Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Lap 2024, 11:33

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 38 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 02 Rgs 2010, 12:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.26
Amžius:
39
Pranešimai:
121
Miestas:
Joniškis/Vilnius
Automobiliai:
ex BMW E34 520i [zalias]
BMW E39 528iA [zalias]
:)
Na kiek mačiau, kai darė diagnostiką, tai temperatūrą rodė ar tai 91, ar 94 laipsnius, tai gal ir normaliai.. Žinoma nebuvo galimybės pažiūrėti esant šaltam varikliui. Bet man rodos, kad gal temp. daviklis atkrenta.


StandartinėParašytas: 02 Rgs 2010, 13:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
nebutinai... siaip temp davikli reikia tikrint nuo salto iki kol pilnai pasyla. nes buna ir tam tikram diapazone svaigimas...
man siltas variklis dirbdavo puikiai is naujo uzvedus. iki kol atvesta. salto jei pirmu sukimu neuzvedi, tai nebeuzvesi koki pusvalandi, nes perpila stipriai.
matai, tai jau 2 variantai salto nesivedimo, arba kai truputi atvesta. 2 skirtingi. man klaidos nerode, draugui parode klaida.
bet nebutinai ir jis...
o kiek tas "per ankstyvas" degimas? nepameni koki degimo kampa rode?
pamegink alkuninio daviklio varza patikrint (nekoks pirejimas, fyske po koliku). atkreipk demesi, ar omai nesokineja.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 02 Rgs 2010, 13:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
38
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
tai bandei pries gesindamas pora km benzinu vaziuot??

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


StandartinėParašytas: 02 Rgs 2010, 21:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.26
Amžius:
39
Pranešimai:
121
Miestas:
Joniškis/Vilnius
Automobiliai:
ex BMW E34 520i [zalias]
BMW E39 528iA [zalias]
:)
all in music rašė:
o kiek tas "per ankstyvas" degimas? nepameni koki degimo kampa rode?

Oi, šito nežinau, čia per live data turėtų matytis? Nes tokio parametro nerodė. Na ryt bandysiu pamatuoti daviklių varžas. Kažkur čia mačiau kažkokią lentelę su varžų verčių ribomis, bet nebežinau, kur buvo..
edvinb rašė:
tai bandei pries gesindamas pora km benzinu vaziuot??

Žinai, dar neteko išbandyt, nes kol kas 528 naudoju ilgesniems atstumams įveikti, o vietoj lakstyt turiu 520. Beje, toks pastebėjimas. Būtent į senesnį auto yra įdėtos lyg antros kartos dujos, tai jam esu pastebėjęs, jog yra skirtumas, ar užgesnini ant dujų, ar ant benzo. Užgesinus ant dujų, kuriasi sunkiau. Bet juk 528 -ame įdėtos tiesioginio įpurškimo dujos.. Kažin ar tai gali įtakoti.
Žinoma, prie progos pabandysiu.


StandartinėParašytas: 03 Rgs 2010, 16:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
all in music rašė:
na as temp davikli kaip pvz daviau. nes klaida buna tik signalui nesant, arba virsyjant ribas. na tos ribos gal ant temp daviklio ir nera konkrecios, bet MAF ir t.t. tai tikrai yra.
na esme, kad reik ir ziureti diagnostika darant, ne tik klaidas skaityti :)


Maf klaida meta tas ribas perlipus tik pas e65 ar e60 ankstesniuose modeliuose dzian gali mesti o gali ir ne. Reik live data vaziuojant ziureti, o tiksliausiai maf matosi su osilografu.


StandartinėParašytas: 05 Rgs 2010, 19:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.26
Amžius:
39
Pranešimai:
121
Miestas:
Joniškis/Vilnius
Automobiliai:
ex BMW E34 520i [zalias]
BMW E39 528iA [zalias]
:)
Sveiki dar kartą, norėjau dar paklausti. Vat kai dabar pavėso orai, tai jau galima pastebėti, jog kuo vėsiau, tuo sunkiau užsikuria šaltas. Vakar išvis nepavyko užkurti. Išsukus vieną žvakę radau ją visiškai šlapią... Šiandien pastovėjus garaže - vėl pavyko užvesti. Na dabar taip ir palikau namie stovėt, bet man dabar jau realūs darosi variantai dėl LEV strigimo arba to vanos (nes gal irgi kažkiek tirštesnis tepalas arba kokios nuosėdos - nors nežinau, kiek vanos įtakoja kūrimąsi.)
Na tai žodžiu, sakykit, ar verta bandyti prieiti prie to LEV, nes kaip žinia, jei rankos nelenda po kolektorium, tai nemažai ardymo. Ar logiškas variantas, kad jei jis kažkiek pasikišęs, tai vėstant orui jis gal išvis neatsidaro? Nes kaip suprantu, tada variklis išvis beveik negauna oro?
Dabar aišku greitu laiku neprieisiu prie mašinos, nes šiek tiek apardžiau, AC ventiliatoriaus ir pas mane viena varža numiro.. Išvažiavau su kita, bet noriu prisirinkti kuo daugiau variantų galimų gedimo, kuriuos galėčiau patikrinti.

Tiesa, "edvinb", nieko nepakeitė, kad aš ir pravažiavau kelis km ant benzo prieš užgesindamas.


StandartinėParašytas: 06 Rgs 2010, 11:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
single vanos (kur pas tave) uzsivedimui itakos visiskai neturi. nebent ankstyvoj fazes pastriges yra, bet ir tai kazin, ar turetu itakos.
del alkuninio daviklio klaidos man kompas net purkstuku neatidarydavo - sukdavo lengvai ir jokio kvapo is gluso.
jei LEV strigtu, su gazu uzsivestu be problemu, tik ant laisvu nedirbtu.
jei uzpila zvakes, realiausia yra temp daviklis, matuokle, arba leidziantys purkstukai / per didelis slegis, sklendes daviklis.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 06 Rgs 2010, 14:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.26
Amžius:
39
Pranešimai:
121
Miestas:
Joniškis/Vilnius
Automobiliai:
ex BMW E34 520i [zalias]
BMW E39 528iA [zalias]
:)
all in music rašė:
jei uzpila zvakes, realiausia yra temp daviklis, matuokle, arba leidziantys purkstukai / per didelis slegis, sklendes daviklis.

Na bet jeigu pašilęs variklis jau dirba be problemų, tai tokį dalyką kaip matuoklė galima atmesti?
O kuris čia tas temp. daviklis bus? tas kur variklio korpuse?
O sklendės daviklis tai čia gazo sklendės?


StandartinėParašytas: 06 Rgs 2010, 15:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
a fig znaet... visokiu sposu buna. bet as tai atmesciau matuokle tada, nes LZ nesugebetu tiek kompensuoti nesamoniu, kad net nesijaustu pasilus.
M50 turi 2 daviklius i galva isuktus. vienas skydeliui, kitas kompui. kitur buna dvigubas daviklis ir tam, ir tam. pas tave irgi man rodos dvigubas - http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... ead_vanos/ - 14dalis.
sklendes daviklis - http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... _tube_asc/ - 2dalis turetu buti.

tavo vietoj keisciau temp davikli. dvigubas naudotas gal ir nekainuos 10ltl, bet neturetu buti labai brangus.

kai man saltam taip stipriai perpilinedavo, tai mes glusindavom oro paemima, kad matuokle rodytu per maza oro kieki, tai taip zaidziant uzvesdavau. o pasilus taip pat jokiu problemu nebelikdavo.
pamegink ji visai atjungti ir pabandyti uzvesti, turetu blogai dirbti, bet turetu ir uzsivesti.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 11 Rgs 2010, 21:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.26
Amžius:
39
Pranešimai:
121
Miestas:
Joniškis/Vilnius
Automobiliai:
ex BMW E34 520i [zalias]
BMW E39 528iA [zalias]
:)
Na ką gi, šiandien atlikau šiuos darbus: pakeičiau žvakes naujomis ir išbandžiau su kitu temp. davikliu (bandžiau ir nepajungus jokio). Deja, visiškai jokio pokyčio. Hmm, nu dabar kas belieka? Nejau bus koks alkūninio, ar paskirstymo velenėlio padėties daviklis? Kaip patikrinti tą sklendės daviklį? Ten jis rezistyvinis? Nu bet nesiriša su tuo, kad pašilus dirba... Nesuprantu. Ryt jei pavyks lįsiu prie LEV, įdomumo dėlei.
Bet kokie pamąstymai ir pasiūlymai šia tema laukiami :)


StandartinėParašytas: 11 Rgs 2010, 23:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.01
Pranešimai:
955
Automobiliai:
E36 325i m50 vanos coupe 93m.
E46 330i 01m.
gali but ir alkuninis.nuimk vanos solenoida ir patikrink.paziurek ar stumokliukas po juo laisvai vaiksto.ar pas tave tiksliai viengubas vanos?juk 98 ant m52 dvigubi prasidejo.


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2010, 11:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.26
Amžius:
39
Pranešimai:
121
Miestas:
Joniškis/Vilnius
Automobiliai:
ex BMW E34 520i [zalias]
BMW E39 528iA [zalias]
:)
O alkūninio daviklis kaip nors tikrinasi su testeriu, ar tik oscilografu?
Beje, pas mane 98.04 gimimo, tai kaip ir vienas vanos. Dvigubi turbūt vėliau prasidėjo.
Tiesa, patikrinau tą gazo sklendės daviklį, tai lyg ir tvarkingos jo tos varžos. tai irgi atkrenta...


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2010, 14:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
38
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
pgasenas rašė:
O alkūninio daviklis kaip nors tikrinasi su testeriu, ar tik oscilografu?
Beje, pas mane 98.04 gimimo, tai kaip ir vienas vanos. Dvigubi turbūt vėliau prasidėjo.
Tiesa, patikrinau tą gazo sklendės daviklį, tai lyg ir tvarkingos jo tos varžos. tai irgi atkrenta...

single vanos. o oro srauto matuokle tikrinai? jei atjungus tas pats, tada mirus.

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2010, 16:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.01
Pranešimai:
955
Automobiliai:
E36 325i m50 vanos coupe 93m.
E46 330i 01m.
pgasenas rašė:
O alkūninio daviklis kaip nors tikrinasi su testeriu, ar tik oscilografu?
Beje, pas mane 98.04 gimimo, tai kaip ir vienas vanos. Dvigubi turbūt vėliau prasidėjo.
Tiesa, patikrinau tą gazo sklendės daviklį, tai lyg ir tvarkingos jo tos varžos. tai irgi atkrenta...

gali varza pamatuot, bet geriau pasieskok kita veleno davikli pabandymui.


StandartinėParašytas: 15 Rgs 2010, 21:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.26
Amžius:
39
Pranešimai:
121
Miestas:
Joniškis/Vilnius
Automobiliai:
ex BMW E34 520i [zalias]
BMW E39 528iA [zalias]
:)
Nu tai žodžiu šiandien buvau vėl diagnostikoj/remonte. Biškį magija kažkokia buvo, tai nežinau, ar bus padėję. Nuvariau iš ryto, laukėm iki 16 val, kol atvės, tada ėmėmės žiūrėt. Tai kadangi diagnostika nieko blogo ir vėl neparodė, neskaitant to mechanical vanos jamming, tai nuėmė klemas nuo akumo, ir patrumpino jas, tipo nuresetino kompą ir adaptacijas. Neva per kompą tiek nenusiresetina. Toliau bandžiau kurt. Na ir kaip ir užsivedė daug greičiau, gazą priiminėjo, tik atleidus šiek tiek ant laisvų sunkiau dirbo. Paskui taip keistai, bet prasidirbo. Išvada, kurios sulaukiau, tai neva dėl ilgo važinėjimo dujomis, išsiderina adaptacijos, ir paskui labai nebetinka benzui. Liepė pabandyti pavažinėti ant benzino. Hmm, tai kaip čia yra, teks dujas lauk mest? :D


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 38 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery