Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Gru 2024, 05:41

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 29 Lie 2010, 17:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.19
Amžius:
40
Pranešimai:
20
Miestas:
kns
Automobiliai:
E39 525tds 96'
issisukau as tuos purkstukus, starteris prasuko pradziai kelis kartus, bet vanduo neisbego, pabandziau dar kelis kartus sukt, tai vos sukteli ir sustoja, gal akumas jau pavargo, reiks kita vakare idet ir pabandyt dar suktelt. bet kazko nekokia nuojauta turiu, gal rankiniu budu kaipnors prasukt pabandyt?


StandartinėParašytas: 29 Lie 2010, 20:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.19
Amžius:
40
Pranešimai:
20
Miestas:
kns
Automobiliai:
E39 525tds 96'
pavargau jau su ta masina, susukau atgal purkstukus, starteris sukt suka, bet lb sunkiai, kas dar jam gali but, gal dar vandens like viduj, jei taip tai kaip ji pasalint?


StandartinėParašytas: 29 Lie 2010, 22:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.07
Amžius:
40
Pranešimai:
1151
pasikrauk normalei ta akuma, arba suk pajunges kartu su pakrovejo. turi starteris uzsukt normalei kad vandeni istaskytu. nors seip jaigu bent suko taip kaip kurdavo anksciau tai turejo istaskyt. palik isdziut su issuktais purkstukais. ir bandyk uzkurt kita diena surinkes atgal. tik turbinos slanga nepamirsk nuimt.


StandartinėParašytas: 17 Rgp 2010, 17:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.02.17
Pranešimai:
15
Automobiliai:
E39 525 tds 97
Noreciau prie tos pacios temos pasiteirauti... Vnz susitvarkiau varikli t.y. is 2 viena padare, mano galva, kito variklio likusi dalis... taigi viskas kaip ir gerai butu, bet dabar atsirado papildomas garsas, duslus kauksejimas. Is pradziu maniau jog tai dyzelio garsas, bet jis skiriasi nuo dyzelio... ir girdisi tik is sono prie varuotojo duru. Priesais kapota nesigirdi, atidarius taip pat. Nuveziau pas ta pati meistra, klausesi ilgai, tikrino, bet nieko. Dave patarima ieskoti kas tvarko automatines greiciu dezes... Bet pries remonta jokio garso nebuvo, jokiu anomaliju nesijaucia, begius gerai meto. Meistras siulo laukti, kol nutils arba padides garsas... Gal turit kokiu minciu? Pasak meistro garsas sklinda prie greiciu dezes ir variklio sujungimo.


StandartinėParašytas: 17 Rgp 2010, 22:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.07
Amžius:
40
Pranešimai:
1151
tokius keistus garsus daznai skleidzia "myzantys" purkstukai. o atrodo kad klaksi vapse kaskur kitoj vietoj.


StandartinėParašytas: 18 Rgp 2010, 14:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.02.17
Pranešimai:
15
Automobiliai:
E39 525 tds 97
bet jei purkstukai ar purkstukas blogai dirbtu, jaustusi ant traukos? daugiau dumu ar dar kas? Pries remonta variklio buvo pradejes leistis dyzeli purkstukas su laidu. Tai jis vienas tik keistas. Gal kas is garso supras.. http://www.youtube.com/watch?v=jdkQMoVsebw garsas jauciasi is sonu, prie vairuotojo ir pakeleivio duru.


StandartinėParašytas: 18 Rgp 2010, 16:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.01.12
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E39 525 tds 98'
E39 540 i
E46 320d
E 63 650i
siaip garsas panasus kaip kad stumoklio sijonas trukes butu bet sunku pasakyt palysk po masina gal ko nepriverze ir dauzosi nuo vibracijos . o kai gazuoji kas darosi su garsu ?


StandartinėParašytas: 18 Rgp 2010, 17:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.02.17
Pranešimai:
15
Automobiliai:
E39 525 tds 97
po masina tas garsas sklinda tarp variklio ir greiciu dezes, per sujungima. Tikrino ir varztus, rankiniu budu prasuko varikli, bet to garso nera. Kad stumoklio sijonas butu trukes nelabai tiketina, nes visa varikli perrinko. Kai gazuoji jo tiesiog nebegirdi del padidejusio variklio garso, o pats tas garsas negarseja, jis pastovus ir ant mazu, ir ant dideliu apsuku.


StandartinėParašytas: 18 Rgp 2010, 19:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.07
Amžius:
40
Pranešimai:
1151
kuisys rašė:
bet jei purkstukai ar purkstukas blogai dirbtu, jaustusi ant traukos?....

nei ant traukos, nei ant dumu daugiau nebutu. tik kurimasis gali but siektiek sunkesnis ir salto ir silto. kuresi po 1sek kaskur jai visa kita gerai. del "myzimo" turejau galvoj kad purkstukas i varikli nepurskia kura kaip turetu, o varo srovele kaip ir svirksto.


StandartinėParašytas: 18 Rgp 2010, 20:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.02.17
Pranešimai:
15
Automobiliai:
E39 525 tds 97
kurimasis tai siek tiek pasikeite, kartais ilgai pasukti reikia, o seniau iskart uzsikurdavo... na reikes ta purkstuka ziuret, o purkstukus tvarko, kad nebesisiotu, o purkstu? ar reikia kita pirkt?


StandartinėParašytas: 19 Rgp 2010, 14:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.10
Amžius:
40
Pranešimai:
46
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39
Tvarko, ir visai nebrangiai, mokejau po 60 litu uz pati nauja purkstuka ir plius pakeitimas ten kapeikos. Pirkau ir tvarkiausi Siauliuose, tuo paciu isvale ir visus kitus purkstukus. Po siai dienai jau keliasdesimt tukstanciu prasukau, viskas gerai.


StandartinėParašytas: 19 Rgp 2010, 15:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.02.17
Pranešimai:
15
Automobiliai:
E39 525 tds 97
kur tvarke jei nepaslaptis?


StandartinėParašytas: 27 Rgp 2010, 20:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.07
Amžius:
40
Pranešimai:
1151
isisuk pirma betkuri purkstuka ir pats pasiziurek ar jis purskia ar myza. o ju tvarkymas tai lb paprastas, pakeicia galiuka jo ir viskas, dizdidoj kaune uz vieno purkstuko antgalio pakeitima ima 30lt, o naujas antgalis 20lt atrodo


StandartinėParašytas: 27 Rgp 2010, 20:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.03.09
Pranešimai:
361
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
carlsberg666 rašė:
pawargau jau su ta masina, susukau atgal purkstukus, starteris sukt suka, bet lb sunkiai, kas dar jam gali but, gal dar vandens like viduj, jei taip tai kaip ji pasalint?



bandyk uztempt su sniuru masina visai kitas griebimas buna


StandartinėParašytas: 10 Rgs 2010, 13:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.02.17
Pranešimai:
15
Automobiliai:
E39 525 tds 97
noriu pratesti savo istorija... taigi po variklio remonto praejo pora menesiuku, pravaziavau ~5000km garsas siek tiek padidejo ir dingo 6 begis(istikruju 5 begio antra dalis, del ekonomijos) automatines greiciu dezes. Nuvaziavus pas meistra kuris tvarko tik automatines greiciu dezes, pasiule paziureti greiciu dezeje tepala... jo truko 0.5L pripilus iki normos, begis neatsirado, garsas nepakito. Kadangi masina jau buvo pas meistra, paprasiau jog paziuretu ta barskejima. Pradejus atsukineti greiciu dezes varztus, meistras pastebejo jog labai sunkiai sukasi variklis (rankiniu budu, su raktu suko). Taigi atsukus ten prie dezes kazka, turejo atsokti pusle kiek supratau, bet ji neatsoko ir neisejo meistrui jog pajudinti. Uzkurem varikli jog pati ta pusle atsoktu, bet ir variklio uzkurimas nepadejo. Nusprendziau sumoketi 300lt uz greiciu dezes nuemima ir uzdejima jog issiaiskinti del to garso ir del pusles neatsokimo. Taigi palikau masina ir uz poros valandu sulaukiau skambucio, jog mano APD numires tepalo siurblys ir pusle (sankaba) pamelynavus, bet tai nutiko del motoristo kaltes, nes neistate dantuku i griovelius, o prisuko per jega. Na is vienos puses motoristas padenge APD puse remonto kainos. Po sutvarkymo garsas liko, tik dabar tiksliai girdisi jog liko variklyje, bet beda tesiasi, pries tai nesimete 6 begis, o po remonto nebesimeta 4 ir 6 begis. Gryzus pas APD meistra ir pasiule nuvaziuoti pasidaryti diagnostika, nes itare "sokolada" prie begiu rankenos. Padare diagnostika, bet nieko nerado. Teko gryzti atgal pas APD meistra. Paaiskinus jog letai spaudziant gaza, isimeta 4 ir 5 begis, bet 5 begio antra dalis (6 begis, del ekonomijos) neisimeta. Permetus begiu rankena is D i S ir i 3, ir atgal i D isimeta 4 ir paskutinis 6 begis. Pasiule pakeisti tepalus greiciu dezeje. Bet pasitarus su meistru, nusprendziau pakeisti filtra ir perkosti tepalus. Bet po sito remonto vel gi, niekas nepasikeite. Dabar pirmadieni vaziuoju vel pas APD meistra, bandys paskutini varianta, keisti smegenis... O variklio remontas laukia eiles....

P.S. 6 begis tai yra kaip 5 begio antra dalis, ten kazkur kazkas atsikabina ir apsuko pakrenta zemyn.

Noreciau suzinoti Jusu mintis, gal kam taip buvo nutike... Buciau dekingas uz bet kokia informacija, nes pabodo vazineti pas meistrus ir leisti pinigus i ora...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery