variklis, netoleruoja aukstu apsuku,didesnes kuro sanaudos..
kai karomisluose buvo galima tiesiog paprastus riedmenis itaisyti vietoje slydimo kietmetalio ir atkristu didzioji dalis probelmu. asmeniskai man nesuprantamas toks BMW sprendimas gaminti tokio tipo sistema. nebent tai buvo daroma specialiai tikintis klientu apsilankymo po garantinio laikotarpio...
bet ne apie tai kalba :D
klausimas: ar be krastos nerandi kitur karomislu? devetu tarkim? arba aftermarket. as kazkada pirkau vilijampoleje.40lt/vnt buvo. cia netgi siulyciau alternatyva nusipirkti ju devetu ir nuvezti restauruoti. pries keleta metu autotechnikoje uz veleneli ir 12 karomislu mokejau 300lt. laike be problemu. netgi drisciau teigti kad kokybe geresne nei originaliu detaliu.
o siaip vienintele profilaktika siai BMW "nedadelkai" tai yra pastoviai tikrinti tarpelius. as dariau 0,25 ir kiek bedroziau M30 nuluzes buvo vienintelis karomislas ir tai buvo pries velenelio remonta kai buvo tragiskai suesti kakliukai ir t.t.

_________________
darbas nepriot


StandartinėParašytas: 02 Vas 2015, 10:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.09.06
Pranešimai:
158
Automobiliai:
BMW 7
BMW 5
Visiškai sutinku dėl to, kad inžinieriai galėjo tikrai geriau padaryt...
Bet ką padarė, tuo ir reikia "džiaugtis" :D
Dėl šių variklių karomislų restauracijos, tai tikriausiai atstato tą paviršių, kuris su velenėlių kontaktuoja?
Nors ne taip seniai domėjausi dėl karomislų restauracijos, tai iš žmonių užsiimančių galvučių, velenėlių ir velenų bei blokų remontais išgirdau atsakymą: dedi naujus ir važiuoji, neišsigalvok, nieko nesurestauruosim.. Bet aišku tai telefoninis pokalbis, nematė realiai apie ką kalbu, tai gal nesuprato ko noriu.
Čia ką pačiam pavyko rasti ieškant info apie restauraciją :D
https://www.youtube.com/watch?v=PxhjCBedoYA
Buvau radęs Norvegišką pakaitalą karomislų, skirti turbinamiems varikliams - pagaminti iš plieno. Komplekto kaina prieš naujus metus į mūsų senuosius pinigus pervertus, siekė apie 1500lt.
http://kmcams.com/products/bmw-m30-12pcs-steel-rocker-arms
Praktiškai ta pati kaina kaip originalių. Sakyčiau būtų verta rizikuot, bet irgi neaišku kaip ten jie laiko realioj praktikoj. Kitoms auto (ne BMW) gamykliniai plieniniai yra linkę į deformacijas kartais, bet kol stumoklis nekliūna į vožtuvą, tol gal laiko :) Pakaitalų nelabai radau mūsų vietinėje rinkoje, kadangi mažai jau likę tokių variklių, tai ir dalių nebegamina - neveža mums.
Galvojau apie naudotus, bet dėl tos vietos, kurią velenėlis liečia, išsidėvėjimo nebeus gerai, jei idėsiu kitaip išdėvėtą.
Paklausus naudotų kainos tų, kas daug maž ardo tokius auto, gudručiai atsako: imk su visu varikliu.. :D Nor keletos dar teklausiau, ten kur atskirai turės, tai kaina spėju irgi bus 10-15€ už seną vnt.


Paskutinį kartą redagavo mazeraty 02 Vas 2015, 10:51. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 02 Vas 2015, 10:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.11.08
Amžius:
43
Pranešimai:
1970
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex:520i E28
ex:318i E30
ex:325e E30
ex:vw golf 3 vr6
ex:E36 328 coupe 97'
ex:E36 325i 95' cabrio
Ex:E30 328
Ex: E46 330d 02'
Ex: E38 735 01'
Ex: E28 535 T 84'
Ex: E53 4.6is 03'
E32 740 v8 92'
Skype:
tomas19810809
Eoltas turi ne org "karomislų" ;) (febi kodas 4929)

_________________
aš ne greit važiuoju, aš lėtai skrendu...


StandartinėParašytas: 02 Vas 2015, 11:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.11
Amžius:
41
Pranešimai:
385
Miestas:
Kaisiadorys
Automobiliai:
E32 730 M30B30 92'
E23 728 M30B28 86'
Kawasaki Vulcan 750
o kur domejaisi restauracija? bent jau kaune http://www.autotechnika.lt be problemu prieme ir padare. be to dar yra surkolita, tada viena firmele europos pr. 122. visai normali kontora pasirode. manau tikrai rastum kas restauruoja :) nes naujos detales kainuoja neadekvacius pinigus... del karomislu pakaitalo tai mano nuomone vienintelis tinkamas variantas yra su riedmenimis o ne slydimo elementu. kazkada buvau uzsideges pasidaryti karomislo brezini ir paieskoti gal kas pagamintu:) kad karomislo dalis liecianti veleneli butu su ratuku. bet taip ir liko planais :)
siaip deti naudotu kaip ir negalima. nes turi buti bendra pora su veleneliu. del to tas restauracijos variantas yra geriausias mano nuomone:)
ieskok pirkt galvos. gal tada nesiulys imti viso variklio :)

_________________
darbas nepriot


StandartinėParašytas: 02 Vas 2015, 11:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.09.06
Pranešimai:
158
Automobiliai:
BMW 7
BMW 5
Kažkada lyg ir buvau matęs Eolto kataloge juos, bet niekas net realiai nesiūlė jų (kas veža dalis iš Eolto), - nėra ir viskas :D Bet nesvarbu, kadangi FEBIS nepasižymi kokybe, tai bet kokiu atveju nesirinkčiau šio varianto :)
Problemos nėra nupirkt ir naujus org. tuos kelis.
Dėl karomislų restauravimo domėjausi čia:
http://www.infoplius.lt/lt/search/GALVU ... %20REGIONE
Stūmoklius gamina, velenus restauruoja, blokus gilziuoja, galvas virina ir ko jie ten tik nedaro. Patirtis daugiametė, visas vakarų Lietuvos regionas žino tą vietą. Gal nenorėjo užsiimt tokiais menkniekiais, ar šiaip nuotaikos nebuvo kai kalbėjau, sunku pasakyt, reiks į vietą nusivežus klaust su visa galva kai nuimsiu, nes šiaip ar taip reikia ir velenėlio kumšteliui vienam pataisymo, po karomislų skrydžio.. :roll:
Dėkui už kontaktinę nuorodą "automechanikos" ;) Pasidomėsiu ką jie siūlo

Prie to paties: jei kas turit pilną galvą M30B30 varikliui, atviras pasiūlymams į PM :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 50 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery