Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Gru 2024, 13:14

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 499 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 34  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 12 Vas 2010, 16:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.05.23
Amžius:
49
Pranešimai:
749
Miestas:
Kaunas
gedas6 rašė:
Pramazinau ta V8 :oops:
Bet jei kompas rodo 19 tai patikek manim jis rodo ne duju sanaudas, o benzino :idea: Duju 2-3L virsaus skaiciuot gali, nes to kompas tikrai neparodys...


o kaip musu manymu BMW elektronika ruosia misini ir paskaiciuoja kuro sanaudas? kas ir kaip ten yra matuojama - gal yra galvojanciu, kad kuro bake/duju balione arba prie variklio stovi kuro skaitliukas, kaip degalineje? ir kam yra reikalinga oro srauto matuokle ir liambda zondas?
siaip idomu pasidare, kaip zmones supranta, gal mano supratimas labai jau klaidingas.
Bent jau kiek teko dometis E32/E34 m30, tai kuro padavimas reguliuojamas pagal pro oro sklende (pas m60, m62, m50, m52 stovi matuokle, ne sklende, bet jos paskirtis ta pati) pratekancio oro kieki - butent oro sklende siuncia signala i kompa, kiek reikia "imesti angliu", kuriu kiekis dar yra pakoreguojamas liambda zondo parodymais. Gal todel, kai m30 sugenda oro sklende ("nusauna" dujos), variklis pradeda tampytis, burbuliuoti, apsukos sokineja, smirda benzu, nes kompas mato neteisinga isiurbiamo oro kieki ir netiksliai paduoda kura.
Galvoju, kad ekonomaizeris ir borto kompas kuro sanaudas paskaiciuoja pagal isiurbiamo oro kieki, nes pagal tai kompas mato, kiek buvo paduota kuro.
Kiek suprantu, dar ir liambda zondas itakoja sita kuro misinio paruosimo reikala - "uosto" ismetamas dujas ir matuoja jose esancio nesudegusio deguonies kieki - pagal gautu parodymu nukrypima nuo normos kompas riebina arba liesina misini, kad degimo procesas butu optimalus.

_________________
E60 535xi, F30 320xi


StandartinėParašytas: 12 Vas 2010, 16:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.21
Amžius:
41
Pranešimai:
749
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E36 320i,
ex E38 740i,
E39 530D 2001m.
Kaip ji tarnauja priklauso matyt nuo to kas dejo ir kaip dejo. Nezinau, neturiu jokiu problemu su BRC. Ir kaip cia gali buti, kad neuzmaitina 2,5L variklio jeigu mano V8 4L uzmaitina ir ten tik vienas reduktorius, o ne du. Traukos skirtumas praktiskai nejuntamas. Cia jau nesamone konkreti. Matyt priklauso nuo to kaip meistrai sugeba ja parinkt konkreciam varikliui ir sureguliuot.
Va lenkiska tai girdejau, kad keikia, nes po kokiu metu prasideda visko keitimai naujom detalem...


StandartinėParašytas: 12 Vas 2010, 18:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.11
Amžius:
41
Pranešimai:
385
Miestas:
Kaisiadorys
Automobiliai:
E32 730 M30B30 92'
E23 728 M30B28 86'
Kawasaki Vulcan 750
samone ar ne tai jau ne man spresti :) as tik pasakiau faktus.beje 325 dujas dejo "propanas". kiek visi sneka ten rimta imone. tai nzn kaip cia yra. o tas netraukimas kaip minejau trasoje labiau jauciasi, nes is vietos viskas gerai veikia ir siaip su varikliu joku bedu nera.
o tiesioginese dujose deda du reduktorius? cia siaip klausiu, nes nesu mates tokio dalyko.

_________________
darbas nepriot


StandartinėParašytas: 12 Vas 2010, 19:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.21
Amžius:
41
Pranešimai:
749
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E36 320i,
ex E38 740i,
E39 530D 2001m.
Deda viena, bet buna isimciu dideles kubaturos varikliuose jog vienas reduktorius nespeja paduot duju tada gali ir 2 reduktorius statyt, taciau tada duju snaudos dar isauga ir manau jog kainos atzvilgiu butu tas pats kaip vazinet benzinu #-o
Beje, ta duju iranga turi ivairiu suprogramavimo galimybiu. Nesuprantu kur ten bedos pas ji su tuo netraukimu. Pvz galima suprogramuot taip jog greitai begejantis tarkim nuo kokiu 5k rpm automatiskai ijungtu benzina, o tik nuimi gaza vel nepastebimai isijungia dujos... Nieko perjunginet nereikia ir panasiai.


Paskutinį kartą redagavo gedas6 13 Vas 2010, 13:32. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 12 Vas 2010, 19:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.21
Amžius:
41
Pranešimai:
749
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E36 320i,
ex E38 740i,
E39 530D 2001m.
Vysta rašė:

o kaip musu manymu BMW elektronika ruosia misini ir paskaiciuoja kuro sanaudas? kas ir kaip ten yra matuojama - gal yra galvojanciu, kad kuro bake/duju balione arba prie variklio stovi kuro skaitliukas, kaip degalineje? ir kam yra reikalinga oro srauto matuokle ir liambda zondas?
siaip idomu pasidare, kaip zmones supranta, gal mano supratimas labai jau klaidingas.
Bent jau kiek teko dometis E32/E34 m30, tai kuro padavimas reguliuojamas pagal pro oro sklende (pas m60, m62, m50, m52 stovi matuokle, ne sklende, bet jos paskirtis ta pati) pratekancio oro kieki - butent oro sklende siuncia signala i kompa, kiek reikia "imesti angliu", kuriu kiekis dar yra pakoreguojamas liambda zondo parodymais. Gal todel, kai m30 sugenda oro sklende ("nusauna" dujos), variklis pradeda tampytis, burbuliuoti, apsukos sokineja, smirda benzu, nes kompas mato neteisinga isiurbiamo oro kieki ir netiksliai paduoda kura.
Galvoju, kad ekonomaizeris ir borto kompas kuro sanaudas paskaiciuoja pagal isiurbiamo oro kieki, nes pagal tai kompas mato, kiek buvo paduota kuro.
Kiek suprantu, dar ir liambda zondas itakoja sita kuro misinio paruosimo reikala - "uosto" ismetamas dujas ir matuoja jose esancio nesudegusio deguonies kieki - pagal gautu parodymu nukrypima nuo normos kompas riebina arba liesina misini, kad degimo procesas butu optimalus.

Sitose tiesioginio ipurskimo duju irangose liamda zondai nefiguruoja... Jie reikalingi tik tam, kad pradzioj butu galima suprogramuot duju irangos veikima pagal benzino parametrus. Jei tada liamdos blogai veiks tai ir dujos bus blogai sureguliuotos. Kaip nustatyta parametruose taip ir bus, niekas ten neprisitaiko kaip ant benzo pagal kuro kokybe ir t.t. O kai isijungia dujos tai liamdu gali nors ir nebut toj tiesioginio ipurskimo duju irangoj.
Bet yra tos adaptyvines duju irangos, kurios kainuoja nezmoniskus pinigus ir ten jau liamdos dalyvauja taip pat kaip vaziuojant ant benzino. Dar kiek zinau eko sistemoje liamda zondai taip pat reikalingi kaip ir ant benzino vaziuojant.


StandartinėParašytas: 13 Vas 2010, 20:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.11.15
Amžius:
37
Pranešimai:
102
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E38 3.0d 142kw
stop ,del lemda zondu nedalyvavimo ant duju numirs liamdas ar jam kas dar atsitiks pamatysi ,kaip duju sanaudos iskart padides, prades momentais spustelejus gaza sudrebet variklis ,kaip ne visi kausai ,kad dirbtu, kai ideda tiesiogines dujas,stato kompa ,kad masinos kompas galvotu ,kad masina vaziuoja benzinu,tai lemdos ne viena reguliavimuj yra skirtos ten viskas yra surista,snekejau su zmogum kur dujas stato,tai tu gali det brc ar dar kokias dujas, kas kokius metus reik pasikeisti filtriuka,membrana,purkstuku gumytes nes tai yra profilaktika ,nes lietuvoj dujos nera pacios geriausios kokybes jose istikro yra gan daugoka visokiu siuksliu.


StandartinėParašytas: 13 Vas 2010, 21:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.13
Amžius:
40
Pranešimai:
301
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530D touring
Du metus pravazinejau su v8 3.0, ideta buvo brc duju iranga, jokiu bedu, o galia sumazedavo tik kai pasibaiginedavo dujos, ir jokiu bedu nebuvo ir nereguliuotos ne vieno karto, sanaudos plius 1-2 litrai. Draugui i analogiska varikli sudejo maisyta iranga, kompa brc, purkstukus lenkiskus, jokiu bedu jau antrus metus, tai kainavo 2400 lt, man brc (dejau kaune propane) kainavo 4500 lt.. kainos skirtumas akivaizdus. ir siaip pries montuojant dujas parase kad visi davikliai tokie kaip oro srauto matuokle ir liamda zondas butu veikiantis ir kompas neturetu klaidu.


StandartinėParašytas: 14 Vas 2010, 12:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.02.14
Amžius:
48
Pranešimai:
54
Miestas:
Kaunas [Aleksotas]
Automobiliai:
BMW 750 iL
Skype:
auksciausiapavara
Nikas:
Bosas
bmw730v8 rašė:
ajsku :) o kiek duju panasei rytu mano 3.0 motoras ,automatas


Kiek duju rytu visuomet galit pasiskaiciuoti bet kuriai masinai benzino sanaudas dauginkit is 20 - 25 proc.
Ipatingai retai bet pasitaiko 18 proc.

Ir zinosit galimas realias duju sanaudas.


StandartinėParašytas: 14 Vas 2010, 16:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.21
Amžius:
41
Pranešimai:
749
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E36 320i,
ex E38 740i,
E39 530D 2001m.
Psyhazz rašė:
stop ,del lemda zondu nedalyvavimo ant duju numirs liamdas ar jam kas dar atsitiks pamatysi ,kaip duju sanaudos iskart padides, prades momentais spustelejus gaza sudrebet variklis ,kaip ne visi kausai ,kad dirbtu, kai ideda tiesiogines dujas,stato kompa ,kad masinos kompas galvotu ,kad masina vaziuoja benzinu,tai lemdos ne viena reguliavimuj yra skirtos ten viskas yra surista,snekejau su zmogum kur dujas stato,tai tu gali det brc ar dar kokias dujas, kas kokius metus reik pasikeisti filtriuka,membrana,purkstuku gumytes nes tai yra profilaktika ,nes lietuvoj dujos nera pacios geriausios kokybes jose istikro yra gan daugoka visokiu siuksliu.

Patikek ne. Man taip pat aiskino zmogus kuris deda dujas. Taip yra atskiras kompas, bet... Nesenai buvau pajunges ant kompo savo auto tai ir taip zinojau, kad liamdos numire ir dar parode tai, tai benzo valgo tikrai daugiau, taciau duju tiek pat kiek ir anksciau. Spausk gaza kaip tik nori niekas nesipurto ir lupa nesveikai.
Duju filtriuko keisti nereikia kol nepasijaucia tas netraukimas, bent jau BRC. Lenkiskas tai zinau, kad reikia po kokiu metu profilaktiskai tikrint ir dazniausiai kazka keist.


StandartinėParašytas: 16 Kov 2010, 21:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.17
Amžius:
35
Pranešimai:
591
Miestas:
Pajuris
Automobiliai:
E38 730i
e65 FL 730d
o tas filtriukas duju kaip suprantu tas kur ant slangos iseina is reduktoriaus i varikli ir is jo du isejimai?


StandartinėParašytas: 16 Kov 2010, 21:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.13
Amžius:
40
Pranešimai:
111
Miestas:
Marijampole
Automobiliai:
E30 1.8i ex
E36 2.5i ex
E38 3.0i ex
E60 3.5d ex
E38 4.4i ex
taspats

_________________
....nes tik Lietuvoje daugiau "M" klasės BMW automobilių nei pati gamykla jų išleido.


StandartinėParašytas: 27 Kov 2010, 07:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.22
Pranešimai:
46
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530d 03
E39 530d 01 ex
Vakar isidejau brc dujas Vikromoje, partizanu gatvej i V6 uz 3000lt, tai sake filtra reikia pasikeist po 30 000km. Balionas vietoj zapaskes, tai teoriskai telpa 60l :shock:


StandartinėParašytas: 27 Kov 2010, 12:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.13
Amžius:
40
Pranešimai:
111
Miestas:
Marijampole
Automobiliai:
E30 1.8i ex
E36 2.5i ex
E38 3.0i ex
E60 3.5d ex
E38 4.4i ex
praktiskai turetu 55max tilpt jei visi 'zapaskes' standartas :/

_________________
....nes tik Lietuvoje daugiau "M" klasės BMW automobilių nei pati gamykla jų išleido.


StandartinėParašytas: 27 Kov 2010, 19:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.21
Amžius:
41
Pranešimai:
749
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E36 320i,
ex E38 740i,
E39 530D 2001m.
Reliai apie 15% maziau duju telpa i baliona negu teoriskai ivardijama, nebent voztuvas jau nelaiko ir per jega pripumpuoja, kas nera labai saugu...
O del to filtro keitimo matyt kaip kur sapalioja. Vieni kalba jog reikia keist, kiti montuotojai sako jog nereikia keisti, kol viskas gerai. Reliai tai rimtai, kam ji keisti jei viskas gerai, traukia kaip traukusi masina, sanaudos nepadideja, tai tik pinigu ismetimas i bala kai ir taip jis apie 100 Lt kainuoja. Pas mane pvz jau bus greit 2 metai kai sumontuota BRC iranga, filtriukas nekeistas ir nematau reikalo ji keist, o pravaziuota kur kas daugiau nei 30k.


StandartinėParašytas: 27 Kov 2010, 19:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.21
Amžius:
41
Pranešimai:
749
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E36 320i,
ex E38 740i,
E39 530D 2001m.
arunnnas rašė:
Vakar isidejau brc dujas Vikromoje, partizanu gatvej i V6 uz 3000lt, tai sake filtra reikia pasikeist po 30 000km. Balionas vietoj zapaskes, tai teoriskai telpa 60l :shock:

Pastebejimas, jei pas tave E39 528 ir i ji montavai BRC iranga, tai jame ne V6 mataras, o L6, cilindrai vienoje eileje...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 499 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 34  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery