Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Rgs 2024, 14:23

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 39 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 07 Vas 2006, 12:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.04.11
Amžius:
40
Pranešimai:
386
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E30 318 M40 91' E36 320 M50 94'
:shock: :shock: nu nznau... bet kad ne tik pas bmw auto pvz vasara papuolus i kamscius ir pamacius kad pradeda kaist variklis siluma ant galingiausios padeties patatai ir temperatura pakrenta...Pas mane pati neseniai pakeistas termostatas, wahler, varilis isyla pilnai per kokias 15min, BET pvz vaziuoji mieste peciukas pucia silta ant atros padeties-rodykle per viduri, ant 4os-per viduri (bet jei variklis pilnai isiles-varikliui nepasiekus darb tempetraturos ir pastacius ant karciausios padeties syla gerokai ilgaiu, o tarkim padarau toki eksperimenta: variklis syla (rodykle uz meluynos zonos jau) ir atsuki salta ora i langus-syla greiciau. O kai salta perjungi i karsta rodykle truputi pakrenta :shock: O tarkim vaziuojant peciuka isjungus temperatuyra truputi pakyla...
As dar turiu toki itarima kad gali but ne termostatas kaltas ar ausinimo sistema, o pats dacikas, nes kartais jis pradada sokinet kaip pasiutes. Kartas uztenka truputi trinktel per skydeli ir atsistato. O sokinet dazniaiusiai pradeda kai isjungi peciuka ar palieki tik ant silpniausios padeties.

_________________
Back to E30


StandartinėParašytas: 07 Vas 2006, 13:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.12.15
Pranešimai:
196
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E90 320d
REDline rašė:
:shock: :shock: nu nznau... bet kad ne tik pas bmw auto pvz vasara papuolus i kamscius ir pamacius kad pradeda kaist variklis siluma ant galingiausios padeties patatai ir temperatura pakrenta...

Na, mes šnekame apie skirtingus dalykus.
Aš šneku apie darbinę temperatūrą, kai rodyklė stovi per vidurį. Tada jokie pečiukai neturi priversti jos kristi žemiau, nes šita minimali temperatūra yra palaikoma termostato.

Tu šneki apie atvejį, kai rodyklė pakilusi aukščiau, tada aišku, kad įjungus pečiuką visu galingumu, variklis turėtų kiek ataušti. Bet ne daugiau, nei jo darbinė temperatūra.

Cituoti:
Pas mane pati neseniai pakeistas termostatas, wahler, varilis isyla pilnai per kokias 15min

15 min. kai lauke -20? Jei tada, kai šilta lauke, tai per ilgai šyla.


StandartinėParašytas: 07 Vas 2006, 15:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.04.11
Amžius:
40
Pranešimai:
386
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E30 318 M40 91' E36 320 M50 94'
kai -20m tai 15min kartais ir neuztenka, o jei dar siluma atsuku vos pakyla rodykle uz melynos zonos tai ir koki 20min vaziuojant syla. O tarkim prie 0 tai siek tiek maziau 10min(bet irgi vaziuojant)

Ir supratau tavo pastaba del to jog esant darbinei temp peciukas jos numust neturi jei viskas tvarkoj su termostatu ir sistema :wink:

_________________
Back to E30


StandartinėParašytas: 08 Vas 2006, 17:32 
  
 
 
nesenai pasikeiciau termostata, rodykle nepakildavo virs melyno.
Pora savaiciu pavazinejau, viskas buvo O.K.
Dabar kai masina stovi pucia salta ora, kai vaziuoju-
silta. Kas gali buti?


StandartinėParašytas: 09 Vas 2006, 15:41 
  
 
 
taigi ventiliatorius kiek suprantu visa laika sukasi (isskyrus elektrinius).

pas mane jis sukasi visa laika ir tai ne koks stebuklas(mano nuomone).
sparnuote ir viska kas su ja susije yra gerai iscentruota. todel jei suktis daug jegos nereik, uztenka naturalios gero duolio trinties (kuris yra sparnuoteje). Sparnuote sukasi leciau nei velelenas, kuris ja suka mat sparnuote nera :idea: ******darbineje padetyje****** :idea: ir vien guoliuko trinties neuztenka nugaleti sparneliu trinciai i ora. Todel tvarkinda sparnuote vos uzvede automobili galite nesunkiai sustabdyti vienu pirstu (savaja as taip sustabdau ir pirsto nesusizeidziu).

:idea: *****darbine padetis ***** :idea: variklis syla kartu su mazu ratu (salono peciuku, gazo sklende, ir su duju reduktorium pas ka yra dujos). ikaitusio mazo rato vanduo pradaro termostata. ikaites vanduo teka i radiatoriu. is praziu teka nedidelis jo kiekis, mat termostatas buna prasidaes truputi. taigi nedideliam karsto vandens kiekiui atvesint uztenka nedideles virsutines radiatoriaus dalies. stovin automobiliui ar letai judant (kamstyje) nesusidaro reikiamas vejas automoblio priekyje todel reik vis didesnio ploto radiatoriaus atausinti vandeniui. galiausiai visas radijatorius susyla ir i varikli pradeda teketi per karstas vanduo kuris varikli dar labiau susyla ir vanduo (ar antifryzas) galiausiai uzverda.

Taigi, kad taip neatsitiktu iskart uz radiatoriaus stovi termo mova su sparnuote. Isiles radiatorius sildo uz saves esancia termo mova. Pastaroji sildama pradeda suktis vis greiciau ir sukuria dirbtina veja kuris ausina radiatoriu. Kuo labiau teprmo mova sildo radiatorius tuo jos sukimasis arteja ja sukancio veleno greiciui. Ir tik labai retais atvejais (Gal ir ne cia taip as manau) ji sukasi 1:1 su velenu.



va taip veikia sistema. mano manymu. pataisykit jei kur klystu.


mano numone pas tave termostas. prie sparnuotes ir termo movos ziema kist nagu isvis nereik.







p.s. salono peciukas turi nedideles itakos variklio temperaturai. rankenele pastacius ant salciausios padietis salono peciukas uzdaromas ir per ji nevyksta vandens cirkuliacija. todel variklis ir uzsyla truputi greiciau. (ijungus degima, bet neuzvedus variklio pasukineje rankenele tai i silta tai i salta girdisi kada uzsidaro ir kada atsidaro magnetine sklende)

salono peciukas prie 30 salcio ir ant ketvirtos padeties ventiliatosrius stovincio automobilio temperaturai turi tikrai dideles itakos.


StandartinėParašytas: 09 Vas 2006, 16:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.06.27
Amžius:
41
Pranešimai:
83
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 320d 02'
Pas mane tas pats:
kai buvo sitie salciai -20,25 ir. t.t. , variklis neisildavo iki darbines temperaturos, nebent kamsciuose pastovedavau, o jei i uzmiesti isvarydauvau tai visa kelione neisildavo, kazkur truputi zemiau negu turi buti darbine temperatura, bet kai tik truputi atsilo -15, -10 it. t.t. viskas normoj, kaip ir turi buti, o sildydavo pas mane visada normaliai...


StandartinėParašytas: 09 Vas 2006, 16:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.12.15
Pranešimai:
196
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E90 320d
bmw 3 rašė:
Pas mane tas pats:
kai buvo sitie salciai -20,25 ir. t.t. , variklis neisildavo iki darbines temperaturos, nebent kamsciuose pastovedavau, o jei i uzmiesti isvarydauvau tai visa kelione neisildavo, kazkur truputi zemiau negu turi buti darbine temperatura, bet kai tik truputi atsilo -15, -10 it. t.t. viskas normoj, kaip ir turi buti, o sildydavo pas mane visada normaliai...

Gali būti, kad 80°C termostatas įdėtas.

Pas mane 88°C termostatas, lauke esant -20°C, bevažiuojant Vilnius-Kaunas ir, aišku, besišildant, rodyklė kaip įkalta stovėjo per vidurį.


StandartinėParašytas: 09 Vas 2006, 16:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.06.27
Amžius:
41
Pranešimai:
83
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 320d 02'
Gal ir taip :? , bet ar tai blogai, ar ji reiktu pakeisti kitu ar ne, vat kur klausimas, nes manau, kad negerai, kai vaziuoji toki atstuma pilnai neikaitusiu varikliu...


StandartinėParašytas: 09 Vas 2006, 16:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.12.15
Pranešimai:
196
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E90 320d
bmw 3 rašė:
Gal ir taip :? , bet ar tai blogai, ar ji reiktu pakeisti kitu ar ne, vat kur klausimas, nes manau, kad negerai, kai vaziuoji toki atstuma pilnai neikaitusiu varikliu...

Kažkaip pas mus servisuose bei parduotuvėse dažnai tenka išgirsti „Kam tau tas 92°C termostatas, BMW varikliai perkaitimo bijo, geriau dėk 80°C“. Ir pofig, kad BMW ten numatę dėti 92°C termostatą.

Tavo vietoj tai nekibinčiau to termostato kol kas, o kai keisi aušinimo skystį (o jį reikia kas 2-3 metus keisti), tada ir pasižiūrėsi koks termostatas.


StandartinėParašytas: 09 Vas 2006, 16:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.06.27
Amžius:
41
Pranešimai:
83
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 320d 02'
Manau ,kad tu teisus, taip ir padarysiu, o kadangi nezinau, kada jis buvo keistas, tai reiks atsilus orams pasikeist ta skysti, bei pasiuziureti termostata, gal ir pasikeisti :wink:


StandartinėParašytas: 09 Vas 2006, 16:59 
  
 
 
BMW320i rašė:
taigi ventiliatorius kiek suprantu visa laika sukasi (isskyrus elektrinius).

pas mane jis sukasi visa laika ir tai ne koks stebuklas(mano nuomone).
sparnuote ir viska kas su ja susije yra gerai iscentruota. todel jei suktis daug jegos nereik, uztenka naturalios gero duolio trinties (kuris yra sparnuoteje). Sparnuote sukasi leciau nei velelenas, kuris ja suka mat sparnuote nera :idea: ******darbineje padetyje****** :idea: ir vien guoliuko trinties neuztenka nugaleti sparneliu trinciai i ora. Todel tvarkinda sparnuote vos uzvede automobili galite nesunkiai sustabdyti vienu pirstu (savaja as taip sustabdau ir pirsto nesusizeidziu).

:idea: *****darbine padetis ***** :idea: variklis syla kartu su mazu ratu (salono peciuku, gazo sklende, ir su duju reduktorium pas ka yra dujos). ikaitusio mazo rato vanduo pradaro termostata. ikaites vanduo

teka i radiatoriu. is praziu teka nedidelis jo kiekis, mat termostatas buna prasidaes truputi. taigi nedideliam karsto vandens kiekiui atvesint uztenka nedideles virsutines radiatoriaus dalies. stovin automobiliui ar letai judant (kamstyje) nesusidaro reikiamas vejas automoblio priekyje todel reik vis didesnio ploto radiatoriaus atausinti vandeniui. galiausiai visas radijatorius susyla ir i varikli pradeda teketi per karstas vanduo kuris varikli dar labiau susyla ir vanduo (ar antifryzas) galiausiai uzverda.

Taigi, kad taip neatsitiktu iskart uz radiatoriaus stovi termo mova su sparnuote. Isiles radiatorius sildo uz saves esancia termo mova. Pastaroji sildama pradeda suktis vis greiciau ir sukuria dirbtina veja kuris ausina radiatoriu. Kuo labiau teprmo mova sildo radiatorius tuo jos sukimasis arteja ja sukancio veleno greiciui. Ir tik labai retais atvejais (Gal ir ne cia taip as manau) ji sukasi 1:1 su velenu.



va taip veikia sistema. mano manymu. pataisykit jei kur klystu.


mano numone pas tave termostas. prie sparnuotes ir termo movos ziema kist nagu isvis nereik.







p.s. salono peciukas turi nedideles itakos variklio temperaturai. rankenele pastacius ant salciausios padietis salono peciukas uzdaromas ir per ji nevyksta vandens cirkuliacija. todel variklis ir uzsyla truputi greiciau. (ijungus degima, bet neuzvedus variklio pasukineje rankenele tai i silta tai i salta girdisi kada uzsidaro ir kada atsidaro magnetine sklende)

salono peciukas prie 30 salcio ir ant ketvirtos padeties ventiliatosrius stovincio automobilio temperaturai turi tikrai dideles itakos.


Teisingai išaiškinta pas mane taip patnuolat sukasi sparnuotė kai reikia isijungia termomova ir aušinasi rimčiau sparnuotė nieko dėta termostatas greičiausiai.


StandartinėParašytas: 09 Vas 2006, 17:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.22
Amžius:
44
Pranešimai:
1944
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 320 M50 91' sedanas
Skype:
marius_darbe
AURIS7 nu ir pavarei citatą :shock:

_________________
Greitai važiuosi - lėtai neš...


StandartinėParašytas: 23 Vas 2006, 00:27 
  
 
 
Maciau buvo klausimas apie termomovas. Ja patikrinti yra vienas labai paprastas budas: isjungus varikli ranka pasukt sparnuote jei ji sau ramiai sukasi pirmu taikiniu keist termo mova, o jei zymiai matosi kad ji stoja termomova gera.
Tik reik nesumaisyt su kondiskes sparnuote, nes jei ranka pasukt negali reiskia ji uzklinijo ir klynas jai :)


StandartinėParašytas: 23 Vas 2006, 15:05 
  
 
 
Edvinas ish kur tu ishtraukei kad bmw 92 laipsniu termostatai visur raso kad 80c. nors pats jau uzsipisau kariaut dedu jau ketvirta termostata vazineju nuemes termomova ir vistiek niekaip motoro neuzsildau. tikrai jei gali koki saltini pateikt kur sakoma kad butent 92 laipsniai.


StandartinėParašytas: 23 Vas 2006, 17:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.02.28
Amžius:
48
Pranešimai:
88
Miestas:
Vilnius
Manau, kad gerb. Chuliganas teisus. Jei jo automobilis BMW 325i E30, tuomet jo variklio termostatas atsidaro prie 80 laipsnių Celsijaus. Žr. čia:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
Detale nr. 5

O, pavyzdžiui, variklių M40 termostatas atsidaro prie 92 laipsnių Celsijaus. Va taip va :wink:


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 39 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery