Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 07 Vas 2025, 09:00

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 79 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 04 Vas 2010, 14:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.10.28
Pranešimai:
66
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E38 740i M62 99'
lisas rašė:
diafragma randasi isiurbimo kolektoriaus gale(salono puseje) ji yra pati paskutine detale kuri prisisuka prie isiurbimo kolektoriaus.ja galima nuimti nenuemus kolektoriaus,bet padaryti gan nepatogu ir yra didele galimybe sugadinti varztus.taip kad siulyciau jai nori nuimti diafragma tai nuiminek ja kartu su kolektorium,o po to jau ja nuimk nuo jo.tai ar patikrinai ar siurbia ora variklis pro tepalo ipilimo anga ir per matuokli? diafragma reikalinga tam kad nesusidarytu vakumas karterije ir t.t. kai pareina diafragma tai tada per isiurbimo kolektoriu traukia ora ir is karterio kartu su tepalu,to pasekmeje variklis purtosi,negraziai dirba-kartais bumija mansina,o kartais ir ne.tikiuosi suprantamai paaiskinau


Tai kas ten tai membranai darosi skila,apsinesa ar dar kas?
Man irgi istraukus tepalo matuokli girdis kaip siurbia ora!
Variklis biskuti padreba ir su istrauktu matuoklio ir su istatitu (skirtumo nesijaucia)
Ir ka su ta membrana veikt pirkt nauja ir keist?
Jei kas keitet tai kiek apsiejo apitiksliai?
ačiū.


StandartinėParašytas: 04 Vas 2010, 15:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.07
Amžius:
41
Pranešimai:
132
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E38 740 M60 96m
Perki nauja membrana jei suplysus ir keiti juos nesuklijuosi jei kyla tokios mintis, ji kainuoja apie 200 lt. Ja pakeist gali ir pats jei turi laiko ir noro, Pirmas variantas tai atsukinet varztus kad nuimt dangteli bet 90 procentu duodu kad prasisuks varztai (man taip buvo prasisuko askutinis :lol: ). Antras lupt visa kolektoriu darbas pirma kart darant #-o sau tai puse dienos uzeme kol isardziau ir surinkau. Yra trecias variantas apie kuri niekas nekalba, ir kuri dabar buciau naudojes tai tas dangtelis yra is dveiju daliu o membrana yra viduje yra plastmasiniai fiksatoriai juos toligiai nuspaudus sunkiai bet galima tas dalis atskirt viena nuo kitos ir pakeist membrana.


StandartinėParašytas: 05 Vas 2010, 14:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.11.15
Amžius:
37
Pranešimai:
102
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E38 3.0d 142kw
Man kai membrana buvo numirus ,tai visas tepalas is karterio pakilo i isiurbimo kolektoriu dar stabdzio pedalas ,kaip medis buvo,nes ta membrana dar pasijungia i mataro alsuokli,nebutina nuimineti to koliko,nors kolikas labai jau lengvai nusiema ;) gal kokius 3 kartus nukelinejau,kad rasti problema del purtymosi. Atsisuko tie varstukai ir juos pakeiciau i paprastus su desimties raktuku ,kad butu galima atsukti, membrana 200lt nekainuoja, apie 100lt kainuoja. Esu girdejes ,kad pvz 3.0 litro matorai yra neisbaigti ir sako ,kad 7 cilindras labiausiai isdyla. Buvo ir kitas variantas del purtymosi,pradejo drebeti matoras pakilo kuro sanaudos,pasidariau diagnostika ,bet nieko neparode,po keliu dienu automtas pradejo nemetiti begiu normaliomis apsukomis ties 6 tuks. apsuku perjungdavo kita begi :D ,nuvarius i diagnostia visa diena pravaiksciojo aplink masina ir pamatavo droselio sklendes daciko kreivei ir vuolia islindo lyga, pakeitus dacika masina kuri laika vaziavo gerai, o per tuos salcius pasukus ilgiau starteri uzsikurdavo,bet labai nenoriai dirbdavo ir matesi kad perpilineja kura,nors lemda zondai geri, odabar vel lygtais viskas normaliai. amn dar toks klausimas iskilo ar galima kaip nors uzglusinti ta agr?


StandartinėParašytas: 05 Vas 2010, 23:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.10.28
Pranešimai:
66
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E38 740i M62 99'
O tai gal kas galit koki paveiksliuka imest kur randas ir kaip atrodo,kad lengviau butu!
Nes pradesiu dar ardyt ne ta ka reikia :D
Paciam neisejo nieko rast


StandartinėParašytas: 06 Vas 2010, 12:58 
  
 
 
Sveiki, sutvarkiau savo drebejimo problema.., surasysiu, ka keiciau nuo problemos atsiradimo, o toliau jau jums spresti, kas turejo itakos:
- Zvakes.
- Galvos dangteliu tarpines.
- tepalas.
- Radiatoriaus prasipletimo bakelis(leido skysti per ta skyle i kuria isistato ausinimo skyscio daviklis, kuris suslapes neveike, taigi net nepastebejau, kad momentu vazinejau, gal tik su keliais litrais skyscio).
- Stabdziu diskai, kaladeles :)

dabar dirba idealiai :)

P.S. pajungus kompa dabar meta tik dvi klaidas, Kuro bako ventiliacijos leak'a(gal kas zinot kas cia tokio?) ir vairuotojo dirzo daviklio klaida(dega air-bagas)

P.S.S. iki siu darbu kompas mete ir liambdas, ir pramusinejima el. uzdegimo sistemoj, ir dar kazkoki biesa, visko dabar nebepamenu.

tai tiek.


StandartinėParašytas: 06 Vas 2010, 14:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.22
Amžius:
44
Pranešimai:
1428
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E23 728i 732i 735i
E28 520i
E30 320i 325i 325i touring
E38 728i
E53 3.0d
F10
tai tik zvakes belieka,kad buvo kaltos =D>


StandartinėParašytas: 13 Vas 2010, 13:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.05.17
Amžius:
39
Pranešimai:
1010
Miestas:
kaunas-frankfurt am main
Automobiliai:
E38 750il ex
E65 745d ex
E65 740d + chip ex
E46 03" 320d ex
E65 03'745i
e65 04' 730d
e65 '06 730d
E46 04' 330d
E46 03' 320d
E61 05’ 530d
Skype:
Gintas00720
dar prie tos temos.vaziuojant dreba-trukcioja(apie 90km/h) o ijungus ''s'' ta rezima nustoja.kokia galetu to trukciojimo priezastis?


StandartinėParašytas: 14 Vas 2010, 01:04 
  
 
 
zenderis728 rašė:
tai tik zvakes belieka,kad buvo kaltos =D>


Zinok kad visgi ne zvakes, mat jas keiciau is saraso pacias pirmas, ir galutinai problema pasisalino tik sutvarkius ausinimo sistema..., man sitas drebejimas apskritai kazkokia mistika, kiek pasneku kas su tuo buvo susidures tai cia huij zn. kame reikalas..., nors man buvo ne tik drebejimas ant laisvu, bet budavo stovi sankryzoje, reikia vaziuot.., spaudi gaza.. ir nieko nesidaro.., visa purtosi, vos juda, nedirba puse variklio....., kaip cia sake, viskas ok pasidarydavo tik ijungus S rezima, arba gazas dugnas su knopkes nuspaudimu...


StandartinėParašytas: 14 Vas 2010, 01:07 
  
 
 
prie to pacio, ar diagnostika gali parodyti veleno padeties daviklio neveikima?, gavau padabot 740 97", ir pas ji tas pats trukciojimas, cia E38 liga tokia ar kas cia su jom darosi? :|


StandartinėParašytas: 14 Vas 2010, 01:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.30
Amžius:
39
Pranešimai:
588
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E90
Mb w211
Ex Golf mk5
Ex 38 740 M60
Ex 36 318is
Ex E34 525
Ex E30 324d Ex 318
Aud320 rašė:
prie to pacio, ar diagnostika gali parodyti veleno padeties daviklio neveikima?, gavau padabot 740 97", ir pas ji tas pats trukciojimas, cia E38 liga tokia ar kas cia su jom darosi? :|

gali


StandartinėParašytas: 14 Vas 2010, 11:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.05.17
Amžius:
39
Pranešimai:
1010
Miestas:
kaunas-frankfurt am main
Automobiliai:
E38 750il ex
E65 745d ex
E65 740d + chip ex
E46 03" 320d ex
E65 03'745i
e65 04' 730d
e65 '06 730d
E46 04' 330d
E46 03' 320d
E61 05’ 530d
Skype:
Gintas00720
jai nesandari ausinimo sistema gali itatok tam drebejimui?(prie kamscio trukes issipletimo bakelis).zvakes pakeistos zondai ir pan.trukcioja vistiek


StandartinėParašytas: 15 Vas 2010, 20:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.02.14
Amžius:
49
Pranešimai:
54
Miestas:
Kaunas [Aleksotas]
Automobiliai:
BMW 750 iL
Skype:
auksciausiapavara
Nikas:
Bosas
O ant laisvu dirba stabiliai nesijaucia variklio kad ir menko drebejimo?


StandartinėParašytas: 15 Vas 2010, 22:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.05.17
Amžius:
39
Pranešimai:
1010
Miestas:
kaunas-frankfurt am main
Automobiliai:
E38 750il ex
E65 745d ex
E65 740d + chip ex
E46 03" 320d ex
E65 03'745i
e65 04' 730d
e65 '06 730d
E46 04' 330d
E46 03' 320d
E61 05’ 530d
Skype:
Gintas00720
nepaminejau pries tai,dreba ir ant laisvu,ryte trauka ne tokia veliau normaliai,o vaziuojant diodesniu greiciu pradeda purtitis isujgi ''s'' nustoja


StandartinėParašytas: 16 Vas 2010, 21:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.02.14
Amžius:
49
Pranešimai:
54
Miestas:
Kaunas [Aleksotas]
Automobiliai:
BMW 750 iL
Skype:
auksciausiapavara
Nikas:
Bosas
Hmm pas tave du niuansai.

As savo tvarkiau drebejima tai problema buvo pasalinis oras.
Bet tas perjungimas i S tai kazkaip cia gal kas su variklio pagalvem netvarkoje.
Nes S tai cia gal dar deze ka nors halturina arba tik pagalves cia sitoi vietoi negaliu tiksliai nusakyti.


StandartinėParašytas: 20 Vas 2010, 20:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.07.16
Amžius:
40
Pranešimai:
480
Miestas:
Vilnius
Pas mane E65, bet irgi buvo atsirades kazkoks drebejimas bet tik ant laisvu. Trauka nedingdavo bet toks kratymasis jausdavosi. Pakeiciau babinas, susitvarke. Zvakiu po pirkimo dar nekeites. Pasikeiciau tepalus ir po savaites vel drebejimas atsirado, tik jau daug silpnesnis nei pirmai. Pravazinejau taip gal savaitele, siandien padariau bairi- sustojes ant neutrales numyniau gaza iki redlaino ir palaikiau apie 5 sekundes. Ismete toki nesveikai dideli balta debesi su benzo kvapu kad visas kiemas paskendo baltuose dumuose ir net namo matyt nebuvo, net issigandau pats :D Numeciau gaza, dar karta numyniau iki dugno ir palaikiau, po to uzgesinau varikli, palaukiau kol debesys issiskalide, po 30 sekundziu vel uzkuriau- variklis pradejo dirbt lygiai, niekas nebesipurto. Vel sustojes numyniau iki dugno ir palaikiau- debesu nebemete, toliau viskas lygiai dirba. Pavazinejau valanda po miesta, grizau i aiksetele, ant bairio pakartojau bandyma- jokiu debesu, dirba lygiai... Matyt kazkas uzsikise buvo, tik nelabai suprantu kas. Jau planavau pirmadieni raut i krasta daryt diagnostikos bet kolkas susitvarke, ziuresim ar ilgam..

Ir dar idomybes- mesdavo klaida "service engine". Krastoj sake kad vienas velvetroniko daviklis ant ribos, bet siandien lauke pliusine temperatura, uzsikuriau masiniuka ir jokios klaidos nebemeta, viskas dirba ok, net traukos truputi daugiau atsirado.. Cia gali toki bairiai detis tik del salcio?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 79 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery