Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 19 Lap 2024, 23:38

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 45 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 28 Lie 2010, 10:28 
  
 
 
110kw tai dar nera apibreziamas faktas traukai isreiksti, tiek galia, tiek sukimo momentas pas dulitri "ant popieriaus" atsiranda prie salyginai labai aukstu apsuku, lyginant su kitais gamintojais, arba varikliu modeliais, tai ir lemia tai, kad atsisedus ir uzmynus ant dugno, susidaro ispudis, kad nevalit.

Galim palygint, kad ir su tautos vezimu arba mersu:

BMW M50B20 2.0 L (1991 cc/121 in³) 110 kW (150 hp) @ 6000 190 N·m (140 ft·lbf) @ 4700

WV 110 kilowatts (150 PS; 148 bhp) @ 6,000 rpm; 200 newton metres (148 ft·lbf) @ 3,500 rpm

MB M111.940 (E200) Performance [kW] / RPM:100 (136 PS) @ 5500 Torque [Nm] / RPM:190 @ 4000 (~ 140 ft/lb)


StandartinėParašytas: 28 Lie 2010, 18:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.24
Amžius:
40
Pranešimai:
1093
Miestas:
KLAIPEDA
Automobiliai:
buvo E36 M52 320i 96m dabar E32 735-manual
Skype:
juoduxx
na taip,seip beveik viska ir daro sukimo momentas


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2010, 00:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.16
Amžius:
38
Pranešimai:
66
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 325i M50 93'
E36 316i M43 97'
Gediminas. rašė:
110kw tai dar nera apibreziamas faktas traukai isreiksti, tiek galia, tiek sukimo momentas pas dulitri "ant popieriaus" atsiranda prie salyginai labai aukstu apsuku, lyginant su kitais gamintojais, arba varikliu modeliais, tai ir lemia tai, kad atsisedus ir uzmynus ant dugno, susidaro ispudis, kad nevalit.

Galim palygint, kad ir su tautos vezimu arba mersu:

BMW M50B20 2.0 L (1991 cc/121 in³) 110 kW (150 hp) @ 6000 190 N·m (140 ft·lbf) @ 4700

WV 110 kilowatts (150 PS; 148 bhp) @ 6,000 rpm; 200 newton metres (148 ft·lbf) @ 3,500 rpm

MB M111.940 (E200) Performance [kW] / RPM:100 (136 PS) @ 5500 Torque [Nm] / RPM:190 @ 4000 (~ 140 ft/lb)


siaip pagal mane kuo maximalus niutonai aukstesniame sukiu diapazone tuo efektas geresnis, vadinkit asilu ar neismaneliu bet nuomones nepakeisiu :roll: todel negali buti ispudzio kad nevalit jei tie 190nm tikrai teisingoj vietoj, beto sukimo momentas bei maximali galia neatsiejami tos pacios formules faktoriai


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2010, 08:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.11
Amžius:
34
Pranešimai:
461
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
BMW E39 TDS 98m. Touring
BMW E36 M50B25TU COUPE (drift car'as)
ex BMW 325 93m.
ex Ford Sierra 2.3d 89m.
ex MB 190 2.0 85m.
ex Fiat Tempra 1.6 93m.
ex Ford Sierra 1.8 87m.
Skype:
motomanas2
O kaip su vanos b20? Vanos kaip suprantu ta sukimo momenta padeda pasiekti prie zemu sukiu? Na ~3500rpm


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2010, 15:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.24
Amžius:
40
Pranešimai:
1093
Miestas:
KLAIPEDA
Automobiliai:
buvo E36 M52 320i 96m dabar E32 735-manual
Skype:
juoduxx
vanusas paankstina arba pavelina velenelio darba prie tam tikru apsuku,nezinau pats turiu 320 m52 tai traukia gerai,nezinau kodel kiti sako,kad netraukia,draginau su audi bulka b4 2.6,tai ji truputi geriau traukia,pas ja tiek pat kw,bet sukimo momentas didesnis ir variklio turis didesnis,is vietos lengvai y prieki pabegu,bet 3pavara po truputi ji pradeda lenkt,taip,kad sukimo momentas padaro savo


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2010, 16:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.11
Amžius:
34
Pranešimai:
461
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
BMW E39 TDS 98m. Touring
BMW E36 M50B25TU COUPE (drift car'as)
ex BMW 325 93m.
ex Ford Sierra 2.3d 89m.
ex MB 190 2.0 85m.
ex Fiat Tempra 1.6 93m.
ex Ford Sierra 1.8 87m.
Skype:
motomanas2
Idomu kdl mazokas pas b20 sukimo momentas. Gal del 6cil.


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2010, 16:25 
  
 
 
happytire rašė:


siaip pagal mane kuo maximalus niutonai aukstesniame sukiu diapazone tuo efektas geresnis, vadinkit asilu ar neismaneliu bet nuomones nepakeisiu :roll:



Na, tu cia kaip ir pats i viska atsakei :lol:


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2010, 16:28 
  
 
 
motomanas rašė:
Idomu kdl mazokas pas b20 sukimo momentas. Gal del 6cil.


As jo mazoku, tarp tu metu dvilitriu tikrai nepavadinciau. [-X


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2010, 16:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.11
Amžius:
34
Pranešimai:
461
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
BMW E39 TDS 98m. Touring
BMW E36 M50B25TU COUPE (drift car'as)
ex BMW 325 93m.
ex Ford Sierra 2.3d 89m.
ex MB 190 2.0 85m.
ex Fiat Tempra 1.6 93m.
ex Ford Sierra 1.8 87m.
Skype:
motomanas2
juoduxx rašė:
vanusas paankstina arba pavelina velenelio darba prie tam tikru apsuku,nezinau pats turiu 320 m52 tai traukia gerai,nezinau kodel kiti sako,kad netraukia,draginau su audi bulka b4 2.6,tai ji truputi geriau traukia,pas ja tiek pat kw,bet sukimo momentas didesnis ir variklio turis didesnis,is vietos lengvai y prieki pabegu,bet 3pavara po truputi ji pradeda lenkt,taip,kad sukimo momentas padaro savo

Istikro kiek man teko draguoti. Tai jei pirmas neisokdavau(per savo ziopluma) tai ant 3begio pralenkdavau nesunkei be to pas mane oro srauto matuokle neveikianti, tai ji taip pat itakoja leta begejimasi... Aisku ir priesinkai nelygus. Mitsubishi Carisma 1.8l 85kw nezinau koks sukimo momentas bet vaziuoja ji gerai. Na ir golf'as 1.8 66kw taip pat vaziuoja lb gerai.


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2010, 16:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.11
Amžius:
34
Pranešimai:
461
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
BMW E39 TDS 98m. Touring
BMW E36 M50B25TU COUPE (drift car'as)
ex BMW 325 93m.
ex Ford Sierra 2.3d 89m.
ex MB 190 2.0 85m.
ex Fiat Tempra 1.6 93m.
ex Ford Sierra 1.8 87m.
Skype:
motomanas2
Gediminas. rašė:

As jo mazoku, tarp tu metu dvilitriu tikrai nepavadinciau. [-X

Na bet ir kilovatu jis daugokai turi kaip 2litris to meto.


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2010, 19:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.24
Amžius:
40
Pranešimai:
1093
Miestas:
KLAIPEDA
Automobiliai:
buvo E36 M52 320i 96m dabar E32 735-manual
Skype:
juoduxx
motomanas rašė:
Istikro kiek man teko draguoti. Tai jei pirmas neisokdavau(per savo ziopluma) tai ant 3begio pralenkdavau nesunkei be to pas mane oro srauto matuokle neveikianti, tai ji taip pat itakoja leta begejimasi... Aisku ir priesinkai nelygus. Mitsubishi Carisma 1.8l 85kw nezinau koks sukimo momentas bet vaziuoja ji gerai. Na ir golf'as 1.8 66kw taip pat vaziuoja lb gerai.


tos bulkos 2.6 seimininka apdedavau,bet prisedo jau patyres dragistas ir 2 kartus gavau,pirma kart pagavau ribotuva,o antra kart tvarkingai gavau #-o :mrgreen: daug ka reiskia vairuotojas,as pats retai kada is vietos draginu,tai gal ir teukasta patirties 8)


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2010, 22:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.16
Amžius:
38
Pranešimai:
66
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 325i M50 93'
E36 316i M43 97'
Gediminas. rašė:


Na, tu cia kaip ir pats i viska atsakei :lol:



o cia tau truputis maziau fantaziju ir truputis daugiau realybes
http://www.autos.lt/index.php?subj=readtopic&id=20


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2010, 23:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.24
Amžius:
40
Pranešimai:
1093
Miestas:
KLAIPEDA
Automobiliai:
buvo E36 M52 320i 96m dabar E32 735-manual
Skype:
juoduxx
geras straipsnis =D>


StandartinėParašytas: 03 Rgp 2010, 12:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.16
Amžius:
38
Pranešimai:
66
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 325i M50 93'
E36 316i M43 97'
temos autoriui jei jau galvoja apie keturiu cilindru varikliuka siulyciau 318i o ne 316i. Vazinejau su 316i ilga laika - masiniukas buvo tvarkingas taciau palyginus su 318 kad drasiai jaustis pastoviai tekdavo laikyti 3000rpm, 318 sustresnis mazomis apsukomis, kas suteikia daugiau komforto, o del duju kiekvienam apsispresti sau. jei nori taupumo - dyzeliukas


StandartinėParašytas: 03 Rgp 2010, 13:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.11
Amžius:
34
Pranešimai:
461
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
BMW E39 TDS 98m. Touring
BMW E36 M50B25TU COUPE (drift car'as)
ex BMW 325 93m.
ex Ford Sierra 2.3d 89m.
ex MB 190 2.0 85m.
ex Fiat Tempra 1.6 93m.
ex Ford Sierra 1.8 87m.
Skype:
motomanas2
juoduxx rašė:

tos bulkos 2.6 seimininka apdedavau,bet prisedo jau patyres dragistas ir 2 kartus gavau,pirma kart pagavau ribotuva,o antra kart tvarkingai gavau #-o :mrgreen: daug ka reiskia vairuotojas,as pats retai kada is vietos draginu,tai gal ir teukasta patirties 8)

As taip pat retai draguoju, patirties visiskai neturiu, daugiau statau skersa:D na ir ten tik megajas. Nera litu rimtesniam aparatui, tai tenkinuosi tuo kuo turi. P.s. Gal kas zino kur galima nusipirkti lipduka "statau skersa" su E36 priekiu, buciau lb dekingas. Ieskojau per google tai neradau kur galima butu isigyti. Atsiprasau uz OT.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 45 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery