Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 24 Lap 2024, 15:48

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 13 Rgs 2010, 11:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
53
Pranešimai:
59
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525 TDS M51 '97
Automobilio, apie kurį norite paklausti: E39 525TDS
Pagaminimo metai: 97
Variklis: 2,5
Dėžė: Automatas
Degalai: Dyzelinas

Jau 2 metai kaip išjungiant variklį stabiliai cypteli. Na ir suvibruoja variklis daugiau/mažiau (labai retai necypteli :) ).
Bet per pastarąjį mėnesį jau 3 kartus atsitiko naujas dalykas - užvedus variklį pasirodo, kad yra neįtemptas pagrindinis diržas (generatorius, vairo stiprintuvas ... http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... lternator/ ) su visom pasekmėm - cypia ir vairas striginėja :)
Tiesioginė priežastis - įtempėjo svirtis "užstringa" priešingoje pozicijoje, nes įtempėjo amortizatoriukas ima spausti svirtį priešinga kryptimi ir taip lieka užsirakinęs (žr. paveiskliuką), rolikiukas (nupiešiau) atsiduria kairėje, diržas lieka maskatuoti neįtemptas.
Pagydau kol kas paprastai - paimu už rolikiuko iš kairės ir stumteliu gerokai į dešinę, dėl ko amortizatoriukas pasispaudžia (nedaugiau milimetro, nes aš ne galiūnas :) ) ir viskas atšoka į normalią poziciją.

Mano įtarimas - problema ne amortizatoriuke, bet tame, kas sugeba taip ištempti diržą, kad amortizatoriukas net persispaudžia ir užsiblokuoja priešingoje pozicijoje. Tas kažkas - didelė variklio virbracija išjungiant variklį (nes cyptelėjimo užvedant nebūna, o išjungiant visada). Tai reiškia, kad jau 3 peršokimai įvyko išjungiant, bet aš juos įvykusius radau tik jau užvesdamas variklį :D

Manau nepulti keisti iš karto škyvos, guoliuku, amortizatoriuko ..., bet verčiau patikrinti variklio pagalves, juolab kad meistrai jau prieš metus žiūrėję tą reikalą pakeitė tik guoliuką (regis generatoriaus), abu diržus (kartu ir kondicionieriaus), bet niekas nepasikeitė. Sakė, kad šokinėja diržas ant laisvų apsukų gal kiek ir per daug, bet dėl tiek ir to cyptelėjimo neverta čia viską imti keisti iš eilės ... Taigi paklausiau aš tą kartą jų.

Pastaruoju metu kartu su tais peršokimais pastebėjau dar 2 atsiradusius naujus efektus:

1) Važiuojant virš 90km/h ir staigiau stabdant kartais ima vibruoti mašina (kiek muša per vairą, mašina trukčioja);
2) Padidėjo vibracijos ant laisvų apsukų, bet ne visada, o tik jei stodamas labai lėtai važiuoju (pvz. švelniai stoju prieš sankryžą ir posūkį atleisdamas akseleratorių), tuomet apsukos normaliai krenta iki laisvų ir mašina pradeda kiek purtytis (judėjimo ašimi), bet nustoja purtytis, jei paspaudžiu stabdį ir sustoju. Ypač tai jaučiasi sukinėjantis daugiaaukščiame parkinge, kur kartu susideda toks lėtėjimo rėžimas su dideliais mašinos pasvyrimais kylant/leidžiantis tarp parkingo aukštų.

Tai va, ruošiuosi važiuoti, kad patikritų variklio pagalves. Ką manote apie šią versiją? Ačiū.


Prikabinti failai:
Failo aprašymas: Diržo įtempėjo amortizatoriuko peršokimas
Amortizatoriuko persokimas.jpg
Amortizatoriuko persokimas.jpg [ 109.21 KiB | Peržiūrėta 17108 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 13 Rgs 2010, 21:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.22
Amžius:
44
Pranešimai:
455
Automobiliai:
E39 525D
Kas liecia antra punkta, del variklio purtymosi, tarkim pries sviesofora ijungus i laisva ir riedant iki sustojimo momento, tai turejau patirties su sia beda ... pries pora metu lygiai taip pat budavo, isvazineti visi Klp dyzelistai, visi po kelis kartus jungesi ant kompo, stumde siurblio virsu, keite kita siurblio virsu, kaune buvau pora geresniu servizu, bet bedos taip nieks ir nerado ... Kadangi tai nebudavo pastovus veiksmas tas purtymasis, uzeidavo kartais kelis kartus i savaite, o kartais ir kelis menesius nepasitaikydavo .... tai taip vazinejausi toliau, kol pagaliau problema pati "issigyde", jau kokie metai laiko, kaip ne karto nebuvo to vibravimo ...


StandartinėParašytas: 15 Rgs 2010, 19:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.05.23
Pranešimai:
22
Miestas:
Pakruojis
Automobiliai:
E39 525 tds 97
Noreciau prisijunkt prie sios temos pas mane uzsikirti detale Nr.1 man patare kad reikia atsukt detale Nr.4 ir sutemp su guoliniu tepalu detale Nr.2. Taciau as negaliu atsukt detales Nr.4 gal ten koks atvirkstinis sriegis. Gal kas buvo jau susidures su sia problema padesiit man paaiskinsit.


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2010, 13:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.07
Amžius:
36
Pranešimai:
1275
Miestas:
Alytus-Vilnius
Automobiliai:
EX - Lada Vaz2101 71m., Mazda 323 1.7D 91m., E34 525td 94m., E39 530DA 99m.
Dabartinis VW PASSAT 07m. 2.0TDI DSG 125kw
tai uzvalgyk koses ir suk
pas mane irgi sunkiai atsisuko, ir nusisuko su visa detale, nes buvo beveik prikepe ant aseles tos

_________________
/\,/`\,/\______ (tai gali nutikti ir tau, nebuk didvyris, vairuok saugiai)


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2010, 15:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.11.23
Amžius:
35
Pranešimai:
180
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
E60 530d 07',
E39 525tds 99',
E34 525tds 94'.
Skype:
zilvutiz
Nikas:
zilvutiz
Pas mane su itempeju irgi ta pati beda, bet necypia niekas. Tik variklis susipurto.


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2010, 19:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.12.25
Amžius:
43
Pranešimai:
575
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E66
Kas liecia sucypimo uzgesinant ir dirzo itempejo persivertimo tai reikia keisti ta amortizatoriu 100% patikrinta.


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2010, 10:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
53
Pranešimai:
59
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525 TDS M51 '97
Andryza rašė:
Kas liecia sucypimo uzgesinant ir dirzo itempejo persivertimo tai reikia keisti ta amortizatoriu 100% patikrinta.

Galvočiau sutikti su nuomone, nes nors kiek ir įtariu pagalves, bet ne tokios jau stiprios tos vibracijos, o ir "sutapimas" - jos labai ryškios pasidarė ant laisvų apsukų po siurblio remonto :wink:
Todėl matyt visi šie dalykėliai savaip vienas kitą papildo :D , tačiau tai atskiri defektai ... (aukšto slėgio kuro siurblys, variklio pagalvės, įtempėjo amortizatorius), nes kad ir kiek tas variklis bevibruotų, o pagalvės beplaukiotų, neturėtų juk įtempėjas būti taip lengva ranka suprojektuotas, kad nuo vibracijų persivertinėtų ... Matyt tas įtempėjas pernelyg jau pavargęs ir 100% susispaudžia vient tik nuo pagąsdinimo :D.

Skykite ar verta rizikuoti keisti į naudotą - šrote naudotą įvertino 40Lt (bet neturi šiuo metu :D), o darbas - 60 Lt.

Originali kaina 52,90 € = 182,65 Lt
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... lternator/

O šitie "originalių dalių tiekėjai" užsimeta nepadoriai, prašo 313,08 Lt , t.y. su 70% antkainiu :D
https://www.bmwautodalys.lt/lt/kataloga ... alternator

Reali kaina, už kurią galima tikėtis gauti vis tiek bus tarp 200 - 300 Lt , tad didelis skirtumas tarp naujos /senos detalės, dedant į bendrai nudėvėtą auto, kuri tuoj turės 300K :D


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2010, 14:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.12.25
Amžius:
43
Pranešimai:
575
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E66
Siandien ziurejau kaina eolte,autoaibei,intercers ir t.t kokio naujo kaina apie 100 lt,o uz darba 60 lt moketi tai jau saves negerbimas.


StandartinėParašytas: 19 Rgs 2010, 13:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.07
Amžius:
36
Pranešimai:
1275
Miestas:
Alytus-Vilnius
Automobiliai:
EX - Lada Vaz2101 71m., Mazda 323 1.7D 91m., E34 525td 94m., E39 530DA 99m.
Dabartinis VW PASSAT 07m. 2.0TDI DSG 125kw
alytui naujas amortikas kainavo kai turejau tdsa 110lt
siai dienai manau galima rasti ir uz 90-100lt
as srote buvau pirkes uz 30lt
o ji pakeisti 20min darbo, tai ar verta uz tiek laiko sumoketi 60lt
jeigu tu is vln galiu padeti

_________________
/\,/`\,/\______ (tai gali nutikti ir tau, nebuk didvyris, vairuok saugiai)


StandartinėParašytas: 21 Rgs 2010, 00:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.08.11
Pranešimai:
24
Automobiliai:
E39 525 Tds pilka
amortizatoriuka pakeist galetu ir visai neismanantis :)
tik nepriverzk apatinio varzto is labai, nes turi but siektiek laisvumas


StandartinėParašytas: 23 Rgs 2010, 23:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
53
Pranešimai:
59
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525 TDS M51 '97
Sureguliavo siurblį ir dingo visos vibracijos :D (bet aišku cyptelėjimas išjungiant dar liko). "Nuimti įtarimai" nuo pagalvių, škyvos ir amortizatoriuko (tai meistro nuomonė). Sakė, kad persiverčia ta svirtis dažniausiai ne dėl amortizatoriuko, bet dėl stringančios svirties (o ir cypteli regis ji pati ant ašies, o ne diržas :shock: ). Tad paprasčiausiai kol kas tik sutepė svirtį (dalis 1 Deflection lever, 2 Bearing bolt). Lauksiu gal praeis tas cyptelėjimas savaime arba bent nebepersivers daugiau ji man [-X

P.S. na o kiti "2 efektai" - jų arba nebeliko sureguliavus siurblį (vibracijos ant laisvų apsukų), arba stebėsiu ar dar liko (kiek mušė per vairą stabdant >90km/h).


StandartinėParašytas: 23 Rgs 2010, 23:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.12.25
Amžius:
43
Pranešimai:
575
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E66
Juokingi tokie egzpertai :lol: Pradejo ir man cypseti uzgesinant,siandien parsiverte itempejas.Nuvaziavau nusipirkau nauja amortizatoriuka,pasikeiciau ir baigesi visos bedos.


StandartinėParašytas: 03 Gru 2010, 16:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.10.12
Amžius:
34
Pranešimai:
751
Miestas:
Utena -Vilnius
Automobiliai:
BMW E60
Vakar ir man pirma kart persiverte tas amortizatoriukas, o kad sucypia uzgesinant, tai seniai pastebejau. Dabar klausimai:
Ar su tuo amortizatoriuku ieina kartu i kaina ir ttas ratukas kur dirza tempia (nezinau kaip vadinas), ar tik pats amortizatoriukas buna?
Kaip klaust parduotuvej to amortizatoriuko? Sakyt itempejo su amortizatoriuku ar kaip? Zinau, kad ji pati nusivezus geriausiai butu, bet zmogus, kuris tvarkys, tai nevazines kelis katus pas mane, o vienu kartu. :)


StandartinėParašytas: 04 Gru 2010, 17:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
53
Pranešimai:
59
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525 TDS M51 '97
Į tavo klausimus neatsakysiu, nes ir pats dar nežinau - po šiai dienai jo dar nepasikeičiau :) Įdomu bus sužinoti ...

Jau kokius 5 kartus per pastaruosius metus jis man apsivertė, bet į tai aš jau normaliai reaguoju - užkišęs ranką trukteliu ratuką į save ir jis su svirtimi atšoka atgal. Sekantis kartas tikimybiškai bus po kelių mėnesių, per kuriuos aš arba rasiu laiko, arba ne jam pasikeisti :D Beje po svirties ašelės sutepimo jis man dažniausiai ir nebesusypsi išjungiant variklį, arba tik kartais ir labai tyliai. Tad buvau jau ir bepamirštąs šį reikalą. Tačiau visai neseniai jis man ir vėl save priminė - tyliai, bet apsivertė :D

P.S. o visas kitas pradiniame poste paminėtas nesusijusias bėdas susitvarkiau - buvo blogai sureguliuotas siurblys ir tiek ...


StandartinėParašytas: 04 Gru 2010, 18:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.10.12
Amžius:
34
Pranešimai:
751
Miestas:
Utena -Vilnius
Automobiliai:
BMW E60
o siurbli per kompu reguliavo jo?
Reiks gal nauja ta mortizatoriu nupirkt, jei apie 100 lt kainuoja. :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery