Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 22 Lap 2024, 15:04

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 167 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 23 Bal 2010, 12:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.02.26
Pranešimai:
96
Automobiliai:
E39 530d 2002'
gal kiek magistralinis siurbliukas pasilpes pas tave..tai tau dasidejo vistiek normaliai..tau truko 30nm o dabar dar ir virs originalaus 50nm daugiau..tai tau matavo jau gal kai visi interkuliariai jau karsti buvo ..nes jie greit uzkaista ant dyno nes masina vietoje stovi ir gauna kruvi..tai gatveje dar apie +10ag max gali tureti..


StandartinėParašytas: 23 Bal 2010, 13:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.31
Amžius:
38
Pranešimai:
242
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530d 08'
Ex. E39 530d 01'
Skype:
Smauglys
Nikas:
Smauglys
vilmutis rašė:
gal kiek magistralinis siurbliukas pasilpes pas tave..tai tau dasidejo vistiek normaliai..tau truko 30nm o dabar dar ir virs originalaus 50nm daugiau..tai tau matavo jau gal kai visi interkuliariai jau karsti buvo ..nes jie greit uzkaista ant dyno nes masina vietoje stovi ir gauna kruvi..tai gatveje dar apie +10ag max gali tureti..

Ką diagnostikoj žiūrėjo, sakė viskas normaliai. Dėl matavimų irgi nežinau, nes tik palikau ir pasiėmiau. Aišku kaip visada norisi daugiau :]. Reikės katalizatorius pjauti.


StandartinėParašytas: 24 Bal 2010, 16:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.01
Amžius:
14
Pranešimai:
1281
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E65 740d matte black
kazi kaip su automatinem dezem ir chipais?


StandartinėParašytas: 24 Bal 2010, 16:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.04.03
Pranešimai:
64
Automobiliai:
E36 2,5td
E39 3,0d
man po cipavimo pradejo daugiau juodo dumo mest, kai daugiau paspaudziu, bet rezultatu lb patenkintas.


StandartinėParašytas: 24 Bal 2010, 16:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.13
Amžius:
38
Pranešimai:
184
Miestas:
Prienai
Automobiliai:
BMW E60 535d
Nu as turejau E39 530d 99 metu, mechanke :) orginaliai buvo rida 370k ,stovis dar neblogas :) Padariau chipa Vimotoje, ant stendo nematavau ,kadangi gailejau 100lt del "sudo" nieko :) vnz kaip ir kazkas sake pasidare jis staigus ant gazo paspaudimo..Mano ejo per 7.3 sec iki 100 kazkas ,nu vnz buvo viskas gerai.Vazinejau visus metus gana sportiskai ,ta prasme greiti megdavau pagaudyti,is vietos draskiau maziau...Karta bedraginant su kita masina, ties 160 keliant greiti prasuko sankaba :D pradejo labai smirdeti tas kvapas svilesio :D po tos dienos daugiau ateinancias 3 savaites vazinejau ramiai ,tai nieks nesidare ir laimingai as ji pardaviau :D Dabar turiu MB 3.2CDI automata,bet jauciu ,kad gal nerizikuosiu ,per daug pastatyta :D koki 3k litu.

P.S Vistik neveltui paliktas masinos gamintojo rezervas.Visos detales devisi greiciau.Aisku galima pacipuoti masina ir labai tausoti,bet kam tada isvis ja cipuoti,jei bijosi pjauti? jei cipuoji,tai reiskias ,kad nevazinesi kaip pencija..Sutinku tik su vienu teiginiu,kad masinos dinamika pasikeicia,tampa tiesiog maloniau vairuoti..Man kaip chipa idejo i BMW ,tai pagalvojau "Kad is lavono atgime masina" Kas del mechaniniu,tai galite deti visi,labai nesunkite tos masinos ,blogiausia bus reikalai su sankaba po kokiu 1 metu maziausia ,nes kam buvo subyreje,tai vistiek kokius metus speja atvazineti..su automatais liudniau :D


StandartinėParašytas: 24 Bal 2010, 17:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.31
Amžius:
38
Pranešimai:
242
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530d 08'
Ex. E39 530d 01'
Skype:
Smauglys
Nikas:
Smauglys
acteksas rašė:
man po cipavimo pradejo daugiau juodo dumo mest, kai daugiau paspaudziu, bet rezultatu lb patenkintas.

Irgi dūmų padaugėjo, juodo. Bet tik tuomet, kai jau užspaudi dugną, jei tvarkingai tai nieko ten ne daugiau.


StandartinėParašytas: 24 Bal 2010, 17:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
38
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
apie GM 3D automatu cipavima tai kazkaip net minties netureciau :)
bet skaiciai neblogi.. uz 600Lt +50Ag ir nemazai papildomu niutonmetru... o kaip varikliui paciam visa tai patinka?

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


StandartinėParašytas: 24 Bal 2010, 17:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.04.03
Pranešimai:
64
Automobiliai:
E36 2,5td
E39 3,0d
jei ramiai, tai jo viskas normaliai, bet jei duodi per pedala, tai atitinkamai ir dumo duoda, tikrai daugiau nei anksciau :)


StandartinėParašytas: 24 Bal 2010, 17:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.04.20
Amžius:
35
Pranešimai:
127
Miestas:
Vilnius-Jurbarkas
Automobiliai:
5' E39, Touring 530d (M57)
Skype:
shark_is
Nikas:
DwX
edvinb rašė:
apie GM 3D automatu cipavima tai kazkaip net minties netureciau :)
bet skaiciai neblogi.. uz 600Lt +50Ag ir nemazai papildomu niutonmetru... o kaip varikliui paciam visa tai patinka?


Pas mane gm 3D automatas chipavau rugsejy pas galingas.lt ir tfu tfu tfu dar kol kas nieko nenutiko. megstu padraskyt, i padraguot sankryzose, bet seip dazniausei vazineju proto ribose :) chip tunningu patenkintas esu, o del juodo dumo tj po chipavimo pradejo tikrai daugiau mest, bet ne tik del chipo, bet paprasciausei pas mane AGR yra uzglusytas del to dumo meta daugiau :)


Paskutinį kartą redagavo DwX 24 Bal 2010, 22:00. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 24 Bal 2010, 20:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.02.26
Pranešimai:
96
Automobiliai:
E39 530d 2002'
pas mane juodo dumo visiskai nedaug..pas kita necipuotas daugiau meta..nors pakele gale tikrai normaliai....su mechanine deze tai butu nuodeme necipuoti..didziausia problema bmw 530d yra kad neblokuotas reduktorius..uzsukti ratus startuojant labai lengva..jei butu blokuotas uztenktu manau 6s iki 1apie 100...dabar kazkur 6,8s..gal net maziau..


StandartinėParašytas: 24 Bal 2010, 21:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.13
Amžius:
38
Pranešimai:
184
Miestas:
Prienai
Automobiliai:
BMW E60 535d
Cipuotas automobilis katalina juoda duma,kada uzspaudi pedala gazo iki dugno, tiksliau...buvo pas mus tokia C4 audi pacipuota, 2.5tdi ,tai vapsie katalino ji jau ziauriai po cipo idejimo,i ja dejosi dar tokia schema, naujesni auto meta maziau,bet meta...mano bmw kaip uzspausdawo iki dugno ,tai mesdavo nei tai kad duma gryna,bet toki juoda kaip "ruka para " :D bet paziurejus i galini veidrodeli budavo tamsu :D


StandartinėParašytas: 25 Bal 2010, 20:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.02.26
Pranešimai:
96
Automobiliai:
E39 530d 2002'
2,5tdi ir be chip labiau dumina nei 3.0d..tie dumai priklauso nuo programos jei viskas gerai paskaiciuoja ir viskas tu mazgu galimybese tu dumu tikrai nedaug..


StandartinėParašytas: 25 Bal 2010, 20:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.02
Pranešimai:
651
Automobiliai:
ex >20 Bmw
2l D >280Ag ;)
taip cia viskas priklauso nuo kuro misinio, kuro dadeti nera sunku (iki tam tikros ribos), bet kad turbina pajegtu pateikti pakankamai oro kiekio ir slegio cia sunkiau... is cia truksta oro-riebeja misinys taip gaunasi juodas dumas. kalbat apie 2,5tdi- paziurekit i tds :) kita problema- seni plundzeriniai siurbliai buna neankstina pakankamai ipurskimo kampo.

_________________
No Smoke - No Power


StandartinėParašytas: 25 Bal 2010, 21:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.04.20
Amžius:
35
Pranešimai:
127
Miestas:
Vilnius-Jurbarkas
Automobiliai:
5' E39, Touring 530d (M57)
Skype:
shark_is
Nikas:
DwX
Man kai paaiskino Mykolas (galingas.lt) tj krc yra sistema kazkokia egr ar agr nu ten zodziu per jy vyksta ismetamuju duju recirkuliacija ar kazkas panasaus. tj zodziu kai jin sugenda lietuvoje nieks nesicackina paima ir uzglusina kazkoky voztuva ir krc dumo juodo masina pradeda daugiau mest. Nes kiek norejau twarkytis bet panekejas su tais kas nusimano pasake neapsimoka, nes vel uz ~50k km uzlinks vel jis :)


StandartinėParašytas: 26 Bal 2010, 01:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.13
Amžius:
38
Pranešimai:
184
Miestas:
Prienai
Automobiliai:
BMW E60 535d
Tai pamenu Vitoldas ir snekejo kazka apie EGR ,kiek suprantu cia kazkoks sudas ,kuris reguliuoja dumu ismetima...pas mane nemesdavo ju beveik,gal truputi ,kaip jau uzspausdavai dugna :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 167 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery