Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 17 Lap 2024, 02:47

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 38 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 18 Vas 2010, 20:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.27
Pranešimai:
97
na žodžiu jau turbakas kaip laikrodis, elektrinis vožtuvas naujas, bet dėžė kolkas buksuoja. darė man ir diagnostika kas liečia dėže, tai matė kad neįsimetė vienu momentu trečias bėgis kitu penktas, tai nuresetino parametrus, tai lyg ir buvo kažkoks skirtumas, regis ir dežė nebuksavo, bet neilgam. tuomet diagnostika dariausi pas kita žmogų, bet vėl dėl dėžės problemų važiavau 180 ir automatas nenorėjo permesti 5 bėgio, o ties tokiu greičiu pradeda suveikinėti ribotuvas, nes apsukos jau būna virš 4000. tai man taip pat nuresetino parametrus dėžės ir bėgiu persijunginėjimas taip pat buvo kitoks, beto pasakė jai tai nepadės reiks perrašyt dėžės programą, o jai ir tai nepadės tai reiks keisti dėžės kompa ar valdymo bloką ten kažkokį ir į jį įrašyti mano dėžės programą. žodžiu kiek meistrų tiek nuomonių. o jai sako kad silpnos dėžės 530d tai kas konkrečiai joms atsitinka? išvis nebevažiuoja mašina, subyra kažkas? diagnostika darė važiuojant, būna kad įsijungia režimas žiema užsidega žvaigždutė, bet ja mato tik kai prijungtas diagnostinis kompas, o kaip pačiam žinoti kada įsijungia toks režimas ir kaip jis veikia? ir dar kaip veikia dėžės avarinis režimas ar salone įsijungia koks šauktukas?


StandartinėParašytas: 19 Vas 2010, 20:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.27
Pranešimai:
97
šiandiena atsitiko toks dalykas (nors taip yra nutikę ir anksčiau), pavaikiau kiek mašina numečiau greiti beveik sustojau, pradejau važiuoti iš vietos, o mašina vos važiuoja apsuku duodu kad ir 3 ar 4000t. jokių šauktukų neužsidegė, kas tai galėtu būti? tuomet užgesinau užsivedžiau išnaujo ir vėl viskas ok.


StandartinėParašytas: 19 Vas 2010, 20:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
silpnos tos dezes, mechaniskai jos susidevi, remontas brangus ir pliotkai sklinda kad ilgai nelaiko, o gal kiti net netaiso ju, jei is vietos blogai begejasi tai turbut avarini rezima ijunge, avarinis tai pastoviai 3 ar 4 begis ijungtas lyg, zodziu reikia svelniai su jom vaziuot :) del turbinu irgi girdejau pliotkus kad jos nelabai restauruojamos, nu kaip ir kiekvienas restauruotas daiktas :}

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 19 Vas 2010, 21:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.27
Pranešimai:
97
gal žinot į ka kreiptis kas tiksliai galėtu kažką pasakyti? spėju kai įsijungia avarinis rėžimas tai turėtu užsidegti kažkas prietaisų skydelyje? arba darant diagnostika tai būtu pastebima?


StandartinėParašytas: 20 Vas 2010, 12:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.18
Amžius:
44
Pranešimai:
402
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E61 520d 05'
pas man tas pats..vaziuoji ir atleidi perdala..kazkiek atsipalaiduoja masina, duodi gazo apie 500 apsuku pakyla viskas ir tada pajauti kaip pradeda vaziuoti..as atkreipiau demesi bet nemaniau kad cia beda.tas pats kai apie 60 vaziuojant laisva ismeta, apsukos apie 600, dauodi gazo iki 1500 pakyla, net jauciasi kaip isijungia pavara..ir tada tik pajauti kad pagreitejai

Manfredas rašė:
neišvietos, šeip mieste važiuojant arba trasoj, sakykim važiuoji vienodu greiciu 100kmh (arba po miesta 50) po truputi spaudi gazo pedala ir matai kaip apsukos kyla, o greitis didėja iš lėto, na bet jai pedala staigiai nuspaudi iki dugno įmeta mažesni bėgi ir tuomet jau važiuoji nėra buksavimo, bet kaip minėjau tai vyksta nevisada kartais viskas normaliai.

_________________
Non Nobis Domine Non Nobis Sed Nomini Tuo Da Gloriam


StandartinėParašytas: 20 Vas 2010, 12:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.18
Amžius:
44
Pranešimai:
402
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E61 520d 05'
ka ir rasiau jei nespaudi ir tik palaikai, o po to isleto spaudi, apsukos sukyla iki tam tikro lygio, ir atrodo tokia nerangi, duodi daugiau gazo ir rauna.. pabandyk ant 60km vaziuojant atleisti gaza..ir kai nukris ant laisvu uzminti nestypriai pamatysi kaip apsukos sukils o greicio nepajusi..

Manfredas rašė:
na ne čia tikrai ne dėl to kad ratai buksuoja, jaučiu kada buksuoja kada ne, sausa trasa važiuojant irgi tas pats, regis ir gazo dauk nespaudi, tik kad palaikyti vienoda greitį ir matai kaip apsukų rodyklė kyla nepraporcingai su greičio rodykle. beja o kokį daviklį prie turbinos keiteisi, čia kur elektrinis vožtuvas į kurį du vakumo šlangeliai ateina?

_________________
Non Nobis Domine Non Nobis Sed Nomini Tuo Da Gloriam


StandartinėParašytas: 20 Vas 2010, 20:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.27
Pranešimai:
97
tai čia ir turi taip būti, joks čia gedimas. važiuok šimta atpalaiduok mašina ir vėl pradėk kelti apsukas tai jau mašina pradės važiuoti ne prie 1500apsukų o prie kokių 2000


StandartinėParašytas: 20 Vas 2010, 20:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.07.21
Amžius:
46
Pranešimai:
410
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 330d 2003
exE39 525d 2002
ex E39 530d 2001
Skype:
evaldas005
Manfredas rašė:
na žodžiu jau turbakas kaip laikrodis, elektrinis vožtuvas naujas, bet dėžė kolkas buksuoja. darė man ir diagnostika kas liečia dėže, tai matė kad neįsimetė vienu momentu trečias bėgis kitu penktas, tai nuresetino parametrus, tai lyg ir buvo kažkoks skirtumas, regis ir dežė nebuksavo, bet neilgam. tuomet diagnostika dariausi pas kita žmogų, bet vėl dėl dėžės problemų važiavau 180 ir automatas nenorėjo permesti 5 bėgio, o ties tokiu greičiu pradeda suveikinėti ribotuvas, nes apsukos jau būna virš 4000. tai man taip pat nuresetino parametrus dėžės ir bėgiu persijunginėjimas taip pat buvo kitoks, beto pasakė jai tai nepadės reiks perrašyt dėžės programą, o jai ir tai nepadės tai reiks keisti dėžės kompa ar valdymo bloką ten kažkokį ir į jį įrašyti mano dėžės programą. žodžiu kiek meistrų tiek nuomonių. o jai sako kad silpnos dėžės 530d tai kas konkrečiai joms atsitinka? išvis nebevažiuoja mašina, subyra kažkas? diagnostika darė važiuojant, būna kad įsijungia režimas žiema užsidega žvaigždutė, bet ja mato tik kai prijungtas diagnostinis kompas, o kaip pačiam žinoti kada įsijungia toks režimas ir kaip jis veikia? ir dar kaip veikia dėžės avarinis režimas ar salone įsijungia koks šauktukas?



ta žvaigždutė kaip tu sakai ir yra avarinio rėžimo lemputė ir ten yra ne žvaigždutė o kaip krumpliaratis ar kažkas tokio


StandartinėParašytas: 21 Vas 2010, 03:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.27
Pranešimai:
97
tai nieks neįsijungia jokia žvaigždutė, tik laptopa diagnostikas kai pasijungęs buvo ir su juo važinėjau sakė užsidega snaigė kažkoks žieminis rėžimas


Paskutinį kartą redagavo Dobermanas 21 Vas 2010, 11:28. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 21 Vas 2010, 10:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.04.20
Pranešimai:
74
Automobiliai:
E39 530d
laikant dugna ,tai 5 begis ismeta prie mazdaug 190-200km/h , apsukos buna ~4500, ribotuvas prie 5000 (jei gerai prisimenu,senai bandziau, be kickdowno ) .
BMW turi kazkoki algoritma, kur pagal vaziavimo stiliu prisitaiko prie vairuotojo. Jei palakstysi smarkiai, tai paskui taip ir bus, kad ramiai noresi vaziuoti o deze leis varikliui kelti apsukas. Ramiai pavazinesi, vel kitaip begius metys. Pusleje yra toks bajeris, neatsimenu kaip lietuviskai vadinasi, angliskai lockuot clutch, kur prie tam tikru salygu "surakina" varikli su greiciu deze ir dingsta tas automato efektas. lengviausai tai pajusti tarkim vaziuoajant 100km/h rankiniu rezimu isimetus 5 begi ir po truputi svelniai pradeti spausti gaza- greitis kils labiau nei apsukos, o jie 5 begiu begesies nuo tarkim 80km/h uzmynes gaza normaliai ,tai 100km/h kertant apsukos bus ~ 3000 :)

Tau buksuoja tuo metu kai turetu permesti begi? mazdaug bandai isibegeti ir tarkim kai ateina laikas mesti is 3 i 4 (nebutinai tokius begius) apsukos pradeda kilti ,dingsta trauka (panasiai kaip ant laisvo vaziuodamas gazuotum) ir paskui imeta kita begi ir toliau greiti kyla ?
ar tiesiog vaiuojant minkai gaza ir tau apsukos sokineja nuo tarkim 1000 iki takim 2000 nors greitis beviek nesikeicia?


StandartinėParašytas: 21 Vas 2010, 19:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.27
Pranešimai:
97
panašiau į antra varianta, o apsukų ribotuvas suveikia kažkur prie 4100apsukų, šiandien pabandžiau įsijungiau N įspadžiau gaza ir pradeda atmetinėti prie 4100 apsukų, spėju pas kitus taip pat prie tokių apsukų, pabandykit kas ir parašykit, gal čia kas ne taip jai sako kad ribotuvas suveikia prie 5000apsukų


StandartinėParašytas: 22 Vas 2010, 09:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.18
Amžius:
44
Pranešimai:
402
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E61 520d 05'
pas man tai antras var..jei atleidi vel paspaudi apsuko suvaiksto.
beje jei vaziuojant 100 duodi gazo, ji nepagreiteja beveik 5 begiu, o taip kaip gumine..stipriau spusteli imeta 4 ir sauba..
na jei vaziuojant 110-120 jau labiau jauciasi..keista juk 3.0 litru..su turbina..neturetu traukti labiau, bandziau su manualu..tai prie 100 ikales penkta duodi gaza tai jauciasi vos vos taip isibegeja..na pakelia apsukas ir tada pajauti..toks jausmas kad apsuku per mazai, kai turejau benza tai 5 begiu prie 100km jausdavosi kaip spusteli..aisku apsuku budavo 3300..
tai vat, o jei pamaigius gaza apsukos iki 500 vaiksto,..tai manau cia deze taip veikia..nera kaip mechanineje..kad surakinta per sankaba.
P.S. ir teisinga pastaba ccia automato efektas.jei isleto spaudi labiau traukia..o jei staigiau kyla apsukos nesijaucia traukos, o permeta i 4 ir sauna.


abacus rašė:
laikant dugna ,tai 5 begis ismeta prie mazdaug 190-200km/h , apsukos buna ~4500, ribotuvas prie 5000 (jei gerai prisimenu,senai bandziau, be kickdowno ) .
BMW turi kazkoki algoritma, kur pagal vaziavimo stiliu prisitaiko prie vairuotojo. Jei palakstysi smarkiai, tai paskui taip ir bus, kad ramiai noresi vaziuoti o deze leis varikliui kelti apsukas. Ramiai pavazinesi, vel kitaip begius metys. Pusleje yra toks bajeris, neatsimenu kaip lietuviskai vadinasi, angliskai lockuot clutch, kur prie tam tikru salygu "surakina" varikli su greiciu deze ir dingsta tas automato efektas. lengviausai tai pajusti tarkim vaziuoajant 100km/h rankiniu rezimu isimetus 5 begi ir po truputi svelniai pradeti spausti gaza- greitis kils labiau nei apsukos, o jie 5 begiu begesies nuo tarkim 80km/h uzmynes gaza normaliai ,tai 100km/h kertant apsukos bus ~ 3000 :)

Tau buksuoja tuo metu kai turetu permesti begi? mazdaug bandai isibegeti ir tarkim kai ateina laikas mesti is 3 i 4 (nebutinai tokius begius) apsukos pradeda kilti ,dingsta trauka (panasiai kaip ant laisvo vaziuodamas gazuotum) ir paskui imeta kita begi ir toliau greiti kyla ?
ar tiesiog vaiuojant minkai gaza ir tau apsukos sokineja nuo tarkim 1000 iki takim 2000 nors greitis beviek nesikeicia?

_________________
Non Nobis Domine Non Nobis Sed Nomini Tuo Da Gloriam


StandartinėParašytas: 22 Vas 2010, 18:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.04.20
Pranešimai:
74
Automobiliai:
E39 530d
nu del ribotuvo prie 4100, tai uzmynes gaza palaikiai kol apsuku rodykle nustos kilti ? nes ji labai atsilieka nuo variklio sukiu,ribotuvas jau veikia ,o ji dar kyla. pas mane ~5000

Del isibegejimo 5 begiu nuo 100 tai bukoka masina, bet nereikia noreti kad kiltu belekaip, begis labai ilgas, apsukos mazos ir t.t.


StandartinėParašytas: 22 Vas 2010, 19:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.27
Pranešimai:
97
o tavo dyzelis kiek kilovatu? pas mane jai gaza nuspaudi ir laikai tai atmetinėja jau prie ~4100apsukų, aišku jai nuo pradinių apsukų nuspausčiau gaza tai įsisukęs variklis gal ir 5000 pasiektu, bet vėliau rodyklė gryžta prie ~4100apsukų. šiaip mano dyzelis max galia pasiekia prie 4000t apsukų. tai gal pas tave čipuotas kompas?


StandartinėParašytas: 22 Vas 2010, 20:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.04.20
Pranešimai:
74
Automobiliai:
E39 530d
135kW, be jokiu cipu. na as ilgai nelaikiau dugno, uzspaudziau iki galo, palaukiau kol rodykle nustojus kilti sustos, ji tada buna kaip ikalta. na ir atleidau gaza kad variklis nekrioktu :) bet to raudonas tik nuo 4500, tai kazkaip keista jei ribotuvas neleidzia daugiau 4100. su kickdownu lekiant tai iki 5 ir kyla kaip niekur:) o siaip tai nuspaudus dugna variklis labai greitai isisuka iki ribotuvo, rodykle po kurio laiko tik pasiveja.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 38 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery