Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 07 Spa 2024, 05:22

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 44 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 12 Bal 2010, 16:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
diagnostika visagale! :D na gal nevisagale (toli grazu), bet nuo to pradeti reikia :)
sveikinimai issprendus beda!

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 12 Bal 2010, 19:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.03.20
Amžius:
35
Pranešimai:
97
Miestas:
klaipeda
Automobiliai:
E36 318is 93
Skype:
spydmarius
dekui ;) visiem iskart patarciau nevargti ir nesukti galvos, o iskarto tiesiog geriau pasidaryti diagnostika ;)


StandartinėParašytas: 28 Geg 2010, 19:44 
  
 
 
[-X
lowrider rašė:
tai ismok skaityt nes as taip ir parasiau!!! kad honda 1.5 66 kilovatai padeda 1.8is
o priezastis viena - automobilio svoris. bmw uz civika sunkesnis 300 kilogramu, stai ir visa matematika. isidek i civika +300kg ir paziuresim kuris variklis geriau PAGAMINTAS PAGAL TAVE

kur galas varomas o kur priekis,nepamirskit to :wink:


StandartinėParašytas: 29 Geg 2010, 15:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.27
Pranešimai:
1049
Automobiliai:
Ex E36 coupe 318is M42
mariux5769 rašė:
[-X
kur galas varomas o kur priekis,nepamirskit to :wink:



ka tuom norejai pasakyt? :) su galu daug lengviau startuot ir greiciau isibeget jeigu ka!

_________________
bmwfan


StandartinėParašytas: 29 Geg 2010, 15:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
37
Pranešimai:
6965
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
lowrider rašė:
ka tuom norejai pasakyt? :) su galu daug lengviau startuot ir greiciau isibeget jeigu ka!

jeigu ka, per kardana ir kryzmes prrandama jegos, pvz jei ismanai tikliuosius mokslus, tai yra toks dalykas kaip sukimosi daznis, tai kardano sukimosi daznis vienoj kryzmes pusej skiriasi nuo kitoj pusej. Plius dar gumines movos, reduktorius, kuriame taip pat dalis galios nukencia, nes yra ivairus faktoriai kaip trintis ir t.t.


StandartinėParašytas: 29 Geg 2010, 19:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.27
Pranešimai:
1049
Automobiliai:
Ex E36 coupe 318is M42
fizika lieka teorija o praktika kalba pati uz save. kaimynas pries gerus 3 metus buvo pasidares bmw E30 priekiu varoma ir turejo toki pat galu varoma. nu paskui aisku ta priekiu varoma padare 4x4, nu et esme kad paleidus draguot, priekiu varomas E30 smarkiai atsiliko. testavimas buvo daromas maziausiai 20 kartu atskirom dienom, dadedant tiek svoriu tik islengvinus masina. o ir seip pilna google kur yra info jog galu varomi auto greiciau startuoja ir greiciau isibegeja. galu varomas suvartojo daugiau benzino

Andrius S. visiskai teisus kad tam reikalinga daugiau energijos. bet mes kalbam apie startavimo ir issibegejimo greity.

_________________
bmwfan


StandartinėParašytas: 29 Geg 2010, 22:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.29
Amžius:
40
Pranešimai:
68
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 M52B28 95'
truputi OT, bet paaiskink man tiksliuju mokslu ismaneli ka tuo norejai pasakyt? praktika yra kurkas kitokia, jei ta trintis butu tokia didele nemanai kad BMW turetu problemu su riedejimu? aisku riedejimas nuo daug ko priklauso, padangos, svoris ir tt. bet maniske kai rieda nuo kalno tai reik visada stopus laikyt kad nepasvyciau prieky vaziuojanciu ir taip VISADA. o ir kuro sanaudos lyginant su kitom tokio pat svorio priekiu varomom masinom nera didesnes, beto kiek teko ciupinet reduktoriu tai jis vos siltas buna.

Andrius S. rašė:
jeigu ka, per kardana ir kryzmes prrandama jegos, pvz jei ismanai tikliuosius mokslus, tai yra toks dalykas kaip sukimosi daznis, tai kardano sukimosi daznis vienoj kryzmes pusej skiriasi nuo kitoj pusej. Plius dar gumines movos, reduktorius, kuriame taip pat dalis galios nukencia, nes yra ivairus faktoriai kaip trintis ir t.t.


StandartinėParašytas: 29 Geg 2010, 23:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.27
Pranešimai:
1049
Automobiliai:
Ex E36 coupe 318is M42
fizikai, brangieji, kiek zmoniu, tiek nuomoniu, kol praktiskai neisbandai, tol neissiaiskini, va kazkas praktiskai pabande todel ir zino, todel kam issigalvot kazka :)

_________________
bmwfan


StandartinėParašytas: 30 Geg 2010, 19:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.05
Amžius:
38
Pranešimai:
513
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E39, 530d 99m
e60 530d 08m LCI
Bmwman rašė:
as nufilmuosiu kai draginu tada paspringti galesit, 97ar 96 metu pas jy coupe, teises 4 metus turi. o su 2.5 draginau draugelio sedanu tai 1pavara darau 2 pavara darau 3 pavara lygiai ir tik po truputi jau mane daro. nu ir aisku padaro, bet ne kaip koki golfa.


viruti tavo 1.8is padetu per visus galus visom 5 saibom i pavesi 2.5 benzas nezinau kaip tu pirma antra saiba padejai nebent jis uzbuksavo arba pavarges tas 2.5 :)


StandartinėParašytas: 30 Geg 2010, 21:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.27
Pranešimai:
1049
Automobiliai:
Ex E36 coupe 318is M42
minde, matai kad vaikas posta parase, neimk i galva ;)

_________________
bmwfan


StandartinėParašytas: 31 Geg 2010, 09:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.23
Amžius:
41
Pranešimai:
157
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E36 318is 93'
_minde_ rašė:

viruti tavo 1.8is padetu per visus galus visom 5 saibom i pavesi 2.5 benzas nezinau kaip tu pirma antra saiba padejai nebent jis uzbuksavo arba pavarges tas 2.5 :)


1.8is dar su 2.0 gali tampytis, eina praktiskai vienodai bet kokia pavara, bet 2.5 ner ko lygint valina kaip pasiutus normaliai uzspaudus.. Nors jei lavonas, tai gali ir su lavonu pasitampyt.. :lol:

_________________
BMW - probably the best car in the world!!!


StandartinėParašytas: 31 Geg 2010, 11:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.28
Pranešimai:
9
tai va pradedam nuo to kad mano IS'as irgi atbukes; spaudi gaza o ji pridusta ir letai kelia apsukas iki 2k rpm ir tik paskui pradeda traukt. ant duju pridusimo nera, bet ryskai jauciasi kad nera traukos.
apie ka klausimas: jei cia sukuri nauja tema, tai paskui visi rekia, kad nekurkit nauju temu tu paciu, naudokites paieska!!! ir t.t... tai va pasinaudojau ir as pieska; randu sia tema, kuria sudaro 3 puslapiai. pasijungiu, skaitau... o gi pasirodo jau 2 puslapiai is 3, hebryte OT varo.

Klausimas: kaip nekurti nauju temu jeigu senose sh***a malam kas ka i pavesy stato 1.8 ar 2.5, nors tema "318is atbunka automobilis"? a? jokios naudingos info!!!!

isvada paskaicius tema: 1.8is "atbuko" todel kad dragino su 2.5 , nebutu dragines, nebutu "atbukes"


StandartinėParašytas: 31 Geg 2010, 14:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
37
Pranešimai:
6965
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
vytska328 rašė:
truputi OT, bet paaiskink man tiksliuju mokslu ismaneli ka tuo norejai pasakyt? praktika yra kurkas kitokia, jei ta trintis butu tokia didele nemanai kad BMW turetu problemu su riedejimu? aisku riedejimas nuo daug ko priklauso, padangos, svoris ir tt. bet maniske kai rieda nuo kalno tai reik visada stopus laikyt kad nepasvyciau prieky vaziuojanciu ir taip VISADA. o ir kuro sanaudos lyginant su kitom tokio pat svorio priekiu varomom masinom nera didesnes, beto kiek teko ciupinet reduktoriu tai jis vos siltas buna.

pasiimk mechanikos vadoveli, paskaityk apie krumplines, dirzines, leciugines pavaras, pastudijuok reduktorius kaip padarytas, kaip ten visos jegos pasiskirsto, nes speju, net nesivaizduoji kaip dauguma tavo detaliu veikia automobilyje, kaip ir kas tan vyksta, kokie itempiai, tamprumo ir trinties ivairios jegos veikia, sukimosi dazniu skirtumas vienam ir kitame kardano gale ir t.t.
As ne destytojas, man atlyginimo uz tai niekas nemoka, kad kiekvienam pasakot tureciau, as suprantu kaip pas mane auto veikia ir man to gana, o kai susirinke alaus megejai ir siemku spjaudytojai vaidina baisius technikos zinovus, nes garaze rankas issitepaluot sugeba, tai cia lygis.
Kiekvienas gudras isimt viena detale ir idet ta pacia, bet tu suprast is ko ir kaip ji padaryta, kaip ja pagamint ir visa charakteristika paskaiciuot. Tai tuo meistras Jonas is Norfos serviso tuo ir skiriasi, nuo inzinieriaus is BMW gamyklos, kuris praleido ne viena valanda skaiciuodamas, kad ta masina vaziuotu ir visi tie neigiami faktoriai butu mazesni.....


StandartinėParašytas: 31 Geg 2010, 20:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.27
Pranešimai:
1049
Automobiliai:
Ex E36 coupe 318is M42
Rimginis rašė:
tai va pradedam nuo to kad mano IS'as irgi atbukes; spaudi gaza o ji pridusta ir letai kelia apsukas iki 2k rpm ir tik paskui pradeda traukt. ant duju pridusimo nera, bet ryskai jauciasi kad nera traukos.
apie ka klausimas: jei cia sukuri nauja tema, tai paskui visi rekia, kad nekurkit nauju temu tu paciu, naudokites paieska!!! ir t.t... tai va pasinaudojau ir as pieska; randu sia tema, kuria sudaro 3 puslapiai. pasijungiu, skaitau... o gi pasirodo jau 2 puslapiai is 3, hebryte OT varo.

Klausimas: kaip nekurti nauju temu jeigu senose sh***a malam kas ka i pavesy stato 1.8 ar 2.5, nors tema "318is atbunka automobilis"? a? jokios naudingos info!!!!

isvada paskaicius tema: 1.8is "atbuko" todel kad dragino su 2.5 , nebutu dragines, nebutu "atbukes"



va didziausias OT sitoje temoje

_________________
bmwfan


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 44 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery