Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Gru 2024, 08:36

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 28 Bal 2010, 14:08 
  
 
 
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 1995-11
Variklis: 528i
Degalai: benzinas

Klausimai: 1. Ar esate kas nors plove sito variklio LEV'a? Gal kokiu nors patarimu galit duoti, kaip ji lengviau isimti, nes kiek bandziau prie jo prieiti, tai nusiemiau tik filtro deze, srauto matuokle ir dar slanga uz jos. Prie LEV'o prieit vis tiek nejo, rankos netilpo, o daugiau kazka ardyti neisnese kantrybe. :)
2. Kaip sitie varikliai reaguoja i ispjauta katalizatoriu ir vietoj jo pastatyta rezonatoriu? Neatsiranda kokiu nors bedu del LZ ar dar ko nors?
Busiu dekingas, jei kas nors pasidalinsit savo patirtimi siais klausimais.

Problemos: ties 1500-2000rpm dreba visa masina, pakelus apsisukimus iki kokiu 4000rpm drebejimas siek tiek sumazeja, bet neisnyksta. Pergazavus iki redline'e keliom minutem drebejimas beveik isnyksta. Tai galvoju, kad bus uzsikises katalizatorius, nes masina jau prabegus beveik 240000km.
Ziema, kai buvo labai salta, ant laisvu apsuku nelabai norejo dirbti, apsukos nukrisdavo iki 500rpm, kartais nes uzgesdavo, po to pasokdavo iki 1000rpm. Atsilus orams reciau toks dalykas pasitaiko, bet kartais prie sankryzos sustojus papulsuoja 500-1000rpm intervale.


StandartinėParašytas: 28 Bal 2010, 14:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
su tokiom ridom is uzsienio atvaziuoja bmw ~2001m dyzeliai dar didesnem :) seip apie katalizatorius jau yra temu, beto zvakes ziurejai ? filtrai ir alsuoklis geri ?:)
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... separator/

2nr

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 28 Bal 2010, 14:32 
  
 
 
Tepalus neseniai keiciau, tai ir filtrus (tepalo, oro) kartu. Kas kiek keiciamas kuro filtras? As ji keiciau pries 70000 km. Apie ta alsuokli nieko nezinau, gal gali daugiau papasakoti?
Isziurinejau temas apie katalizatorius, bet kazkaip neradau butent sitam modeliui. Kiek zinau, butent pas juos eina du katalizatoriai. Tai jei labai neapsunkis to, kuris jau buvo kazkada rases apie tai, butu gerai, kad dar karta parasytu. :)
Savo BMW pirkau 2007-11 tiesiai is Vokietijoje esancio autohauso. Rida buvo 163000km, yra ir servizo knygos. Vidus kaip naujas, tik vairas kiek patrintas, tai del ridos man abejoniu nekyla. ;)


StandartinėParašytas: 28 Bal 2010, 17:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
vietoi taves nupirkciau is kokio naujesnio 2.8 ar 3l katalizatorius ir ivirinciau vietoi dabartiniu, cia vietoi pjovimo, neturetu jie daug kainuoti, del alsuoklio tai sako kad praplauna juos, pvz pasmane ten gelsva mase, reiktu kada prasiplauti ar pasikeisti, bet kad nera ten taip lengva ji isimti, speju reikia isiurbimo kolektoriu nuimti, gal pas E39 lengviau, bet abejoju

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 29 Bal 2010, 18:20 
  
 
 
Ispjoviau siandien katalizatorius pas katalizator.lt ir idejau rezonatorius. Tai pradingo kebulo vibracija, garsas lyg ir nepasikeite, o trauka tai irgi atrodo nepagerejo. Na, gal tik lago nebeliko nuspaudus staigiai akseleratoriaus pedala. Katalizatoriai svere 2.2 kg, kadangi pas mane metaliniai, tai gavau 154 lt, bet sumokejau 100 lt uz rezonatorius ir 100 lt uz darba, tai dar teko primoketi 46 lt. :)


StandartinėParašytas: 29 Bal 2010, 22:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.07.05
Amžius:
42
Pranešimai:
426
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 330i m-sport
ex E34,E39,e53
o apsukos vistiek sokineja ir gesta?ar taip pat dirba variklis saltas ir isiles


StandartinėParašytas: 30 Bal 2010, 11:46 
  
 
 
Variklis dirba gerai, nepastebejau kazkokiu bedu nei ant salto, nei ant silto. O tie pulsavimai ir uzgesimai buvo tada, kai lauke budavo salta.
Siaip vis tiek man dar nepatinka trauka.. Kazkokia pridusus ji man. Dabar kaip tik guoli keicia, tai tuo paciu ir kompa pajungs paziureti. Gal koks LZ bus pamires jau..


StandartinėParašytas: 12 Geg 2010, 10:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
38
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
MantOzas rašė:
Variklis dirba gerai, nepastebejau kazkokiu bedu nei ant salto, nei ant silto. O tie pulsavimai ir uzgesimai buvo tada, kai lauke budavo salta.
Siaip vis tiek man dar nepatinka trauka.. Kazkokia pridusus ji man. Dabar kaip tik guoli keicia, tai tuo paciu ir kompa pajungs paziureti. Gal koks LZ bus pamires jau..

man atrodo vytas sake nelabai matysi ar lz blogas, matysi tik kai jis mires.

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery