Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 24 Lap 2024, 01:49

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 439 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 30  Kitas

Ar OSD gali duoti naudos ? (oro srauto derintojas)
Apklausa baigėsi 11 Rgs 2010, 13:38
Manau kad gali 15%  15%  [ 11 ]
Manau kad negali 39%  39%  [ 29 ]
Gali, bet labai nedaug 28%  28%  [ 21 ]
Neturiu nuomones 18%  18%  [ 13 ]
Viso balsų : 74
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 04 Rgs 2010, 10:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.05
Amžius:
44
Pranešimai:
589
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[E32] 735 `91
[E36] 320 `91
[E38] 740 `94
[E39] 530d `99
prakalejas nu jau visai:
" nenoriu izeisti tamstos prakalejo.. bet kur galios cia padidejimas atsispindi? kur kokia nors kreivelyte... "
as klausiu ne galu gale ne kuro ekonomijos kreives o galios padidejimo... o MILES PER GALON yra mylios per galona o ne AG KW ir toje skaicuokleje tamstos pateiktoje nevarto arkliu.... manau ne man tau reiketu aiskinti...


StandartinėParašytas: 04 Rgs 2010, 12:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.18
Amžius:
64
Pranešimai:
105
Miestas:
Vilnius
dziubelis rašė:
Kas darosi įsiurbimo kolektoriuje:
Taigi bet kokie tvirtinimai apie geresnį sudegimą yra melagingi, neįmanoma idealiai sudeginti kuro.
Šiaip jau nusibodo. Nes ignoruoji tai ko negali paneigti.


Kiek Pats daug nežinai ir nesupranti, net plaukai šiaušiasi(o pas mane jie pakankamai ilgi, kas matė patvirtins). Kuras sudega toli gražu ne paties pateikti procentai(aš jų net nekartosiu, nes gėda būtų profesionalui tokiais skaičiais operuoti).
Kad sudeginti geriau kurą yra aibės budų(vienas iš jų be abejonės deguonis), galima naudoti aibes katalizatorių pagerinti reakcijai, vienas iš stipresnių yra be abejo vandenilis.... oi čia tema iš vis juoda, jeigu nesuvokiam kas vyksta su paprastais dalykais tai ten iš vis tamsa. Na bet nesvarbu, Tai ką Ponas žinote, niekas neatims, ir nei pridės, jau per vėlu. Tamstos galva jau pilna ir nieko naujo nežadate įsileisti... Suprantu...


StandartinėParašytas: 04 Rgs 2010, 12:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6969
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
snekejau su tevu apie tuos osd. tai kadaise dedavo panasu s... i zigulius, bet juos dedavo du po karburatorium, kad oras geriau susimaisytu su kuru, nes tais laikais nebuvo jokiu purkstuku. Tai gaudavosi geresnis kuro ir oro misinys. o dabar idejus pries droseline sklende, tai jokios naudos jis ir neduos, nes kad makaluos oro, kuris ir taip juda turbulentiskai prie didesniu sukiu, o purkstukai ir taip tvarkingai pucia, tai is jo jokios naudos ir nebus.


StandartinėParašytas: 04 Rgs 2010, 23:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.12
Amžius:
43
Pranešimai:
335
Miestas:
Vilnius
automobiliams.lt rašė:

Kiek Pats daug nežinai ir nesupranti, net plaukai šiaušiasi(o pas mane jie pakankamai ilgi, kas matė patvirtins). Kuras sudega toli gražu ne paties pateikti procentai(aš jų net nekartosiu, nes gėda būtų profesionalui tokiais skaičiais operuoti).
Kad sudeginti geriau kurą yra aibės budų(vienas iš jų be abejonės deguonis), galima naudoti aibes katalizatorių pagerinti reakcijai, vienas iš stipresnių yra be abejo vandenilis.... oi čia tema iš vis juoda, jeigu nesuvokiam kas vyksta su paprastais dalykais tai ten iš vis tamsa. Na bet nesvarbu, Tai ką Ponas žinote, niekas neatims, ir nei pridės, jau per vėlu. Tamstos galva jau pilna ir nieko naujo nežadate įsileisti... Suprantu...

Kokia čia dar proza? Meninė gyslelė?
Tai prašom paaiškinti, aš imlus naujovėms, profesinė liga. Taip yra katalizatoriai, bet jei imsim vandenilį, tai jau gaunasi visai kitoks kuro mišinys, jo kaloringumas kitoks, taip kad nereikia į pievas. Mes čia dabar lyg ir oro srautus bandom suderinti :) Aš dar žinau, kad tokiam tai kiekiui kuro, reikia tiek tai kiekio deguonies, kad anas sudegtų. Manau, kad kuro mišinio proporcijos taip ir parinktos, kad oro būtų tiek kiek reikia sudeginti tą kuro kiekį. Taigi papildomas deguonis bus tiesiog perteklinis. Klystu? Pataisykite.

Tai kokia dalis kuro patekusi į cilindrą sudega? Vidutiniškai, 500 cc cilindre, kompresija 10,2, 95 bienzas, prie 2000 rpm? Kas čia tokio gėdingo operuoti skaičiais? Neigiamas rezultatas taip pat rezultatas. Profesionale :) Čia kaip gaunas? Vidaus degimo variklių profesionalas? Ar profesionalus pardavėjas?

Jei plaukai šiaušias, įtariu išbandėt kokį nors kuro molekulių derintoją :)


StandartinėParašytas: 04 Rgs 2010, 23:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.12
Amžius:
43
Pranešimai:
335
Miestas:
Vilnius
Išties įdomus puslapiukas. Apie realistišką kuro taupymą. Na variantai ne visi itin priimtini :) Bet smagūs.
http://ecomodder.com/


StandartinėParašytas: 05 Rgs 2010, 00:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.03.22
Amžius:
53
Pranešimai:
431
Miestas:
Laikinoji sostinė
Automobiliai:
E36 325i 91'
dziubelis rašė:
Išties įdomus puslapiukas. Apie realistišką kuro taupymą. Na variantai ne visi itin priimtini :) Bet smagūs.
http://ecomodder.com/

Gal ir įdomus, bet ne visi angelskai kerta


StandartinėParašytas: 05 Rgs 2010, 12:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.12
Amžius:
43
Pranešimai:
335
Miestas:
Vilnius
slavinskelis rašė:
Gal ir įdomus, bet ne visi angelskai kerta

Nu čia jau kita tema, bet šiaip galima pasinaudoti google translate ar pan priemone, supratimui tokio vertimo tikrai užtenka.


StandartinėParašytas: 05 Rgs 2010, 21:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
man uzteko ir paveiksliukus paziureti kad suprasti mazdaug kas per stebuklai :)

Девять способов сэкономить бензин

1. Почаще делайте профилактику. Не жалейте денег на регулярную смену масла и другие работы. В результате Вы все равно выиграете. Отрегулированный СО в выхлопе сократит расход топлива на 4%, смена воздушного фильтра на 10%, а смена кислородного датчика приведет к экономии 40% бензина.

2. Подкачивайте шины. Если давление в камерах ниже, чем рекомендует инструкция по эксплуатации автомобиля, а проще говоря, шины недостаточно накачаны, то это приводит к серьезному перерасходу бензина.

3. Меняйте масло каждые четыре месяца. Это приведет к сокращению расхода топлива на 1-2%. Но если Вы используете более вязкое моторное масло 10W-30 в двигателе, который предназначен для более жидкого 5W-30, то расход бензина, наоборот, вырастет на 1-2%. Будьте внимательны!

4. Избегайте "холостых оборотов ". Сократите, насколько возможно, время разогрева автомобиля и долгого ожидания в нем жены, друзей, клиентов и т.д. Если Вы застряли в пробке, то лучше включать/выключать двигатель при движении, чем напрасно расходовать бензин.

5. Ведите машину ровно. Рывки со светофора, всевозможные резкие ускорения и торможения приводят к увеличению расхода топлива в среднем на 33%. На загородной трассе целесообразно включать круиз-контроль.

6. Не превышайте скорость. Это и безопасно, и экономно. После отметки в 100 км/ч расход бензина начинает резко возрастать.

7. Не перегружайте автомобиль. Лишние 30 кг веса приводят к увеличению расхода топлива на 2%. Причем небольшие машины страдают от этого больше, чем крупные. Не возите тяжести на крыше, или придется платить за бензин на 5% больше.

8. Выбирайте экономичную. Если Вы проезжаете 30 000 км в год, то покупка автомобиля с расходом топлива 7,9 л/100 км, вместо того, у которого он 11,8 л/100 км, сэкономит Вам $695 в год.

9. Ищите "подходящие" бензоколонки. Разница в ценах может быть весьма существенной. Так что не поленитесь спросить у друзей и соседей, где заправляются они и какого качества там бензин.

autorius: Алексей Музычук

http://www.3dnews.ru/news/entuziast_smo ... _l_100_km/
http://www.youtube.com/watch?v=fv83AJC3 ... re=related

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 05 Rgs 2010, 22:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.18
Amžius:
64
Pranešimai:
105
Miestas:
Vilnius
Pritariu, mes apie tai kalbame jau virš 5 metų http://www.automobiliams.lt/index.php?cid=456, tik daug kas kainuoja milžiniškus pinigus. Pvz liamda zondo pakeitimas. O dar jeigu automobilyje jų 4, ir "sekvento" liamdos nenupirksi be 5-600lt. Kad ir paprastiems BMW normalūs 5v liamda zondai irgi kainuoja labai solidžiai, gerai tepalai, tikras oro filtras, sumelė atominė. Dar žvakės nepaminėtos, o vėlgi tikros -6 arba 8 irgi kaina. Bet tai realybė, reikia tai daryti, nepriklausomai taupai ar ne.... ir nežiūrint į tai pridėjus OSD rezultatas gali gautis nuostabus, bet jis niekada neviršys 31%, nes gamintojas nėra numatęs be isikišimo į smegenis(ECU), didesnių galimybių(ir tai ne kiekvienam auto).
Tačiau tūli piliečiai drąsiai suskaičiuos minimum 150% ir pradės "svaigti", kad tada automobilis pats gamins degalus...? Nors ne Juk Jūs nieko nesiūlote pirkti, kaip beje ir aš, tik Jūsų statusas forume neleis Jūsų įžeidinėti.... nes sutikim procentai "suvaryti" nerealūs. Jeigu pakeitus liamda būtų galima sutaupyti 40%, tai tauta tai darytų tikriausiai bent kas metai.http://www.automobiliams.lt/index.php?cid=231 suveskit visus reikalaujamus duomenis ir padarykite 40%, ir laikotarpį kad ir 3 mėn nuvažiuojant per dieną 50km.... žiauru...


StandartinėParašytas: 06 Rgs 2010, 00:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.05
Amžius:
44
Pranešimai:
589
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[E32] 735 `91
[E36] 320 `91
[E38] 740 `94
[E39] 530d `99
cia reiketu vertinti padidejusia norma nuo gamintojo apytikriai nustatytos normos... pvz naudoja 10ltr/100km tai sugedus lemda zondui tikrai kazkas yra panasaus i kuro norma 14ltr/100km.. bet cia rekomenduoja salinti gedimus... didzioje dalyje punktu... o tuo tarpu osd mazina nuo gamintojo nustatytu kuro normu pasak jusu..


StandartinėParašytas: 06 Rgs 2010, 01:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.18
Amžius:
64
Pranešimai:
105
Miestas:
Vilnius
Kriugeriux rašė:
cia reiketu vertinti padidejusia norma nuo gamintojo apytikriai nustatytos normos... pvz naudoja 10ltr/100km tai sugedus lemda zondui tikrai kazkas yra panasaus i kuro norma 14ltr/100km.. bet cia rekomenduoja salinti gedimus... didzioje dalyje punktu... o tuo tarpu osd mazina nuo gamintojo nustatytu kuro normu pasak jusu..

Taip, bet tik tada kada atitinka gamintojo parametrus(NĖRA GEDIMŲ).


StandartinėParašytas: 06 Rgs 2010, 09:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.11.14
Amžius:
53
Pranešimai:
634
Miestas:
Kėdainiai
Automobiliai:
ex E39 525d M57 01'
e60 530d M57N 03'
Citata automobiliams.lt:Kad sudeginti geriau kurą yra aibės budų(vienas iš jų be abejonės deguonis)
Taip,Deguonis padidina degimo temperatura,tuo paciu padidejusi temperatura padidina Azoto oksidu(NOx) issiskirima i aplinka(Gamintoju sugalvotas AGR skirtas butent tam,kad mazinti degimo temperatura vien del NOx),bet sumazina kietuju daleliu(suodziu)kieki.Dyzeliui atjungus AGR butu padidintas deguonies kiekis prie tam tikru apsuku,tuo paciu padidetu degimo temperatura ir sumazetu kietuju daleliu ismetime.Klausimas butu kam deti svetimkuni(estetika,darbas,laikas,pinigai)Kai paprasciau atjungti AGR ir padidint deguonies kieki?


StandartinėParašytas: 06 Rgs 2010, 10:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.18
Amžius:
64
Pranešimai:
105
Miestas:
Vilnius
Rams rašė:
Citata automobiliams.lt:Kad sudeginti geriau kurą yra aibės budų(vienas iš jų be abejonės deguonis)
Taip,Deguonis padidina degimo temperatura,tuo paciu padidejusi temperatura padidina Azoto oksidu(NOx) issiskirima i aplinka(Gamintoju sugalvotas AGR skirtas butent tam,kad mazinti degimo temperatura vien del NOx),bet sumazina kietuju daleliu(suodziu)kieki.Dyzeliui atjungus AGR butu padidintas deguonies kiekis prie tam tikru apsuku,tuo paciu padidetu degimo temperatura ir sumazetu kietuju daleliu ismetime.Klausimas butu kam deti svetimkuni(estetika,darbas,laikas,pinigai)Kai paprasciau atjungti AGR ir padidint deguonies kieki?

Atjungus(ne taip paprasta, ECU fiksuoja klaidą, jei jis elektroninis), padidėja dūmingumas ir tarša, o tai jau papildomos problemos iš ekologinės policijos pusės(tame tarpe ir financinės), ir sąnaudų padidėjimas, nes ECU fiksuodamas klaidą imasi veiksmų...
EGR yra ne kas kitas, kaip nesudegusio kuro deginimas iš naujo... http://www.dalaida.lt/index.php?option=com_content&task=view&id=122&Itemid=45


StandartinėParašytas: 06 Rgs 2010, 11:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
prie sankryzos stovint ar kamsciuose kad maziau terstu ora jis skirtas, lietuviska technikini praeisi ir be katalizatoriu ir su atjungtu EGR

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 06 Rgs 2010, 12:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.18
Amžius:
64
Pranešimai:
105
Miestas:
Vilnius
sanimda rašė:
prie sankryzos stovint ar kamsciuose kad maziau terstu ora jis skirtas, lietuviska technikini praeisi ir be katalizatoriu ir su atjungtu EGR

Vilniuje be šansų tai padaryti, o skirtas jis tik http://www.dalaida.lt/index.php?option=com_content&task=view&id=122&Itemid=45


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 439 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 30  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery