Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 03 Spa 2024, 22:23

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 55 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 25 Geg 2010, 18:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.22
Amžius:
40
Pranešimai:
185
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
E38, 2.8
Gali. As ir sios problemos neisprendziau. Bet kaip tas kardanas gali isibalansuoti tai nedasunta man....


StandartinėParašytas: 25 Geg 2010, 18:49 
  
 
 
Smarkiai pagalvojau ir sugalvojau kad kardanas cia visiskai ne pre ko... vairas nedrebetu.. Sian bv pas montuotojus, islygino ratus, isbalansavo... ir vistiek tas pats... Vaziuoklej tik šake truputi kliba, restauruosiu,. bet kad del sito abiejojiu. Dar del ko galetu but net neisivaizduoju... KA DARYT?!!!


StandartinėParašytas: 26 Geg 2010, 15:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.22
Amžius:
40
Pranešimai:
185
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
E38, 2.8
Tas pats ir pas mane. Apvaziavau daug servisu ir nieko gero.

Pries tai buvau rases, jog buvau vienam servise, tai uzsikelem masina ant pakelejo ir tada sukom ratus, masina nesiliecia prie zemes, bet pasiekus apie 80 km, dreba visa, su visu pakeleju, ir neaisku del ko.
Tipo kardanas, vaziuoklei nerado nieko blogo...


StandartinėParašytas: 26 Geg 2010, 19:46 
  
 
 
nu bet logiskai mastant nedrebetu vairas jai kardanas butu kreivas... as taip mastau. Beto ka su kardanu reiketu daryt kad ji iscentruot? nesuvokiu


StandartinėParašytas: 27 Geg 2010, 00:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.06
Amžius:
34
Pranešimai:
470
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
BMW E39 530i Individual 02'
BMW E39 525i TOPAZ BLUE 02' (Ex)
BMW E38 730d ORIENTBLAU 00' (Ex)
BMW E38 730d JET-BLACK 99' (Ex)
Siaip tai jau 90% vairo drebejimo butent prie 80-90km/h buna del issidevejusiu virsutiniu sakiu sailenbloku. Mano ex masinai irgi drebejo, ispradziu isbalansavau ratus - nepadejo. Tada pakeiciau tuos sailenblokus - drebejimo kaip nebuta.

Detale numeris 6:

Paveikslėlis

bmw-autodalys.lt kainuoja tik 99,50 komplektas (originaliu atitikmuo).

P.S. cia dar aprasyti visi galimi variantai, del ko gali drebeti vairas ir protingi patarimai nuo ko pradet ir kaip tikrint, salint gedima.

http://www.meeknet.co.uk/E38/E38_Shimmy.htm


StandartinėParašytas: 27 Geg 2010, 18:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.17
Amžius:
35
Pranešimai:
591
Miestas:
Pajuris
Automobiliai:
E38 730i
e65 FL 730d
taip butent, pagrindine liga drebejimo.


StandartinėParašytas: 27 Geg 2010, 19:59 
  
 
 
Didelis Dekuj uz info, reikes situos paziureti ir jai pasikeisti...Pasikeiciau padangas sian... lyg ir nurimo, bet vistiek jauciasi.. man ytariu jau sisofrenija prasideda su tuo drebejimu.. :)


StandartinėParašytas: 09 Bir 2010, 13:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.09.17
Pranešimai:
7
Automobiliai:
E38 728 96'
Del vairo drebejimo tai kalta vairo trauke arba vairo traukes angaliukai. Daugiau nuo nieko nedreba


StandartinėParašytas: 09 Bir 2010, 15:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.02.05
Amžius:
39
Pranešimai:
107
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
E36 318iS M42 QP
E38 728i M52
Man irgi drebedavo prie 80-100, ypac stabdant nestipriai. susibalansavau ratus, niekas nepasikeite, jau norejau vaziuoti diskus tekintis, galvojau kad diskai, bent jau taip visi sake. Bet priestai nuvariau vaziuokle restauruotis. Meistrai kur restauruoja vaziukle sake neskubek, sutvarkysim vaziukle tada paziuresi. atrestauravo du sarnyrus, ivore, ir idejo du naujus sailentblokus virsutinius (nuo x5, sake tvirtesni jie) ir dingo drebejimas. Pasirodo jis buvo del sailentbloku.


StandartinėParašytas: 09 Bir 2010, 16:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.12
Amžius:
36
Pranešimai:
160
Miestas:
Vilnius\Panevezys
Automobiliai:
E38 728 96' Ex
E61 530 xd 06'
Skype:
gizzmix
As irgi pasikeiciau didziuosius sailenblokus detales nr 6. Vairo drebejimas prie ~80km/h baigesi.

_________________
Geriau 5 minutemis per velai, nei 50 metu per anksti.


StandartinėParašytas: 13 Bir 2010, 08:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.04.22
Pranešimai:
14
Automobiliai:
E38 728 98'
Del vairo drebejimo nestabdant kaltos tik padangos arba balansavimas prastas,jei vazinejat su R18,R19 reikia balansuoti ratus kazkur i menesi karta,nes jie issibalansuoja.O jei stabdant dreba vairas tada reikia ieskoti problemos stabdziu diskuose,dazniausiai jie buna kreivi,siulyciau vaziuoti i ''Melga'' ir nutekinti(jei zinoma yra mesos dar) nenuimant disku nuo masinos,tai kainuoja apie 70lt.Jei diskai jau nesitekina nuo susidevejimo,tai pirkit diskus lauzyne ir tekinkit,iseis pigiau ir laikys geriau nei kazkokie prastos firmos nauji stabdziu diskai.


StandartinėParašytas: 13 Bir 2010, 11:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
DiMoN rašė:
Siaip tai jau 90% vairo drebejimo butent prie 80-90km/h buna del issidevejusiu virsutiniu sakiu sailenbloku.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 13 Bir 2010, 13:57 
  
 
 
Giedrius728 rašė:
Del vairo drebejimo nestabdant kaltos tik padangos arba balansavimas prastas,jei vazinejat su R18,R19 reikia balansuoti ratus kazkur i menesi karta,nes jie issibalansuoja.O jei stabdant dreba vairas tada reikia ieskoti problemos stabdziu diskuose,dazniausiai jie buna kreivi,siulyciau vaziuoti i ''Melga'' ir nutekinti(jei zinoma yra mesos dar) nenuimant disku nuo masinos,tai kainuoja apie 70lt.Jei diskai jau nesitekina nuo susidevejimo,tai pirkit diskus lauzyne ir tekinkit,iseis pigiau ir laikys geriau nei kazkokie prastos firmos nauji stabdziu diskai.


del disku dariau pan, tik kad man pasiseke lauzyne rast neblogus, nereikejo tekinti... o kad nusipirkus papigiam susitnku bus sudas, nes pas mane kai pirkau masina bv uzdeti lempiniai, tai jie kai nauji, a kreivi belenkaip... O del to silent bloko virsutinio drystu priestarauti, nes majudinis rata jis praktiskai nedirba, dirba apatinis... tad nzn ar gali but jis (cia mano nuomone) detale numeris 10


StandartinėParašytas: 14 Bir 2010, 10:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.04.22
Pranešimai:
14
Automobiliai:
E38 728 98'
del vairo drebejimo prie 80-90km/h kalti tik ratai ir ju balansavimas,reikia pradeti visada nuo to. Del kazkokiu virsutiniu sailenbloku tai tikrai nesamone,nebent jie visiskai susideveje ir nekeisti 10m ir tai labai abejoju.Balansuojant ratus R18,R19 ir panasius dydzius,ju balansavimas buna visai ne toks kaip R14,R15 ir su prikalamais svareliais.Dideliu ismeru ratu balansavimas visai kitokiu principu daromas,pagrinde del blogo balansavimo ir dreba vairas


StandartinėParašytas: 14 Bir 2010, 10:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.06
Amžius:
34
Pranešimai:
470
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
BMW E39 530i Individual 02'
BMW E39 525i TOPAZ BLUE 02' (Ex)
BMW E38 730d ORIENTBLAU 00' (Ex)
BMW E38 730d JET-BLACK 99' (Ex)
#-o Kaip tu gali teigti jog TIK ratai ir ju balansavimas? Paskaityk bent jau sia tema ir paziurek kiek kartu zmones dare ta balansavima skirtingose vietose - nepadejo. Del vairo drebejimo priezasciu gali buti N, padangos, ratlankiai, ratlankiu centrine skyle ir centravimo ziedu nebuvimas, stabilizatoriaus traukes, centrine vairo trauke arba jos antgaliai, BET DAZNIAUSIAI PASITAIKANTI YRA VIRSUTINIU SAKIU SAILENBLOKAI, kiek galima kartot? #-o Ir jokia cia nesamone, taip yra. Bent jau as dariau taip, kai man pradejo drebeti vairas:
1. Sukeiciau ratus (gala su priekiu. Jei gale ratai platesni, pvz 9,5J, o priekyje 8J, tada reiktu uzdet kokius zieminius R16.)
2. Jei drebejimas isnyko, reiskias problema ratlankiuose/padanguose/centravimo zieduose. Varai balansuotis ratu/keistis padangu/lyginti ratlankius ir t.t.
3. Jei ne, reiskias problema vaziuokleje. Varai tikrintis vaziuokles i servisa. Jei patikrina visus sarnyrus ir traukes ir nieko neranda, reiskiasi tikrai tie sailenblokai. Nes daznai nesimato, kad jie itruke. Man nei vienas servisas to nepamate. Tik kai isemiau virsutines sakes ir ikisau vamzdi ir palanksciau, tik tada pasimate, kad jie yra suplyse viduje. Beje, ten uzsideda toks guminis sudukas (bent jau ant originaliu), ji isemus, puikiai matosi sailenbloko viduriai.
Tai tiek butu patarimu is mano puses.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 55 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery