Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 09 Spa 2024, 19:27

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 11 Lie 2010, 15:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.17
Pranešimai:
3776
Automobiliai:
E30 tc-baur cabrio
E36 325
chrysler sebring cabrio
toyota celica cabrio
E36 328 cabrio
bmw e61
grand voyager 3.3
w220 320cdi
Bmw m3 E36
bmw 325 cabrio E30
Bmw 535d e60
Bmw 535d f10
coolbite rašė:
aha, pasigirsta tik didinant akseleracija ir ryte kai tik užvedu, bet tik keletui sekundžių, o galia sumažėja truputėlį vėliau po darbinės temperatūros pasiekimo...Jaigu kaip jūs sakote - termomova, tai yra rimta problema? ar galiu su juom važinėti? ar brangus ir sudėtingas jos taisymas, bent apytiksliai? ačiū...


jeigu termomova visai nusibaigs,tai mieste prades temp kilti.o jos pakeitimas 10 min jinai nesiremontuoja o nauja dedas...pasiziurek i savo motoro sparnuote ir pamatysi termomova nes ant jos prisisuka sparnuote,o termomova prie variklio sukas ant vieno varzto,jei pats keisi tai varztas terrmomovos turetu but su priesingu sriegiu...


StandartinėParašytas: 11 Lie 2010, 16:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.24
Pranešimai:
16
Automobiliai:
E46 330d 04
tikrai dėkingas už patarima :D , bandysiu kažka konstruoti, beto susitariau su vienu servisu danijoje - rytoj važiuosiu apžiūrai.Kaip manote, diagnostika galės atskleisti, kad tai termomovos kaltė, jaigu tikrai taip yra? Ir dar vienas neaiškumas, kaip gali įtakoti ši detalė susilpnėjusia automobilio gale pasiekus reikiama temperatūra bei sukelti tokį ūžima?gal galite paaiškinti trupučiuka, nes pats nelabai suprantu, nors jau žinau kaip ji atrodo ir kur randasi...


StandartinėParašytas: 11 Lie 2010, 16:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.17
Pranešimai:
3776
Automobiliai:
E30 tc-baur cabrio
E36 325
chrysler sebring cabrio
toyota celica cabrio
E36 328 cabrio
bmw e61
grand voyager 3.3
w220 320cdi
Bmw m3 E36
bmw 325 cabrio E30
Bmw 535d e60
Bmw 535d f10
coolbite rašė:
tikrai dėkingas už patarima :D , bandysiu kažka konstruoti, beto susitariau su vienu servisu danijoje - rytoj važiuosiu apžiūrai.Kaip manote, diagnostika galės atskleisti, kad tai termomovos kaltė, jaigu tikrai taip yra? Ir dar vienas neaiškumas, kaip gali įtakoti ši detalė susilpnėjusia automobilio gale pasiekus reikiama temperatūra bei sukelti tokį ūžima?gal galite paaiškinti trupučiuka, nes pats nelabai suprantu, nors jau žinau kaip ji atrodo ir kur randasi...


nu matai,gal tau atrodo jog zenkliai trauka susilpnejus,nes daba ganetinai karsta lauke,o saltu oru buna geresne trauka,plius jei labai karsta tai termo mova karstam varikliui turi uzti,nes jinai tada pilnu pajegumu vedina motora...termomovos gedimo kompiuterine diagnostika nepamatys.


StandartinėParašytas: 12 Lie 2010, 11:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.07.01
Amžius:
36
Pranešimai:
128
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Ex - E46 318ci
E46 330D
Skype:
eregasss
Man tai analogiska beda buvo kai nusoko interkulerio slanga, bet tuo atveju atsiranda akivaizdus duminimas

_________________
CNC qube - CNC frezavimas, pjovimas: http://cnc.qube.lt
Studio qube - interneto svetainių kūrimas, 3d vizualizacijos ir modeliavimas http://www.qube.lt


StandartinėParašytas: 12 Lie 2010, 17:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.24
Pranešimai:
16
Automobiliai:
E46 330d 04
pas mane beveik visai nedūmina, tačiau gal nepilnai nušokus.Gaila, kad neturiu salygų to patikrinti...nebent tik grįžes namo.Buvau šiandien servize danų - kaip ir maniau, nieko gero nepasakė.Meistro nuomone, taip turi būti bmw, jis duoda suprasti, kad tai termomova ir tai yra normalu karšta diena,bet kodėl man to angščiau nedarydavo nei ryte nei prie darbinės temperatūros?Nors šiandien važiuojant į darbą, buvo vėsesnis oras ir užimas nepasireiškė, važiavau apie 20 km, o grįžtant buvo karšta ir nuvažiavus apie 15 km pradėjo ūžti didinant akseleracija.Jis įtikino, kad drasiai galiu važiuoti - manau rizikuosiu atėjus laikui pasiekti namus... [-o< ???


StandartinėParašytas: 12 Lie 2010, 17:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.24
Pranešimai:
16
Automobiliai:
E46 330d 04
beja, kreipiuosi į eReg, kaip paprasčiausiu būdu tai patikrinti? Ar tai galima padaryti tik iš apačios nusukus variklio apsauga, ar yra paprastesnis būdas?Tokio dalyko kaip keltuvas ar duobė - neturiu...Gal tikrai kas su interkulerio šlange ar panašiai?.. ačiū


StandartinėParašytas: 20 Lie 2010, 09:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.07.01
Amžius:
36
Pranešimai:
128
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Ex - E46 318ci
E46 330D
Skype:
eregasss
realiai, turetu apsipilt ji tau dumais ir dingt traukimas, pas mane tai matesi is virsaus, is pacio priekio, nes buvo nusokus butent virsuj, tiesa irgi tik dalinai, vienas krastas, tiek ir tegaliu pasakyt :) Bet ka galiu pasakyt, kad pas mus tropiniams karsciams atejus, kartais geriau uzspaudus irgi atrodo tarsi ventiliatorius pradeda uzti, manau pas tave gal but jokios bedos ir nera :)

_________________
CNC qube - CNC frezavimas, pjovimas: http://cnc.qube.lt
Studio qube - interneto svetainių kūrimas, 3d vizualizacijos ir modeliavimas http://www.qube.lt


StandartinėParašytas: 25 Lie 2010, 11:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.24
Pranešimai:
16
Automobiliai:
E46 330d 04
tuomet atmetu šia galimybe, kad interkulerio šlanga atšovus.Tiesa, buvau nuvares į servisą vietinį - pasakė, kad tai normalu, nes tai yra bmw ir jokio gedimo nemato.Tipo aušina variklį vintiletorius stipriau, bet ar gali nuriedėjus apie dvidešimt km užkaisti tiek, jog vintiletorius dirba pilnu pajėgumju?Nežinau ka daryti-ar rizikuoti važiuoti su juo į namus laikui atėjus???Gal tikrai mova į pabaigą eina, baisu, kad kelyje visiškai nenusibaigtų ir neperkaitinčiau variklio ar kažko panašaus nepridirbčiau.


StandartinėParašytas: 29 Lie 2010, 17:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.24
Pranešimai:
16
Automobiliai:
E46 330d 04
Atsimines (Aruno B) komentara, kad tai tik termomova triukšmauja, padariau šiandien tokį mažą bandymq.Pabandžiau ranka sustabdyti šalto BMW 520i sparnuotę ir pavyko, po to perėjau prie savo BMW 330xd, kaip angsčiau buvau minėjas - maniškis keistai ūžia iki 30s vos užkurtas šaltas, o po to vėl prie darbinės temperatūros.Taigi, kol ūžė vos užkurtas, neįmanoma buvo sustabdyti sparnuotės, o kai ūžimas liovėsi - lengvai sustabžiau.Padariau išvada, kad tai tikrai termomova.Klausimas dabar tik vienas, ar greitai termomovai gali ateiti paskutinioji, nes kol ūžia - manau tikrai gerai aušina variklį tik neaišku ar ilgai?Ar į šią problemą derėtų reguoti nedelsiant?Ačiū jums kolegos už visus patarimus...


StandartinėParašytas: 29 Lie 2010, 17:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Kol ji triuksmaujia gali buti ramus, kai nustos tada jau teks sekti temperatura ypac stovint kokiam kamstyje pradejius kilti temperaturai jiungi sildymo peciu iki +32, vejali ant pilno greicio, atsidarai langus ir vaziuoji movos keisti. ;)


StandartinėParašytas: 30 Lie 2010, 20:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.24
Pranešimai:
16
Automobiliai:
E46 330d 04
dar tox klausimėlis - jaigu susiraščiau kita termomova ir nuspresčiau pasikeisti savo jėgomis, kaip tai man padaryti?Kaip ja nusukti, nes kaip manau ji suksis kartu su varštu, ja reikėtų kažkuom stipriai laikyti ar kaip? ir nesutinku, kad ja galima pasikeisti per 15min., nes vien sparnuotes apsaugai nujimti manau reikia gerai pavargti :shock: :D


StandartinėParašytas: 30 Lie 2010, 23:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.13
Amžius:
37
Pranešimai:
95
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E39 530d 2000
sparnuotes apsauga nusema kartu su sparnuote kitaip neisimsi. termomovai atsukti yra specialus raktas kaina jo apie 100 lietuvisku priklauso nuo gamintojo. taciau galima atsukti su paprasciausiu kirstuku keliais stipriais smugiais i priesinga jos sukimosi krypty. pats keiciau 530d termomova uz orginala sumokejau 280lt. sekmes keiciant. p.s. atsukus sparnuote bent jau pas mane jos apsauga issema isemus dvi sponkes kurios yra virsuje.

_________________
Jokia problema nėra tiek rimta, kad negalėtum nuo jos pabėgti.


StandartinėParašytas: 30 Lie 2010, 23:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.13
Amžius:
37
Pranešimai:
95
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E39 530d 2000
1 pozymis jog reikia keisti termomova t.y. jog ikaitus varikliui ja gali besisukancia sustabdyti ranka

_________________
Jokia problema nėra tiek rimta, kad negalėtum nuo jos pabėgti.


StandartinėParašytas: 31 Lie 2010, 00:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Pas dyzeli termo movai nusukti nereik spec rakto ji atsisuka su dviem paprastais 32 raktais tik vienas is tu rasktu turi buti labai siauras kitaip nieko nebus. ir priejimas patogiausias is apacios. Siaura rakta ikisi tarp oro kondicionieriaus ir pagrindinio variklio skyvo ir laikai andens pompos skriemuli nes pas dizeli ji galima palaikuti su siauru 32mm raktu, o su kitu 32 raktu atsukineji sparnuotes termomova pries laikrodzio rodykle. Imanomas varijantas ir su kirstuku ir plaktuku tik tokiu budu atsukinejant kencia vandens pompos guolis.


StandartinėParašytas: 23 Rgp 2010, 08:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.24
Pranešimai:
16
Automobiliai:
E46 330d 04
sveiki dar kartelį BMW gerbėjai, manau šią temą galime užklijuoti, nes puikiai ir sėkmingai grižau i namus - niekas nepagedo, niekas nekaito.Kad kažkas su termomova netaip - išties,nors ji dar puikiai laikosi, o traukai manau nemažą reikšme turėjo oro filtras ir karštis, nes visas juodas kaip anglis - pasikeisiu ir žiūrėsiu kas tuomet bus.Beto dar kažkokio vožtuvo kuris vakuma reguliuoja netikrinęs, gal ir jis reikšmės turi.Taigi - Ačiū visiems už patarimus, kurie tikrai buvo naudingi.
Dar galvoju, kad trauka turėtų būti geresnė tokio BMW turinčio 150 kw, nors pradžioja gal reikėtų pabandyti pravažiuoti su kito žmogaus turinčio tokį modelį ir tuiomet spręsti - manau sunku tokį atrasti bus?...Tačiau gal dar atrastumėte patarimų kaip pribudinti prarastus arkliukus, nes rida apie 260... nemanau, kad tokiam varikliui tai yra daug.Gal yra daugiau kokių kanalų kuriuos reikia pravalyti ir prižiūrėti ir kurie turi nemaža įtaką traukai? Dėkoju


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery