Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 14 Vas 2025, 22:24

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 71 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 30 Sau 2010, 21:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.29
Amžius:
41
Pranešimai:
68
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 M52B28 95'
mindaugas14 rašė:
ar rodo spidometras atbulom kiek leki?man atrodo kad ne... :D


rodo, elektronikai vienodai sviacia i kuria puse ratai sukas. cia ne trosu besisukanciu greitis matuojamas.


StandartinėParašytas: 01 Vas 2010, 01:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
darka7 pagavo :wink:

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 05 Vas 2010, 13:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.01
Amžius:
46
Pranešimai:
350
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
123ed
Skype:
taspas
lowrider rašė:
tai kad pas dyzelius buna didelio perdavimo reduktoriai. tai reiskia kad begiai trumpi.
o pas kolega ilgi labai begiai tai mazo perdavimo reiskia

Tai ir yra reduktorius iš dyzelio, o bėgiai kaip tik ne trumpi o ilgi. Pas benzinus didesnis perdavimo skaičius nei pas dyzelius, o tai reiškia, kad, važiuojant vienodu greičiu, dyzeliai sukasi mažesnėmis apsukomis.

_________________
Makita, Hitachi, Nilfisk-Alto ir kiti profesionalūs elektriniai, akumuliatoriniai, pneumatiniai, hidrauliniai, rankiniai įrankiai bei įrankių priedai - www.gitana.lt


StandartinėParašytas: 03 Geg 2010, 10:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.28
Pranešimai:
9
sveiki, nonoriu taskytis naujomis temomis tai paklausiu cia:
auto 318is (m42b18) vaziujant 120km/h rodo beveik 3900rpm. na mano galva tai ziaurus variklio drozimas. gal kas zino koks galetu buti perdavimas reduktoriaus kad tokios aukstos apsukos?
ačiū


StandartinėParašytas: 03 Geg 2010, 10:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.03.24
Amžius:
38
Pranešimai:
733
Miestas:
vievis
Automobiliai:
E36 Compact 318ti M44 M tech 98''
subaru justy 1.2 94 4wd darbininkas..
paziek an reduktoriaus skardele turi but , nuvalyk ir gal iziuresi koks parasytas perdavimas


StandartinėParašytas: 03 Geg 2010, 10:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.28
Pranešimai:
9
beda tame kad nieko jau ten nebesimato. o vaziujant 100km/h kai laiko kazkur apie 3.2 - 3.3k apsuku tai jokio malonumo :? mieste tai visai smagu vazinet su ja, bet autostradoj tai.... #-o


Paskutinį kartą redagavo Rimginis 03 Geg 2010, 12:35. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 03 Geg 2010, 10:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.03.24
Amžius:
38
Pranešimai:
733
Miestas:
vievis
Automobiliai:
E36 Compact 318ti M44 M tech 98''
subaru justy 1.2 94 4wd darbininkas..
tai pasikeisk reduktoriu su mazesniu perdavimu :)


StandartinėParašytas: 03 Geg 2010, 12:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.28
Pranešimai:
9
radau kad mano "kregzdutei" priklauso reduktorius su 3.45 perdavimu. dabar belieka issiaiskinti koks ten pas mane ikistas. tik nzn kaip tiksliai pamatuot ta skaiciu po kablelio. nes lentele visai nupuvus :?


StandartinėParašytas: 03 Geg 2010, 14:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.31
Amžius:
49
Pranešimai:
1111
Automobiliai:
2004 JEEP Grand Cherokee , Limited 4.7
bet kokiu atveju apsukos ryskiai per dideles prie 100-120km/h

_________________
netepsi - nevaziuosi / Советов не просить! У меня чувство юмора сильнее чувства жалости…


StandartinėParašytas: 03 Geg 2010, 16:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.29
Amžius:
41
Pranešimai:
68
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 M52B28 95'
galima ir paciam apskaiciuot. pakeli 1 rata ir skaiciuoji kiek kardano apsisukimu reikia kad ratas padarytu 2 apsisukimus. ir bus tavo perdavimas. 2 apsisukimu reik nes suki tik 1 rata tai jis sukas 2 kart greiciau nei suktusi abu.


StandartinėParašytas: 03 Geg 2010, 17:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.27
Pranešimai:
1049
Automobiliai:
Ex E36 coupe 318is M42
greiciausiai 4.45 ikistas bus. su tokiu trasoj greiciau kaip 90 net nevaizuociau

_________________
bmwfan


StandartinėParašytas: 03 Geg 2010, 23:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.28
Pranešimai:
9
Mod rašė:
bet kokiu atveju apsukos ryskiai per dideles prie 100-120km/h


kad apsukos per dideles na tas tai aisku. turejau 316 ir 320 tai tie 100km/h ~3k rpm laikydavo. tai cia jau normaliau manyciau.

vytska328 rašė:
galima ir paciam apskaiciuot. pakeli 1 rata ir skaiciuoji kiek kardano apsisukimu reikia kad ratas padarytu 2 apsisukimus. ir bus tavo perdavimas. 2 apsisukimu reik nes suki tik 1 rata tai jis sukas 2 kart greiciau nei suktusi abu.


matai kame esme: imam du reduktorius pvz 3.15 ir 3.45 tai kaip tikliai sukant rata pamatyti ta skaiciu po kablelio. na suskaiciuot iki 3 tai lengva, o toliau... nes skirtumas tarp ju tik 0.30 :?

lowrider rašė:
greiciausiai 4.45 ikistas bus. su tokiu trasoj greiciau kaip 90 net nevaizuociau


4.45 ar E36 benzininiai buvo gaminami su tokiu reduktorium ir mechanine pavaru deze. ypac 1.8l????
na mieste tai jis smagiai is vietos rauna, bet autostradoj 3k rpm ir tik ~90km/h :shock: tai patikek jokio malonumo kai autostrada leki 130-140km/h, taip ir prasosi 6 begio. dar turiu viena varijanta kad pavaru deze gali but keista. nes visa tai ytakoja ne tik reduktoriaus perdavimas, bet ir pavaru dezes perdavimas i reduktoriu.


StandartinėParašytas: 04 Geg 2010, 00:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.27
Pranešimai:
1049
Automobiliai:
Ex E36 coupe 318is M42
aisku itakoja ir deze. o del 4.45 perdavimo tai juk koki nori gali idet reduktoriu, is kur zinai kad jis nebuvo keistas? aisku reik atitaikyt kardano ilgi bei pusasius nes sito perdavimo kiek maciau tai visi didieji reduktoriai buvo.

o beje blokuotas pas tave ar ne?

truputi OT bet ar prasuki ratus normaliai? pirmu, antru begiu? nes su 4,45 tai antru begiu gerai dar suka ratus bent dulitrinis

_________________
bmwfan


StandartinėParašytas: 04 Geg 2010, 09:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.28
Pranešimai:
9
lowrider rašė:
o beje blokuotas pas tave ar ne?

truputi OT bet ar prasuki ratus normaliai? pirmu, antru begiu? nes su 4,45 tai antru begiu gerai dar suka ratus bent dulitrinis


neblokuotas reduktorius, nes keiciant padangas pasukau pakeltos masinos ratus, tai i priesingas puses sukasi.

pirmu tai suka, o va antru nebandziau (reiks kada pabandyt :roll: )


StandartinėParašytas: 04 Geg 2010, 22:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.23
Amžius:
37
Pranešimai:
217
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 318ti M44 96'12
Na ir aš pridėsiu, kas visiem aišku. 318ti M44, 110 km/h lygiai 3000 apsukos.

_________________
Kokia mašina geresnė už BMW? Naujas BMW!


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 71 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery