Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 10 Vas 2025, 18:56

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 03 Rgs 2007, 03:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.31
Amžius:
38
Pranešimai:
113
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 M52B20 97'
sorry jei buvo tema jau kurta nelabai radau aiskios info tad reikia kazko konkretaus del spyruokliu. auto: E36 coupe
sudetos dabar stokines spyruokles kaip manau. noretusi tokio viduriuko tarp stokiniu ir raudonu. Na turiu omenyje truputy pazeminta ir vidutinio kietumo vaziuokle. kokias reiktu pirkti... vieni kalba kad tokios yra zalios kiti melynos ir tt...
beto nezinau kaip pas kitus bet pas mane ziurint is sono atstumas tarp arkos virsaus ir rato yra didesnis nei gale. čia taip turi buti,, ar galines spyruokles pareja. ?
ir dar ar prie ten zemintu spyruokliu reikia amortikus irgi specialius pirkti??
ačiū uz supratima....


StandartinėParašytas: 03 Rgs 2007, 07:14 
  
 
 
sveikas... kiek zinau spalva nelabai daug ka ir duoda ant kiekvienos spyruokles yra raidinis ir skaitinis kodas kuris parodo spyruokles susedina ir kietuma. siaip as zadejau keisti visa vaziuokle i gerai tai nauja vokiska 4spyruokles ir 4a mortikai 5000litu. Kw firmos. ten reguliuojami...


StandartinėParašytas: 03 Rgs 2007, 12:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.31
Amžius:
38
Pranešimai:
113
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 M52B20 97'
nu 5k leisti ant amortinu ir spyruokliu tai daugoka.. masina gi nera 2006 metu :)


StandartinėParašytas: 03 Rgs 2007, 16:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.07
Amžius:
38
Pranešimai:
3728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 328Ci
ex : E36 318tds
Skype:
ann.t.m.2
T-reX rašė:
nu 5k leisti ant amortinu ir spyruokliu tai daugoka.. masina gi nera 2006 metu :)


isvis cia ziauri suma !!! :shock: apakes as ...

_________________
1. nebrangiai,2. kokybiškai 3. greitai - štai kaip dirba garažiniai - rinkitės bet kokius 2 variantus :D


StandartinėParašytas: 03 Rgs 2007, 16:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
dar masina, yra toks dalykas, kad bus bum ir nebera tu visu investiciju...

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 03 Rgs 2007, 16:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.07.20
Amžius:
40
Pranešimai:
179
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E39
Pas bratki buvo suzemintas kiek pamenu buvo gale geltonos o priekyje juodos bet amortizatoriai buvo trumpesni uz originalius.Bicas pitaka susizemino su fleksiuku po rinke nupjaudamas :) Kvailas bet greitas variantas


StandartinėParašytas: 03 Rgs 2007, 16:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.24
Amžius:
45
Pranešimai:
623
Miestas:
Ziegzdriai
Automobiliai:
E90 320d N47D20C 2010 LCI M Power kit
E46 325ti M54 2002
visokie atmarozkai patarineja nesamones...

spalva - kokia nori nusidazai

jei ieskai tarp "to" ir "ano" tai ziurekis Eibach pro kit


StandartinėParašytas: 01 Geg 2010, 17:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.27
Amžius:
36
Pranešimai:
197
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
EX. E32 730i m30b30 '91
EX. E36 325 m50 '91
EX. E38 728i m52tu '00
EX. E38 740iL m62tu '00
E36 325i cabrio '94
E38 740i msport '00
sorry kad prikeliau sena tema bet gal kas galit papasakot kaip pasikeicia galines spyruokles? noriu pasikeist melynas i stock, ir ten kaip paziurejau ar nereikia tylto nuleidinet?

_________________
Moteris kaip padanga - niekada negali zinoti kada sprogs. Uztai visada reikia tureti atsargine.


StandartinėParašytas: 01 Geg 2010, 18:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.27
Pranešimai:
142
Sukeli abi puses ant plytų, atsuki amortikus, spaudi su koją galinį tiltą žemyn ir su lomiku lupi lauk spyruoklę :lol:


StandartinėParašytas: 01 Geg 2010, 18:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.27
Amžius:
36
Pranešimai:
197
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
EX. E32 730i m30b30 '91
EX. E36 325 m50 '91
EX. E38 728i m52tu '00
EX. E38 740iL m62tu '00
E36 325i cabrio '94
E38 740i msport '00
tai inai ten tik istatyta jokiu varztu?

_________________
Moteris kaip padanga - niekada negali zinoti kada sprogs. Uztai visada reikia tureti atsargine.


StandartinėParašytas: 01 Geg 2010, 18:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.27
Pranešimai:
142
taip


StandartinėParašytas: 01 Geg 2010, 18:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
49
Pranešimai:
8032
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
sefukas rašė:
sorry kad prikeliau sena tema.......gal kas galit papasakot kaip pasikeicia galines spyruokles?

nereikia atsiprasineti, yra dar toks dalykas kaip paieska viewtopic.php?f=17&t=83331

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery