Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Gru 2024, 06:21

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 18 Rgs 2010, 12:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
53
Pranešimai:
59
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525 TDS M51 '97
Automobilio, apie kurį norite paklausti: E39 525TDS
Pagaminimo metai: 97
Variklis: 2,5
Dėžė: Automatas
Degalai: Dyzelinas

Prieš 1,5 mėn. kartą mirė mašina - užgesau per žiaurią liūtį vidury laukų naktį, sekmadienį, netoli Panevėžio (staiga užsidegė žvakių pakaitinimo geltona lemputė ir mašina sustojo). Pasukinėjau su starteriu, sukosi, bet nesikūrė. Nutariau kad siurblys (nes pirmieji simptomai/signalai jau pasirodė prieš kelis mėnesius – karštas nebeužsivesdavo iš pusės pasukimo, o ir dyzelinas pasirodo jau buvo ėmęs sunktis pro tarpines). Meistrai Panevėžio servise ryte man pasakė tą pačią diagnozę (kaip ir aš nutariau tamsoje pažvelgęs po kapotu :D ). Teko palikti auto servise, kur nutempta. Nuėmė siurblį, vežė pas kitus meistrus, tie rado išardę kažką smulkaus prie plundžerio nulūžus, pakeitė tarpines, siurblį „sureguliavo ant stendo“ :D , pirmieji meistrai vėl jį įstatė į mašiną, žinoma :D "sureguliavo degimo kampą“, sėkmingai užkūrė ir pasikvietę įteikė man raktelius – palinkėjo sėkmės ir "tarp kitko" patarė būtinai užsukti grįžus Vilniuje į http://www.turboservisas.lt , nes buk tai mano „turbina mirusi, tai netraukia“). Tikrai taip žiauriai netraukė, kad aš net žegnojausi ir prisiekinėjau Dievams, kad jei davažiuosiu iki Vilniaus, tai tiesiu taikymu pas visus dyzelių daktarus iš pat ryto vizitacijai prisistatysiu. Bet neteko man pildyti pažadų ryte – ta pati naktis, 40 km. už Panevėžio vėl užgęstu absoliučiai identiškai (na tik lietus nelijo šį kartą :D).
Nuteleportavo mane atgal :D Pranešamos man po dienos kitos naujos išvados – elektronikos specai (jau dar kiti subkontraktoriai :D) rado, kad borto kompiuteris (BC) paskendęs kažkokiame mėšle (neaiškus skystis) ir elektronika išdarinėja ką nori (tai valdo, tai nevaldo siurblius, turbinas, šviesas, etc.). Pagydė vėl lengvai ir efektingai – pašalino tą skystį nuo BC, kažkuo ten dar impregnavo („kad tai niekada nepasikartotų“), o paaiškinti kas ten per skystis ir kaip kada atsirado – nesugebėjo (ir nesistengė), tik išsakė nuomonę, kad ta liūtis negalėjo būti priežastis.
Užsivedė ir važiavo BMW kaip bėris (kaip anksčiau ir taip gerai, kiek TDS‘as pajėgus tai gerai daryti :D). Man net pasirodė, kad net geriau. Tiesa kiek garsiau ėmė barškėti vožtuvai (nutariau, kad degimas dabar padarytas kiek ankstesnis po siurblio perstatymo). Karštas vedasi irgi puikiai (taigi pulndžerio remontas ir tarpinės keitimas tikrai nebuvo "placebo" gydimas :D ). Bet atsirado dar 2 naujienos:

1) Dabar BC stabiliai rodo lygiai 1/3 mažesnes kuro sąnaudas, nei jos yra realios. Realios kaip buvo, taip ir liko identiškos (vasara 9 - 9,5 miestas, 6 – 6,5 užmiestis; ekonomiškai, nes aš tapkę iki dugno spaudau tik išimtiniais atvejais :D). Atlikau jau 3 matavimus (nuo pilno iki pilno bako) – realios sąnaudos nepakitusios, o BC displėjus, ir ekonomaizerio rodyklė rodo stebuklus – mieste važinėju su 6 , o užmiestyje su 4 ltr :D Kuro bako daviklis ir rodyklė rodo tiesą.
2) Mašinai lėtėjant prieš pat sustojimą mažu greičiu arba taip pat labai lėtai judant (nesvarbu ant pavaros ar laisvos) ima smarkokai vibruoti variklis (apsukos pasidaro jau pernelyg žemos, tokios jau ribinės). Taip būna dažniausiai, bet pasitaiko, kad to ir nebūna.

Buvau pagal „rekomendaciją“ užsukęs į Turboservisą, tai jie pamatavę viską išvadino Panevėžiečius meistrus idiotais, nes absoliučiai viskas gerai (ir turbina, ir šiaip trauka, variklio darbas). Bet kadangi į Turboservisą užsukau tiesiu taikymu grįžęs iš Panevėžio, tai pastarųjų efektų dar buvau nepastebėjęs ir neįvertinęs.
Taigi dūmoju dabar ar man ramiai važinėti su tokiu stebuklu, ar ieškoti priežasčių. Net nežinau pas ką ir kreiptis (tipo gal degimo kampą pareguliuoti, siurblio galvą gal pastumdyti, gal komp. diagnostiką daryti). Bet abejoju kiek tai padės (vieni pastumdys siurblį ir niekas gal nepasikeis, o gal ir dings vibracijos, pagerės darbas visais rėžimais), bet BC rodomos kuro sąnaudos tai jau kažkas tai tokio :D Tiesa irgi internete prisiskaičiau, kad BC kuro sąnaudas matuoja pagal purkštukų atsidarymo laikus (t.y. turi įtakos degimo kampas, bei valdymo impulso į purkštukus tukmė).

Tai aš turiu tik vieną nerealų įtarimą - siurblio degimo kampas ant tiek lievai pastatytas, kad tai sukelia ir vožtuvų kalimą, ir vibracijas ant laisvų, ir BC nebesusivokia kokie čia tie tikri kuro padavimo laikai (vadinasi ir kiekiai). O gal iš viso jie perstatydami siurblį ką nors pribūrė ir net paskirstymo grandinę prasuko ir viską išderino ? #-o

Gal kas numestumėte minčių ir patarimų kur ko ieškoti ir gal pas ką geriausia būtų Vilniuje kreiptis su tokiais keistumais? Ačiū.


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2010, 18:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.01.12
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E39 525 tds 98'
E39 540 i
E46 320d
E 63 650i
buvo man tas pats man kai pastume siurblio galva pirmym kad uzriebintu misini su kuro rodmenim tas pats buvo bet jai pilnas bc pas tave tai ten reguliuojasi ant skydelio tas skaiciavimas padaryk ant kad butu atrodo 1100 ir bus gerai tada . jai nezinai kaip paieskok rask tema: Dyzelis pradejo valgy daugiau kuro


StandartinėParašytas: 19 Rgs 2010, 15:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.10.12
Amžius:
35
Pranešimai:
751
Miestas:
Utena -Vilnius
Automobiliai:
BMW E60
I diagnostika varyk, kad prie kompo pajungtu ir matys ar geras siurblio kampas nustatytas, ir siaip viska paziures ar jokiu klaidu nera, del 30 lt manau neverta sukt galvos :)


StandartinėParašytas: 19 Rgs 2010, 22:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
53
Pranešimai:
59
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525 TDS M51 '97
lledis rašė:
buvo man tas pats man kai pastume siurblio galva pirmym kad uzriebintu misini su kuro rodmenim tas pats buvo bet jai pilnas bc pas tave tai ten reguliuojasi ant skydelio tas skaiciavimas padaryk ant kad butu atrodo 1100 ir bus gerai tada . jai nezinai kaip paieskok rask tema: Dyzelis pradejo valgy daugiau kuro

BC pas mane deja nepilnas, taip kad jo nepareguliuosiu spaudydamas mygtukus, net jei ir žinočiau kaip. Šiaip BC ir seniau šiek tiek netiksliai skaičiavo kuro sąnaudas (žiemą gerai, bet kai oro temp. pakildavo aukščiau 10C, BC imdavo rodyti mažesnes sąnaudas ir vasarą paklaida pasiekdavo ~10%).
Temos "Dyzelis pradejo valgy daugiau kuro" neradau :) , o ir nevalgo jis pas mane nei daugiau, nei apskritai daug (kaip BMW :D).
Vieną suprantu iš jūsų komentarų, kad siurblio galva įtakoja BC kuro skaičiavimą. Ir jei tokius grybus BC ėmė skaičuoti po siurblio remonto (ir dar tuščia eiga dreba), tai visų pirma reikia reguliuoti siurblį, o po to tik BC perprogramuoti, jei iš viso bereiks.


StandartinėParašytas: 19 Rgs 2010, 22:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
53
Pranešimai:
59
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525 TDS M51 '97
Sarunas1989 rašė:
I diagnostika varyk, kad prie kompo pajungtu ir matys ar geras siurblio kampas nustatytas, ir siaip viska paziures ar jokiu klaidu nera, del 30 lt manau neverta sukt galvos :)

Vilniuje už 30Lt jokios diagnostikos nedarys :) , o ir už 50 tenuskaitys sukauptas klaidas ir paduos juostelę - enjoy it :D
Kartą tokią dariau, tai ten nieko apart "yra gedimas/nėra gedimo" nebuvo. Jokios vilties, kad apie siurblį galėtų būti kitokia info :D Turėtų būti daroma live variklio, o ne statinė automobilio diagnostika. Ar E39 525TDS tokia iš viso įmanoma? Jei taip, tai ar siurblio nustatymus ji iš viso parodytų? (nes kaip tai susidariau nuomonę, kad tas degimo kampas išstatomas grynai mechaniškai matuojant).
Tikrai nuvaryčiau tokiai diagnostikai ir sumokėčiau ne 30 Lt, jei tik žinočiau, kad tai įmanoma ir kur įmanoma.
Nes jei paklausi bet kuriame servise "ar darote kompiuterinę diagnostiką", tai atsakymą "ne" išgirsi tik nebent kokiam garaže (kur jie jau tikrai nieko neturi :D), o atlikta "diagnostika" dažniausiai bus [CENZŪRA] verta (tik buvusių tikrų ir įsivaizduojamų sutrikimų sąrašas). Tas pats ir su degimo kampo išstatymu - jei jis negali būti pamatuotas, tai eilinis jo reguliavimas vardan reguliavimo eliniame kitame servise irgi tik laiko ir pinigų švaistymas.

Ar žinote kas normalų neapsišaukėlių servisą Vilniuje, kur tinkamai galėtų patikrinti kas reikia ir sureguliuoti kaip reikia dėl siurblio ir degimo kampo?


StandartinėParašytas: 20 Rgs 2010, 08:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.21
Pranešimai:
309
Automobiliai:
Ex BMW E39 525 tds 97m
Ex BMW E65 730 sport 2003(duzo :D)
EX BMW E46 05 325ci convertible (nusibodo)
Now BMW E60 06 520d diesel power
turejau lygiai tokia pat problema,tai uzteko nuvziuot panevezi i dizelita,pastumde siurbli ir viskas susitvarke.Anksciau mieste sanaudos budavo max 5l dabar jau norma rodo,o ir variklis lygiai taip pat drebedavo.


StandartinėParašytas: 20 Rgs 2010, 08:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.01.12
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E39 525 tds 98'
E39 540 i
E46 320d
E 63 650i
jai vaziuosi i kauna tai yra labai geri meistrai jai sugalvosi kreipkis adresa pasakysiu
@bmw rašė:
Vilniuje už 30Lt jokios diagnostikos nedarys :) , o ir už 50 tenuskaitys sukauptas klaidas ir paduos juostelę - enjoy it :D
Kartą tokią dariau, tai ten nieko apart "yra gedimas/nėra gedimo" nebuvo. Jokios vilties, kad apie siurblį galėtų būti kitokia info :D Turėtų būti daroma live variklio, o ne statinė automobilio diagnostika. Ar E39 525TDS tokia iš viso įmanoma? Jei taip, tai ar siurblio nustatymus ji iš viso parodytų? (nes kaip tai susidariau nuomonę, kad tas degimo kampas išstatomas grynai mechaniškai matuojant).
Tikrai nuvaryčiau tokiai diagnostikai ir sumokėčiau ne 30 Lt, jei tik žinočiau, kad tai įmanoma ir kur įmanoma.
Nes jei paklausi bet kuriame servise "ar darote kompiuterinę diagnostiką", tai atsakymą "ne" išgirsi tik nebent kokiam garaže (kur jie jau tikrai nieko neturi :D), o atlikta "diagnostika" dažniausiai bus [CENZŪRA] verta (tik buvusių tikrų ir įsivaizduojamų sutrikimų sąrašas). Tas pats ir su degimo kampo išstatymu - jei jis negali būti pamatuotas, tai eilinis jo reguliavimas vardan reguliavimo eliniame kitame servise irgi tik laiko ir pinigų švaistymas.

Ar žinote kas normalų neapsišaukėlių servisą Vilniuje, kur tinkamai galėtų patikrinti kas reikia ir sureguliuoti kaip reikia dėl siurblio ir degimo kampo?


StandartinėParašytas: 22 Rgs 2010, 14:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.10.12
Amžius:
35
Pranešimai:
751
Miestas:
Utena -Vilnius
Automobiliai:
BMW E60
Kaip tu vilniui nerandi kur gera diagnostika daro nesuprantu :) cia utenoj tai sakau pats maciau kaip ziurejo ar degimas geras, ten uzvedi auto ir ziuri arba zalia geltona arba raudona ir dar laipsnius rodo, pas mane gerai, dar tuo paciu patikrino oro srauto matuokle, tada pajunge skaitliuka toki ir paziurejo ar kilometrai neatsukti ir siaip viska istikrino :) pabandyk nuvaryt i ta galingas.lt nors ten nebuvau, bet jie lyg ir budavo vimotos atstovai, tai manau jau turetu rimta diagnostika padaryt :)


StandartinėParašytas: 22 Rgs 2010, 15:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
53
Pranešimai:
59
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525 TDS M51 '97
Radau galų gale meistrą. Darbuojasi kaip tik šiuo metu prie mašinos toks Vilniuje žinomas Aleksandras :) Pamačiau ir aš pirmą kartą ne statinių klaidų nuskaitymą į suknistą atspausdintą juostelę, bet "gyvą" diagnostiką - ant notebooko per wireless adapterį ... Degimas buvo raudonas :D , žiauriai ankstyvas, laispniai pro šalį, siurblio galva užstumta riebiausiam mišiniui (čia taip Panevėžyje man "meistrai" tą siurblį "sureguliavo" :D). Oro srauto matuoklė pasakė kaip ir mirusi (bet čia dar neaišku, nes nuspręsta buvo ekspromtu pagal tai, kad "atjungus nepablogėjo darbas", nors čia forume skaičiau, kad subjektyvaus vertinimo kriterijus turėtų būti kitoks - "oro srauto matuoklė gera, jei pajungus nepablogėja" :) ). Nežinau kodėl oro srauto matuoklės kompas neįvertino ...

Na bet darbo rezultatas dar tik paaiškės ..., kai pasiimsiu mašiną :)


StandartinėParašytas: 22 Rgs 2010, 17:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.10.12
Amžius:
35
Pranešimai:
751
Miestas:
Utena -Vilnius
Automobiliai:
BMW E60
Na va jau sis bei tas :)


StandartinėParašytas: 23 Rgs 2010, 13:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.21
Pranešimai:
309
Automobiliai:
Ex BMW E39 525 tds 97m
Ex BMW E65 730 sport 2003(duzo :D)
EX BMW E46 05 325ci convertible (nusibodo)
Now BMW E60 06 520d diesel power
jei nepablogejo darbas atjungus osm tai tikrai ji blgoa,keiciau dvi tai tikrai zinau kad skirtumas tarp pajungtos geros matuokles ir atjungtos yra kaip diena ir naktis.


StandartinėParašytas: 23 Rgs 2010, 23:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
53
Pranešimai:
59
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525 TDS M51 '97
Tai va galiu pasidžiaugti jau, kad Aleksandras sureguliavo siurblį, pastatė kampą (sakė "4,2 laispnio, nes diržas tai tempiasi" :) ), paliesino mišinį. Dingo visi variklio traukuliai ir klaikus vožtuvų karksėjimas. OSM klaidos kompas nerodė, bet meistras nusprendė, kad OSM irgi jau pavargęs, tai atjungė. Važiuoja mašinytė dabar gal kiek net geriau nei prieš visus gedimus :wink: BC vėl pradėjo rodyti santykinai realistiškas kurio sąnaudas (mieste rodo vid. 8 ltr; prieš tai vasarą rodė 8,5 , o realiai naudojo dar +10%, iki 9,5 ltr). Sužinosiu per laiką, gal tikrai ekonomiškumas padidėjo. Aišku kaip buvo mašina anksčiau, taip ir liko iš esmės buka (kol pasiekiu 2000). Vienintelis įtariamasis dėl šito beliko tik OSM (nes daugiau jokių klaidų, jokių kitokių meistrų išreikštų įtarimų; net ir turbina Turboservise matuota ir pripažinta gera).

Matau, kad vyraujanti nuomonė dėl OSM - "geriau atjungta arba nauja, nei kita tokia pati iš šroto" :D Manau, kad atsižvelgiant į mašinos vertę ir metus bei tai, kad kitų bėdų nebėra, o kurą naudoja ekonomiškai, tai investuoti į OSM iki 1000 lt tik dėl įsibėgėjimo dinamikos malonumo ... abejoju ar verta :roll:

Todėl mastau, kad kompromisas galėtų būti ne originalas OEM (Bosch, Pierburg) už kokius 800 Lt, bet Taivano kopija už 200 Lt. Paskambinėjau, sako jas pradėjo vežti iš kiniečių metukai laiko. Kiek pardavė, bėdų nėra (tai reiškia, kad bent metus atlaiko :D ). Manau tai gali būti geriau nei nieko (atjungta) arba kita sena iš šroto?

Kas turi patirties su kinietiškomis? :) , o gal turi kitokių pasiūlymų? (reikia dėl E39 TDS 525 97', detalės nr. 13622246084 ).


StandartinėParašytas: 23 Rgs 2010, 23:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.04
Amžius:
34
Pranešimai:
498
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 523 E39
BMW 324d E30
Sorry klausimas ne i tema, bet kas tas siurblio degimo kampas? Benzinams irgi tas galioja?


StandartinėParašytas: 23 Rgs 2010, 23:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
53
Pranešimai:
59
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525 TDS M51 '97
@bmw rašė:
Kas turi patirties su kinietiškomis? :) , o gal turi kitokių pasiūlymų? (reikia dėl E39 TDS 525 97', detalės nr. 13622246084 ).

pats pvz. randu variantą už 350 Lt parsisiųsti http://www.expressauto24.com/epages/Aut ... 22184.50.0 ... bet nėra šansų, kad tai originalas, nes už tikrai originalą "mūsiškiai" :D kukliai paprašo jau 800 Lt http://www.osm.lt/index.php?productID=246 ; iš EU atsisiųsti originalą apie 650 lt http://www.maf-shop.com/product_info.ph ... el-TD.html ir t.t.

Balsuojam =D>
    1) kinietiškas "tiesiai iš lietuviškų rankų" už 200 lt
    2) kinietiškos kopijos iš e-shop'ų (kainos 250 - 350 intervale)
    3) originalas Pierburg už 650 iš maf-shop.com
    4) originalas Pierburg už 800 lt iš osm.lt ?


Paskutinį kartą redagavo @bmw 24 Rgs 2010, 00:41. Iš viso redaguota 6 kartus.

StandartinėParašytas: 24 Rgs 2010, 00:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
53
Pranešimai:
59
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525 TDS M51 '97
Tomyciukas rašė:
Sorry klausimas ne i tema, bet kas tas siurblio degimo kampas? Benzinams irgi tas galioja?

Kiek aš išmanau fiziką, tai pas dyzelį yra reguliuojama įpurškimo pradžia (o kada užsidega, tai jau kaip kuro mišinys, dievas ir cilindrų kompresija nusprendžia :) ), o pas benziną yra ir įpurškimo pradžia, ir degimo kampas (kada kibirkštis į žvakes pasiduoda).
Šnekamojoje kalboje viskas visaip pavadinama, bet iš esmės juk tą patį kuro užsidegimo momento reguliavimą reiškia ...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery