Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 18 Lap 2024, 08:48

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 45 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 29 Rgp 2010, 22:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.31
Pranešimai:
58
Automobiliai:
E36 2.5 TD, E39 3D 2001 M
turiu problema, per kuro purkstuka isvaro kompresija (cia E36) - neina normaliai uzspausti koro purkstuka, nes kazkokie sudarankiai kazkada sukdami purkstuka pagadino galvutes lizda, naujas varinis ziedelis nepadejo. gal kartais kas girdejo kas tokiu atveju daroma (maziausiomis sanaudomis)? ar gal yra kokia pasta ar tipo hermetikas, kuris galetu uzsandarinti?
frezos neturiu, tai cia manau paskutintas variantas arba pirmas jei kitu minciu nebutu :D


StandartinėParašytas: 30 Rgp 2010, 19:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
ar esi pirma puslapi perskaites :roll:

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 30 Rgp 2010, 21:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.31
Pranešimai:
58
Automobiliai:
E36 2.5 TD, E39 3D 2001 M
DmK rašė:
ar esi pirma puslapi perskaites :roll:


kad ten nieko konkretaus nera parasyta...
kad prafrezuoti ar virinti ar keisti lizda pati tai viskas aisku. o man reik greito ir paprasto ir nebrangaus budo


StandartinėParašytas: 30 Rgp 2010, 21:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
tai aisku, yra gi paprastas budas, koks nors stebuklingas silikonas. o visi kiti d***iai virina, frezuoja kazka. #-o

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 30 Rgp 2010, 21:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
mingas rašė:

kad ten nieko konkretaus nera parasyta...
kad prafrezuoti ar virinti ar keisti lizda pati tai viskas aisku. o man reik greito ir paprasto ir nebrangaus budo


Toje vietoje pigaus sprendimo nera jei lizdas isdeges tai be frezavimo nieko nebus. Speju kad lizdas buvo isvalytas tvarkingai ir saiba buvo pakeista nauja ir vistiek leidzia?


StandartinėParašytas: 30 Rgp 2010, 21:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.31
Pranešimai:
58
Automobiliai:
E36 2.5 TD, E39 3D 2001 M
visalaik gali frezuoti-tai manau paskutinis variantas, yra labai paprastas dalykas tokia masina neverta tokiu nemazu investiciju. manau jei eitu kokiu tai paprastu budu pataisyti, to turetu uztekti iki to kol kebulas visai supus :D niekam nepaslaptis kaip tos kregzdes rudija... Jei kebulo ner - manau ir masinos ner... :D


StandartinėParašytas: 30 Rgp 2010, 21:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Nesuprantu ko jau tas frezavimas ten toks brangus, nejaugi nieks lietuvoje neturi spec yrankiu tokiems darbams atlikti?


StandartinėParašytas: 30 Rgp 2010, 21:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.31
Pranešimai:
58
Automobiliai:
E36 2.5 TD, E39 3D 2001 M
Arunas B rašė:

Toje vietoje pigaus sprendimo nera jei lizdas isdeges tai be frezavimo nieko nebus. Speju kad lizdas buvo isvalytas tvarkingai ir saiba buvo pakeista nauja ir vistiek leidzia?




esme truputi kitokia - lizdas neisdeges o vienas jo krastas yra ispaustas (mano manymu, kazkas kas dar pries mane tvarke, isuko kreivai purkstuka ir tokiu budu pagadino lizda, nes dar matosi, kad ir sriegis truputi pagadintas)

girdejau, kad bando kazkokiais klijais paklijuoti (bet neisivaizduoju kokie galetu atlaikyti)

o jau po tokio remonto tai tikrai kito kelio nebus kaip frezuoti...


StandartinėParašytas: 30 Rgp 2010, 21:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Gali bandyti su skystu metalu bet po tokio remonto jei napavyks tai gali tekti galva ismesti :)


StandartinėParašytas: 30 Rgp 2010, 21:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.31
Pranešimai:
58
Automobiliai:
E36 2.5 TD, E39 3D 2001 M
Arunas B rašė:
Nesuprantu ko jau tas frezavimas ten toks brangus, nejaugi nieks lietuvoje neturi spec yrankiu tokiems darbams atlikti?


na tikrai manau turi
tik va reik nuimti galva, tada reik nauju tarpiniu + darbas galvutei sutvarkyti ir isrinkimui-surinkimui
o tai manau susidaro jau nemenka sumele


StandartinėParašytas: 30 Rgp 2010, 21:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.31
Pranešimai:
58
Automobiliai:
E36 2.5 TD, E39 3D 2001 M
Arunas B rašė:
Gali bandyti su skystu metalu bet po tokio remonto jei napavyks tai gali tekti galva ismesti :)


mest nieko nereikia, truputi domejaus tai chebra alytuje didina ta lizda, jei reik pavirina, deda nauja ivore ir kaip nauja :D
sakykim mano atveju - sake kainuotu kazkur apie 150 Lt


StandartinėParašytas: 30 Rgp 2010, 21:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Tai is kur cia tos asaros del 150lt?


StandartinėParašytas: 30 Rgp 2010, 21:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.31
Pranešimai:
58
Automobiliai:
E36 2.5 TD, E39 3D 2001 M
Arunas B rašė:
Tai is kur cia tos asaros del 150lt?

o ilindus i varikli nezinai ka rasi... zinoma jei turi nemenka piniginen tai suprantama kvailu minciu nekiltu :D


StandartinėParašytas: 30 Rgp 2010, 21:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
O tai ko i ta varikli lysti? tvarkai purkstuko lizda ir viskas.


StandartinėParašytas: 30 Rgp 2010, 22:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.31
Pranešimai:
58
Automobiliai:
E36 2.5 TD, E39 3D 2001 M
Arunas B rašė:
O tai ko i ta varikli lysti? tvarkai purkstuko lizda ir viskas.


tai leisk taves paklausk, kaip tu nuimsi galva nelysdamas i varikli, nes frezuojant galva turi buti ant stakliu, dar neesu girdejes kad tuos darbus darytu kas ant masinos


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 45 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery