Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 18 Lap 2024, 23:17

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 02 Kov 2010, 21:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.20
Amžius:
36
Pranešimai:
62
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
Buvo : E30 320. E30 318. E30 327. E32 730. E34 524. E34 520. E34 535. E34 525.
Yra : E39 530
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 1992
Variklis:1.6
Degalai:benzinas

Problema/klausimas:Sveikuciai, taigi, turiu sitokia beda. Siandien pat nusipirkau pigiai E36 su 1.6. Variklis dirba kaip dyzelis ir kuriant kai pagriebia, kazkas suskamba, panasiai i bendeksa. Beto yra duslintuve skyle(-s), bet nemanau, kad del to variklis "suDyzeletu". Taigi, ar tai reiskia, kad varikliui labanakt? Seip traukia gerai, kompresijos dar yra, nepulsuoja ar panasei, tepalo irgi rodos pakankamai. Kiek zinau, tai 1.6 stovi dirzas ne grandine, tai dirzas kuriant skambet gi negali, ar gali? Na zodziu buciau dekingas jai kas patartu


StandartinėParašytas: 02 Kov 2010, 21:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.07
Amžius:
38
Pranešimai:
3728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 328Ci
ex : E36 318tds
Skype:
ann.t.m.2
1,6 buna ir grandine, bet ten siek tiek nujesni varikliai. pas tave dar dirzas bus. o kas skamba reik ziuret gyvai, mes ne šamanai kad burti kažką.

_________________
1. nebrangiai,2. kokybiškai 3. greitai - štai kaip dirba garažiniai - rinkitės bet kokius 2 variantus :D


StandartinėParašytas: 02 Kov 2010, 21:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.20
Amžius:
36
Pranešimai:
62
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
Buvo : E30 320. E30 318. E30 327. E32 730. E34 524. E34 520. E34 535. E34 525.
Yra : E39 530
As suvokiu, bet bent sukonkretint tarp keliu variantu manau imanoma butu zmogui ismananciam.


StandartinėParašytas: 02 Kov 2010, 21:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.17
Amžius:
36
Pranešimai:
3533
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex.E34 520 M20 89'
ex.mazda 323 BG
ex.Mazda 626 GE crashed
ex.E36 316 M43 94'
ex.Aubi B4 94'
ex.Nissan Primera 97'
Aubi A4 TDI
barsket gali daug kas, pirstai, kompensatoriai... cia jau matyt pigiai nepavyks issisukt.gal del to ir gavai ja pigiai, kad kazkas netaip
O.T.kiek mokejai uz masina?

_________________
...nes tai BMW


StandartinėParašytas: 02 Kov 2010, 21:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
M40 variklis, tai jam kiek pamenu su kompensatoriais bedos buna, dar gal velenelis, jei neklystu reguliuoja juos, pasiieskok forume apie m40 turetum kanors rasti, man ir jis garsiai dirbo, nuo tepalo kazkiek galima garsa sumazinti, zodziu vazinek arba tvarkyk daugiau nera cia ka patarti

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 02 Kov 2010, 23:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.20
Amžius:
36
Pranešimai:
62
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
Buvo : E30 320. E30 318. E30 327. E32 730. E34 524. E34 520. E34 535. E34 525.
Yra : E39 530
nezinau kaip dabar net ir pasakyt, geda. Tai kad tepalo nei laso.. O mokejau 1200lt


StandartinėParašytas: 02 Kov 2010, 23:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.17
Amžius:
36
Pranešimai:
3533
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex.E34 520 M20 89'
ex.mazda 323 BG
ex.Mazda 626 GE crashed
ex.E36 316 M43 94'
ex.Aubi B4 94'
ex.Nissan Primera 97'
Aubi A4 TDI
jooo,atpigo E36 paskutiniu laiku :)
tai kokios problemos,nusiperki pigesnio tepalo ir supili pabandymui :wink:

_________________
...nes tai BMW


StandartinėParašytas: 03 Kov 2010, 00:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.12.07
Amžius:
37
Pranešimai:
19
Automobiliai:
E36 316 M40 91' ex
E34 525tds 94' ex
E39 525tds 97'
Na ir aš turiu E36 su M40 ir panaši bėda. Prie šalčių variklis sutarškėdavo tik kokias 5 sekundes kai užvesdavau auto, o dabar kol normaliai neužšyla tai mėgsta patarškėti ilgiau :oops: Tik dar yra toks įdomus dalykas, kai auto kažkiek pašyla ir tarškėjimas girdisi, tai užminu gazą ir apsukas sukėlus iki 3k tarškėjimas prapuola ir variklis vėl gražiai dirba, ar negali būt taip, kad vožtuvus prastai tepa ir tie barška? :roll:


StandartinėParašytas: 03 Kov 2010, 00:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
jiems galim sakyt liga yra su tais tarskejimais, bent jau kiek pamenu m40 varikliams, del kitu nzn, dabar galvoju ar tiems varikliams ten reguliuoja ar kitiems, kai pas toki turejau pries gal 4-5 metus tai meistriukas snekejo del velenelio, sako pakeisk ir nebus garsu, o cia zmones del kompensatoriu sneka, zodziu beda situose dalykuose :) kapitaliskai tvarkyti manau neapsimoka, geriau isideti kita varikli, arba meginti ten kazka reguliuoti jei cia tiems varikliams reguliuojasi, nepamenu reik ieskot paieskoi

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 03 Kov 2010, 00:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.04.19
Amžius:
48
Pranešimai:
148
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 M57 525D sedan' 02 ex E39 M54 525i touring' 01 ex E39 M52 523id 98' ex E39 M57 530d steptronic 99' ex E36 318 M40 92' ex E30 318ci 87' ex E30 320i 88'
Jei tarška tik kol šaltas variklis, tai bus hidrauliniai pakelėjai, jei tarška ir šalta, ir šilta tai greičiausiai bus susidėvėjęs velėnėlis.
Prieš keturis metus restoravo velėnėlį plius pakeitimas kaina- 300lt. Dar ankščiau keitė hidraulinius pakelėjus, kaina su viskuo -250Lt. Šiuo metu kainos yra turbūt mažesnės ir patartina viską pakeisti vienu metu, tas pats ardymas. Nusipirkus kitą M40, kažin ar ilgai jis grąžiai dirbtų. Nebent dėti naujesnį M43 arba galingesnį M42, M44, M50, M52, tada neverta seno tvarkyti.


StandartinėParašytas: 03 Kov 2010, 01:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.12.07
Amžius:
37
Pranešimai:
19
Automobiliai:
E36 316 M40 91' ex
E34 525tds 94' ex
E39 525tds 97'
Gal kas galėtų pasakyt kaip yra su variklio keitimu iš M40b16 į M43B16? Kas keičiasi, o kas tinka nuo seno variklio? Kokios daug maž galėtų būt variklio keitimo išlaidos?


StandartinėParašytas: 03 Kov 2010, 01:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.12.07
Amžius:
37
Pranešimai:
19
Automobiliai:
E36 316 M40 91' ex
E34 525tds 94' ex
E39 525tds 97'
Donisbmw rašė:
Jei tarška tik kol šaltas variklis, tai bus hidrauliniai pakelėjai, jei tarška ir šalta, ir šilta tai greičiausiai bus susidėvėjęs velėnėlis.
Prieš keturis metus restoravo velėnėlį plius pakeitimas kaina- 300lt. Dar ankščiau keitė hidraulinius pakelėjus, kaina su viskuo -250Lt. Šiuo metu kainos yra turbūt mažesnės ir patartina viską pakeisti vienu metu, tas pats ardymas. Nusipirkus kitą M40, kažin ar ilgai jis grąžiai dirbtų. Nebent dėti naujesnį M43 arba galingesnį M42, M44, M50, M52, tada neverta seno tvarkyti.
Tai va, aš ir manau kad tikrai neverta seną variklį restauruot, jei nusprogtų dabartinis M40 tai bandyčiau ieškotis gyvo M43


StandartinėParašytas: 03 Kov 2010, 10:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.03.24
Amžius:
38
Pranešimai:
733
Miestas:
vievis
Automobiliai:
E36 Compact 318ti M44 M tech 98''
subaru justy 1.2 94 4wd darbininkas..
sanimda rašė:
jiems galim sakyt liga yra su tais tarskejimais, bent jau kiek pamenu m40 varikliams, del kitu nzn, dabar galvoju ar tiems varikliams ten reguliuoja ar kitiems, kai pas toki turejau pries gal 4-5 metus tai meistriukas snekejo del velenelio, sako pakeisk ir nebus garsu, o cia zmones del kompensatoriu sneka, zodziu beda situose dalykuose :) kapitaliskai tvarkyti manau neapsimoka, geriau isideti kita varikli, arba meginti ten kazka reguliuoti jei cia tiems varikliams reguliuojasi, nepamenu reik ieskot paieskoi

m10 galima voztuvus pareguliot m40 jau nebesiregulioja ten. turejau dar nesenai m40 tai saltas labai klaksedavo , tai gana zenkliai padejo pakeitus tepala i kito gamintojo.


StandartinėParašytas: 04 Kov 2010, 00:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.12.07
Amžius:
37
Pranešimai:
19
Automobiliai:
E36 316 M40 91' ex
E34 525tds 94' ex
E39 525tds 97'
Tai gal kas galėtų parekomenduot kokio gamintojo tepalus geriausia naudot tam M40 kad jis mažiau tarškėtų? :roll:


StandartinėParašytas: 04 Kov 2010, 10:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.03.24
Amžius:
38
Pranešimai:
733
Miestas:
vievis
Automobiliai:
E36 Compact 318ti M44 M tech 98''
subaru justy 1.2 94 4wd darbininkas..
bent jau mano m40 patiko kai supiliau total quartz zimiai tiliau dirbt pradejo , pries tai kokitai mannol buvo


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery