Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 30 Rgs 2024, 12:39

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 70 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 07 Rgp 2010, 03:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.01
Pranešimai:
955
Automobiliai:
E36 325i m50 vanos coupe 93m.
E46 330i 01m.
o kompa nuresetinai kai daviklius sukeitei i vieta?kas liecia m50,tai nemegsta jie daug apkrovos prie mazu apsuku.sitie varikliai megsta apsukas, ju max sukimo momentas daug auksciau nei m52 ar m54. del degimo,tai pas mane 16 ant laisvu pagazavus ankstinas iki 30


StandartinėParašytas: 09 Rgp 2010, 09:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
na ne, senokai jau buvo resetas. gal ir reiktu, bet pries tai praskanuoti kompa noriu, paziureti, gal klaida kokia ismes, nes keista, kad antidetonaciniai nieko nedaro, o klaidos nera...
va kai karsta kieme, tai detonacija didesne. del silto oro greiciausiai. jei saltos zvakes nepades, tai...
va siandien pvz i darba kai vaziavau, tai ir pasilus varikliui - jokios detonacijos, eina kaip reikalas prie bet kokiu apsuku, bet va jei pavazineji daugiau, oras siltas buna, tai ir prasideda...

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 09 Rgp 2010, 13:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
va kaip atrode sena zvake...


Prikabinti failai:
080510192233.jpg
080510192233.jpg [ 61.82 KiB | Peržiūrėta 5827 kartus(ų) ]

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...
StandartinėParašytas: 09 Rgp 2010, 22:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Adaptacijas istrinsi turetu apmazeti detonacija nes pradzioje riebesniu misiniu vaziuoja. O tu nenori pasitikrinti kuro siurblio nasumo, spaudima gal jis uzkelia bet kiekio nepaduoda reikiamo ir pri didesniu sukiu krenta spaudimas kuro. Ko pasekoje liesas misinys ir tt.


StandartinėParašytas: 10 Rgp 2010, 08:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
siandien gal reiks varyti patikrint klaidas ir susideti saltas zvakes. jei nesulauzysiu tarpeli mazinant :D tuo paciu ir adaptacija nuimsiu.
siurblio nasumas geras, kelias dienas vazinejau su pajungta slegio matuokle. o ir iki red eina be problemu kelt apsukas.
na bet tikrinau pries metus, bet netikiu, kad kas pasikeite...
man rodos ten tepaliukas jau per ziedus ir eina... kompresija nemaza.
na gal dar reiks pasiimti slegio matuokle, esu paskolines ir pavazineti, kad but tikram.

ta zvake ir rodo, kad per liesas misinys, teisingai?

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 11 Rgp 2010, 09:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.03.24
Amžius:
37
Pranešimai:
733
Miestas:
vievis
Automobiliai:
E36 Compact 318ti M44 M tech 98''
subaru justy 1.2 94 4wd darbininkas..
kaip suprasti saltesnes zvakes :? pagal ka jos skirstomos , saltos ,siltos, koks skirtumas tar tu ir anu :wink:


StandartinėParašytas: 11 Rgp 2010, 09:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
zymejime yra skaicius. tiesa jie skirias pagal gamintoja, pas vienus kuo didesnis, tuo saltesne, pas kitus atvirksciai.
tarkim pagal standarta ngk zvakes kaitrumas M50 yra 6, saltesne 7. didesnio skirtumo nereik daryti, nes paskui gali nebeismust kibirksties. saltesnes dedamos kai keliama galia, spaudimas ir pan, kad sumazinti detonacijos galimybe.
pats zodis "saltesne" nurodo, kad elektrodas saltesnis. t.y. kaip greit jis atiduoda siluma. jei per letai - ikais per daug ir kuras gali savaime uzsidegti - detonuoti. jei per greitai atsals (per salta zvake), gali kuras neuzsidegti - tada bus trukciojimas, nes nesudirbs vienas, ar keli cilindrai.
maziau kuro - didesne temperatura (per liesas misinys), per didelis slegis - didesne temperatura ir atvirksciai.
ir tarpelis zvakes yra labai svarbu.
va dar pamirsau pamineti, kad per saltos zvakes nesugeba "apsivalyti".
na cia tiek is teorines puses, kai ieskojau info daugiau apie detonacijas :)

jei saltesnes zvakes net nepades, tada reikes ieskot slieku del ko per liesas misinys. nes pagal zvakes butent taip ir atrodo, nors nesu tikras, nelabai kas tiksliai zino...

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


Paskutinį kartą redagavo all in music 11 Rgp 2010, 11:24. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 11 Rgp 2010, 11:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Jei ziurint pagal zvakes misiny tai kuo jos sviesesnes t.y. Ju apnasos, tuo misinys liesesnis, Jei geras misinys zvakes spalva turi buti tamsiai orandzine tokia labiau i ruduma, jei zvake sviesiai oramdzine arba link baltos spalvos tai misinys per liesas, jei per riebus dazniausiai zvakes buna juodos


StandartinėParašytas: 11 Rgp 2010, 11:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
o tai foto auksciau? kaip ir rusva spalva, bet ir zalios yra... cia nuo savaiminio uzsidegimo? per karsta zvake?

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 11 Rgp 2010, 12:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Pagal tai ka matau foto tai sakyciau liesokas misinys, zvake turtu buti tamsesne, bet is esmes dar reiktu ziureti vietoje nes nuotraukoje ne visad tos spalvos matosi taip kaip istikro yra. As tavo vietoje ieskociau slieku kitur, anksciau juk nedetonavo su sitom zvakem tai kodel jos dabar ber karstos pasidare, skai gal tepalas zieduose del to kompresija didesne, gali pabandyti pasimatuoti bet nemanau kad tu savo variklyje rasi didesne nei 15. Bandyk adaptacijas istrynti, kiek pamenu tu lyg vazinejai su sumaisytai sujungtais detonaciniais gal del to kompas adaptavosi pieviskai. Kuro stokos irgi neatmesciau.


StandartinėParašytas: 11 Rgp 2010, 13:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
slegio matuokle pasijungsiu, dar atgauti reikia :) bet nemanau kad kas bus, nes pries tai ok buvo, dabar niekas beveik nepasikeite.
o kompas tai tupas is tikro yra, sukeitei vel laidus ir girdi kaip priklauso, kaip programoj nustatyta. bet taip pat pameginsiu, tik pries tai klaidas patikrint reik, ar bus kas (rytoj).
anksciau budavo, bet reciau. ir jau senokai kiek prisimenu, tik kad nezinojau kas per garsas... buvau atkreipes demesi, kad garsas kaip kad trauktu vandeni su oru, bet nejo suprast is kur. o veliau viena pazystama veziau, tai sako pirstukai kala, bet nezinojo kaip paaiskint, tai ir sukuriau ta tema :) ir visa ta laika buvo antidetonaciniu laidai sumaisyti. is tu laiku ir sita zvake (kur foto).
kompresijos bus sociai. su viena gauge matuojant ar tai ~15, ar ~16 rode. kitur tikrinant ~13.5...
va dar su atjungtu LZ vazineju (chipas), tai nekoreguoja misinio, bet kiek pamenu LZ i liesesnio misinio puse traukia su atjungtu, tai taip pat nemanau, kad chipo keitimas i standarta padetu...
daug variantu nera, tik laiko reiks kol issiaiskinsiu ir truputi pasiknisti po kapotu :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 11 Rgp 2010, 15:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
GASAS318 rašė:
kaip suprasti saltesnes zvakes :? pagal ka jos skirstomos , saltos ,siltos, koks skirtumas tar tu ir anu :wink:

Spark Plug Heat Range: This is an area with much incorrect information floating around, so will try to clarify it. The function of a spark plug is to fire the compressed fuel/air mixture within the combustion chamber. It must function when the engine is cold, when the mixture is too rich, too lean, or when the engine is very hot. If the cylinder misfires for some reason, or there is oil in the chamber, or the mixture is simply too rich, a fuel/oil residue will be left in the chamber and on the plug. If the residue builds up around the electrodes on the plug, the high voltage will be shunted to ground and there will be no spark. The plug designers try to design the plug to be self cleaning, just like a self cleaning oven. If the plug electrodes can be allowed to get so hot that all residue will burn off on each cycle, the plug will always stay clean and fire as intended. However, if the design allows the plug tips to get too hot, they will begin to melt. Thus, the different heat ranges of spark plugs. The physical design of the center electrode holder, as well as the electrode materials, determines how quickly the electrodes will cool after each firing cycle, how well they are cleaned, and how well they last. The perfect heat range is that range that will keep the plug tips/electrodes clean under every driving condition your car experiences but will last indefinitely. Heat range has absolutely nothing to do with spark conduction, engine power, or how strong the engine runs. The exception is that if the incorrect heat range is selected, the plugs may foul and cause a loss of power, or if too hot, begin to miss after the tips burn away. Almost all of our street and street/strip cars should run plugs equivalent to the original factory heat range! If the engine is mostly race, a cooler range can be used, but will not make the engine run any better. If the range is too hot, the plug electrodes can act like glow plugs and cause self induced ignition. If they are too cold, fouling will regularly occur, causing a loss in performance.

For higher CR, there is no reason to vary in plug selection. Pick the ones that stay clean in all driving conditions. I run Champion RJ 12C plugs, and in fact, have had the same plugs in service for over one year (at least 250 drag strip runs). I substituted a new set of NKG this spring, and there was absolutely no change in operation or performance, so the Champions went back in. The correct heat range for the engine in question will do miracles for plug longevity!

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 12 Rgp 2010, 13:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
na padarem diagnostika ir nieko... jokiu klaidu. ir tokia info:
matuokle ir lz (nors sako, kad atjungta) veikia ir reaguoja i gaza. degimo kampas ant laisvu 18, bet tai uzgazavus iki 40... neturetu buti iki 30?
temperatura 91C, oro 47C.
:|

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 13 Rgp 2010, 14:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
gal kas zinot kiek is tikro degimas turi buti? ar neturetu buti 18' iki 18'+12.5'? (30)
apskritai imanoma, kad pasiankstintu tiek degimas mechaniskai? (iki 40) ar cia nebent elektros gedimas?

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 13 Rgp 2010, 22:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.01
Pranešimai:
955
Automobiliai:
E36 325i m50 vanos coupe 93m.
E46 330i 01m.
degima ankstina kompas.naturalu kad pas tave daugiau, cipuojant uzankstina degima.neaisku kaip su misiniu gal irgi isdarkytas.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 70 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery