Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 18 Lap 2024, 14:31

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 04 Kov 2006, 12:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.10.09
Amžius:
37
Pranešimai:
137
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46; variklis M43; 99 m.
tai va stovit kamstyje masinos varyklis pradeda kaisti, vaziuojant normaliai stovi per viduri, nuvaziavau pakeiciau gidromufta, antifriza, nuorino, tada nuvariau i tanagra pakeisti termostata, taciau paskambino ir pasake, kad termostatas jusu sveikas ir veikia normaliai.... dabar net nezinau kas beliko daryti, pompa atsukus ispletimo bakeli matosi kad cirkuliuliacija vyksta, net nznau ka dabar daryti ..... kad variklis stovint kamstije nekaistu, kas gal zino padekit..... :roll: (E34 524td 90 m.)


StandartinėParašytas: 04 Kov 2006, 15:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.08.31
Pranešimai:
96
Miestas:
Šiauliai
Termostatų yra kelių rūšių.Gal tavo termostatas atsidarinėjai prie aukštesnės temperatūros?


StandartinėParašytas: 04 Kov 2006, 16:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.10.09
Amžius:
37
Pranešimai:
137
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46; variklis M43; 99 m.
Nu lygtais nea ....


StandartinėParašytas: 04 Kov 2006, 17:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.21
Amžius:
43
Pranešimai:
126
Miestas:
Kaunas-Prienai
Automobiliai:
E34 M50 B25 Touring ix, E30 M20 B20 Touring,E30 M30 B35
Man tai atrodo termomova cia tau knisasi visdelto


StandartinėParašytas: 04 Kov 2006, 19:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
NexusLT rašė:
tai va stovit kamstyje masinos varyklis pradeda kaisti, vaziuojant normaliai stovi per viduri, nuvaziavau pakeiciau gidromufta, antifriza, nuorino, tada nuvariau i tanagra pakeisti termostata, taciau paskambino ir pasake, kad termostatas jusu sveikas ir veikia normaliai.... dabar net nezinau kas beliko daryti, pompa atsukus ispletimo bakeli matosi kad cirkuliuliacija vyksta, net nznau ka dabar daryti ..... kad variklis stovint kamstije nekaistu, kas gal zino padekit..... :roll: (E34 524td 90 m.)


arba tarpine galvos pramusta. Zarnos nekieteja?


StandartinėParašytas: 05 Kov 2006, 11:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.10.09
Amžius:
37
Pranešimai:
137
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46; variklis M43; 99 m.
Termomova pakeista , tai kad su ja problemu neturetu buti! o del tarpines ir man kyla abejones , taciau nei zarnos kieteja nei kitu pozemiu pramustos tarpines nesimato...... :roll:


StandartinėParašytas: 05 Kov 2006, 12:42 
  
 
 
kai turejau calibra buvo tapati problema po menesio masina jau nebevaziavo ikeista ir vsio ant salto veikia . Buvo trukusi galva


StandartinėParašytas: 05 Kov 2006, 14:26 
  
 
 
o pas tave kartais ventiliatorius ne ant kieto stovi?ta prasme kai duodi daugiau sukiu tai ir sukas daugiau nu ne elektrinis norejau pasakyt??;


StandartinėParašytas: 05 Kov 2006, 14:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.21
Amžius:
43
Pranešimai:
126
Miestas:
Kaunas-Prienai
Automobiliai:
E34 M50 B25 Touring ix, E30 M20 B20 Touring,E30 M30 B35
Pabandyk ijunkt peciu kai stovi kamstyje paziuresi kaista ar ne,padaryk ant pacio karsciausio ir ant didziausiu peciaus apsuku


StandartinėParašytas: 05 Kov 2006, 22:07 
  
 
 
greiciausiai galva, bet jei tik stovint kaista gali but vandens pompa, paziurek kai atsaldineja variklis ar nevarva antifrizas is pompos,o geriausiai nuvaryk meistram ir tegu knisasi jie bus aisku


StandartinėParašytas: 06 Kov 2006, 09:51 
  
 
 
Na mano masinai tokia bajeriai buvo preita ziema kai dinginedavo po truputi antifrizas (veliau issiaiskinta kiauras radiatorius) ir budavo kartais normaliai nenuorinta ausinimo sistema.
Sustoji prie sviesoforo ir susutojus pradedavo pusti peciukas salta ora i salona, ir pradedavo rodykle kilti link raudono, pagazuoji palaikai truputi ir vel gryzta i savo vieta rodykle. (ir normaliai nesildydavo - tik trasoje)

Pas mano masina nuo lapkricio menesio yra nuimta termomova nes jai parejo guoliukas (kaukti pradejo) tai as ja visai nuemiau (aisku atsilus teks pirkt kita ir det), bet kolkas man ne karto nuo lapkricio menesio rodykle nebuvo pajudejusi is savo vietos (per viduri) taip kad ji ziemos metu isvis yra nereikalinga (ir man kartai tik isijungdavo kai ilgiau stovedavau su uzvesta ir kai budavo daugiau nei +10 lauke).
Taip kad garantuoju 100% kad ne termomova cia kalta.

Greiciausiai arba truksta ausinimo skyscio (gal mazeja pastoviai po truputi) arba nuorinta blogai.
Nu gal dar vandens pompa kalta.


StandartinėParašytas: 06 Kov 2006, 13:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.10.09
Amžius:
37
Pranešimai:
137
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46; variklis M43; 99 m.
Nu va cia kazkas minejo kad jei ijungus pilnai peciuka ant maximumo kad sildytu ir daugiausiai pustu , varyklio temperatura tada vel sustoka per viduri !!! ... nu antifrizas nemazeja ... del trukusios galvos nu ka as zinau, tepalas svarus, antifrizas svarus ..... ehh :cry:


StandartinėParašytas: 06 Kov 2006, 13:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.10.09
Amžius:
37
Pranešimai:
137
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46; variklis M43; 99 m.
Bet taip vazineti vasara kai laukia +25 o tu dar peciuka ijungi ant maximumo ,tai is vis nuo tos masinos norisi begti ko toliau


StandartinėParašytas: 06 Kov 2006, 18:03 
  
 
 
NexusLT rašė:
Nu va cia kazkas minejo kad jei ijungus pilnai peciuka ant maximumo kad sildytu ir daugiausiai pustu , varyklio temperatura tada vel sustoka per viduri !!! ... nu antifrizas nemazeja ... del trukusios galvos nu ka as zinau, tepalas svarus, antifrizas svarus ..... ehh :cry:


kazkada turejom golfa dyzeli, kaisdavo (ir netik stovint), kai ijungdavai peciuka kartais atvesdavo, galva trukus buvo. nenoriu as cia burti, bet varyk geriau i servisa, nes isvis sudeginsi varikli


StandartinėParašytas: 06 Kov 2006, 22:17 
  
 
 
taigi tau sako kad tepalas svarus ir antifreezas taip pat


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery