Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 22 Lap 2024, 22:18

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 92 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 11 Lie 2010, 17:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.04.08
Amžius:
41
Pranešimai:
94
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E32 735 (ver. 1), 750iL
E38 735 (ver. 2)
Skype:
linas000
Dr.Zoidberg rašė:
140 A generatorius sugeba pagaminti (atiduoti). Tai nereiškia, kad jis pastoviai tiek apkrautas ir visa pagaminama srovė siūbtels tiesiog į akumuliatorių. Kada užvedi automobilį, dalis generatoriaus energijos sunaudojama atstayti tam, kas buvo sunaudota užkūrimui. Keletą minučių akumuliatoriaus įkrovimo srovė pakyla iki 20...30 A, paskui krenta. Kai akumuliatoriaus įtampa susilygina su generatorias duodama įtampa (apie 14,4 V) krovimo srovė tampa visai nedidelė, t.y. akumuliatorius pasikrauna ir nebeima srovės. Jeigu yra sugedusi generatoriaus "krovimo relė" arba vadinamas "šokoladas" ir generatorius duoda didesnę įtampą nei priklauso (virš 14,4 V), tada galime pakalbėti apie elektrolito išvirimą, plokštelių trumpą jungimą ir t.t.
Jeigu manai, kad 100 A įkrovimo srovė neturėtų pakenkti akumuliatoriui, tada siūlau šį mitą išbandyti praktiškai :lol: Sėkmės 8)


Tokio stiprumo autonominio generatoriaus neturiu, tai praktiskai neisbandysiu.



Patarkit kas nors, gal geriau isigyti "gel-ini" akuma? Kazkurie nebijo issikrovimu. Tada jei ir stoves sedes, tai uzsinorejus pajudinti masina, ikrauciau tik tiek, kad uzsivestu, nereiketu pastoviai skaudancia galva eit ir tikrint kada laikas dakrauti ta jautruoli rugstini akuma


StandartinėParašytas: 12 Lie 2010, 09:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.12
Amžius:
43
Pranešimai:
335
Miestas:
Vilnius
linas000 rašė:
Patarkit kas nors, gal geriau isigyti "gel-ini" akuma? Kazkurie nebijo issikrovimu. Tada jei ir stoves sedes, tai uzsinorejus pajudinti masina, ikrauciau tik tiek, kad uzsivestu, nereiketu pastoviai skaudancia galva eit ir tikrint kada laikas dakrauti ta jautruoli rugstini akuma

Ko tu čia atsiprašant triedi? Aš kažkur jau minėjau, kad normalus dalykas tas krovimas, jei jo reikia (sezoninės pramogos, iškrovė akumą dėl gedimo ir pan.) Jei normalus akumuliatorius, naudojamas kasdieniškai, ne sezoninis, tai tau niekada neprireiks to pakrovėjo. Greičiau prieis laikas patį akumuliatorių pekeisti, nei kada jį pakrauti. Aišku jei technika tvarkinga.


StandartinėParašytas: 12 Lie 2010, 18:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.04.08
Amžius:
41
Pranešimai:
94
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E32 735 (ver. 1), 750iL
E38 735 (ver. 2)
Skype:
linas000
dziubelis rašė:
Ko tu čia atsiprašant triedi? Aš kažkur jau minėjau, kad normalus dalykas tas krovimas, jei jo reikia (sezoninės pramogos, iškrovė akumą dėl gedimo ir pan.) Jei normalus akumuliatorius, naudojamas kasdieniškai, ne sezoninis, tai tau niekada neprireiks to pakrovėjo. Greičiau prieis laikas patį akumuliatorių pekeisti, nei kada jį pakrauti. Aišku jei technika tvarkinga.


zinau. Bet mano situacija tokia, kad as nenoriu atjungineti akumo, o masina naudojama vos 1 karta/men ir reciau.


StandartinėParašytas: 12 Lie 2010, 21:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.05
Amžius:
44
Pranešimai:
589
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[E32] 735 `91
[E36] 320 `91
[E38] 740 `94
[E39] 530d `99
vadinasi masina yra parduodama nes ji nereikalinga :)


StandartinėParašytas: 13 Lie 2010, 08:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.12
Amžius:
43
Pranešimai:
335
Miestas:
Vilnius
linas000 rašė:
zinau. Bet mano situacija tokia, kad as nenoriu atjungineti akumo, o masina naudojama vos 1 karta/men ir reciau.

Tai koks skirtumas, atjungtas ar ne. Su tokiais laiko tarpais anas vistiek išsikrovinės ir kristalizuosis. Amžinai juk pajungto kroviklio nelaikysi.
Tai čia ir yra kategorija pramogai, vadinasi įdedi akumą kai reikia ir viskas, gali gi ir iš kazdienės amšinos perdėti.


StandartinėParašytas: 13 Lie 2010, 22:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.04.08
Amžius:
41
Pranešimai:
94
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E32 735 (ver. 1), 750iL
E38 735 (ver. 2)
Skype:
linas000
Dr.Zoidberg rašė:
Yra prietaisai, kurie skirti palaikomąjam krovimui, pvz. per žiemą arba kai ilgai nenaudojamas akumuliatorius . Paprasčiausias toks prietaisas yra 12V maitinimo blokelis pajungtas nuosekliai per 12 V 5 W lemputę.


Neesu isitikines, bet man rodosi, pas E32 net gabaritines lempos yra ijungiamos per rele. Tai kazi ar pades jungimas prie lemputes, kai grandine atvira :)
Pas E32 yra klemos po kapotu, tai pasidaryti prailginimo laida pliuso pajungimui bus nesunku. ačiū, isbandysiu, jei rasiu 12V trafuka.


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2010, 00:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.04.08
Amžius:
41
Pranešimai:
94
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E32 735 (ver. 1), 750iL
E38 735 (ver. 2)
Skype:
linas000
As pirkau sau Sigmenoj praeita pavasari, rinkausi Bosch "silver". Dabar jau neuzvedu masinos, nors itampa rodo 12,6V.
Ta pati varikli galiu uzvesti su 55Ah akumu, ka beje, paskutine savaite as ir darau, taciau tik ne su bosch 85Ah ir savo "atseit" 800A startine srove.

Maniskis gal brokuotas, arba jie vieniems metams suprojektuoti. Todel as nebesirinksiu ir kitiems nebesiulyciau akumuliatoriaus su tokia etikete, nes prastesnio per visa savo istorija neesu turejes. Tada pirkau uz 289lt, dabar jie pabrange.

Jei pas tave ne elektrines E32 galines sedynes, tai rinkis 100Ah su kamsteliais. Tada toki galesi pats tikrinti, galesi pasimatuoti rugsties klampuma, papildyti distiliuotu vandeniu, kai nugaruos. O jei elektrines galines sedynes, tada tau tiks riboto aukscio akumuliatoriai ir jau geriau neaptarnaujami, kad imestum ir galetum uzmirsti. Siulyciau neatsisakyti garantijos. As saviskiam gavau 2 m., tai galesiu nuvezti atgal. pirkdamas masciau, kad perku normalu akumuliatoriu, kurio man turi uztekti iki masina bus nurasyta. Bet praktika ka kitka parode :evil:


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2010, 19:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
cia daug priezasciu yra kodel jis tau nelaiko, viena is pagrindiniu tai trumpi atstumai, nespeja pasikrauti pilnai, antra priezastis del generatoriaus ar koie trumpinimai laiduose, dar ir aparatura prisideda, paskaiciuok kiek vaziuojant sunaudojama lempuciu ir viso kito, ir paziurek kiek tavo generatorius krauna amperu, jeigu dadeda muzikos tai dar dasideda 30 ir daugiau amperu, tai galiausiai net uzvesta auto nespeja pakrauti tiek kiek reikia, o nedakrautas akumas yra blogai, ipac ziema, jei nusipirksi koki 100A gali buti taspats, paprasciausiai nedasikraus pilnai ir po ziemos numirs, veliau vasara dar veiks normaliai, galvosi good, ir kita ziema nustebsi kad akumas mires :) zodziu jei nori gero akumo pirk Optima ar kazka panasaus i ji, kaina kazkas 700-1200lt bet jis turi labai daug pliusu, pvz tokiu kaip daug greitesnis pakrovimas, nebijo giliu iskrovu, neuzsala ziema ir t.t ir pns

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 13 Rgs 2010, 11:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.10
Amžius:
39
Pranešimai:
1294
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
230kw 600nm
Masinoje akumas didelis, tik gimimo tada neaiski, kuriasia gerai (tik vasara testuota kolkas), muzika klausau ir t.t. bedu su juo nebuvo.
Beda: Vaziuojant ijungus galinio lango sildyma, uzsidega ant skydelio AKUMO lempute raudona. Cia gali buti , kad akumas mires , ar rodo, kad jau blogai krauna generatorius?


StandartinėParašytas: 13 Rgs 2010, 12:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.04.08
Amžius:
41
Pranešimai:
94
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E32 735 (ver. 1), 750iL
E38 735 (ver. 2)
Skype:
linas000
Oi, tai cia generatorius, aisku. Pas bmw daznai imanoma isvis be akumuliatoriaus vaziuoti, nors tas stipriai nerekomenduojama.

As ne ekspertas generatoriams, bet manyciau, kad tavo diodu tiltelis mirsta, arba siek tiek geresnis var. - sepeteliai susitryne. Jei butu susideveje angliukai, tada isvis visa laika degtu lempute


StandartinėParašytas: 13 Rgs 2010, 14:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.10
Amžius:
39
Pranešimai:
1294
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
230kw 600nm
aisku, dekui uz ats. reiskias akuma zudo jis po truputi jau, nes neikrauna turbut gerai , nors bedu dar nejauciu. beeeet ziema arteja.
dabar prisiminiau, kad kai pasieki ~80km/h radija pagarseja, turbut didesni krovima gauna ir geriau groja (nedaug pagarseja), viskas aisku, generatorius i pabaiga. ta masina per zvyrkeli daug vazineti labai, galejo ten zvyras prilindes savo darba padaryt.


StandartinėParašytas: 13 Rgs 2010, 15:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.04.08
Amžius:
41
Pranešimai:
94
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E32 735 (ver. 1), 750iL
E38 735 (ver. 2)
Skype:
linas000
:D cia bmw? Jei bmw, gal tavo masina turi platesni kompa, tada galetumei isijungti serviso funkcijas ir paziureti kokia itampa sistemoje. Veikiant generatoriui, itampa turetu buti ne maziau kaip 13V, pageidautina apie 14V.

Net jei nera kompo su voltmetro f-ja, tai nieko baisaus. Itampa galima matuoti isties paprastai. Reikes nusipirkti kistuka i masinos prikurke be jokiu integruotu mikrochemu, kad butu tik jis ir laidas (mob pakrovejai netinka). Tada kita laido gala su apskritu kistuku nukirpti ir isskirti laidelius, po to viena is dvieju laideliu pritrumpinti 5 cm, kad netycia nepasiektu apnuoginto kito laidelio galo ir neuzsitrumpintu. Kai jau turesi du plikus laidus, tai galesi prie abieju prisegti voltmetro krokodilinius gnybtelius ir matysi gyvai kaip ten reikalai su itampa.
Voltmetras su komplekte pridetais krokodiliniu antgaliu laidais kainuos 30lt, jei negaila pinigeliu, tai paprasyk pardavejo patarti del multimetro (dazniausiai tas pats matuoja ir itampa ir srove ir varza), kad galetum matuoti ir 10-20A (amperu) srove. Tada nuo akumuliatoriaus atjungus klema ir i atsiradusi tarpa tarp klemos ir akumo kontakto iterpus vlotmetra-amperimetra, galesi pasimatuoti ar nera masinoje sroves nuotekio (uzgesintai masinai). Pigus multimetrai, nors ir turi saugikliuka, bet paleidus 10A srove ima ir sudega taip, kad pakeitus saugikli sroves jau nebematuoja :twisted:
O prikurke su laidu kainuoja iki 10lt. Joje buna nedidelis saugikliukas, kad tokiems darbams, kaip as rasau, nesugadintum pacios masinos prikurkes grandines :)

Pas bmw E32 reikia kartu paspausti mygtukus 1000 ir 10, tada ekranelyje atsiranda TEST, su vienetu pamaigius issirinkti test9 ir paspaudus S/R ijungia voltmetr. Naujesniuose E32 reikia atsirakinti ta "test".


Pas mane vis dar yra du e32-antri, tai vienas uztikrintai rodo itampa ~14V, kol dar ikraudineja akuma, po to smunka iki 13,6V. Tai masinai visiskai nesvarbu ka tu ten ijunges. As sujungiu visas imanomas lempas, t.y salono, ilgasias + gabaritus, ijungiu ventiliatoriu ir lango apsildyma, kedziu sildyma... bet itampa vistiek buna ~14V.

O kitame auto, jei ijungiu tolimas sviesas ir lango sildyma, tai jau matau, kad itampa 12,5V. Meistras sake, kad tai reiskia diodu tiltelio gedima. TOkia busena, kai masinos bendra grandines itampa - 12,5V, parodo, jog nebepakanka generatoriaus galios ir jau pradedama nusiurbineti nuo akumuliatoriaus. Laikoma, kad akumuliatoriaus itampa turetu buti apie 12,8V


StandartinėParašytas: 13 Rgs 2010, 21:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.10
Amžius:
39
Pranešimai:
1294
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
230kw 600nm
o ačiū uz gera ats. bet butu uzteke pakalusti, ar bmw.. ;D
turiu E46 ir gerai moku BC naudotis slaptom funkcijom, reiks paziureti rytoj ka rodo, kintant apsuku parametrams.
na pas mane galinio lango sildymas isvis neveikia, turbut laidai nepajungti isvis , del to ijungus trumpina kazka ir uzsidega akumas :) krovimas turbut cia ne prie ko..


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2010, 18:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
pajungi testeri prie akumo gnybtu ir matai krovimo itampa, kam cia tos chimijos su prikurke, tai nesuprantu :)
geras krovimas yra 13,8V.
linas000 rašė:
:D cia bmw? Jei bmw, gal tavo masina turi platesni kompa, tada galetumei isijungti serviso funkcijas ir paziureti kokia itampa sistemoje. Veikiant generatoriui, itampa turetu buti ne maziau kaip 13V, pageidautina apie 14V........


StandartinėParašytas: 19 Rgs 2010, 11:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.04.08
Amžius:
41
Pranešimai:
94
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E32 735 (ver. 1), 750iL
E38 735 (ver. 2)
Skype:
linas000
prikurke tam, kad pajungus gnybtus prie akumo, dar galetu su ta masina ir judeti, o ne tik stoveti ir ziureti i voltmetra. Vienose masinose akumas po kedem, kitose bagazinej, dar kitur po kapotu. Tai kaip prijungti prie akumo voltmetra ir su masina praktiskai vaziuoti?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 92 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery