Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 17 Lap 2024, 19:36

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 22 Vas 2006, 22:28 
  
 
 
'92 525tds , kai variklis saltas - uzsiveda puikiai, net prie -20 vedesi gerai, o kai isila iki darbines temperaturos vedasi labai sunkiai. Gal zinote kame reikalas ? Patarkite ka daryti.
Is anksto dekoju


StandartinėParašytas: 22 Vas 2006, 23:10 
  
 
 
Panasi beda ir man. Ateini ryte zvakes pasildai, puse apsukimo ir dirba. Silta vesdavos sunkiau, na kokias tris sekundes reik pasukti. Siaip pastebejau viena dalyka siltai kai zvakes neisijunge vedasi sunkiau. Variklis buna dar siltas, bet isijunge zvakes vedasi is puse apsukimo. As tai galvoju kazkoki jungtuka ideti, kad zvakes siltam pakaitintu. Man dar siurbliukas bake buvo numires, tai po jo remonto vedasi truputi lengviau.
Kokiu sunkumu tau vedasi nezinau. Gali but, kad kuras nuseda.
Daug kas sako, kad taip turi but.
Mano nuomone dyzelis turi vestis is puses apsukimo.


StandartinėParašytas: 23 Vas 2006, 01:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.19
Pranešimai:
465
Miestas:
Vilnius
nu pas mane taip ir yra. vedasi visad puikiai. tfu tfu tfu. siaip ne tik dyzelis turi vestis is puses apsukimo. o viskas, kas tik vedasi :lol:


StandartinėParašytas: 23 Vas 2006, 17:56 
  
 
 
ridas rašė:
kai isila iki darbines temperaturos vedasi labai sunkiai

cia pirmas pozymis, kad kuro siurblio detale aka plunzerine pora jau nori iseiti i pensija, jei problema tik joje, tai sutvarkymas nuo 800 Lt iki kazkur 1800 Lt.


StandartinėParašytas: 23 Vas 2006, 21:20 
  
 
 
skywalker rašė:
cia pirmas pozymis, kad kuro siurblio detale aka plunzerine pora jau nori iseiti i pensija, jei problema tik joje, tai sutvarkymas nuo 800 Lt iki kazkur 1800 Lt.

Dizridoj man kazka minejo, kad kaina kazkur 1200 uz ta remonta.
As dar bandysiu deti jei iseis jungtuka, kad zvakes pakaitint siltai masinai.


StandartinėParašytas: 27 Vas 2006, 23:45 
  
 
 
ridas rašė:
Sveiki , susiduriau su problema.....

Na manau pirma pasitikrink kompresija o jei ji ciki tai aisku tada siurblys
orginalus plunzeris kainuoja 1200lt seip buvo pries naujus 1000lt bet dabar pabrango
pakeitimas 50-80 litu+ ka istaves paims uz siurblio nuemima .Galima nesunkiai ir paciam pasikeisti reikalingas tik siurbliui nuimti specialus sjomnikas .Tad seksmes


StandartinėParašytas: 03 Kov 2006, 23:52 
  
 
 
jo ir as turiu tokia beda,ir manasis nesikuria visai karstas, bet saltam varikliui kurenant dar mirkcioja zvakiu pakaitinimo lemputes, kodel jos nerimsta ...


StandartinėParašytas: 04 Kov 2006, 12:08 
  
 
 
Cia matau tds liga, saltas is puses apsukimo su siltu jau sunkiau. Zvakiu lempute negali blykciot, zvakes pasyla ir ji uzgesta. Pas tave gal kas nekontaktuoje arba su elektra kas blogai.


StandartinėParašytas: 04 Kov 2006, 14:08 
  
 
 
Korkis rašė:
jo ir as turiu tokia beda,ir manasis nesikuria visai karstas, bet saltam varikliui kurenant dar mirkcioja zvakiu pakaitinimo lemputes, kodel jos nerimsta ...

kaskur nera kontakto,nes jinai mirkcioja,kai koki viena laiduka nuo zvakes atjungi


StandartinėParašytas: 05 Kov 2006, 21:47 
  
 
 
ridas rašė:
Sveiki , susiduriau su problema , turiu '92 525tds , kai variklis saltas uzsiveda puikiai net prie -20 vedesi gerai, o kai isila iki darbines temperaturos vedasi labai sunkiai.Gal zinote kame reikalas ? Patarkite ka daryti.
Is anksto dekoju[/b]


zodziu lygiai tas pats man buvo, cia plunzeris sudeges, plunzeriu keist neapsimoka tikrai, geras meistras tikrai pritars, nes po to reik keist pursktukus ar kazkoki ten [CENZŪRA], nezinau, geriau uz ta pacia suma tau ides kita siurbli nenauja aisku ir dar garantija duos (dizritoj) kaip ir man, visa kainuos apie 1300lt bent jau man tiek kainavo, o as tau patarciau isimest nauja akuma koki 100amperu, ir svarbu kad starterine srove butu auksta ir dar gali paprasyt kad tau ta siurbli pareguliuotu truputi kainuos tikrai nedaug, zinau kas taip padare, realiai problema yra, bet tu jos nepastebesi, siltas saltas tau greit kursis. o as keiciau siurbli nes pramyniau virs 200kmh ir subirejo jis man visas, nedarykit niekas taip su tds :) jei dar kokios info apie siurblius reik parasyk i privata


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery