Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Lap 2024, 10:50

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Šioje srityje vartotojai apraso savo nuveiktus darbus tvarkant/perdarant automobilius.
Čia draudžiamos diskusijos, užklausimai ir kiti panašūs dalykai. Tam yra PM.
Pranešimai atsiranda tik su moderatorių patvirtinimu.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1 pranešimas ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 24 Bal 2010, 22:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.04.06
Pranešimai:
14
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
BMW E36
BMW E46
Skype:
nth-service
Nikas:
NTH
Naudokite savo BMW prietaisų skydeli kaip diagnostinė priemonė.
(kadangi pats verčiau, tai gali būti šiokių tokių neatitikimų :), jei kam nepatiks, prašom, čia šaltinis kuriuo rėmiausi : Naudokite savo BMW prietaisų skydeli kaip diagnostinė (originalia EN kalba)

Tai veikia visose BMW automobiliuose nuo 1992-1999 E36 - 4 durų/kupė/kabrioletuose/M3.

1 žingsnis. Paspauskite ir palaikykite, ridos „reset“ mygtuką.

Žingsnis 2. Įdėkite raktą į uždegimo jungiklio ir pasukite į padėtį "1

Jūsų LCD ekranas parodys kažką panašaus į tai „tESt 01" „[E36] 91m veiks tik žemiau išvardinti šeši punktai, bent jau man tiek pavyko išgaut ant savo senuko :)

3 žingsnis. Kai " tESt 01" bus rodomas, atleiskite mygtuką „Reset“ ir bus rodomi numeriai ir štai ką jie reiškia:

1. : BMW serijinis numeris (6 skaitmenys)
2.: kodo numerį (5 skaitmenų) Vidaus kodavimo Plug #
3.: K numerį (4 skaitmenys)
4.: važiuoklės numeris (5 skaitmenys), tai yra jūsų VIN
5.: Software Version (3 skaičiai)
6.: PERŽIŪROS RODYKLĖ (2 skaičiai) Hardware #

Kai šis ekranų testas bus baigtas, bus atliktas analoginis matuoklių tyrimas .

Norint savarankiška nutraukti testavimą, pasukti raktelį į uždegimo išjungimą arba į 2 padėtį.


Prietaisų skydelio testai 1-15
1995 - 1998 (99) 318ti
1996 - 2000? Z3
1997 - 1999 E36 4 durų/kupė/kabrioletuose/M3

PASTABA:
* Test funkcijos 1-4 bandymai, gali būti iššaukti bet kuriuo metu.
* Test funkcios 5-14 yra užrakintos ir gali būti iššaukiamos tik test režime prieš tai jas atrakinus.
* Test funkcijos 2-14, galima pasirinkti bet kuriuo metu, kai režimas yra atrakintas
, net kai transporto priemonė važiuoja.
* Tikrinimo funkcija 15 užrakinti / atrakinti funkcija.

1 žingsnis. Paspauskite ir palaikykite, ridos „reset“ mygtuką.

Žingsnis 2. Įdėkite raktą į uždegimo jungiklio ir pasukite į padėtį "1
Jūsų LCD ekranas parodys kažką panašaus į tai „tESt 01"

3 žingsnis: Jūs turėsite atrakinti tikrinimo funkcija, pirma todėl, kai LCD
Ekrane rodomas " tESt 01," paspauskite mygtuką „reset“ ir spauskite ji kol pasirodys " tESt 15."
Kai būsite 15 testo režime paspauskite, ir laikykite mygtuką Reset kelias sekundes
kol displėjus "išsijungs". Dabar galite naudoti kitas testavimo funkcijas. Čia
jų aprašymas:

1 testas: priemonės Self Test

2 testas: Variklio duomenys - Šis ekranas yra „variklio faktoriaus "žyma, kuri saugoma
į kodavimo sistemoje. Prietaisų skydelis procesorius naudoja šį veiksnį į "TD" signalo iš DME valdymo modulio apdoroti ir
rodyti tachometru RPM remiantis sumontuoto variklio. Pavyzdžiui:
* VARIKLIS FAKTORIUS 2 = 4 cilindrai
* VARIKLIS FAKTORIUS 3 = 6 cilindrai
* VARIKLIS FAKTORIUS 4 = 8 cilindrai

3 testas: SI nuvažiuotas atstumas - viso kilometražo kilometrais nuo paskutinio
anuliavimo T.Y. nuo paskutinio tepalu uzpilimo ir kompiuterio anuliavimo (OIL SERVICE arba INSPECTION)

4 testas: SI. praėjo dienų - ne JAV transporto priemonėms. Taikoma Euro metinės
patikrinimus.

5 testas: SI vertinimo veiksnys - dėl variklio sukimosi dažnio ir temperatūros.
Rodmenys: n = 0 arba 1. Variklio sūkių skaičius (viršijus rev)
t = 0 arba 1. Variklio temperatūra.
Pastaba: "N0" reiškia, kad jūs viršijot aukščiausią ribą variklio sukimosi dažniui ir "T1"
reiškia, kad jūsų variklis perkaitęs(galimas neatitikimas kaikuriuose modeliuose dėl programinės įrangos nesuderinamumų .

6 testas : kuro lygis ir aušinimo skysčio temperaūra. - Rodomas šešioliktainis (hex) kodas
pagal dydžio poziciją.
Kuro matuoklis ----> Hex vertė
(Tuščias )---------> 0d
Rezervo pabaiga ---> 37
B -------------------> 54
C -------------------> 90
D ------------------> C4
E (pilnas bakas )-----------> f0

Variklio temp. ----- Hex vertė
----------------------> čia
B ----------------------> 6d
C ----------------------> 5c
D (centras )----------> 4f-23
E -----------------------> 1e
F -----------------------> 18

Testas 7: Variklio sukimosi dažnis (Digital Tach) - rodo dabartinio variklio sūkius

Testas 8: greitis - rodo dabartinį greitį km / h

Bandymo 9 nuotolio nuskaitymas - tai leidžia sužinoti visą rida jei vienas iš komponentų buvo pakisti. Šis bandymas manipiliuos informacija esama tarp rodomų rodmenų ir duomenų iš vidinio EPROM, saugomų kompiuteryje. Pavyzdžiui:
Rodmenys 012654 l rodo, kad vidaus EEPROM rida yra
mažesnė už atstumą saugomi kodavimo sistemoje.
Rodmenys 000325 E rodo, kad išorės rodoma rida yra
mažesnė už bendro kilometražo ribą saugomo vidiniame EEPROM.
Paspaudus mygtuką „reste“ 4 sekundes bus perašyti duomenys: mažesnė rida
su aukštojo rida ir atšauktas manipuliavimo taškas. SI duomenys
taip pat perduodami tuo pačiu metu.

Testas 10: Bitų statusas (įėjimo signalams) – skaitmeninio įėjimo būklė bus rodoma kaip 0 arba 1.
Rodmenys: 0 = įėjimo mažas, 1 = įėjimo aukštas.


Jei yra kokių netikslumų, ir jei išbandėte, rašykit komentarus :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1 pranešimas ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery