Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 20 Lap 2024, 08:17

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 67 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 26 Gru 2009, 23:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.07
Amžius:
38
Pranešimai:
3728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 328Ci
ex : E36 318tds
Skype:
ann.t.m.2
Jurgis rašė:
nori prazilt,pirk tds'a =D>

nu aš turiu, bet dar ne žilas :D , jau 3 Metai kaip turiu...

_________________
1. nebrangiai,2. kokybiškai 3. greitai - štai kaip dirba garažiniai - rinkitės bet kokius 2 variantus :D


StandartinėParašytas: 29 Sau 2010, 01:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.11.06
Amžius:
38
Pranešimai:
151
Automobiliai:
E34 525TDS 95' Touring a/t
Vimota Chipped
TDS'as nera bloga masina. Kaip is bet kuris dyzelis turi buti priziuretas, p kadangi variklis didelis (2,5litro) tai akumo tikrai reikia kaip furai... as turiu toki paduseli, p-er dabartinius salcius pastovejo nekurta ant kiemo nes buvau is LT isvaziaves, zodziu savaite prastovejo, tai niekaip neuzkuriu, pasuka 3 kartus po 5 srkunkes ir nudusta (akumas buvo krautas 12 val pries pat kurima)... taip kad nzn negi bestovint zvakes sutrukinejo???

Del gendanciu siurbliu - tai cia tas pats kaip pasakyti kad visi anglai yra ryzi... arba visi ryzi yra anglai... (no ofence)

yra su ivairiausiais gedimais, (pakabos, mechaniniais, elektros, siurbliu ir t.t.) Juk mashinai maziausiai 12 metu tai ko jus norite is jos kad atvaziavus puse milijono (nesvarbu ka raso spidometras atsuktas perikupu arba lietuvoj arba vokietijoj italijoj ir t.t. arba ir cia ir ten :) ) kad ji butu ir geras, ir grazi, ir amzinai negendanti ir BMW...

Taip nebuna, lygiai taip pat kaip ir su bet kuria kita mashina, kokia issirinksi su tokia ir vaziuosi, cia kaip ir zmona renkantis reikia ziureti... Issirinksi gyvate, bus kaip sakoma gera sirdele - plika subinele...


StandartinėParašytas: 30 Sau 2010, 00:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
BMW_525TDS rašė:
TDS'as nera bloga masina. Kaip is bet kuris dyzelis turi buti priziuretas, p kadangi variklis didelis (2,5litro) tai akumo tikrai reikia kaip furai... as turiu toki paduseli, p-er dabartinius salcius pastovejo nekurta ant kiemo nes buvau is LT isvaziaves, zodziu savaite prastovejo, tai niekaip neuzkuriu, pasuka 3 kartus po 5 srkunkes ir nudusta (akumas buvo krautas 12 val pries pat kurima)... taip kad nzn negi bestovint zvakes sutrukinejo???

Del gendanciu siurbliu - tai cia tas pats kaip pasakyti kad visi anglai yra ryzi... arba visi ryzi yra anglai... (no ofence)

yra su ivairiausiais gedimais, (pakabos, mechaniniais, elektros, siurbliu ir t.t.) Juk mashinai maziausiai 12 metu tai ko jus norite is jos kad atvaziavus puse milijono (nesvarbu ka raso spidometras atsuktas perikupu arba lietuvoj arba vokietijoj italijoj ir t.t. arba ir cia ir ten :) ) kad ji butu ir geras, ir grazi, ir amzinai negendanti ir BMW...

Taip nebuna, lygiai taip pat kaip ir su bet kuria kita mashina, kokia issirinksi su tokia ir vaziuosi, cia kaip ir zmona renkantis reikia ziureti... Issirinksi gyvate, bus kaip sakoma gera sirdele - plika subinele...

Pritariu visu 100% =D>


StandartinėParašytas: 31 Sau 2010, 16:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.31
Amžius:
48
Pranešimai:
1111
Automobiliai:
2004 JEEP Grand Cherokee , Limited 4.7
parodykit masina i kuria kist nereikia pinigu.... 2 metus su dyzeliuku atpyliau , pravaziavau daug. pakeiciau 2 siurblius ir restauravau turba. lyginant su benzinine , jei buciau tiek pat pravaziaves - sutaupiau ~ 7000 lt ant kuro.... taip kad visi remontai pasidenge, ir salyginai ant pliuso isejau :D . jei zadi imt tik savaitgaliniam pasivazinejimui - nuosirdziai manau dyzelio neverta imt. bet jei i metus padarai ~80.000 ir daugiau km . imk ir negalvok

_________________
netepsi - nevaziuosi / Советов не просить! У меня чувство юмора сильнее чувства жалости…


StandartinėParašytas: 31 Sau 2010, 17:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
38
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
Cituoti:
[E34] ar tikrai tds 94' yra kosmaras?


ir taip, ir ne.

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


StandartinėParašytas: 19 Vas 2010, 21:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.06.02
Amžius:
35
Pranešimai:
104
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 530 D touring 2003
E34 525 TDS 1993 ex
Skype:
mindaugas7270
Nikas:
Minde
Taip pridesiu ir savo nuomo. TDS'a jau turiu antrus metus, pirkau is vokieciu ziemos pabaigoj, pralekes buvo 340000 km nors ir spidas atsukats iki 200000 km. tai vat, nusipirkau nepasidomejas tai uzkliuvau ant siurblio elektrines dalies gedimo, sutvarkes vaziavau be priekaistu, ziemai pasibaigus teko keisti priekinius armotikus, veliau teko papluoti 1000Lt beveik uz pakabos sutvarkima, bet galiu pasakyti jog turedami rankas galima paciam viska sutvarkyti, uz per pus pigiau, tsg kazkaip galvojau jog labai sunku bus juos remontuoti ar dar kas. Bet bmw tai sukurti dieviskai [-o< , ismokau to, kad nereikia bijoti isrinkti daugiau nei reikia. Pavyzdziui su pakaitinimo zvakemis, daug kas sako jog greiciau nenuemus kolektoriaus, bet as kolektoriu nujamu per 10 min ir zvakes pakeiciu per 15 min, tai man zvakiu pakeitimas gaunasi truputi dauigau nei pusvalandis. na kalbant toliau, tai sutvarkiau pakaba, metus atvaziavau nuo nupirkimo, uzpjoviau varikli, varikli pakeiciau va vel metus atvariau ir susiduriau su problemomis uzvedimo. Bet noreciau pabrezti jog mano vaziavimo stilius yra kaip sako gazas stabdys, bet jei vaziuosi normaliai, tai galima pirkti tikrai, gal tik geriau butu is vokieciu kokiu, nei is lietuvos.


StandartinėParašytas: 20 Vas 2010, 09:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.14
Amžius:
39
Pranešimai:
380
Automobiliai:
Ne BMW.
Mindaugas7270 rašė:
Taip pridesiu ir savo nuomo. TDS'a jau turiu antrus metus, pirkau is vokieciu ziemos pabaigoj, pralekes buvo 340000 km nors ir spidas atsukats iki 200000 km. tai vat, nusipirkau nepasidomejas tai uzkliuvau ant siurblio elektrines dalies gedimo, sutvarkes vaziavau be priekaistu, ziemai pasibaigus teko keisti priekinius armotikus, veliau teko papluoti 1000Lt beveik uz pakabos sutvarkima, bet galiu pasakyti jog turedami rankas galima paciam viska sutvarkyti, uz per pus pigiau, tsg kazkaip galvojau jog labai sunku bus juos remontuoti ar dar kas. Bet bmw tai sukurti dieviskai [-o< , ismokau to, kad nereikia bijoti isrinkti daugiau nei reikia. Pavyzdziui su pakaitinimo zvakemis, daug kas sako jog greiciau nenuemus kolektoriaus, bet as kolektoriu nujamu per 10 min ir zvakes pakeiciu per 15 min, tai man zvakiu pakeitimas gaunasi truputi dauigau nei pusvalandis. na kalbant toliau, tai sutvarkiau pakaba, metus atvaziavau nuo nupirkimo, uzpjoviau varikli, varikli pakeiciau va vel metus atvariau ir susiduriau su problemomis uzvedimo. Bet noreciau pabrezti jog mano vaziavimo stilius yra kaip sako gazas stabdys, bet jei vaziuosi normaliai, tai galima pirkti tikrai, gal tik geriau butu is vokieciu kokiu, nei is lietuvos.

Is tavo pasokojimo kaiptik jo negalima isvis pirkti :) na bent man tokia nuomone susidare..


StandartinėParašytas: 20 Vas 2010, 10:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.02.17
Amžius:
51
Pranešimai:
426
Miestas:
Vilnius
važineju su 525tds 2metelius remonteliai kainavo per du metus 2000lt. bet išlošiau pirkdamas nusiderejau ,tuo metu kaina buvo 10 000 tūkstanteliu 1995 tds pirkau už 7000lt. ,silpna vieta siurblis turbina galva
pirmine diagnostika
Nuvaryti apžiūrėti i servisą tai tikrai būtiną, bet pats gali apžiūrėti:
1. Užvesk salta, turi užsivesti iš pirmo pasukimo po pakaitinimo, neturi būti jokiu pasaliniu garsu ir jokiu dūmų iš duslintuvo, nebent nežymus tamsiai pilkas.
2. Kai pilnai įkais, geriau net truputi pavažinėjus užgesink, ir po penkiolikos minučių vesk vėl. Turi užsivesti lygiai taip kaip ir šaltas, ne kiek nesukant starterio ilgiau.
3. Užvestoj mašinoje, sujunk visa elektra ir pasukinėk vairą staigiau. variklio darbas turi nesupulsuoti ne lašelio. Neturi reguoti i jokius elektros prietaisu junginėjimus ar vairo sukiojimus.
4. Jei bėgiai rankiniai, pamėgink iš vietos pajudėti pirmu bėgių neduodant gazo. Turi negesti, apsukos gali truputi pakristi bet jokiu būdu neužgesti.
5. Patikrink ar nekleba vairo kolonėlę- prieš vairo stiprintuvą su ranka pasukiok vairą už kryžmes paėmes, jei nors kiek kleba, kolonėle jau nebetinkama.
6. Važiuojant lygiu keliu neturi būti jokiu gaudimu ir dungsėjimų, variklio garso taipogi praktiškai neturi girdėtis...
7. gazo pedalas turi būti jautrus, reguoti i paspaudimus be uždelsimo.
8. Apžiūrėk kėbulą, tarpus, po kapotu ir bagažinėje varžtus ar seni(po remonto bus visur šviežiai susukinėtį) lempos kad butu senos originalios...
9. jei be kondicionieriaus, pažiūrėk kad difuzorius turėtu "žaliuzes" jei jos turi būti...


StandartinėParašytas: 20 Vas 2010, 10:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.02.17
Amžius:
51
Pranešimai:
426
Miestas:
Vilnius
tavo išrinktame automobilije yra sportine pakaba ,tai pas mane ir buvo sportines spyruokles teko pasikeisti i normalias nes blogais keliais blombos iš dantu galejo iškristi
dar pridursiu del variklio galvos pirmine patikra karžtam neturi pusti šlangu ,normalus kiekis ašinimo skysčio jis turi buti švarus be burbuliuku,geriausiai tai su specialiu prietaisu patikrint galva


StandartinėParašytas: 20 Vas 2010, 10:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.03.02
Amžius:
36
Pranešimai:
89
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
[E91]
Turiu TDS'a ir tikrai jokių nusiskundimų neturiu. Aišku, kaip ir kiekvieną automobilį reikia prižiūrėti, kas liečia važiuoklę tai dalys tikrai nėra brangios, o jei dar netingi pats pasikeisti tai piniginės labai nepaploninsi, o ir važiuoja gana minkštai. Variklis tikrai kantrus, bet aukštų apsukų nemėsta-nelaiko galvos tarpinė tai jei nori sportuot tai tds neverta rinktis. Aišku su siurbliu problemŲ būna, todėl rusiško dyzelio pilt nepatariu. Kuro sanaudos mieste 10l autostradoje važiuojan 130-140km/h irgi tiek pat. Geras tas TDS, jei tvarkingai eksplotuosi tai ir važiuosi be problemų.


StandartinėParašytas: 20 Vas 2010, 11:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.02.17
Amžius:
51
Pranešimai:
426
Miestas:
Vilnius
kas liečia atsarginiu daliu kainu ,tai jau jos darosi pagal 2 golfo kainas ,ipatingai šrotuose pvz.prieš du metus tds turbina šruote kainavo 1000lt. tabar gerai paieškojus 200-300lt,jeigu dar viska pats keiti tai ir eksplotacija nebrangi


StandartinėParašytas: 20 Vas 2010, 17:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.26
Amžius:
50
Pranešimai:
306
Miestas:
Kaunas-Londonas
Automobiliai:
F07 530d N57T '15
ex E34 520i M50 '93
ex E39 528i M52 '96
ex F31 320d N47T '13
Skype:
Auksakalys
_72_ rašė:
Turiu TDS'a ir tikrai jokių nusiskundimų neturiu. Aišku, kaip ir kiekvieną automobilį reikia prižiūrėti, kas liečia važiuoklę tai dalys tikrai nėra brangios, o jei dar netingi pats pasikeisti tai piniginės labai nepaploninsi, o ir važiuoja gana minkštai. Variklis tikrai kantrus, bet aukštų apsukų nemėsta-nelaiko galvos tarpinė tai jei nori sportuot tai tds neverta rinktis. Aišku su siurbliu problemŲ būna, todėl rusiško dyzelio pilt nepatariu. Kuro sanaudos mieste 10l autostradoje važiuojan 130-140km/h irgi tiek pat. Geras tas TDS, jei tvarkingai eksplotuosi tai ir važiuosi be problemų.


TDS'o vienintelis privalumas pries benzinini yra rusiskas dyzelis, jei jo nepilt, nematau prasmes krustis su juo.


StandartinėParašytas: 20 Vas 2010, 20:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.06.02
Amžius:
35
Pranešimai:
104
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 530 D touring 2003
E34 525 TDS 1993 ex
Skype:
mindaugas7270
Nikas:
Minde
Na kaip rasiau anksciau tai daug turejau problemu per 2 metelius, bet pabreziu jog vaziavimo stilius yra agresivus. Bet as noreciau pabrezti jog tokiu metu neivienos kitos firmos auto neatlaiko, taip kaip BMW, turejau ir renault ir volksvagena, ir alfa, o vat BMW palyginus laiko nuostabiai, po 40 000 km padarau per metus ir palyginti ne daug tu rupesciu apibendrinant. Jei vaziuosi normaliai, ir ne daug, tai tokiu metu masina galetu tave pragyventi. :D


StandartinėParašytas: 20 Vas 2010, 20:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.07.21
Amžius:
46
Pranešimai:
410
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 330d 2003
exE39 525d 2002
ex E39 530d 2001
Skype:
evaldas005
narkosha rašė:
sveiki, prisiskaiciau cia bedu ir nuomoniu apie 2.5tds akys baigia isvarveti nuo skaitymo :D sakykit ar tikrai neverta imti sio varijanto jei nenori anksciau laiko prazilti? auto butu sitas : http://www.autogidas.lt/skelbimai/bmw-5 ... 36395.html
bet kokia nuomone is sio modelio savininku butu labai didele pagalba man apsisiprendziant
dekui. tikiuosi neismes manes i siukslyna [-o<



TIKRAI


StandartinėParašytas: 21 Vas 2010, 17:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.01.19
Amžius:
36
Pranešimai:
545
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
MB W168 A170 cdi '01
BMW E39 525iA touring M54 '02
ex.: BMW E34 525 tds Touring '94
Nikas:
Dinus
Jei važinėti su TDS, tai tik jei dyzeli gauni pigiau negu iš degalinės. Kitaip - neapsimoka. Genda jie velniai ir remonto kaštai dideli.

_________________
V8


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 67 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery