Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Lap 2024, 23:23

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 439 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 30  Kitas

Ar OSD gali duoti naudos ? (oro srauto derintojas)
Apklausa baigėsi 11 Rgs 2010, 13:38
Manau kad gali 15%  15%  [ 11 ]
Manau kad negali 39%  39%  [ 29 ]
Gali, bet labai nedaug 28%  28%  [ 21 ]
Neturiu nuomones 18%  18%  [ 13 ]
Viso balsų : 74
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 02 Rgs 2010, 18:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6969
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
idekit jus kur l/100km, o ne MPG, nes cia tie procentai labai greitai kinta, nes rodo kiek su vienu galonu gali nuvaziuot. tik viena mylia pakita ir labai tie procentai greitai auga.
'06 Ford F150 17.2 MPG 19.8 MPG 15%
nezinau kokiu stebuklingu budu gavo 15%, bet man gaunasi 11.5% nuvaziuotu myliu su vienu galonu, o ne sutaupytu % kuro.


Duokit eiropinius skaiciavimus ir europietiskom masinom. Butu idomu matyti kiek procentu sutaupoma europietiskom masinom. :roll:


StandartinėParašytas: 02 Rgs 2010, 19:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
tai dar nepadare matavimu, tai yra padare, bet apie juos tiksliai zino tik tas kas dare ir kuriam dare, kitaip sakant zodiniai, tai va jei prakalejas padarys normaliai viska tai bus ir grafiskai pavaizduoti skirtumai

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 02 Rgs 2010, 23:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.18
Amžius:
64
Pranešimai:
105
Miestas:
Vilnius
sanimda rašė:
reik zapaske is bagazines isimti ir keleivio sedynes, ir bus tas 2% sutaupyta :D
o tie skaiciai kur prakalejas dave tai visos auto kuriu lietuvoi nelabai ir pamatysi, jeigu kasnors turit tokia idekit OSD tada bus aisku ar cia grubus apgavimas ar ne, nes jei raso pvz 00 Ford Ranger 18.0 MPG 24.0 MPG 33% tai daugmaz pas visus tokios markes auto toks rezultatas turetu buti, jei tebus koks 10%, o auto techniskai tvarkinga tai reiskia duomenys suklastoti, ir jau joks IKI nebepades :)

Jergau jergau, nu kaip suaugusiems vyrams, su ūsais panosėj nesuvokiama. Ir galim lažintis iš dėžės šnapso, vienas žmogus pravažiuos su konkrečiu automobiliu ir gaus vienas sąnaudas, kitas su tuo pačiu gaus vėl kitokias, ir net trečias tokių pat sąnaudų neturės. Negi čia kažkas tokio sudėtingo.
Vienas automobilis(tų pačių metų, to pačio mėnesio ir kitas nuo konvejerio nuėjęs po 2 dienų, turės tokias pačias sąnaudas?
O kaip su sąnaudom bus po 1-3-5 metų, vienas iš statoilo pila degalus, kitas emsi, ar bus vienodos sąnaudos?
Kaip įmanoma padaryti bet kokį "devaisą", kad padidintų arba sumažintų sąnaudas, arba galią pvz 7%? Kada tiek skirtumų. Apie ką kalbam?
Kas yra susidūręs pvz su Tojota Prius. Kokias sanaudas skelbia gamintojas?, O kokios yra tikrovėje?3,6 ir 7-7,5 realybėje? O jūs čia tik vienas per kitą tas iki koks baisus. Nusibodo, tai nebesikartokit. Jūs raskite nors vieną prietaisą ar technologiją kuri kažką daro kokrečiu procentu.
Kas dėl Vimotos, tai be abejo, mes jiems konkurentai, netgi tiems, kas labai nori, kad ekspermentas pasibaigtų fiasko, ir tiems, mes konkurentai.
Taigi vyksta pokalbiai su honda tiuning, ar tiks? Visų pirma Vilnius, Prakalėjui nereikės grūstis į Kauną, visų antra jie lyg ir nečipuoja patys(to aš tikrai nežinau). Aišku gerai būtų ir VGTU, pabandysiu pasikalbinti. Ir kad nereikėtų didelių eskalacijų šia tema, tai mokėsiu aš(už stendą).


StandartinėParašytas: 02 Rgs 2010, 23:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3158
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
kas cia tokia nesamoninga apklausa sugalvojo? #-o


cia tipo publikos pagalba kuri pades zmonem apsisprest pirk ar nepirkt ta osd :?


StandartinėParašytas: 02 Rgs 2010, 23:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.18
Amžius:
64
Pranešimai:
105
Miestas:
Vilnius
Jolanta&Tomas rašė:
Nuorodose i forumus, tokie siurpriziukai autoriaus turbut, nes geri atsiliepimai apie OSD is zmoniu kurie yra parase tik 1 ar 2 postus ir baigia karjera :)

O kaip Pats pasielgtum?
Turi vienokį ar kitokį rezultatą, parašei(retas, kuris tai padaro), ir tavo misija baigta, nereikia gi įrodinėti, rivo, ar andriuiS, ar muzikantui, , kad balta yra balta, o juoda yra juoda. Ir tai žmonės jau pradeda rašyti, kad mitas sugriautas, veikia, veikia OSD. Nes matyt jau skaito, kas vyksta, kokios bangos keliamos. Imkim, kad ir Jūsų forumietį
markius rašė:
as i savo E34 2.0l benzina isidejas osd galiu pasakyti kad efektas tikrai yra,galios gal ir nepridejo arba nesijaucia o del kuro sanaudu tai vasara buvo mieste 11 dabar 9.5 uzmiesti buvo 8 dabar 6.5 cia pagal obc.ziema tai nuo 10iki20ltr :lol: as patenkintas =D>

...
markius rašė:
as pats dejausi iskarto uz oro srauto matuokles,o gavau is ardomos masinos tad nekainavo nieko :)

Pokstas rašė:
Aš ir susimontavau OSD (ne iš pardavėjo), bet ne per seniausiai, tai realių rezultatų negaliu pateikti, galios prieaugio nejaučiu, bet dėl kuro sanaudų klausimas, dar daug nepravardžiavau, kad pasakyčiau "taip jis taupo", mano bandymais kol kas 10%-15% procentų bent taip atrodo.

markis rašė:
važiavimo įpročių nepakeičiau, bet kompiuteris dabar rodo truputį daugiau, kaip 14, prieš OSD būdavo 16 virš. Tikslumo čia nėra, bet bent jau psichologiškai man gerai :)

...ar šitie žmonės"drasko maikes", irodinėdami, kad yra taip o ne kitaip. Parašė ir baigta. Ir tai Jūsų forumiečiai, o kai kas net ir ryškiai daugiau...


StandartinėParašytas: 03 Rgs 2010, 08:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.12
Amžius:
43
Pranešimai:
335
Miestas:
Vilnius
Rezultatai "na glaz". Placebo.
Pakomentuok Popular Mechanics testą. Testas nuoseklus, salygos labaratoriškai identiškos. Ir ne su viena mašina žaidė. MPG irgi ant stendo, o ne gatvėse.
Kodėl štai gamintojai stengiasi orą paduoti MAF matavimams kuo "lygegriačiau", bet pasirodo gi reikia sūkuriuko. Nesuprantu kaip jie su tokiais pajėgumais praleido šį pro akis?

99 procentai kuro sudega, jums tereikia išstenėti dar vieną procentą, tik vieną. Bet kaip žinom, idealios salygos yra tik teorinės.

Nežinot jūs ten automobiliuose ir negalit žinoti, kaip jis veikia ir ką jis daro, jūs pardavėjai, pardavėjo reikalas parduoti. Ir reikia pripažinti dirbat neblogai.

Aš tikrai nenoriu fiasko. Net jei tai taupytų viso labo iki 0,5L jau bet kokiom priemonėm būčiau aną susimontavęs (atsipirktų po 15 000km). Deja, bet nėra anei vieno vienintelio nepriklausomo atvejo kur tai veiktų. Užsienio nepriklausomuose autoforumuose, jau seniai kryžius ant tokių pričiondalų uždėtas. Visokie placebo lygio, gal, lyg ir, atrodo, jaučias (žopai čiuju?) nesiskaito. Nes gal vėjas palankus buvo, gal gerai ant keramikos išsisėdėjęs.

Gal geriau panagrinėkim kitus variantus, man kol kas realesni E85, gazo-diesel, ale nelabai ką apie juos žinau :)


StandartinėParašytas: 03 Rgs 2010, 08:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.05
Amžius:
44
Pranešimai:
589
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[E32] 735 `91
[E36] 320 `91
[E38] 740 `94
[E39] 530d `99
PrakalejaS rašė:
Šiaip nesikišu į jūsų pablevyzgojimus, bet biški nervina, kai klausiate to paties, nors ta informacija buvo pateikta (tiesa gamintojo ir nepatikrinti):
http://www.vorteccyclone.com/savegas.html

’06 Ford F150 17.2 MPG 19.8 MPG 15%
’05 Chrysler Van 20.2 MPG 23.1 MPG 14%
’94 Bonneville 19.0 MPG 22.0 MPG 16%
’04 Caravan 21.1 MPG 23.5 MPG 11%
’00 Ford Ranger 18.0 MPG 24.0 MPG 33%
’02 Mustang GT 19.5 MPG 24.2 MPG 24%
’00 Camry 25.2 MPG 26.7 MPG 6%



nenoriu izeisti tamstos prakalejo.. bet kur galios cia padidejimas atsispindi? kur kokia nors kreivelyte... man kai atveza restauruota turbeka nors kazkokia pisulka pauoda kaip subalansuota ji kaip sukasi su visom kreivem o cia miles per galon... kazkaip nematau nei galios padidejomo skaiciu nei sutaupyto kuro o kazkokia matavime miles per galon.... ir isvesta is ju procentus.
taip kad busiu uzsispyres ir 10000 kartu klausiu kokia automobilio marke pasiekes maximalius naudingumo duomenis?


StandartinėParašytas: 03 Rgs 2010, 09:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
Kokios dar kreivės sąnaudoms? Klausimas - su kuria mašina pasiekiamas maksimalus ekonomiškumas. Atsakymas - ’00 Ford Ranger 18.0 MPG 24.0 MPG 33%.

Jeigu nesusivoki MPG matavimuose, prašau skaičiuoklė:
http://calculator-converter.com/l_100km ... 100_km.php

Gaunasi (bent jau teoriškai): nuo 13.07 L/100km iki 9.8 L/100km. Nelabai suvokiu ko čia dar 1000 kartų klausti.
Kriugeriux rašė:
nenoriu izeisti tamstos prakalejo.. bet kur galios cia padidejimas atsispindi? kur kokia nors kreivelyte... man kai atveza restauruota turbeka nors kazkokia pisulka pauoda kaip subalansuota ji kaip sukasi su visom kreivem o cia miles per galon... kazkaip nematau nei galios padidejomo skaiciu nei sutaupyto kuro o kazkokia matavime miles per galon.... ir isvesta is ju procentus.
taip kad busiu uzsispyres ir 10000 kartu klausiu kokia automobilio marke pasiekes maximalius naudingumo duomenis?

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 03 Rgs 2010, 09:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6969
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
PrakalejaS rašė:
Kokios dar kreivės sąnaudoms? Klausimas - su kuria mašina pasiekiamas maksimalus ekonomiškumas. Atsakymas - ’00 Ford Ranger 18.0 MPG 24.0 MPG 33%.

Jeigu nesusivoki MPG matavimuose, prašau skaičiuoklė:
http://calculator-converter.com/l_100km ... 100_km.php

Gaunasi (bent jau teoriškai): nuo 13.07 L/100km iki 9.8 L/100km. Nelabai suvokiu ko čia dar 1000 kartų klausti.

butu idomu paziuret su tokia pacia masina kaip sutaupomi tie 4l kuro :mrgreen: Man durnam nedasyla, kai valgo 13.07 ir po to jau gaunasi 9.8 :mrgreen: cia gal visa laika i pakalne ir puciant palankiam vejui :lol:


StandartinėParašytas: 03 Rgs 2010, 10:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
automobiliams.lt as rasiau kad jei gamintojas raso pvz sutaupe 33%, o kitam su tokia techniskai tvarkinga auto sutaupe tik 10% tai jau apgaule, as nesakiau kad idekit viena i 20 metu senumo ir i nauja, jeigu auto techniskai tvarkinga tai ir sanaudos turi buti panasios, mano pvz auto ne pirmos jaunystes, bet ji techniskai tvarkinga ir sanaudos tokios kokias deklaruoja gamintojas, mieste gal net mazesnes. o kad ten vienas su adarais langais ir durim vaziuos, o kitas ant stendo suks tai aisku skirtumas bus, o del vimotos tai kokie jie konkurentai, jie net benzininiu auto nenori cipuoti nes naudos mazai bus, tas mazai tai tik kokie 5ag prieaugis, jei taip lengvai pas benzininius auto darytusi ag tai manau jis neimtu uz tai keliu simtu litu. beto vimota mes visi pazystam, tas visi tai dauguma Lietuvos dyzelistu ir sportininku tai nera tikslo nepasitiketi, beto turejai zynoti pries parduodamas kad daugumas netikes tais skaiciais, praejo jau manau daug laiko ir vis dar nera is jusu puses normaliu europietisku matavimu/irodymu, nejaugi neivienas nera padares kazkokiu testu is visu auto forumu ? ir jus apstoviai primenate naftininku itaka ar panasiai, tai gal cia jus prie ju dar prisidedate parduodami toki daikta, pirkejas nusipirkes ji bando visokiais rezimais (nes laiko grazinimui ne taip ir daug), taip isvazineja daugiau kuro nei kad vazinetu nezynojas apie OSD, veliau ji grazina jums, jums nuostoliu nera nes 20lt uz idejima vistiek gaunate, o OSD lieka nepakites :) kolkas as tik tokia nuomone turiu, atsizvelgdamas i visu forumu komentarus ir i irodymus

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 04 Rgs 2010, 00:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
degalinei reik OSD ir ta magneta uzdeti, tada pils daugiau kuro i baka uz tapacia kaina :)

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 04 Rgs 2010, 04:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.13
Amžius:
41
Pranešimai:
297
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E30 325i 24v Turbo 700AG
E46 330cd 2004 M-Technic
Skype:
laimisbmw
Prisijungsiu prie "pesimistu" stovyklos :) Kaip truputi suprantantis daugiau, negu kuo skiriasi kardanas nuo babinos, galiu pasakyt tik tiek, kad norint isgauti galingumo (AG), to tikrai nepadarysi i isiurbiamo oro trakta pastates kazkoki restriktoriu, paprastai daroma priesingai - pralaisvinant isiurbima (pralaidesni kolikai, gazo sklendes, veleneliai, galvos kanalai, didesni voztuvai ir t.t.).
Kitas dalykas, oras - ne koks vanduo, kad ji galima butu isukineti ir tiketis kad tas sukurys iki pat stumoklio daeis =) ir isvis neaisku kokia prasme to sukurio butu, net nesugalvoju ka jis galetu ten pagerinti, cia jau tikrai pasaka vaikams :) Slegiu skirtumai tokie dideli ir staigus, kad oras ir/ar kuro misinys eina ten, kur jam lengviau tuo metu eit (siuo atveju i cilindra, kur nusileidinedamas zemyn stumoklis sukuria vakuuma).
Del sanaudu, hm. Galima pabandyti atspeti kas vyksta dirbant benzininiam varikliui tolygaus vaziavimo metu. Teoriskai, pastacius kazkokia zagluske isiurbime, MAF sensorius turetu rodyti mazesni signala, nes maziau oro patenka i varikli, automatiskai butu truputi ankstyvesnis degimas (tai beje padetu sanaudoms) ir atrodo atitinkamai maziau kuro, nes lemda vistiek palaikys idealu misini ,t.y. lambda~1 (kaip bebutu, maziau oro = maziau kuro). Atrodo viskas beveik grazu, jei ne vienas bet. Jei variklis nera galingas, jam truks galios kad palaikyti ta pastovu vaziavima, todel reikes mynti daugiau pedala ir nauda darosi nebeaiski.
Pilno gazo situacija. Maza to kad oro maziau patenka i varikli (be deguonies nebus ir powerio), tai dar ir kuro perpylines, nes pilno gazo metu kompas i lemda neziuri, pila pagal lentele. Per riebus kuras velgi reiskia powerio kritima.
Na, bet kazkiek teisybes yra, imkim kaip pavyzdi M50 ir M52 variklius, M52 uzribotas oro paemimas per kolektoriu ir lygtais gazo sklende, sanaudos tikrai geresnes. Mazesniu kanalu kolektorius turi mazesni pralaiduma prie aukstu sukiu, del to m52 turi maziau torko aukstose apsukose ir automatiskai maziau AG. Bet uztat prie zemu sukiu priglusintam isiurbime yra didesnis duju (oro) greitis negu laisvam, del to pagereja cilindru uzpildymas prie mazu ir vidutiniu apsuku, ko pasekoj gaunamas didelis sukimo momentas. Aisku cia daugiau visko susije yra, kaip veleneliu faziu persidengimas, kai dujos is inercijos eina esant praviriem abiem voztuvam vienu metu (ka beje vanos ir daro ankstindamas isiurbimo valika - didina persidengima, kad pageretu uzpildymas, kada to reikia), ir t.t. neverta gylintis tiek daug. Dar svarbus dalykas, kad kompas atinkamai suprogramintas turi but, kad isnaudot maximaliai esama siatuacija.
Tokie butu mano pamastymai/pasvaigimai :) Isvadas darykit patys.

_________________
Dynapack 2WD 1500HP Dyno


StandartinėParašytas: 04 Rgs 2010, 07:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.18
Amžius:
64
Pranešimai:
105
Miestas:
Vilnius
Labai aiškiai kalbama, oro patenka daugiau, tai rodo ir skaneriai(duomenys nuo maf'o). Ir jau patikrinau apie 10 auto(kuriuos galiu pasijungti), visur oro padaugėja. Visur nukrinta hc(išskyrus dizelinių, jų sudegimams pamatyti neturiu aparatūros). Co labai nežymiai, bet sumažėja.
Oras lygiai toks pat kaip vanduo. Jis puikiausiai sukasi ir gamtoje ir buityje.Tornadai, viesulai, ventiliatoriai aušintuvai ir.t.t.
Restriktorius yra tas daigtas, kuris trukdo, o šiuo atveju padeda. Automobiliuose reiškia gaudotės minimaliai, bet kiekvienas turi dirbti savo darbą...


StandartinėParašytas: 04 Rgs 2010, 08:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.18
Amžius:
64
Pranešimai:
105
Miestas:
Vilnius
sanimda rašė:
automobiliams.lt as rasiau kad jei gamintojas raso pvz sutaupe 33%, o kitam su tokia techniskai tvarkinga auto sutaupe tik 10% tai jau apgaule, as nesakiau kad idekit viena i 20 metu senumo ir i nauja, jeigu auto techniskai tvarkinga tai ir sanaudos turi buti panasios, mano pvz auto ne pirmos jaunystes, bet ji techniskai tvarkinga ir sanaudos tokios kokias deklaruoja gamintojas, mieste gal net mazesnes. o kad ten vienas su adarais langais ir durim vaziuos, o kitas ant stendo suks tai aisku skirtumas bus, o del vimotos tai kokie jie konkurentai, jie net benzininiu auto nenori cipuoti nes naudos mazai bus, tas mazai tai tik kokie 5ag prieaugis, jei taip lengvai pas benzininius auto darytusi ag tai manau jis neimtu uz tai keliu simtu litu. beto vimota mes visi pazystam, tas visi tai dauguma Lietuvos dyzelistu ir sportininku tai nera tikslo nepasitiketi, beto turejai zynoti pries parduodamas kad daugumas netikes tais skaiciais, praejo jau manau daug laiko ir vis dar nera is jusu puses normaliu europietisku matavimu/irodymu, nejaugi neivienas nera padares kazkokiu testu is visu auto forumu ? ir jus apstoviai primenate naftininku itaka ar panasiai, tai gal cia jus prie ju dar prisidedate parduodami toki daikta, pirkejas nusipirkes ji bando visokiais rezimais (nes laiko grazinimui ne taip ir daug), taip isvazineja daugiau kuro nei kad vazinetu nezynojas apie OSD, veliau ji grazina jums, jums nuostoliu nera nes 20lt uz idejima vistiek gaunate, o OSD lieka nepakites :) kolkas as tik tokia nuomone turiu, atsizvelgdamas i visu forumu komentarus ir i irodymus

Tie kurie pabando OSD ir randa skirtumą, kam jiems dar kreivės ar panašiai? Jūs pagalvokit logiškai.
Dėl vimotos. Tai Jūsų valia. Norit darykitės, aš tuomet(grynai pinigų išmetimui, padarysiu kokį nors savo automobilį, kuris pats yra prisipažinęs rezultatus. Vat kad ir paskutinijį, http://forumas.automobiliams.lt/viewtopic.php?f=24&t=495&start=90#p4614 (aišku jeigu sutiks).
Na o aišku jeigu jam neveikia(aibė priežasčių)jam grąžinami pinigai ir kam jam tada vėl dina matavimai?
Ir šiuo atveju, pas Prakalėją neaišku veikia ar ne o dina darysit. Kur logika? Dabr jis važinėja be OSD, sąnaudas turėtų būti supratęs. Arba dar fiksuoja. OK. Vėl reikia įdėti, tada jau pravažiavus ir radus skirtumą daryti dina matavimus arba neradus jie tiesiog nebereikalingi. Bus prieita išvada, kažkas prakalėjo automobilyje yra negerai, nes OSD efekto neduoda. Jeigu prakalėjas būtų pirkęs Osd jam būtų gražinami pinigai.
Dėl mūsų uždirbtų pinigų. Prakalėjas(jeigu būtų klijentas) gavo sekančias paslaugas Jam buvo patikrintas CO, CH ir t.t. Buvo patikritos žvakės. Ir buvo sumontuotas įrenginys, kuris sakykim nepasiteisina, ir vėliau grąžinant pinigus išsiimamas. Kiek Prakalėjas praranda pinigų? Suskaičiuokit.
Dėl bandymų visokiais rėžimais, Taip atliekant bandymus įmanoma sugaišti laiko ir degalų papildomai sudeginti. Betgi to daryti niekas nei vieno forumiečio daryti neprašė. Tai yra tik testas.
markis rašė:
važiavimo įpročių nepakeičiau, bet kompiuteris dabar rodo truputį daugiau, kaip 14, prieš OSD būdavo 16 virš. Tikslumo čia nėra, bet bent jau psichologiškai man gerai :)

Tai ir reikalinga. Juk žmogus automobilį naudoja pagal paskirtį. t.y. tam kam jį isigijo, o ne bandymams. Jei turi naudą iš to tai valio, ne atgauna pinigus. O kiek laiko jis gali naudoti nėra ribota. Raskite kur parašyta.


StandartinėParašytas: 04 Rgs 2010, 10:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.12
Amžius:
43
Pranešimai:
335
Miestas:
Vilnius
Kas darosi įsiurbimo kolektoriuje:
Paveikslėlis
Raudo didelis oro greitis, mėlyna mažas. Makaliūzė - turbulencija. Apie kokią kažkokio geležiuko įtaką galima šnekėti.

Kokia prasmė ch ir co matavimo? Tvarkingoje mašinoje 99% kuro ir taip sudega, t.y. ch ir co sudaro procento dalis. Taigi bet kokie tvirtinimai apie geresnį sudegimą yra melagingi, neįmanoma idealiai sudeginti kuro.

Didesnis oro kiekis reikalauja didesnio kuro kiekio. Tai yra faktas, nes sistema daro mišinuką ta pačia proporcija. Daugiau oro, daugiau ir kuro. Juk primeti, kad auto rauki labai ir labiau nei daugelis. Tai argi ne taip yra?

Taip? Tai kokių būdų su OSD gaunasi daugiau oro, bet mažiau kuro. Nugi briedas.

Kaip raukiantis atomobiliuose tikrai žinai, kad MAF matavimams kenkia turbulencija.

Šiaip jau nusibodo. Nes ignoruoji tai ko negali paneigti.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 439 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 30  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery