Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 16 Lap 2024, 08:43

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 428 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 29  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 29 Sau 2010, 11:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
Bodrov rašė:
Tai vo, rašau čia protingiesiems kurmiams :) Trauka pas mane berods nesumažėjus, nors m43 nebėra kur mažėti :D žodžiu bėda štai tokia: http://www.failai.in/show/F/98ED4DC07/20100129_001_.mp4 stovint vietoje duodi gazo, o apsūkos nukrenta žemiau nei tūrėtų ir vėliau tik pakyla iki padeties iki kurios turėtu ištiesų nukristi (matosi video), o jai važiuoji ir ijungi laisvą pavarą, tada ta rodyklė taip ir pulsuoja nuo 0,5 ik 1 kol sustoji, sustojus ji vėl normalizuojasi ir rodo 0,9, minčių bus?

:lol: jungies prie mano problemos? :D minciu va visi 20 psl :D
vienas issprende tokia nesamone pakeitus oro filtra, kuro filtra ir praplovus purkstukus.
kai isspresi problema, pranesk. as jau 2 metus ieskau :D
pakeisiu pavadinima, nes trauka beveik ok, tie pridusimai ir sokinejimas mane dusina...

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 30 Sau 2010, 01:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.12.28
Amžius:
39
Pranešimai:
48
Miestas:
Elektrenai
Automobiliai:
E36 318i
pas mane ir taip pat ant laisvo duodi gazo tada apsukos nukrenta iki kokiu 700 ir iskart pakyla iki 800-850,taip jau 3 metus vazineju,nzn ar taip turi buti ar cia kazkas negerai :D


StandartinėParašytas: 30 Sau 2010, 12:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
tai cia nera "ir taip pat", visai kitas atvejis ;)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 30 Sau 2010, 12:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.12.28
Amžius:
39
Pranešimai:
48
Miestas:
Elektrenai
Automobiliai:
E36 318i
turiu omeny tas pats kaip video :)


StandartinėParašytas: 01 Vas 2010, 09:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.16
Pranešimai:
48
Miestas:
Palanga
Automobiliai:
ex E36 325i Vanos Coupe
E39 520i 2.2 touring
turiu ta pacia beda kaip ir "all in music" - kartais riedant pradeda sokinet apsukos nuo 500 iki 1000. Dazniausiai pasireiskia esant beveik siltam varikliui (kai rodykle tarp melynos atzymos ir "normos" linijos). Pasilus varikliui tai niekada nepasireiskia. Taip pat kelis kartus pastebejau, kad esant pusiau siltam varikliui (kada turetu kaip ir sokinet apsukos), jos nesokinejo, bet tik ijungus galinio stiklo pasildyma, pradeda sokinet. Bandziau kelis kartsu - pasitvirtino. Taciau dazniausia ir be galinio stiklo pasildymo jos pradeda sokinet. Sokineja riedant kad ir 5km/h greiciu, taciau iskart nustoja sustabdzius automobili. Oro filtro keitimas nepakeite situacijos :) Galbut beda elektroje, tarkim ijungus galinio lango pasildyma - padideja jos sunaudojimas, ko pasekoje atsiranda didesne apkrova generatoriui? Na cia tik pamastymai, nesu specialistas :)
P.S. pas manes M50B25 vanos.


StandartinėParašytas: 01 Vas 2010, 10:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
na as matavau pas save, bent anksciau, tai viskas ok buvo. rode ~14V.
cia reikia ziureti krovima. yra ir kazkokia rele, kuri krovimo lygi reguliuoja, t.y. kad per daug nepradetu krauti. sujungus prietaisus neturi krist itampa.
ir bent pas mane, tai nepriklauso, kiek prietaisu sujungsi, vis tiek sokineja.
kvota pasieke riba, tai iskarpos neidesiu...
po kapotu reikia matuoti. uzgesintai turi buti ~12.6V, uzvestai ~14V.
uzvestai auto turi buti 13.5 - 14.5V, daugiau 14.8V negali buti (tada itampos reguliatorius blogas).
pasimatuok :)

pavasari reiks prasivalyti visus pravodkes ir mases kontaktus. gal uszele oksidais ir negauna gero kontakto variklis, nors krovimas ir geras.

na va, jau 3se su tokia beda, tai daugiau sansu, kad kas nors ras sprendima :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 01 Vas 2010, 10:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.08
Amžius:
39
Pranešimai:
2647
Miestas:
Žemaitija
Aš ryt plausiu ultragarsu LEV, purkštukus ir keisiu žvakes, bus matyt :)

_________________
Я б Вас послал, да вижу Вы от туда... :)


StandartinėParašytas: 01 Vas 2010, 11:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
beje, sitas klausimas del energijos trukumo yra ir net labai realus. tik sakau, bent man, rode normalu krovima, bet ir vel - matuota stovint, kai su apsukom visada buna ok.
gal kuris is jusu turit pilna borto kompa? tada vaziuojant matytusi krovimas, butu realus duomenys.

dar sitas klausimas del kontaktu mases ir krovimo (ypac del kontaktu) jau senai kaba galvoj is po to, kai buvo bedu del sviesu automobilio. buvo mano tema, kad masina kol salta, viskas ok, pasyla kazkiek, tada dingsta sviesos isorines, t.y. vietoj trumpu / ilgu, isijungia posukiai (sviecia pastoviai, kaip JAV auto), o jei ijungi tik gabaritus, tada gabaritai dega. ieskojau bedos, patikrinau reles, saugiklius, apsviete, kad sviesu bloko pas E36 nera, tai rado meistrelis bloga mases kontakta kebulo pravodkes. nuskuto, prisuko ir iki siol viskas gerai :)

taip kad nenustebciau, jog ir cia kas nors panasaus vyksta. bent pas mane pravodkes kontaktai tai geri, nes tikrinau anksciau ir kai keiciau pravodke, dar papildomai viska pravaliau, liko ant klaustuko mases laidas prie keleivio puses "stakano" (kebulas / variklis - pagrindine mase). jis jau prirudyjes tiek, kad nesimato varzto. kai varikli keitem, ten valiau, sveiciau ir t.t. bet po keitimo ir vaziavo gerai, gal prizele ir daros nesamones.

cia tik pamastymai :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 01 Vas 2010, 17:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.16
Pranešimai:
48
Miestas:
Palanga
Automobiliai:
ex E36 325i Vanos Coupe
E39 520i 2.2 touring
pas manes pilnas borto kompas, tai siandien vaziuojant namo patikrinsiu kaip krauna vaziuojant, stovint ir sokinejant apsukoms (riedant).


StandartinėParašytas: 02 Vas 2010, 00:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.16
Pranešimai:
48
Miestas:
Palanga
Automobiliai:
ex E36 325i Vanos Coupe
E39 520i 2.2 touring
na ir rezultatai:
1. Uzkurus salta 13.6-14v svyravimas.
2. Vaziuojant su salta 13.6-14v svyravimas.
3. Riedant, sokinejant apsukom 12.5-14v. Apsukos krenta iki 400 ir kyla iki 1100 (speju prie 400rpm didesnis krovimas nei 12.5 ir neturetu but?).
4. Masina pasilus iki normos, riedant jau nebepulsuoja. Krovimas 13.6-14.1v.
5. Nuvaziavus ~40km itampa laikos ties 13.9-14.1 (sokinejimas gerokai mazesnis).
Pastebejau, kad vaziuojant salta ir imetus laisva begi - apsukos krenta nestabdydamos iki 400 ir tuomet pradeda sokinet. Kai masina karsta, apsukos krenta iki 1000 ir tuomet letai nusileidzia iki ~650.
P.S. Siandien nudege stopas, jau antra karta per pusantro menesio. Bet gal cia tik sutapimas :) Taip pat keiciau ksenonus, nes vienas nudege.


StandartinėParašytas: 02 Vas 2010, 03:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.27
Pranešimai:
1049
Automobiliai:
Ex E36 coupe 318is M42
kalbant apie voltus toks klausimas.
turiu testery ir kaip pamatuot krovima kazko nesudeginus? nuimt minusine klema nuo akumo ir tada viena testerio laida prie akumo minuso pajungt o kita testerio laida prie minusines klemos pajungt? nu ta prasme i minusine gransine testery ijungt.
gakima taip daryt? ar kaip teisingai reik pamatuot?

fizikos ir elektros not understant brothers sorry :)

_________________
bmwfan


StandartinėParašytas: 02 Vas 2010, 03:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.01
Pranešimai:
955
Automobiliai:
E36 325i m50 vanos coupe 93m.
E46 330i 01m.
stolnikas rašė:
na ir rezultatai:
1. Uzkurus salta 13.6-14v svyravimas.
2. Vaziuojant su salta 13.6-14v svyravimas.
3. Riedant, sokinejant apsukom 12.5-14v. Apsukos krenta iki 400 ir kyla iki 1100 (speju prie 400rpm didesnis krovimas nei 12.5 ir neturetu but?).
4. Masina pasilus iki normos, riedant jau nebepulsuoja. Krovimas 13.6-14.1v.
5. Nuvaziavus ~40km itampa laikos ties 13.9-14.1 (sokinejimas gerokai mazesnis).
Pastebejau, kad vaziuojant salta ir imetus laisva begi - apsukos krenta nestabdydamos iki 400 ir tuomet pradeda sokinet. Kai masina karsta, apsukos krenta iki 1000 ir tuomet letai nusileidzia iki ~650.
P.S. Siandien nudege stopas, jau antra karta per pusantro menesio. Bet gal cia tik sutapimas :) Taip pat keiciau ksenonus, nes vienas nudege.


ale pas mane lygiai tas pats,kol saltas.bet as jau nebekreisiu demesio, uzsi... kariaut.


StandartinėParašytas: 02 Vas 2010, 03:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.01
Pranešimai:
955
Automobiliai:
E36 325i m50 vanos coupe 93m.
E46 330i 01m.
lowrider rašė:
kalbant apie voltus toks klausimas.
turiu testery ir kaip pamatuot krovima kazko nesudeginus? nuimt minusine klema nuo akumo ir tada viena testerio laida prie akumo minuso pajungt o kita testerio laida prie minusines klemos pajungt? nu ta prasme i minusine gransine testery ijungt.
gakima taip daryt? ar kaip teisingai reik pamatuot?

fizikos ir elektros not understant brothers sorry :)

uzsikuri auto ir jungi testeri prie pliuso ir prie minuso arba tiesiog prie remo,nieko nesudeginsi.


StandartinėParašytas: 02 Vas 2010, 10:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
stolnikas rašė:
na ir rezultatai:
1. Uzkurus salta 13.6-14v svyravimas.
2. Vaziuojant su salta 13.6-14v svyravimas.
3. Riedant, sokinejant apsukom 12.5-14v. Apsukos krenta iki 400 ir kyla iki 1100 (speju prie 400rpm didesnis krovimas nei 12.5 ir neturetu but?).
4. Masina pasilus iki normos, riedant jau nebepulsuoja. Krovimas 13.6-14.1v.
5. Nuvaziavus ~40km itampa laikos ties 13.9-14.1 (sokinejimas gerokai mazesnis).
Pastebejau, kad vaziuojant salta ir imetus laisva begi - apsukos krenta nestabdydamos iki 400 ir tuomet pradeda sokinet. Kai masina karsta, apsukos krenta iki 1000 ir tuomet letai nusileidzia iki ~650.
P.S. Siandien nudege stopas, jau antra karta per pusantro menesio. Bet gal cia tik sutapimas :) Taip pat keiciau ksenonus, nes vienas nudege.

krovimas mazesnis prie zemu apsuku, nes tiesiog leciau generatorius krauna. pas mane taip pat buna, kad kai sokineja, atleidus gaza apsukos sukrenta is karto iki ~500rpm, tuo tarpu prigesta sviesos truputi. bet cia nebutinai elektros trukumas, cia ir siaip del zemu apsuku taip gali buti, kad laisvu apsuku nelaiko. cia kaip isvardinai viska, kaip ir ok viskas. matomai taip neissiaiskinsim... gal krauna ok, bet pacio kontakto i varikli nera gero, arba is vis, ne tame problema...
stolnikas - o tau visada taip buvo, ar atsirado ta problema bevazinejant? gal ka ardei, ar keitei ir po to prasidejo?
3 variantai tai jau daugiau sansu rast beda, viltis atsirado :D
va pas Bodrova anksciau to nebuvo, kol masinos i servisa neatidave. taip kad Bodrovai destyk, ka jis ten nuiminejo ir pan :D
si savaitgali gal pagaliau rasiu laiko nuvaziuoti i savitarnos servisa pasikrapstyti prie lupenos savo, reik variantus galimus susiziureti :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 02 Vas 2010, 10:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.16
Pranešimai:
48
Miestas:
Palanga
Automobiliai:
ex E36 325i Vanos Coupe
E39 520i 2.2 touring
as masina pries pusantro menesio tik nusipirkau, tai dar nespejau visos isardyt :D Laukiam Bodrov ultragarso rezultatu [-o< :D


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 428 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 29  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery