Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 10 Vas 2025, 19:35

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 62 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 18 Bal 2010, 07:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.31
Amžius:
49
Pranešimai:
1111
Automobiliai:
2004 JEEP Grand Cherokee , Limited 4.7
Annoucements rašė:
užkišk kokį stambų metalinį įrankį(kuji ar pan.) iš vienos traukės pusės ir lygiagrečiai iš kitos pusės gerai pakalk per veržlės vieną iš plokštumų-ne per kampukus tik. biški dw irgi nepamaišys, bet kol nesujudinsi tai iš WD40 naudos kaip iš ožio pieno..
atsukęs veržlę nukalk konusinę šaibą nuo traukės antgalio . jei antgalis nenusisuka tai vėl už jo užkiši koki kūjį ir su plaktuku padaužai per traukę (ten kur sriegis slepiasi) - viskas atsisuks.
blogiausiu atveju jei jau turi naują detalę ir ten yra nauja veržlė ir konusinis žiedas - tai įpjauk bulgarke ir viskas.

kas durniausia kad kai perki bmw salone dalis , tai gauni be varztu... o uz varztus atskirai susimoket reikia... pasiemiau traukes antgali, viskas kaip ir tvarkoj, bmw zenklas iskaltas, plastmasines apsaugos uzmestos ant sarnyro, o varztu ne ant vieno galo. tai senais reiktu sukinet. krc viska grazinau , uzsisakiau internete su obuoliu, kiek suprantu paprasciau bus pakeist nes po apsauga tikiuosi nebus prikepe ant tiek kad galvos skausmas kiltu atsukinejant

_________________
netepsi - nevaziuosi / Советов не просить! У меня чувство юмора сильнее чувства жалости…


StandartinėParašytas: 18 Bal 2010, 10:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.07
Amžius:
38
Pranešimai:
3728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 328Ci
ex : E36 318tds
Skype:
ann.t.m.2
po apsauga bus viskas labai šviežia ir atlenkus skardele ten lengvai atsisuka. pats pirkau visai neseniai abiejų pusių traukes ir antgalius Lemforderio (kaip ir bmw OEM tik be BMW emblemos iškaltos) pas forumietį "tik M40" berods toks nickas, gavos žymiai pigiau nei pirkčiau bet kur kitur. tai yra visos plastikinės šarnyrų ir sriegių apsaugos, visos veržlės ir konusiniai žiedai. tai senasias traukes tereik atsukti šarnyriuką ir obuolį nuo kolonėlės, net nereikės vargti su tom pripuvusiom reguliuojamom nesamonėm :)

_________________
1. nebrangiai,2. kokybiškai 3. greitai - štai kaip dirba garažiniai - rinkitės bet kokius 2 variantus :D


StandartinėParašytas: 18 Bal 2010, 12:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.04.03
Pranešimai:
64
Automobiliai:
E36 2,5td
E39 3,0d
pas mane ta pati beda, vaziuojant per duobes smugiai persiduoda i vaira, vaziuokle tikrinta ne viena karta, viskas idealu, jau n et nezinau kur ieskot problemos ir nusibodo :)


StandartinėParašytas: 19 Bal 2010, 12:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.31
Amžius:
38
Pranešimai:
113
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 M52B20 97'
acteksas rašė:
pas mane ta pati beda, vaziuojant per duobes smugiai persiduoda i vaira, vaziuokle tikrinta ne viena karta, viskas idealu, jau n et nezinau kur ieskot problemos ir nusibodo :)


pas mane problema panasi. Siaip reiktu amortikus pasikeisti. Gal pagelbes kazkiek. Beja, nuo ko priklauso vairo sunkumas. Padangos priekyje 225. Ir sunkiai siaip sukiojasi. Esu vasiaves su kitu E36 ir tokiom pat padangom tai zymiai lengviau. Ar skyscio keitimas padetu? Ar tokia jau ta vaiko kolonele>?


StandartinėParašytas: 19 Bal 2010, 12:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.04.03
Pranešimai:
64
Automobiliai:
E36 2,5td
E39 3,0d
amortizatoriai tikrinti ant stendo rode virs 70proc efektyvumo, atraminiai taipogi geri, nes buvau keites, skystis koloneles keistas. visos kitos vaziuokles detales taip pat ledas,kolonele tikrinta, laisvumo nei kiek, tai va mistika...


StandartinėParašytas: 19 Bal 2010, 15:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.20
Amžius:
35
Pranešimai:
324
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
Ex. E36
E46
T-reX rašė:

pas mane problema panasi. Siaip reiktu amortikus pasikeisti. Gal pagelbes kazkiek. Beja, nuo ko priklauso vairo sunkumas. Padangos priekyje 225. Ir sunkiai siaip sukiojasi. Esu vasiaves su kitu E36 ir tokiom pat padangom tai zymiai lengviau. Ar skyscio keitimas padetu? Ar tokia jau ta vaiko kolonele>?


Kaip vairas suijęs su amortikais? :shock:
Manau daugiau košės reiktų pavalgyt, nes pas mane E36 be stiprintuvo ir priekyje r17 225/45 padangos. Be to jau laikas traukes su antgaliais keist, bet sukioju lengvai ir nesiskundžiu...

_________________
PedaL To The MetaL...


StandartinėParašytas: 19 Bal 2010, 16:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.27
Pranešimai:
1049
Automobiliai:
Ex E36 coupe 318is M42
Nerius rašė:

Kaip vairas suijęs su amortikais? :shock:
Manau daugiau košės reiktų pavalgyt, nes pas mane E36 be stiprintuvo ir priekyje r17 225/45 padangos. Be to jau laikas traukes su antgaliais keist, bet sukioju lengvai ir nesiskundžiu...



kur stiprintuva padejai? noreiau paziuret kaip pas tave ten lengvai sukiojasi be jo :D

_________________
bmwfan


StandartinėParašytas: 19 Bal 2010, 19:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.20
Amžius:
35
Pranešimai:
324
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
Ex. E36
E46
lowrider rašė:


kur stiprintuva padejai? noreiau paziuret kaip pas tave ten lengvai sukiojasi be jo :D


Kiek jau spėjau išsiaiškint pas mane čia tas iš retų E36 (316i) modelių kur ėjo be stiprintuvo ir + laikrodžiu vietoj apsukų. :D O sukiojas lengvai gal dėl įpratimo jau :lol: pradžioj gal sunkiau buvo, bet paskui su viena ranka be problemų. o dar žiemą su r15 (185/65) Tik tiek, kad dideliu lanku sukti reikia.
prie to paties paklausiu, ar norint įsidėti stiprintuvą, reikia kažką daryti su kolonėle?

_________________
PedaL To The MetaL...


StandartinėParašytas: 19 Bal 2010, 20:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.07
Amžius:
38
Pranešimai:
3728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 328Ci
ex : E36 318tds
Skype:
ann.t.m.2
Nerius rašė:

Kiek jau spėjau išsiaiškint pas mane čia tas iš retų E36 (316i) modelių kur ėjo be stiprintuvo ir + laikrodžiu vietoj apsukų. :D O sukiojas lengvai gal dėl įpratimo jau :lol: pradžioj gal sunkiau buvo, bet paskui su viena ranka be problemų. o dar žiemą su r15 (185/65) Tik tiek, kad dideliu lanku sukti reikia.
prie to paties paklausiu, ar norint įsidėti stiprintuvą, reikia kažką daryti su kolonėle?

joo, tikrai kad ypatingasis variantas pas tave :D .
ne o jei rimtai tai jei pas tave be stiprintuvo mašina tai tau reikės stiprintuvo siurblio su kronšteinu, ilgesnio dirzelio, vairo kolonėlės ir šlangų nuo kolonėlės iki stiprintuvo ir iki bakelio (jo taip pat reikės).

_________________
1. nebrangiai,2. kokybiškai 3. greitai - štai kaip dirba garažiniai - rinkitės bet kokius 2 variantus :D


StandartinėParašytas: 19 Bal 2010, 20:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.07
Amžius:
38
Pranešimai:
3728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 328Ci
ex : E36 318tds
Skype:
ann.t.m.2
acteksas rašė:
amortizatoriai tikrinti ant stendo rode virs 70proc efektyvumo, atraminiai taipogi geri, nes buvau keites, skystis koloneles keistas. visos kitos vaziuokles detales taip pat ledas,kolonele tikrinta, laisvumo nei kiek, tai va mistika...

stiprintuvo siurblio nekeitei tik :) va jis didžiausią įtaką duoda.

_________________
1. nebrangiai,2. kokybiškai 3. greitai - štai kaip dirba garažiniai - rinkitės bet kokius 2 variantus :D


StandartinėParašytas: 20 Bal 2010, 11:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.04.03
Pranešimai:
64
Automobiliai:
E36 2,5td
E39 3,0d
Annoucements rašė:
stiprintuvo siurblio nekeitei tik :) va jis didžiausią įtaką duoda.

na ne, bet jis jokiu garsu neskleidzia, neapsisikes ir pan.. o kas pas ji sueina, kad taip buna ?


StandartinėParašytas: 20 Bal 2010, 18:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.07
Amžius:
38
Pranešimai:
3728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 328Ci
ex : E36 318tds
Skype:
ann.t.m.2
acteksas rašė:
na ne, bet jis jokiu garsu neskleidzia, neapsisikes ir pan.. o kas pas ji sueina, kad taip buna ?

to aš negaliu paaiškinti. kompetencija neleidžia :)

_________________
1. nebrangiai,2. kokybiškai 3. greitai - štai kaip dirba garažiniai - rinkitės bet kokius 2 variantus :D


StandartinėParašytas: 21 Bal 2010, 19:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.20
Amžius:
35
Pranešimai:
324
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
Ex. E36
E46
Prie to paties gal paklausiu, nes vistiek iš tos pačios srities...Ar lemforderių dalys yra visos juodos? (guma, metalinė dalis). Turiu stabilizatorius, gavau iš žmogaus, trumpai su jais važiavo, praktiškai nauji, bet metalas toks pilkas. Stabilizatoriai iš pažiūros kokybiški, bet ar tai tikrai lemforder? Yra lemforder prekės ženklai (trikampis) tiek ant šarnyro apsauginės gumos, tiek ant metalo. Ar nebus "kokybiška geros firmos detalė pagaminta kinijoje"?

_________________
PedaL To The MetaL...


StandartinėParašytas: 21 Bal 2010, 20:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.30
Amžius:
39
Pranešimai:
588
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E90
Mb w211
Ex Golf mk5
Ex 38 740 M60
Ex 36 318is
Ex E34 525
Ex E30 324d Ex 318
acteksas rašė:
pas mane ta pati beda, vaziuojant per duobes smugiai persiduoda i vaira, vaziuokle tikrinta ne viena karta, viskas idealu, jau n et nezinau kur ieskot problemos ir nusibodo :)


verzesi ta kolonele kuo puikiausia is virsaus tik siurbli stiprintuvo reik atlaisvint kad prieit tik sureguliuot kad vairas gryztu yra sudetinga


StandartinėParašytas: 21 Bal 2010, 22:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.07
Amžius:
38
Pranešimai:
3728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 328Ci
ex : E36 318tds
Skype:
ann.t.m.2
Nerius rašė:
Prie to paties gal paklausiu, nes vistiek iš tos pačios srities...Ar lemforderių dalys yra visos juodos? (guma, metalinė dalis). Turiu stabilizatorius, gavau iš žmogaus, trumpai su jais važiavo, praktiškai nauji, bet metalas toks pilkas. Stabilizatoriai iš pažiūros kokybiški, bet ar tai tikrai lemforder? Yra lemforder prekės ženklai (trikampis) tiek ant šarnyro apsauginės gumos, tiek ant metalo. Ar nebus "kokybiška geros firmos detalė pagaminta kinijoje"?

kiek mačiau tai tikrai ne visos dalys būna juodos lemforderio. bent jau man pasitaikė ir geltono blizgaus metalo padengtos, bet va po 1,5metų eksploatacijos pirstine patrynus- kaip naujos- ir guma puikios būklės. nekreipk dėmesio. va jei po 10k km nusprogs ir prad4s garsus skleisti tai tada jau žinosi kad padielka arba buvo neteisingai sumontuotos, bet tokiu atveju savaites pakaktų.

_________________
1. nebrangiai,2. kokybiškai 3. greitai - štai kaip dirba garažiniai - rinkitės bet kokius 2 variantus :D


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 62 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery