Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 18 Lap 2024, 03:44

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 42 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 08 Vas 2010, 22:01 
  
 
 
Nupirksi neaisku ka, o jei daryt deze tai aisku kainuos daugiau bet 200 000 km., su protu eksplotojant galima vaziuot. Tavo rida 210 000km, jau galima sakyti deze atidirbo savo, tik truko to pabuksavimo pusnyja.


StandartinėParašytas: 09 Vas 2010, 09:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.07
Amžius:
41
Pranešimai:
132
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E38 740 M60 96m
Na ziuresiu po diagnostikos kokia isvada meistras siandien pasakys, bet 99 procentai mano nuomone kad mechaninis gedimas. Vakar vakare kai veziau pas meistrus tai visi begiai persijungdavo normaliai tik to atbulinio nebuvo.


StandartinėParašytas: 09 Vas 2010, 13:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.07
Amžius:
41
Pranešimai:
132
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E38 740 M60 96m
Taigi grizau is meistro gedimas mechaninis reikia lupt deze. remontas kainos nuo 750 iki 1000 lt su tepalais ir filtru, tarpinem. Jei deze nusimi pats ir atvezi 250 lt pigiau. Taigi panasi kaina kaip ir deveta detis, ko gero geriau susiremontuosiu sena deze.


StandartinėParašytas: 09 Vas 2010, 18:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.30
Amžius:
39
Pranešimai:
588
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E90
Mb w211
Ex Golf mk5
Ex 38 740 M60
Ex 36 318is
Ex E34 525
Ex E30 324d Ex 318
Romka777 rašė:
Taigi grizau is meistro gedimas mechaninis reikia lupt deze. remontas kainos nuo 750 iki 1000 lt su tepalais ir filtru, tarpinem. Jei deze nusimi pats ir atvezi 250 lt pigiau. Taigi panasi kaina kaip ir deveta detis, ko gero geriau susiremontuosiu sena deze.



Uzuojauta man ir si beda nesenei buvo.


StandartinėParašytas: 14 Vas 2010, 11:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.02.14
Amžius:
48
Pranešimai:
54
Miestas:
Kaunas [Aleksotas]
Automobiliai:
BMW 750 iL
Skype:
auksciausiapavara
Nikas:
Bosas
atsargia jus su tom dezem ir ypac pigiais tepalais i jas.

Remontuoju as jas jau kruva metu ir galiu pasakyti tiek 95 proc deziu gedimu buna del tepalu. kita dalis gamykliniu daliu brokas ir vazinejimai su steptronikais aukstomis pavaromis ir duodant apkrovas.

Tokiu atveju per laika luzta forwardiniai suportai ir t.t.

Su steptroniku vazinejant nepersistenkit prie zemu greiciu duodami gaza.


StandartinėParašytas: 15 Vas 2010, 12:19 
  
 
 
Bosas rašė:
atsargia jus su tom dezem ir ypac pigiais tepalais i jas.

Remontuoju as jas jau kruva metu ir galiu pasakyti tiek 95 proc deziu gedimu buna del tepalu. kita dalis gamykliniu daliu brokas ir vazinejimai su steptronikais aukstomis pavaromis ir duodant apkrovas.

Tokiu atveju per laika luzta forwardiniai suportai ir t.t.

Su steptroniku vazinejant nepersistenkit prie zemu greiciu duodami gaza.


Ramiai :!: , pigiu tepalu nieks nesiulo pilt, atbulinis begis dazniausiai dingsta del greito perjungimo i R is D ar atvirksciai, keiciant ar po remonto pilant tepalus i deze mums priklausytu LT 71141, jis yra analogas keiciant tepalus is LIFE TIME.


StandartinėParašytas: 15 Vas 2010, 20:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.02.14
Amžius:
48
Pranešimai:
54
Miestas:
Kaunas [Aleksotas]
Automobiliai:
BMW 750 iL
Skype:
auksciausiapavara
Nikas:
Bosas
Tikrai ne del greito perjungimo. Greitas perjungimas jei su deze viskas ok jokios itakos.
Nes tam yra hidro transformatorius kuris perjungimo momenta stipriai susvelnina ir dezei nieko nenutinka.
Ant sio transformatoriaus pasilieka pati didziausia jega ir persijungimo momentu ir D i R ir atvirksciai.


StandartinėParašytas: 15 Vas 2010, 20:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.02.14
Amžius:
48
Pranešimai:
54
Miestas:
Kaunas [Aleksotas]
Automobiliai:
BMW 750 iL
Skype:
auksciausiapavara
Nikas:
Bosas
Ir beje Esso ATF LT71141 Dalinai sintetinė alyva hidraulinėms transmisijoms

Si alyva buvo sukurta tada kada sukurta si automatine deze.
Taciau siuo metu yra zymiai geresniu alyvu ir kurios uztikrina ilgalaiky dezes veikima ekstremaliomis salygomis
Aukstos temperaturos ilgai isliekancios aukstos tepimo savybes ir t.t.

As i savo deze tokios alyvo nebepilu ir su sia alyva nerekomenduoju ipatingai ilgai vaziuoti.
Reikia nepamirsti kad daugumos dezes jau atvazeve nemazus km ir norint ja islaikyti nesugeduse dar tiek reikia pasiziureti ir i tepalus geresnius.

Su Sias tepalais LT71141 jei deze nuvaziavus nemazai km tuomet reiketu vazineti ramiu stiliumi, nes kitaip jei sie tepalai dar nekeisti teks susipazinti su remontu.

Reiketu nepamirsti, kad temperatura tepalo dezeje buna virs 100 laipsniu, del ko tepalai ir prarasdineja savybe prasideda oksidacija su oru ir t.t.


StandartinėParašytas: 16 Vas 2010, 11:18 
  
 
 
Bosas rašė:
Ir beje Esso ATF LT71141 Dalinai sintetinė alyva hidraulinėms transmisijoms

Si alyva buvo sukurta tada kada sukurta si automatine deze.
Taciau siuo metu yra zymiai geresniu alyvu ir kurios uztikrina ilgalaiky dezes veikima ekstremaliomis salygomis
Aukstos temperaturos ilgai isliekancios aukstos tepimo savybes ir t.t.

As i savo deze tokios alyvo nebepilu ir su sia alyva nerekomenduoju ipatingai ilgai vaziuoti.
Reikia nepamirsti kad daugumos dezes jau atvazeve nemazus km ir norint ja islaikyti nesugeduse dar tiek reikia pasiziureti ir i tepalus geresnius.

Su Sias tepalais LT71141 jei deze nuvaziavus nemazai km tuomet reiketu vazineti ramiu stiliumi, nes kitaip jei sie tepalai dar nekeisti teks susipazinti su remontu.

Reiketu nepamirsti, kad temperatura tepalo dezeje buna virs 100 laipsniu, del ko tepalai ir prarasdineja savybe prasideda oksidacija su oru ir t.t.


Sis tepalas buvo sukurtas pagal ZF uzsakyma spelialiai sioms dezems ir pats deziu gamintojas ji rekomenduoja. Sena deze ir seni tepalai jei priklauso, o jei jau dezei kas nors pradeda darytis, tepalu pakeitimas problemos neispres.


StandartinėParašytas: 16 Vas 2010, 21:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.02.14
Amžius:
48
Pranešimai:
54
Miestas:
Kaunas [Aleksotas]
Automobiliai:
BMW 750 iL
Skype:
auksciausiapavara
Nikas:
Bosas
Visikai teisus jei kas darosi tepalai problemos tikrai neispres.

Bet tepalai buvo sukurti geriausi tuo metu tik tokie.

Siuo metu yra zymiai geresniu tepalu kuriu anais laikas nebuvo.
Ir tie geresni tepalai tas atvaziavuses dezes apsaugo geriau nei tie senesni, todel ir senos atvaziavusios dezes su geresniais tepalais tarnavimo amzius bus ilgesnis nei su tais pusiau sintetinais.

Manau kad sutinki su tuo kad trinties mazejimas prailgina mechanikos veikima.
O trinti geriau mazina sintetika, o ne pusiau sintetika.
Todel as asmeniskai rekomenduoju sintetinius tepalus.
Sintetianiai ir maziau sendina gumas kuriu pilna dezeje ir jos gerina hidraulikos sandaruma, sintetinai ne taip greitai verda, maziau oksiduojasi ore, ilgiau islieka geresnes tepimo savybes.


StandartinėParašytas: 16 Vas 2010, 21:14 
  
 
 
na taip sutinku del devejimosi, bet juk LT tepalas priklauso tokiai dezei, nemanau kad supylus koki naujasni tepala ji tarnaus ilgiau, na nebent i perinkta deze uzpilsi kazka naujo.


StandartinėParašytas: 16 Vas 2010, 21:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.02.14
Amžius:
48
Pranešimai:
54
Miestas:
Kaunas [Aleksotas]
Automobiliai:
BMW 750 iL
Skype:
auksciausiapavara
Nikas:
Bosas
Jei kam idomu apie ka as kalbu tai stai tas tepalas kuris yra patikrintas laiko.
http://www.auksciausiapavara.lt/transmax_zz.pdf

Jis yra patvirtintas ir ZF ir atkreipk demesi i jo keitimo intervalus ir trinties parametrus, bei temperaturini diapazona.
Beje sis tepalas neleidzia kieteti automatines dezes guminems detalems, ko pasekoje pagereja hidraulikos sandarumas.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 42 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery