Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 18 Lap 2024, 10:51

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 29 Lap 2008, 22:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.06.21
Amžius:
40
Pranešimai:
174
Miestas:
Klaipėda-Šiauliai
Automobiliai:
ex: 2xE28, 2xE30, 10xE34, 4xE38, 3xE39, E60, E65
now: E34 520i touring,
F10 528i n52
Skype:
shmere1
dar forume paieskok as buvau rades kad uzkurima blogai reguliuoja pats kompas. o jei apie reles tai prie kompu vidurine rele gali buti prie pabaigos, lygtais geltona. nepasakysiu daba tiksliai. sekmes darbuose


StandartinėParašytas: 15 Gru 2008, 19:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.07.08
Amžius:
38
Pranešimai:
207
Miestas:
Vilnius
sveiki,

galvojau, kad viska susitvarkiau, taciau pasirodo, kad ne - problema pasikartojo.
bake ~25-30 litru kuro, siurbliukas veikiantis, slangos niekur negaudo oro. per nakti pastovejus uzhsikuria ish pirmo karto - uzhgesta visos lemputes, uzhsidega zhalias ratukas ir mashina vedasi. padirbus 5-10sek uzhgesta ir purkshtuko lempute nebeuzhgesta.

tai va klausimas toks - ar gali prisigaudyti oro i bendra sistema per purkshtuka su laidu?
ar gali mashina nesikurti, jeigu oro buna viename purkshtuke? ar kurnors sistema "sueina i viena bendra tashka", per kuri visa sistema prisigaudo oro?

ir esminis - ar gali purkshtukas su laidu itakoti mashinos nesikurima? jo lempute negesta kada? kai jame oro yra?
(daviklis kuro filtro apacioje yra ishsuktas ir atjungtas. nera jokios galimybes jam "uzhtrumpinti", todel vienintele problema matau tame purkshtuke su laidu).

vienintele paguoda, jog radau savo kito automobilio gedima ir kai ji susitvarkysiu, statysiu bmw zhiemos miegui :lol: :lol: :lol:

edit: gal kas turite 524td '90 elektros shema? pasinagrineciau grandine, galbut yra dar kokiu nors problemu su elektra.

_________________
Eat, sleep, BOOST


StandartinėParašytas: 16 Gru 2008, 02:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.07.08
Amžius:
38
Pranešimai:
207
Miestas:
Vilnius
pabendravau su dr zoidberg (ačiū jam labai, matosi kad zhmogus tikrai nusimato bmw), ir su keletu vokiechiu mehaniku, susidariau tokia "galimybiu lentele" (cia ateiciai, jeigu kam ishkils analogishka problema arba bent jau panashi.

galimi gedimai:
:arrow: alkuninio padeties daviklis (po starteriu) - jis duoda signala per kiekviena alkuninio apsisukima (smagracio karunoje yra keliu dantu "stygius", ir kai jie praeina pro davikli, jis generuoja elektros impulsa, kuris keliauja i DDE kompiuteri. jo signalas nera tikrinamas priesh uzhkuriant, taciau pradedamas tikrinti pradejus sukti starteriu, todel jis neitakoja purkshtuko lemputes uzhsidegimo/negesimo. jis itakoja tik pati NESIKURIMA.
:arrow: 4tas purkshtukas. jis duoda magnetini impulsa i DDE kompa kas 2 apsisukimus, ir DDE mato kokiu dazhnumu ir kokia trukme purkshtukas atidarytas. pagal jo reikshme DDE velina/ankstina degima ir paskaichiuoja kuro suvartojima (atvaizduoja ji ekonomaizeryje). jo varzha turi buti apie 100omu, taciau vien varzhos matuoti neuzhtenka. reikia patikrinti kaip kinta jos reikshme motorui dirbant. jis realiai uzhsikurimui reikshmes neturi, papraschiausiai motoras kursis praschiau, taciau uzhsikurs. jis gali pradeti leisti kura ir per ji i sistema patekti oro, kuris ishvaromas sukant starteriu (ishvaromas arba i degimo kamera, arba i gryzhtamaja linija). apie jo reikshmes tikrinima priesh uzhkurima nieko nezhinau, taciau kiek speju, jo reikshme nera tikrinama pakaitinimo fazeje, taciau pradedama tikrinti pradedant sukti starteriu.
:arrow: DDE kompas. blogi kontaktai, bloga pravodke (laidai), ar dar belekas. cia nieko nenusimanau, taciau jau pas mane buvo viena karta numires kompas ir pakeistas kitu (nesutampa galiniai DDE kompu skaiciai), prie diagnostikos kompiuteriu keliose vietose meginau prisijungti, taciau to padaryti nepavyko, gaudavau errorus. esant blogam DDE kompui, jis neduoda signalo i auskhto slegio kuro pompa, ir ji neatidaro fuel shut off valve (kuro atjungimo vozhtuvo, kuro pompa dirba "sausai" ir nieko nepaduoda i purkshtukus).
:arrow: aukshto slegio kuro siurblys. anot vokietijos meistru, pasitaiko, jog neveikia kuri nors kuro pompos dalis ir ji apskritai neduoda slegio i purkshtukus. su purkshtuko lempute mano manymu jis nieko bendra neturi.

toliau tikrinimo procedura. gana hardcore, taciau pasak vokieciu - labai veiksminga:
reikia ishsukti 4ta purkshtuka (su laidu), prijungti ji vel prie kuro magistrales ir meginti kurti. jis pagal ideja turetu purkshti kura i "ora".
jeigu kura purshkia, vadinasi blogas degimo kampas, t.y. lieka du varijantai - 4tas purkshtukas, nes pagal jo parodymus reguliuojamas degimo kampas, arba alkuninio padeties daviklis.
jeigu nepurshkia, tuomet DDE kompas, arba aukshto slegio siurblys (sitas mazai tiketinas). dde kompas neduoda signalo atidaryti fuel shut cut off vozhtuvui, arba kitos bedos. apie jo signala aukshto slegio pompai neitin nusimanau. aukshto slegio pompa gali buti bloga siais atvejais - kai jos "priekine" dalis, atsakinga uzh kuro paemima yra pagedus, ji nesukelia pakankamo slegio. atsukus tik vamzdeli nuo purkshtuko, pamatysit tik kelis lashus kuro, tachiau nezhinosit ar tas kuras yra pakankamai aukshto slegio. reikia ta kura leisti per purkshtuka, todel esant geram slegiui bus sukurtas dyzelio "debeselis". kitas atvejis, jog "fuel cut off" vozhtuvas sugedes ir stringa uzhsidares - kuro pompa tuomet ishvis nemato kuro ir dirba "sausai".


ryt/poryt vazhiuosiu i garaza ir tikrinsiu purkshtuko darba. tikiuos, kad pagaliau rasiu kame beda, nes jau po bishki pradeda atsibosti :roll:

velnias, kiek daug prirashiau...

_________________
Eat, sleep, BOOST


StandartinėParašytas: 16 Gru 2008, 21:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.07.08
Amžius:
38
Pranešimai:
207
Miestas:
Vilnius
mokslinio speliojimo metodu atradau, jog neaktyvuojamas atjungimo vozhtuvas aukshto slegio siurblyje.
bepurtydamas kompa ir signalizacijos laidus sujudinau reles ir radau gedima - raudona rele, jos bmw numeris 12632243015. ja pajudinus, pasigirsta, kaip sudirba kelios aplink esanchios reles ir pasigirsta aukshto slegio siurblyje zirzimas. palaukus kelias sekundes purkshtuko lempute uzhgesta.

tai va ieshkau, kas turi rele numeriu 12632243015 - ji raudona. pagal detales koda eina tik i E34 524td.

_________________
Eat, sleep, BOOST


StandartinėParašytas: 07 Vas 2010, 23:54 
  
 
 
Sveiki,

Skaitinėjau skaitinėjau šią temą, bet arba nesugebėjau išsiaiškint, ar čia būtent apie mano klausimą buvo kalbėta, arba apie jį nebuvo kalbėta, taigi tikiuos nesupyksit, jei paklausiu dar kartą :)

Prieš kelias dienas nusipirkau 91 m. 524 TD, viskas lyg ir tvarkinga, lyg ir gražu, tik ramybės neduoda vienas dalykėlis - neretai tenka ilgokai pasukti starterį, kad užsivestų, vedant reikia laikyti gazą nuspaustą, ir kartais "griebia", gazą per anksti numetu ir neužsikuria. Kaip suprantu, tokiam varikliui tokių dalykų neturėtų būt, taigi įdomu būtų sužinot, kas gali būt negerai. Įtarinėju žemo slėgio siurbliuką, esantį bake, arba aukšto slėgio siurblį. Gal jis iš karto nepakankamai sukelia slėgį? O gal klystu?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery