pabendravau su dr zoidberg (ačiū jam labai, matosi kad zhmogus tikrai nusimato bmw), ir su keletu vokiechiu mehaniku, susidariau tokia "galimybiu lentele" (cia ateiciai, jeigu kam ishkils analogishka problema arba bent jau panashi.
galimi gedimai:
alkuninio padeties daviklis (po starteriu) - jis duoda signala per kiekviena alkuninio apsisukima (smagracio karunoje yra keliu dantu "stygius", ir kai jie praeina pro davikli, jis generuoja elektros impulsa, kuris keliauja i DDE kompiuteri. jo signalas nera tikrinamas priesh uzhkuriant, taciau pradedamas tikrinti pradejus sukti starteriu, todel jis neitakoja purkshtuko lemputes uzhsidegimo/negesimo. jis itakoja tik pati NESIKURIMA.
4tas purkshtukas. jis duoda magnetini impulsa i DDE kompa kas 2 apsisukimus, ir DDE mato kokiu dazhnumu ir kokia trukme purkshtukas atidarytas. pagal jo reikshme DDE velina/ankstina degima ir paskaichiuoja kuro suvartojima (atvaizduoja ji ekonomaizeryje). jo varzha turi buti apie 100omu, taciau vien varzhos matuoti neuzhtenka. reikia patikrinti kaip kinta jos reikshme motorui dirbant. jis realiai uzhsikurimui reikshmes neturi, papraschiausiai motoras kursis praschiau, taciau uzhsikurs. jis gali pradeti leisti kura ir per ji i sistema patekti oro, kuris ishvaromas sukant starteriu (ishvaromas arba i degimo kamera, arba i gryzhtamaja linija). apie jo reikshmes tikrinima priesh uzhkurima nieko nezhinau, taciau kiek speju, jo reikshme nera tikrinama pakaitinimo fazeje, taciau pradedama tikrinti pradedant sukti starteriu.
DDE kompas. blogi kontaktai, bloga pravodke (laidai), ar dar belekas. cia nieko nenusimanau, taciau jau pas mane buvo viena karta numires kompas ir pakeistas kitu (nesutampa galiniai DDE kompu skaiciai), prie diagnostikos kompiuteriu keliose vietose meginau prisijungti, taciau to padaryti nepavyko, gaudavau errorus. esant blogam DDE kompui, jis neduoda signalo i auskhto slegio kuro pompa, ir ji neatidaro fuel shut off valve (kuro atjungimo vozhtuvo, kuro pompa dirba "sausai" ir nieko nepaduoda i purkshtukus).
aukshto slegio kuro siurblys. anot vokietijos meistru, pasitaiko, jog neveikia kuri nors kuro pompos dalis ir ji apskritai neduoda slegio i purkshtukus. su purkshtuko lempute
mano manymu jis nieko bendra neturi.
toliau tikrinimo procedura. gana hardcore, taciau pasak vokieciu - labai veiksminga:
reikia ishsukti 4ta purkshtuka (su laidu), prijungti ji vel prie kuro magistrales ir meginti kurti. jis pagal ideja turetu purkshti kura i "ora".
jeigu kura purshkia, vadinasi blogas degimo kampas, t.y. lieka du varijantai - 4tas purkshtukas, nes pagal jo parodymus reguliuojamas degimo kampas, arba alkuninio padeties daviklis.
jeigu nepurshkia, tuomet DDE kompas, arba aukshto slegio siurblys (sitas mazai tiketinas). dde kompas neduoda signalo atidaryti fuel shut cut off vozhtuvui, arba kitos bedos. apie jo signala aukshto slegio pompai neitin nusimanau. aukshto slegio pompa gali buti bloga siais atvejais - kai jos "priekine" dalis, atsakinga uzh kuro paemima yra pagedus, ji nesukelia pakankamo slegio. atsukus tik vamzdeli nuo purkshtuko, pamatysit tik kelis lashus kuro, tachiau nezhinosit ar tas kuras yra pakankamai aukshto slegio. reikia ta kura leisti per purkshtuka, todel esant geram slegiui bus sukurtas dyzelio "debeselis". kitas atvejis, jog "fuel cut off" vozhtuvas sugedes ir stringa uzhsidares - kuro pompa tuomet ishvis nemato kuro ir dirba "sausai".
ryt/poryt vazhiuosiu i garaza ir tikrinsiu purkshtuko darba. tikiuos, kad pagaliau rasiu kame beda, nes jau po bishki pradeda atsibosti
velnias, kiek daug prirashiau...