Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Lap 2024, 06:41

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 306 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 30 Lap 2009, 20:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.10.30
Amžius:
40
Pranešimai:
749
Miestas:
Bergen
Automobiliai:
ex E46 320d M47 98'
exE46 330d M57N 03'
exE87 118d N47D20A 08'
exE87 116i N45B16A 05'
E60 520d N47D20A 08'
Skype:
azuolas003
bent pas mane ta duobe buvo del turbinos menbranos, ji buvo trukusi, tai 150 lt ir pakeite. bet pavazinejus koki men vel ta problema atsinaujino


StandartinėParašytas: 02 Gru 2009, 18:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.06.17
Pranešimai:
10
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
02 E39 3.0D Touring,
Ex 99 E46 2.0D Sedan
Skype:
antiyou_
Nikas:
17Hz
Prisidesiu prie temos. Kai nusipirkau savo 320d budavo panasiu simptomu problema (tiksliau dar baisesniu). Karta ar du per savaite dingdavo trauka, kaip jau jus snekejote toks jausmas, kad turbina iseitu atostogu... Bet maniskis traukos dingimas budavo visiskas, nesvarbu kokios apsukos - traukos vistiek nera. Uzgesindavau varikli ir po keliu sekundziu uzvedus problemos kaip nebuta. Noriu pabrezti jog nusipirkus automobili visi filtrai buvo LABAI pavarge. Na bet si problema praejus mazdaug menesiui po filtru bei tepalu keitimo pati issiprende ir jau puse metu kaip ne karto nepasikartoja, o trauka super.


StandartinėParašytas: 22 Sau 2010, 14:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.06.24
Amžius:
37
Pranešimai:
793
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525d
Sveiki, pas mane irgi kazkas darosi su trauka. Svelniai didinant apsukas nuo 1.5 iki 2 tame tarpe apie 1.8 lyg traukimas sustoja, toks jausmas, kad uzsikerta toje vietoje gazas, o pro veidrodeli melynu dumu kalnas, spustelejus pedala traukia kaip ir priklauso. Labiausiai pasijaucia sitas 2 ir 3 begiu svelniai didinant apsukas, jeigu keli agresyviau apsukas jokios traukos sumazejimo nesijaucia. Pasidariau diagnostika, rode vienintele klaida EGR, praplove gal viena diena viskas gerai buvo, dabar vel tas pats :) Kaip suprantu melynas dumas dyzeliui, tai kuro nesunaudojimas, nes tepalas nemazeja. Ka patartumet ziuret?

_________________
Passion in something that you love can help to make the world smaller to the size that you can handle by yourself to reduce the world smaller to only one path, one destination or just one person to look forward to...[Buakaw Por. Pramuk]


StandartinėParašytas: 12 Vas 2010, 14:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.02
Amžius:
41
Pranešimai:
137
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46, 320d, 99m.
Skype:
Man_tu_kas
Sveiki, as irgi susidūriau su ta pačia problema :evil: pas mane vaziuojant ~120km/h greičiu 5 bėgiu "būdavo" duobe, kaip ir kiti rašė lyg akseleratoriaus pedalas atšoktu į pradinę padetį... po sekundės vėl viskas gerai, bet prieš pora savaičių pastebėjau, kad mašina tesugeba važiuoti iki 100km/h greičiu :mrgreen: gazą spaudyk kiek nori niekas nepasikeicia, iki 100km/h trauka nesiskundžiu, bet vėliau "duobė" ir "viskas", toks jausmas, kad koks auto pilotas įsijungtu :twisted: Čiūdas ne mašina!!! KA DARYT?


StandartinėParašytas: 12 Vas 2010, 18:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.12.12
Pranešimai:
26
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
E46 330D 01
rG rašė:
Sveiki, pas mane irgi kazkas darosi su trauka. Svelniai didinant apsukas nuo 1.5 iki 2 tame tarpe apie 1.8 lyg traukimas sustoja, toks jausmas, kad uzsikerta toje vietoje gazas, o pro veidrodeli melynu dumu kalnas, spustelejus pedala traukia kaip ir priklauso. Labiausiai pasijaucia sitas 2 ir 3 begiu svelniai didinant apsukas, jeigu keli agresyviau apsukas jokios traukos sumazejimo nesijaucia. Pasidariau diagnostika, rode vienintele klaida EGR, praplove gal viena diena viskas gerai buvo, dabar vel tas pats :) Kaip suprantu melynas dumas dyzeliui, tai kuro nesunaudojimas, nes tepalas nemazeja. Ka patartumet ziuret?


na nenoriu nusisneketi,bet patasykit jai ka :lol:dar butu klausimas :roll: kartais apsukos nepulsuoja pas tave?nes jai taip,tai ruosk pinigine paploninti.pas mane buvo ta pati problema,tai trauka buna,tai dinksta,o jai egresyviau paspaudziu gaziuka,tai kaip ir normaliai.padariau diagnostika,tai pasake,kad durniuoja kazkokstai kuro srauto reguliatorius,jis seip nepigus,o ir is sroto nepatare deti,nes neaisku,kada vel uzsilenks :( pats taipat pirmuciausiai praploviau ji pravaliau,teisingiau servise,po dvieju savaiciu vel tas pats,tai va galutineme variante pasikeiciau i nauja,kolkas viskas ciki piki,tikiuosi ilgam :roll:


P.S varyk masiniuka savo tvarkyti i normalu servisa,ar bent pas pazistamus,nes bus kaip man beksi nuo vilko uzsoksi ant meskos :mrgreen:


StandartinėParašytas: 12 Vas 2010, 18:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.06.24
Amžius:
37
Pranešimai:
793
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525d
Jau pas antra meistra diagnostika varau, tai lyg ir viskas aisku. Durniuoja degimas, visa kita kaip priklauso dirba. Pirmiausia patare pereit prie normalios salerkos, o ne rusiska [CENZŪRA] pilt :lol: Laukiu normalesniu oru, kada bus galima patestuot vaziuojant, o pirmiausia pasiule papylt normalia neste's salerka, nepadejus pilsim priedu, jeigu neprasivalys lauks rimtas remontas. Tiksliai nieko nepasake, gali ir purkstukai grybaut arba siurblys, nes kaip ir sakiau pajunge kompa tik ant dirbancios auto. O tarp kitko orams atsilus, trauka nebedingineja ir melsvu dumu nera. Cia grynai rusiskas brudas daro savo. Tikiuosi pades normalaus kuro uzpylimas ir desim kryziu rusiskai salerkai :)

_________________
Passion in something that you love can help to make the world smaller to the size that you can handle by yourself to reduce the world smaller to only one path, one destination or just one person to look forward to...[Buakaw Por. Pramuk]


StandartinėParašytas: 12 Vas 2010, 20:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.12.12
Pranešimai:
26
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
E46 330D 01
rG rašė:
Jau pas antra meistra diagnostika varau, tai lyg ir viskas aisku. Durniuoja degimas, visa kita kaip priklauso dirba. Pirmiausia patare pereit prie normalios salerkos, o ne rusiska [CENZŪRA] pilt :lol: Laukiu normalesniu oru, kada bus galima patestuot vaziuojant, o pirmiausia pasiule papylt normalia neste's salerka, nepadejus pilsim priedu, jeigu neprasivalys lauks rimtas remontas. Tiksliai nieko nepasake, gali ir purkstukai grybaut arba siurblys, nes kaip ir sakiau pajunge kompa tik ant dirbancios auto. O tarp kitko orams atsilus, trauka nebedingineja ir melsvu dumu nera. Cia grynai rusiskas brudas daro savo. Tikiuosi pades normalaus kuro uzpylimas ir desim kryziu rusiskai salerkai :)


jooooooooo,na ir duodi su tuo rusiska salerka :mrgreen: man net minties nebuvo kilus pilti ir net neketinu,nes kiek girdejau sios auto gan kaprizingos del kuro kokybes,gali greit prisizaisti ir tada be stukeliu keleta neapsieisi,geriau jau netaupik ir pilk normalu kura [-X man asmeniskai taipogi grybavo vienas purkstukas,tai po keliu kartu kuro priedo kaip ir pravale,nes jau nieko diagnostika kaip ir nebeparode :)


StandartinėParašytas: 15 Vas 2010, 19:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.10
Amžius:
39
Pranešimai:
1294
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
230kw 600nm
nu taip iseina , kad vienas is dvieju presure converteriu. ten tas mini filtriukas. bet manau EGR gali isvis nefukcionuoti ir mansina vaziuos kuo puikiausiai.. tai gal jam turbo ta filtriuka vale, kad turbinos nebevalde.


StandartinėParašytas: 28 Vas 2010, 17:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.02
Amžius:
41
Pranešimai:
137
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46, 320d, 99m.
Skype:
Man_tu_kas
Sveiki, pasidariau diagnostika: ismeta klaida"Nr.65 Charge pressure regulation"gal kas esate susidure? :oops:


StandartinėParašytas: 28 Vas 2010, 17:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.02
Pranešimai:
651
Automobiliai:
ex >20 Bmw
2l D >280Ag ;)
cia labai sumale viska esat sitoje temoje- pradekit skirti 2l D 100kW ir 110kW- ten juk visikai kita kuro sistema ir dar stipriai skiria si pats kompas.
paskui gali gautis is jusu patarimu kitam(pas ka kita variklio versija) ne patarimas, o nesamone.

_________________
No Smoke - No Power


StandartinėParašytas: 28 Vas 2010, 17:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.02
Amžius:
41
Pranešimai:
137
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46, 320d, 99m.
Skype:
Man_tu_kas
as klausiu ka reiskia klaida?, o ne pas ka 110 ar 100kW... skirti truputi reikia :lol:


StandartinėParašytas: 28 Vas 2010, 17:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.02
Pranešimai:
651
Automobiliai:
ex >20 Bmw
2l D >280Ag ;)
o tu skaityt moki? as rasaiu sumale tema- tai daugiskaita jei zinai toki dalyka :)

o tavo klaida tai yra turbinos slegio valdymo voztuvas. bet cia tik 50% kad bus tikrai jis blogas, labai tiketina kad strigs pacios turbinos "geometrija", dar gali buti kiaura vakuumine sistema ar vakuumine pavara valdanti pacia turbos "geometrija"

_________________
No Smoke - No Power


StandartinėParašytas: 28 Vas 2010, 19:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.02
Amžius:
41
Pranešimai:
137
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46, 320d, 99m.
Skype:
Man_tu_kas
ačiū uz paaiskinima, gal zinote gerbiami forumieciai kas Vilniui moketu ta padaryti? Be diesel serviso ir be krastos ;) Gal tu gerb. kolega "bachurs" galetumei pagelbeti?


StandartinėParašytas: 01 Kov 2010, 16:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.02
Pranešimai:
651
Automobiliai:
ex >20 Bmw
2l D >280Ag ;)
Vilniuje manau pagelbes Turboservisas Justiniskiu g.4, o Kaune pagelbeciau ir as.

_________________
No Smoke - No Power


StandartinėParašytas: 01 Kov 2010, 18:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.02
Amžius:
41
Pranešimai:
137
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46, 320d, 99m.
Skype:
Man_tu_kas
Buvau siandien turbo servise, pamatavo turbos slegi sako labai didelis, gali buti elektromagnetinis voztuvas, ryt taisysim... parasysiu kas buvo.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 306 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery