Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 20 Lap 2024, 01:28

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 24 Sau 2010, 16:06 
  
 
 
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:91
Variklis:m50b20-25
Degalai:benzas

Problema/klausimas:Sveiki :wink: uzkures snd savo bmw pastebejau,kad dumai eina ne is duslintuvo galinio bakelio,o pucia per kolektoriaus ir vamzdziu sujungimo tarpines.Isvada viena-uzsikises kaminas.Gal kas buvo su tokia problema susidures, kaip sprende ta problema.del to pas mane ir nevaziuot pradejo,duodi gazo o variklis apie 3000rpm dust pradeda,max speed 110km/h ir tai prie geriausiu salygu.lambda tikrinau-veikia(0,4-0,85 ohm ribose).reiketu vamzdziu diametru,nes planuoju det rezonatorius,tik nzn kur dazniau kemsasi,ar katalizas(originalus dar stovi nekrapstytas :roll: ),ar vidurinis bakelis.Butu smagu jei kas pasidalintu savo mintimis,ar kaip kas persidares savo ismetima [-o<

isspresta
taigi baigiau savo dusle.kaip ir jauciau stovejo dar gamykliniai katalizai.ispjoviau abu bakelius lauk,atidariau vidu,o ten tiek uzauge ir uzkerpije .Tik idomus pastebejimas,vienam bakeli buvo dvi ''saskes'' katalizo,o kitame viena Rezonatoriu nedejau,nes mano tirimi per ilgi buvo,tai ivirinau du vamzdzius ir tiek.islekus i test drive neina masinos pagaut,dingo visos kamavusios ligos,nekalena nei voztuvai,gerai reaguoja i gaza,kuro sanaudos akivaizdziai matosi kad mazesnes.


StandartinėParašytas: 24 Sau 2010, 16:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.23
Amžius:
38
Pranešimai:
1073
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
VAZ 21063
MB W210 E300TD
pirmiausia nuo katalizatoriaus pradek ;)


StandartinėParašytas: 24 Sau 2010, 16:39 
  
 
 
jo,paziurejus manuale i piesinuka,tai nusimato nemazai darbelio :evil: .idomu ar geriau operuot ta kataliza,ar det iskart du rezonatorius.kadangi tik rytoj gausiu garaza,tai reiketu zinot kokio ilgio ir diametro det rezonatorius :roll:


StandartinėParašytas: 24 Sau 2010, 16:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.23
Amžius:
38
Pranešimai:
1073
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
VAZ 21063
MB W210 E300TD
as siulyciau det rezonatorius, kitaip labai skarbonkes garsas bus


StandartinėParašytas: 24 Sau 2010, 17:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.06
Pranešimai:
44
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E38 730 M60 96'
tai jeigu masina '91 metu su dar org. katalyzais tai aisku kad kemsasi juose tau , rezonatorius desi abiejais variantais - ar keisi bakeli ar paliksi org. su ispjautais viduriais nes kaip Jonas! sake bus skarbonkes garsas , galima perpjauti katalyzu bakelius ir isemus katalizatorius ivirinti vamzdzius su skylutem tai butu paprasciausias variantas bet turint rezonatorius su bakeliais tai galima ir pervirinti juos tai butu rimciau tik reiks tada nusiimineti ta duslintuvo dali visa nes neprieisi gerai apvirinti vamzdziu is apacios

_________________
E30 m20b20
E34 m30b35
E34 m60b30


StandartinėParašytas: 24 Sau 2010, 17:50 
  
 
 
dekui uz mintis.Padarysiu dabar kaip sakete,atsidarysiu kataliza is apacios,ismetu visus vidurius lauk,imetu vamzdzius su skylutem ir uzdarau atgal kataliza.Tuo paciu isimatuosiu kokio ilgio ir skersmens reikia rezonatoriu, atsilus orams metu lauk katalizo bakeli,dedu du rezonatorius ir vuolia :D prie to pacio ir vidurini bakeli su galiniu paziuresiu koiam stovi.Gal iseis idet 4 rezonatorius vietoj katalizo ir vidurinio bakelio,paliekant tik galini,jis pas mane skiriasi nuo originalaus antgaliais(deti poliruoti ,bet gamykliskai) :roll:


StandartinėParašytas: 27 Sau 2010, 08:35 
  
 
 
taigi baigiau savo dusle.kaip ir jauciau stovejo dar gamykliniai katalizai.ispjoviau abu bakelius lauk,atidariau vidu,o ten tiek uzauge ir uzkerpije :roll: .Tik idomus pastebejimas,vienam bakeli buvo dvi ''saskes'' katalizo,o kitame viena :?: Rezonatoriu nedejau,nes mano tirimi per ilgi buvo,tai ivirinau du vamzdzius ir tiek.islekus i test drive neina masinos pagaut,dingo visos kamavusios ligos,nekalena nei voztuvai,gerai reaguoja i gaza,kuro sanaudos akivaizdziai matosi kad mazesnes.


StandartinėParašytas: 27 Sau 2010, 16:10 
  
 
 
O kur galima gauti tu rezonatoriu?


StandartinėParašytas: 27 Sau 2010, 16:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.23
Amžius:
38
Pranešimai:
1073
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
VAZ 21063
MB W210 E300TD
pauliuzk rašė:
O kur galima gauti tu rezonatoriu?

alytuj nzn, o siaip parduotuvese, gariunai


StandartinėParašytas: 27 Sau 2010, 16:33 
  
 
 
kokios kainos ju?


StandartinėParašytas: 27 Sau 2010, 17:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.23
Amžius:
38
Pranešimai:
1073
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
VAZ 21063
MB W210 E300TD
nuo 40 - 50 lt, priklauso nuo dydzio, ar sukurinis ar ne..


StandartinėParašytas: 29 Sau 2010, 11:05 
  
 
 
as rezonatorius emiau srote,pazystamas dirba tai nuo japaskiu pasirinkau.deja ispjovus bmw katalizus ilgis gaunasi 50cm,o as turejau 72cm ilgio rezikus.skersmuo kam idomu 50mm (isorinis)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery