Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 13 Vas 2025, 13:45

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 73 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 30 Lie 2010, 13:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.19
Amžius:
40
Pranešimai:
254
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E46 Touring 2.0 (110kw)
ex. BMW E36 Coupe 2.0 (110kw)
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 1992
Variklis: 2.0 (be vanuso)
Degalai: benzinas/dujos

Problema/klausimas:

Susiduriau su tokia problema, automobilis vaziavo gerai viskas buvo gerai, trauka gera, apsukos normalios ir t.t.
bet viena diena pradejo plaukioti apsukos ant laisvu, nuvaziavau pasidariau diagnostika rado kad OSM, pasikeiciau matuokle tas pats, po to pradejom itarineti variklio kompa, pakeiciau kompa, lygtais normaliai, bet vel pradejo plaukioti apsukos (550-800 rpm). Orosrauto matokle patikrinta gera, LZ keistas, kuro filtrai, zvakes, tepalai, kuro siurblis geras ir t.t. pakeista. Bet pastebejau toki dalyka, pas mane automobili pire kairio amaortiko (padarytas toks laikyklis) atvesta slangute, kiek domejausi tai yra kuro alsoklis ar kazkas panasaus, jei tas voztuvas uzdarytas apsukos plaukioje, o kai as ta voztuviuka (tan toks plastmasinis, jei susidaros slegis jis pats atsidaro) atidarau lygtai apsukos pagereje, bet variklio trauka kazkokia netokia. Tas pats darosi ir ant duju ir ant benzo. Bet jei laikau nuspaudes gazo pedala arba atsuku droseliuka, t.y. sukeliu apsukas viskas tvarkoj apsukos nepulsoja ir viskas gerai buna ties 800-900 rpm.
Gal kas buvo susidures su tokia problema? Nes kiek forume ieskojau nieko neradau, gazo paspaudimo davikli tikrinau geras. Itarineju gal temperaturos daviklis nes jis siucia signala i kompa bet tikrinau jo varza, tai atitinka aprasymui, dar itarineju LEV, taciau manau jis ne prie ko, jei LEV butu blogas, manau ir sukelus apsukas variklis pulsuotu.
Gal kam kils minciu kas galetu buti?
Is anksto dekingas uz pagalba.


StandartinėParašytas: 30 Lie 2010, 14:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
prasiplauk LEV ir patikrink slangas visas. beardant kad prieit prie lev, pasitikrinsi ir oro slangas.
bus slangos kiauros, arba nusimovusios.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 30 Lie 2010, 15:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.29
Amžius:
35
Pranešimai:
9
Miestas:
Alytus/Vilnius
Automobiliai:
E36 320i
Skype:
refasl2
Nikas:
REfas
Man lygiai tas pats buvo ziema,bet is oro susitvarke orams atsilus,nors ziema ir ir lev praploviau,bet nepadejo o po to kazkaip savaime;)

_________________
Syntax error!


StandartinėParašytas: 30 Lie 2010, 23:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.19
Amžius:
40
Pranešimai:
254
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E46 Touring 2.0 (110kw)
ex. BMW E36 Coupe 2.0 (110kw)
aisku, reikes pabandyti, dar toks klausimas kaip daeiti iki LEV?
ar pakanka nuimti filtro deze, OSM, ir slanga i isiurbimo kolektoriu?


StandartinėParašytas: 31 Lie 2010, 00:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Jerry rašė:
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 1992
Variklis: 2.0 (be vanuso)
Degalai: benzinas/dujos

Problema/klausimas:

jei LEV butu blogas, manau ir sukelus apsukas variklis pulsuotu.
Gal kam kils minciu kas galetu buti?
Is anksto dekingas uz pagalba.


Labai klysti. LEV reguliuoja tik tuscia eiga nuspaudus gazo pedala arba atidarius droselio sklende LEV apsukom neturi jokios itakos. O del to bako alsoklio oztuvo tai pasitikrink sandaruma tu jo slangeliu.


StandartinėParašytas: 31 Lie 2010, 13:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.19
Amžius:
40
Pranešimai:
254
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E46 Touring 2.0 (110kw)
ex. BMW E36 Coupe 2.0 (110kw)
Arunas B rašė:
Labai klysti. LEV reguliuoja tik tuscia eiga nuspaudus gazo pedala arba atidarius droselio sklende LEV apsukom neturi jokios itakos. O del to bako alsoklio oztuvo tai pasitikrink sandaruma tu jo slangeliu.



del to voztuviuko as manau viskas gerai, nes jei as ji rankiniu budu atidarau pradeta eiti oras ir variklio darbas keiciasi.
Ir dar klausimas ar imanoma patikrinti LEV, pvz varza ant kontaktu galu ar kazka panasaus? Ir kad prie jo (LEV) prieiti tikiosi nereikia nuimineti ipurskimo kolektoriaus, nes knygoj Bentley's manual raso kad prie jo prieiti reikia nuimti isiurbimo kolektoriu, o to darytis nelabai norisi. Tikiosi apardzius sone slangas gal prieiciau prie to LEV?


StandartinėParašytas: 01 Rgp 2010, 13:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.27
Pranešimai:
334
Kad nekurti naujos temos, paklausiu čia.
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 1993
Variklis: 2.0 (VANOS)
Degalai: benzinas

Vakar apardėme variklį ir praplovėmė LEV (2x5min su skiedikliu 646 ir 1x10min su benzinu, po to leidome gerai išdžiūti), nes ant laisvų gesdavo automobilis, bet po plovimo variklis pradėjo keistai dirbti. Kol šaltas, tol viskas gerai, bet šiltas variklis pradeda banguoti, pašyla daugiau normos (apie 3-4mm pagal rodiklį), sukiojant vairą girdisi vairo stiprintuvo dirželio darbas (važiuojant taip pat). Norint sukelti apsukas (sukiojant tą reguliatorių, esantį variklio skyriuje) kartais apsukos labai pašoka, po to vėl variklis banguoja.
Kas galėtų visa tai įtakoti?
Pradžiai nuorinsime variklį pasikėlę automobilio priekį.


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2010, 15:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.19
Amžius:
40
Pranešimai:
254
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E46 Touring 2.0 (110kw)
ex. BMW E36 Coupe 2.0 (110kw)
Isimti LEV nepavyko labai sunkus priejimas, taciau su testeriuku pamatavau varzas, arp kontaktu, kaip ir parasyta Bentley's manuale, viskas atitiko i tas ribas telpu, slangas patikrinau jokiu nesandarumu nera, o kur buvo itarimo apsukau izoliacija laikinai. Taciau uzvedus variklis uzgesta medirba ant laisvu, nebent nuspaudi gazo pedala siek tiek tada veikia. Taciau paemiau idejau sena savo variklio kompa ir problema dingo vel normalios apsukos ir t.t. taciau neaisku kiek ilgai tai dirbs? Nes man susidaro toks ispudis kad kazkoks daviklis nusodina variklio kompa. Ir dar toks klausimas ar automobilio variklio valdymo kompas labai ikaista?
Gal dar pas ka bus kokiu minciu?

Nes del LEV as kaip galvoju, jei jis butu blogas jis nedirbtu nei prie vieno nei prie kito variklio kompu.


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2010, 15:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.19
Amžius:
40
Pranešimai:
254
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E46 Touring 2.0 (110kw)
ex. BMW E36 Coupe 2.0 (110kw)
G Platz rašė:
Kad nekurti naujos temos, paklausiu čia.
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 1993
Variklis: 2.0 (VANOS)
Degalai: benzinas

Vakar apardėme variklį ir praplovėmė LEV (2x5min su skiedikliu 646 ir 1x10min su benzinu, po to leidome gerai išdžiūti), nes ant laisvų gesdavo automobilis, bet po plovimo variklis pradėjo keistai dirbti. Kol šaltas, tol viskas gerai, bet šiltas variklis pradeda banguoti, pašyla daugiau normos (apie 3-4mm pagal rodiklį), sukiojant vairą girdisi vairo stiprintuvo dirželio darbas (važiuojant taip pat). Norint sukelti apsukas (sukiojant tą reguliatorių, esantį variklio skyriuje) kartais apsukos labai pašoka, po to vėl variklis banguoja.
Kas galėtų visa tai įtakoti?
Pradžiai nuorinsime variklį pasikėlę automobilio priekį.



Man regis gali buti prie pabaigos LEV. Nes pas pazystama tas pats darosi, kai sukeli apsukas, ar su vaztu ar su trosu (nesvarbu) pradeda vistiek apsukos sokineti. Siulyciau dar pasidaryti diagnostika, gal ji netycia ka parodys.


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2010, 17:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.27
Pranešimai:
334
Jerry rašė:


Man regis gali buti prie pabaigos LEV. Nes pas pazystama tas pats darosi, kai sukeli apsukas, ar su vaztu ar su trosu (nesvarbu) pradeda vistiek apsukos sokineti. Siulyciau dar pasidaryti diagnostika, gal ji netycia ka parodys.


Bet iki praplovimo nieko panašaus nėra buvę, tik kartais užgesdavo ant laisvos eigos.
Apsukos nešokinėja, nebent milimetrą kokį pagal rodiklį. Variklio darbas tik banguoja ant laisvo.


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2010, 20:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.19
Amžius:
40
Pranešimai:
254
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E46 Touring 2.0 (110kw)
ex. BMW E36 Coupe 2.0 (110kw)
G Platz rašė:
Bet iki praplovimo nieko panašaus nėra buvę, tik kartais užgesdavo ant laisvos eigos.
Apsukos nešokinėja, nebent milimetrą kokį pagal rodiklį. Variklio darbas tik banguoja ant laisvo.



Tai gal kada atjunginejot LEV, netycia kokia slanga nusimove arba itruko ir kazkur ora gaudo?

Arba kitas varinatas gal skiedejas pakenke paciam LEV?


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2010, 20:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.23
Pranešimai:
982
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 535i 08'
Jerry rašė:
Arba kitas varinatas gal skiedejas pakenke paciam LEV?

nelabai įsivaizduoju, kaip jis galėtų pakenkti... :?:

_________________
W210 E55 AMG 99'
S8 D2 98'
e60 535i 08'


StandartinėParašytas: 03 Rgp 2010, 00:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.27
Pranešimai:
334
Na, lyg tikrai viską gerai sujungėme, bet reiks kurią dieną peržvelgt... Dar gali būti, kad nesudegina viso benzino, nes kvapas jaučiasi.
Įdedu variklio garsą. Gal aiškiau bus... #-o
Filmavau neseniai, tamsoje, bet, manau, daug įtakos esmei tai neturės. Dar girdisi kažkoks plastmasinis garsas (turėtų girdėtis, kai filmuojama stovint prie durelių ar po automobiliu).
http://www.youtube.com/watch?v=Ra-9q6_y-NE


StandartinėParašytas: 03 Rgp 2010, 09:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
nera lengva isimt, bet imanoma. reik filtradeze nusiimti, gofra, matuokle, paleisti sklende nuo koliko ir uzsiknisti truputi :D prasiplauk ji, nes paskui galunes nusigrausi jei del tokio sh puse masinos perrinksi :)
atjungus kompa adaptacija issitrina, tai diena, ar pora gali ir normaliai vaziuoti. tuo labiau, kad riebesni misini duoda...

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 03 Rgp 2010, 16:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.27
Pranešimai:
334
G Platz rašė:
Na, lyg tikrai viską gerai sujungėme, bet reiks kurią dieną peržvelgt... Dar gali būti, kad nesudegina viso benzino, nes kvapas jaučiasi.
Įdedu variklio garsą. Gal aiškiau bus... #-o
Filmavau neseniai, tamsoje, bet, manau, daug įtakos esmei tai neturės. Dar girdisi kažkoks plastmasinis garsas (turėtų girdėtis, kai filmuojama stovint prie durelių ar po automobiliu).
http://www.youtube.com/watch?v=Ra-9q6_y-NE


Pravalytos žvakės. Darbas ne ką tepasikeitė nors 3 iš 6 buvo tepaluotos. Nesuprantu, kaip prieš LEV praplovimą dar gerai dirbo variklis.
Kas dar galėtų būti?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 73 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery