Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Rgs 2024, 09:32

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 23 Geg 2010, 15:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.10.08
Pranešimai:
6
Automobiliai:
320 : 530
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:96
Variklis:2.5
Degalai:D

Problema/klausimas: sveiki, turiu turbut rimta problemele, reikalinga pagalba gal kam buvo kazkas panasaus. po truputi dinginejo trauka, vaziuojan ilgesni atstuma pradejo nebetraukt visai. dabar masina uzsikuria, dumina lyg baltais dumais, beveik nesigazuoja, o bandant tai daryt uzgesta, uzsiveda lengvai, variklis nepulsuoja.


Paskutinį kartą redagavo barovilis 23 Geg 2010, 19:28. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 23 Geg 2010, 16:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.22
Amžius:
44
Pranešimai:
455
Automobiliai:
E39 525D
greičiausiai siurblio problema, diagnostika atskytu i visus klausimus ..Be to panasu, kad uzpilta bloga saliarka ...


StandartinėParašytas: 23 Geg 2010, 16:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.10.23
Amžius:
34
Pranešimai:
299
Automobiliai:
ex 99' E39 530d
ex 01' E39 530d
ex 04' E53 3.0d
ex 05' E61 2.5d
13' F30 328xi
12' F10 528xi
Man su 3d buvo, sunkiai kurdavosi, galiausiai isvis nebesikure, vaziuojant mindavai tapke - uzgesdavo. Kaltas buvo auksto slegio daviklis ant siurblio, kuris yra prie variklio. Buvo taip, kad masinos trauka buvo dingus, netrauke, sukiai nekilo, buvo kaltas kuro siurbliukas po sedyne. Atrestauravus, sukiai vel kyla, pakeitus auksto slegio davikli, variklis sukasi iki 5k rpm be problemu :)


StandartinėParašytas: 23 Geg 2010, 19:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.10.08
Pranešimai:
6
Automobiliai:
320 : 530
na saliarka is nestep paskutiniu metu, na pries tai budavo ir ne neste, bet per sietele visada


StandartinėParašytas: 23 Geg 2010, 19:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.22
Amžius:
44
Pranešimai:
455
Automobiliai:
E39 525D
nejau sietele is saliarkos vandeni atsijoja ar dar koki skiedala [-X


StandartinėParašytas: 23 Geg 2010, 20:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.10.08
Pranešimai:
6
Automobiliai:
320 : 530
na del kuro nesiginciju, sutinku kad jis galejo but blogas. na cia viskas prasidejo nuo kaitimo, na truputi pakaisdavo, vaziuoji rodykle kiek pakyla i desine puse, ispusdavau per peciuka vel ok, pasikeiciau termo mova, pasirode lyg padejo bet neuzilgo vel kartojosi, trauka siek tik dingo, na sakau variliui sunku, na jis pakaista kai gauna apkrovu, diagnostika del kaitimo rode oro srauto matuokleje klaida lyg ir, perzejau laidus, buvo pasitrine, pakeiciau nauju. prijungiu atjungiu ja tai niekas kaip ir nesikeicia, na nelabai suprasi, nes varikli pagazuoti praktiskai neimanoma. ir visa tai palaipsniui, neiskart dingo ta trauka o va po truputi, kol va ilgesnes keliones metu isvis sunku pasidare. na turbut reikia atlikti rimta diagnostika kazkur .


StandartinėParašytas: 23 Geg 2010, 22:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.05.07
Amžius:
43
Pranešimai:
4
Automobiliai:
E39 530d 2000
Balti dumai manau nieko gero nezada. Tai reiskia, kad salerka neuzsidega ir yra ismetama garu pavidalu. O ji neuzsidegti gali del ivairiu priezasciu: Nesukeliamas reikiamas slegis cilindre (susideveje kompresiniai ziedai, pramusta tarpine, trukus galva); kazkas negerai su kuro padavimo sistema (netvarkingi purkstukai, nelaiku ipurskiamas dyzelinas ir tt). Zodziu priezasciu gali buti ivairiu, varyk pasidaryti diagnostika.


StandartinėParašytas: 23 Geg 2010, 22:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.02
Pranešimai:
651
Automobiliai:
ex >20 Bmw
2l D >280Ag ;)
kokia dar diagnostika 20m senumo tds kuro sistemai...

varyk pas suprantancisu meistrus ir paziures, o problema su kuro sistema arba pacia variklio mechanika- kaip jau sake- trukus galva, prapusta tarpine ar netinkamas degimas(kuro ipurskimo laikas)

_________________
No Smoke - No Power


StandartinėParašytas: 24 Geg 2010, 08:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.10.08
Pranešimai:
6
Automobiliai:
320 : 530
Na ačiū uz ats, bandysim daryt diagnostika, gal kazka pasakis.
o turbina negaletu buti? man antifrizas nedingsta, tepaluose nesimato kazko nereikalingo. uzsikuria ji lengvai, su kuro gal ok viskas, nesikurtu gal jai ten kazkas blogai ar klystu?


StandartinėParašytas: 24 Geg 2010, 20:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.02
Pranešimai:
651
Automobiliai:
ex >20 Bmw
2l D >280Ag ;)
tai juk diagnostika viska pasako- varyk!

_________________
No Smoke - No Power


StandartinėParašytas: 28 Geg 2010, 13:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.10.08
Pranešimai:
6
Automobiliai:
320 : 530
Problema ispresta, egr voztuvas kaltas buvo


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery